quote:Op maandag 9 januari 2006 15:14 schreef TeleluvR het volgende:
Grijs heb ik wel interesse in!
Ik woon in Nijmegen en kan hem dus bij je ophalenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:56 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Er is iig animo genoeg
misschien dat ik zo nog ff tijd heb om ze te halen, daarna check ik wel wie eerst was voor welke kleur enzo. Als iemand perse een kleur wil die iemand anders eerst had gevraagd, dan kun je natuurlijk altijd meer bieden
Heb ook geen enveloppen meer zie ik, dus de startprijs is 5,50
Laat maar...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:14 schreef TeleluvR het volgende:
Grijs heb ik wel interesse in!
Oeh oeh oeh!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:
En paars is zo goed als verkocht aan J.A.N.A
Ik heb nog Oranje en Roze, wie maakt me los
Ik wacht wel af dan. Kick even het topic omhoog of mail me als ik hem kan hebben danquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Roze verkocht aan TheFrankey
@Clumsy_clown: ik wil je graag de laatste verkopen, maar jape en SinCerLy waren er eerder bij. als zij niet meer reageren issie voor jou
Ik ga hem om m'n telefoon gebruiken. Dat kreng lijkt elke mogelijkheid om een krasje te krijgen aan te pakken. Daar issie me net iets te nieuw voor.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bang dat je iPod het koud krijgt, of zo?
ik ken het bij mijn nog geen week oude ipod nano, dat kreng van mij pakt ook elke kans aan terwijl ik hem zo lief behandel, netjes in z'n ipod bedje stop en hem OVERAL mee naar toe neem, en zo word je nou bedanktquote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga hem om m'n telefoon gebruiken. Dat kreng lijkt elke mogelijkheid om een krasje te krijgen aan te pakken. Daar issie me net iets te nieuw voor.
Ik wil de oranje welquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Roze verkocht aan TheFrankey
@Clumsy_clown: ik wil je graag de laatste verkopen, maar jape en SinCerLy waren er eerder bij. als zij niet meer reageren issie voor jou
tnx!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Heb vanmiddag de roze(TheFrankey) en de oranje(Jape) op de bus gedaan, dus die zullen morgen wel aankomen
*interesse heeft*quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hoi!
Ik heb er ook nog een paar liggen van een vorige ipodsokken inkoopactie.
Ik wil er ook wel 1!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb wel alleen nog maar de groene en de lichtblauwe.
Ik wil trouwens de blauwe, toch maar beslotenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik regel met jou alvast die groene.
Want ik heb namelijk 2 groene (ik doe de mijne ook wel weg) en een lichtblauwe dus.
Ik ga nu een mailtje terug sturen.
is aangekomen! ze is er erg blij mee! bedanktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Heb vanmiddag de roze(TheFrankey) en de oranje(Jape) op de bus gedaan, dus die zullen morgen wel aankomen
Geeft niksquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
ijsmeis, ik haak af, want k kan op dit moment geen geld overmaken ( ookal heb k wel geld)
Sorry
Ik zag je mail, en mail morgen terug. Moet namelijk nog even kijken of ik het geld kan missenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geeft niks!
En clumsy_clown, ik heb je gemaild.
Al je zelf een pak sokken hebt gekocht lijkt mequote:Op donderdag 12 januari 2006 23:32 schreef outcast_within het volgende:
dit is echt tof die hele ipod sokken handel. wanneer komt het volgende animo topic:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |