quote:Op maandag 9 januari 2006 15:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
lol @ ondertitel van de TS
zal wel lekker warm zijn
Koffie is veel minder lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Senseo is de shit !zo relax, 1 pad erin, als het klaar is pad eruit. En je hoeft geen pot af te wassen
als ik moet kiezen tussen Senso en gewone koffie, kies ik toch liever voor de Senseoquote:
Het rook idd een beetje naar de Buisman die mijn moeder vroeger gebruiktequote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
maar die drab is best lekker voor bij de koffie
Of je weet niet wat Senseo is, of je bent gewoon dom...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef zatoichi het volgende:
Sorry hoor maar ik zie de link tussen koffie en Senseo niet, waarom begint iedereen over Senseo als TS het over koffie heeft?
Gewoon afwassen die zooi, dan drink je weer prima koffie.
Overigens moet je je koffiezetapparaat niet te vaak en te goed afwassen, dat is beter voor de smaak. Zelf koffiemalen is trouwens ook een goeie tip voor een goeie koffie... Ik krijg alweer trek in koffie...
Jij snapt hetquote:Op maandag 9 januari 2006 16:08 schreef zatoichi het volgende:
Sorry hoor maar ik zie de link tussen koffie en Senseo niet, waarom begint iedereen over Senseo als TS het over koffie heeft?
Don't worry, ik maak 't alleen schoon als mijn moeder komt, en dat is hooguit twee à drie keer per jaarquote:Gewoon afwassen die zooi, dan drink je weer prima koffie.
Overigens moet je je koffiezetapparaat niet te vaak en te goed afwassen, dat is beter voor de smaak.
Over Senseo beginnen in een topic over koffie is hetzelfde als Heineken noemen in een topic over bierquote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Of je weet niet wat Senseo is, of je bent gewoon dom...
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Over Senseo beginnen in een topic over koffie is hetzelfde als Heineken noemen in een topic over bier
Orginele mening, helemaal zelf gevormt en ook zeker niet afgeleid van gemiddelde Fok!-usersquote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Over Senseo beginnen in een topic over koffie is hetzelfde als Heineken noemen in een topic over bier
Ik was die mening al toegedaan voordat Fok! überhaupt bestondquote:Op maandag 9 januari 2006 16:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Orginele mening, helemaal zelf gevormt en ook zeker niet afgeleid van gemiddelde Fok!-users
Ach, dat zal het zijn jaquote:Je hebt gewoon geen geld voor Senseo en Heineken....
quote:
je spreekt jezelf nu eigelijk bigass tegen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Eh, neequote:Op maandag 9 januari 2006 17:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[..]
je spreekt jezelf nu eigelijk bigass tegen.
eerst zeggen "jij snapt het" als reactie op iemand die zegt waarom beginnen mensen uberhaupt over Senseo bij Koffie. Dat is dus bedoeld als Senseo is geen Koffie.quote:
"Zwarte koffie, extra sterk. Ouwe koffie, aan het werk!"quote:Op maandag 9 januari 2006 15:02 schreef Frollo het volgende:
En toen zat er een klont donkerbruine drab onderin
Senseo is geen koffie en Heineken is geen bier, zo bedoelde ik hetquote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
eerst zeggen "jij snapt het" als reactie op iemand die zegt waarom beginnen mensen uberhaupt over Senseo bij Koffie. Dat is dus bedoeld als Senseo is geen Koffie.
En daarna zeg jezelf : Over Senseo praten in een koffie topic is hetzelfde als heineken in een bier topic
Of begrijp ik het nou verkeerd![]()
Bij ons op werk hebben we ongemalen bonen die we malen en dan koffie zetten !!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:15 schreef zatoichi het volgende:
Hoezo Senseo is bagger met een mooi kleurtje en Heineken is Bagger met mooie reclame.
En zeggen dat iemand geen geld heeft voor Senseo geeft al aan dat die persoon nooit de moeite heeft genomen om te zoeken naar goeie koffie. Senseo is drinkbaar als je normaal machine koffie gewend bent. Senseo is de stap die daarop volgt, maar wil je goede koffie, dan koop je ongemalen bonen (b.v. bij Simon Levelt) die maal je direct voor het koffie zetten en de koffie drink je meteen na het zetten. Dan heb je goeie koffie!
Overigens zou ik hier op mijn werk graag Senseo drinken want wat uit de machine hier komt is echt legendarisch slecht! Zelfs de thee smaakt nog meer naar koffie dan het bittere zwarte water wat uit de machine komt!
100x duurder uit dan normaal.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
Senseo is de shit !zo relax, 1 pad erin, als het klaar is pad eruit. En je hoeft geen pot af te wassen
Haha. Echte koffieliefhebbers en senseoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bemoei je niet met de echte koffieliefhebbers aub
Ik heb geen geld voor een Senso-apparaat replyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Senseo is zo gay, die kleurtjes alleen al. Het feit dat je niet kan inschatten hoeveel koffie je nodig hebt voor een kop zegt eigenlijk al genoeg....
dus ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:25 schreef nozem het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik goed gezette koffie over het algemeen beter te zuipen vind dan Senseo. Senseo is daarentegen weer meer geschikt voor de luie mensch.
Wie nietquote:
Tssk je bedoelt geen geld er voor over, als ik er geen geld voor zou hebben zou ik ook geen geld hebben voor een koffiemolen....quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een Senso-apparaat reply![]()
90% procent van de huishoudens heeft zo'n ding, maar op FOK! zitten 150.000 geregistreerden zonder zo'n machine![]()
Voor 50 euro moet het lukken tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:42 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tssk je bedoelt geen geld er voor over, als ik er geen geld voor zou hebben zou ik ook geen geld hebben voor een koffiemolen....
Hoe duur zijn die senseo's eigenlijk? Krijg je ze niet gratis bij een telefoon ofzo?
-edit- laat maar -edit-quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:42 schreef zatoichi het volgende:
Tssk je bedoelt geen geld er voor over,
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:13 schreef Frollo het volgende:
Over Senseo beginnen in een topic over koffie is hetzelfde als Heineken Buckler noemen in een topic over bier
Duurder is niet altijd beter. Een lekkere pot Douwe Egberts (of Starbucks in mijn geval) is toch veel beter te zuipen dan de troep die zo'n Senseo machine produceerd....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:33 schreef Agiath het volgende:
Je hebt gewoon geen geld voor Senseo en Heineken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |