Ze waren met zijn 3en druk bezig hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hé jasses marc.. af en toe ....dan.. dan...![]()
Het arme schaap! ik hoop dat de ouders en het verplegend personeel meer gevoel hebben..
Tja als het om kinderleed of dierenleed gaat.. dan gaat m'n belletje af...(eigenlijk om alle leed..)
Tijdelijk gestopt met lessen omdat ik niet in de gelegenheid ben tijd te maken voor mijn theorie met deze klus ernaast. Als het goed is, is dit de laatste week en dan kunnen we weer verder.quote:
*even terug lezen gaatquote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze waren met zijn 3en druk bezig hoor
En dat was voor mij het moment om te vertrekken. Ga vanmiddag nog wel een keer kijken, dan zouden ze weer stil moeten zijn
Das lang geleden hoor. Of telt een studie ook als lessenquote:
jij moet aan je werk denkenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels vol spanning uit naar het bezoekje van mijn favoriete lesser!
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels vol spanning uit naar het bezoekje van mijn favoriete lesser!
Waar ben jij nog niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:20 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben er nog niet...![]()
* Cara is weer hard aan het werk
doorgaan danquote:Op maandag 9 januari 2006 14:20 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben er nog niet...![]()
* Cara is weer hard aan het werk
Heb jij mijn foto's al wel gezien dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef MissMSX het volgende:
Damn, ik zit hier met een vaag, vermoeid, zweverig hoofd. Terwijl ik eigenlijk niet moe ben
Nope.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij mijn foto's al wel gezien dan?
Ow ja...quote:
Oh jaquote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Mokster het volgende:
@Litpho: jij bent tijdelijk gestopt zeg je net!
Still nopequote:
En daar laten we 't bij?quote:
Ik wil die voor de vrachtauto nog wel eens gaan doenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef melismay het volgende:
Ik ben echt blij dat ik geen rijlessen meer heb
Motor wil ik op zich nog best wel een keer, maar als ik er aan denk dat ik dan weer examen moet doenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil die voor de vrachtauto nog wel eens gaan doen
heb je motor al?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil die voor de vrachtauto nog wel eens gaan doen
Je kan ook kijken als je wil hoor staat ergens rechtboven bij mijn hoe heet het daarquote:
omfgquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
Ik werd versierd door het kassameisjeM'n haar zat zo leuk en blabla
![]()
Dus singles: allemaal een coupe soleil![]()
kassameisjes...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
![]()
ik heb niets met kassameisjesquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
![]()
Motorexamen is eitjequote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Motor wil ik op zich nog best wel een keer, maar als ik er aan denk dat ik dan weer examen moet doen![]()
Ja dusquote:
Ah dank je. Zal binnenkort even kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan ook kijken als je wil hoor staat ergens rechtboven bij mijn hoe heet het daar
En weer een fantasie ruw verstoordquote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb niets met kassameisjes![]()
ach, schatje, ik wist niet dat je al zat was van het doktertje spelenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En weer een fantasie ruw verstoord.
Goh, een kassameisje met humor. Dat zie je niet vaak. Zeker niet op maandag.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
![]()
Ten eerste, waar moeten ze dat in doen bij mijquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
![]()
Kan je samen blieppen gaanquote:Op maandag 9 januari 2006 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ten eerste, waar moeten ze dat in doen bij mij
En dan word ik straks nog versierd door een kassameisje ook, wat heb ik daar nou weer aan
Daar zat ik net over te denken. Een streepjescode op de rug en de kassa gebruiken als metronoom. Krijg je aan het eind nog een rekening als resultaat gepresenteerd ookquote:
Een rekening met alle spullen die je voor d'r gekocht hebt of betaald hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zat ik net over te denken. Een streepjescode op de rug en de kassa gebruiken als metronoom. Krijg je aan het eind nog een rekening als resultaat gepresenteerd ook.
Verandering van spijs doet etenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, schatje, ik wist niet dat je al zat was van het doktertje spelen![]()
Dan moet je niet die kassakoeien nemen die ze hier hebben. Dat gaat die kassa nooit houden.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zat ik net over te denken. Een streepjescode op de rug en de kassa gebruiken als metronoom. Krijg je aan het eind nog een rekening als resultaat gepresenteerd ook.
Een net van zijn werk teruggekeerde nog in uniform geklede Plato zwaait terug.quote:
net weer wakkerquote:
Zie vorige topic.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
net weer wakker
heb t warm
@plato, uniform???
ah rood/bruin naar oranjequote:
Warm is goed tochquote:Op maandag 9 januari 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
net weer wakker
heb t warm
@plato, uniform???
warm wel, dit niet echt ben ik bangquote:
Sommige mensen zijn nu eenmaal vatbaarder voor griep dan anderen. Ik ken mensen die twee drie keer per jaar zwaar de griep te pakken hebben, terwijl ik zelf eigenlijk nooit ziek ben. Ja, wel eens een verkoudheid, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef PhaE het volgende:
Damn Ynske, je moet toch es wat beter op jezelf letten, je bent erg veel ziek de laatste tijd!
Moet ik hem maar maken dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal vatbaarder voor griep dan anderen. Ik ken mensen die twee drie keer per jaar zwaar de griep te pakken hebben, terwijl ik zelf eigenlijk nooit ziek ben. Ja, wel eens een verkoudheid, maar daar houdt het ook wel mee op.
quote:
ik weet t ik weet tquote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef PhaE het volgende:
Damn Ynske, je moet toch es wat beter op jezelf letten, je bent erg veel ziek de laatste tijd!
Niet zoveel zoenen in een tochtig steegje
electronica winkel zal wel aardig wat soorten weerstandjes hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef Ynske het volgende:
weerstand, waar koop je die?
Overleggen is zo 1990quote:
Nieuwe mensen in dit kliekje ookquote:
`speldje?quote:
bronzen bloedgeefspeldje, voor 5 keerquote:Op maandag 9 januari 2006 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
`speldje?
ik heb gister een zilveren-bedankspeldje gekregen voor 10 jaar vrijwilligerswerk
Dat komt wel overeen met het salarisniveau dat ze hier hanteren...quote:
Terreros85 maakt vrienden deel 1quote:
niet zo hard tegen die jongen hij zette er zelfs eenquote:
wat ben jij liefdevol vandaagquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet zo hard tegen die jongen hij zette er zelfs eenbij
Kom hier werken en je hebt pas wat te klagen over je salarisquote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel overeen met het salarisniveau dat ze hier hanteren...![]()
Dan heb ik tenminste wel leuke vrouwelijke collega's...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom hier werken en je hebt pas wat te klagen over je salaris
Zuurstoftekort in de hersenen door het bloedgeven waarschijnlijk!quote:
Ik ben nogal explosief vandaagquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet zo hard tegen die jongen hij zette er zelfs eenbij
In de hoop dat ze je huur gaan betalen?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste wel leuke vrouwelijke collega's...![]()
kusje erop, als een pleister op de wondequote:
Ja, dat soort collega's wil iedereen welquote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de hoop dat ze je huur gaan betalen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de hoop dat ze je huur gaan betalen?
Dankjewelquote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
kusje erop, als een pleister op de wonde
Alleen leuke collega's hequote:Op maandag 9 januari 2006 16:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat soort collega's wil iedereen wel.
owww... mijn favoriete chemicalien! welke ben je? TATP, RDX, HMX, HNIW, TNT, NG?quote:
Nee, geen ideequote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Als ze echt leuk is, ga ik gewoon daar wonen... Dus als je nog een leuke, vrijgezelle weet...![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zuurstoftekort in de hersenen door het bloedgeven waarschijnlijk!![]()
Ben jij nog beschikbaar misschien?quote:
aaah de directe approach... spannendquote:
Op internet durf ik alles!quote:
kern van waarheidquote:
is toch ook logischquote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
kern van waarheidik durf ook meer op internet...anders...
en alles is zo onder handbereik he.. de wereld lijkt zo kleinquote:Op maandag 9 januari 2006 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is toch ook logisch
zodra je niet meer verder wilt schakel je de browser uit
internet rules
marcquote:
*knuffelsmiley* komt toch wel weer goed?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
de wereld op internet is iig een stuk fijner dan de echte wereld op dit moment voor mij
sommige dingen wel en sommige dingen nietquote:Op maandag 9 januari 2006 16:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
*knuffelsmiley* komt toch wel weer goed?
focussen op de dingen die wel goed komen, makkelijk praten voor mij... ik weet het..quote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
sommige dingen wel en sommige dingen niet
probeer er het beste van te makenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
sommige dingen wel en sommige dingen niet
Dat doe ik ook wel hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 17:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer er het beste van te maken
richt je op de goede dingen en t geluk komt weer je kant uit
een van de basisbehoeftes voor een gelukkig leven! je bent al halverwegequote:
ik ken dat soort dagen...quote:Op maandag 9 januari 2006 17:04 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel hoormaar het is gewoon een dag waar ik alleen maar negatieve dingen hoor en belachelijke dingen en das nie even fijn.. maar gelukkig is er morgen weer een dag
zo een dag ja, erg irritantquote:Op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken dat soort dagen...
dan raak je je tel ook nog kwijt
en doet t internet het niet meer
dan voel je je zo alleen
om iedereenquote:
"Break a leg" was de gebruikelijke frase op zo'n moment, meen ik?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:17 schreef Christine het volgende:voor nixxx
ik ben trouwens weer blij
heb een nieuwe werkplek (heel gezellig), nieuwe werkzaamheden (erg leuk!) en ga over iets meer dan een uurtje mijn eerste tapdansles () volgen.
heb er zinnnnnnnnnnnn in
* nixxx strooit wat extra liefde naar tante anniequote:
Ja, da's leuk voor de mensen die nog op hun werk zitten en straks een alcoholcontrole krijgenquote:
bier kan je niet strooien, dat moet je spuitenquote:
Wie wel?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef nixxx het volgende:
en je krijgt me niet zo gek dat ik zeg dat ik het hele topic onderspuit
Geen idee. De enige zorg die ik voor deze week heb is een tentamenweek doorkomen. Daarna zie ik wel verder.quote:
Ik zit ook nog te 'werken', maar het gaat vast beter met een aantal bier opquote:Op maandag 9 januari 2006 17:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, da's leuk voor de mensen die nog op hun werk zitten en straks een alcoholcontrole krijgen.
quote:
ja, dankje. heel liefquote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Break a leg" was de gebruikelijke frase op zo'n moment, meen ik?.
chocolaquote:
lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 17:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
chocolaen thee
ja, je leest het goed... thee
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:36 schreef Christine het volgende:
lekker
ik heb meloen
licht verteerbaar voedsel is prima, zo voor het sporten
dansen is ook een sport hoorquote:
ow.. was ik de PI vergetenquote:
of op trillenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef GF het volgende:
En weer terug
Ging redelijk. Volgende keer laat ik alleen m'n mobiel thuis
Moooi... je hoeveelste keer was dit?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef GF het volgende:
En weer terug
Dan zit je al in Delft vrouw! (je woonde toch in den haag?)quote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik moet er nog naartoe fietsen... het is vast een half uur fietsen
Doe ik soms ook, lekker rustig als ik even eruit wil en geen gezeik wil horenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:41 schreef GF het volgende:
En weer terug
ow.. je vriendin belde... vervelend als je bij moksy bent of niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef GF het volgende:
6 lessen gehad![]()
M'n vriendin was blijkbaar vergeten dat ik moest lessen. Normaal neem ik altijd op, dus werd ik 600x gebeld toen ik dat niet deed![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow.. je vriendin belde... vervelend als je bij moksy bent of niet?
ik hou wel weer opquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hou wel weer opzoiets moet je niet uitmelken.....
ik kon het niet laten...quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef Ynske het volgende:
gek mens ben ik toch
heb ik honger
maak een pizza
nu issie klaar
en heb ik er geen zin meer in
Ik woon in delft.. is ie dan nog warm als je hier bent?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef Ynske het volgende:
gek mens ben ik toch
heb ik honger
maak een pizza
nu issie klaar
en heb ik er geen zin meer in
kheb geen huisdieren, huisgenooit heeft wel een kutvis, maar denk niet dat die een pizza overleefdquote:
kom m maar halenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik woon in delft.. is ie dan nog warm als je hier bent?
quote:
annanas, champignons, tomatensaus, kaas, basilicumquote:Op maandag 9 januari 2006 18:17 schreef nixxx het volgende:
[..]friettent is dichterbij.. maar wat zit er allemaal op eigenlijk?
dat beest doet steeds offie dood isquote:Op maandag 9 januari 2006 18:22 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is er zo kut aan een vis?
Ik heb 11 vissen. Beestjes hebben amper zorg nodig
zij heeft er 1 in een minibakjequote:Op maandag 9 januari 2006 18:25 schreef Anthraxx het volgende:
Kijken, eten geven en zorgen dat ze zich voortplanten..
Het geeft gewoon wat extra vrolijkheid op mijn bureau.
hey dat klinkt als de taakomschrijving van de mods op fok!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:25 schreef Anthraxx het volgende:
Kijken, eten geven en zorgen dat ze zich voortplanten..
Het geeft gewoon wat extra vrolijkheid op mijn bureau.
Zou je denken?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey dat klinkt als de taakomschrijving van de mods op fok!
hoe is het met dat kindje?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Nog 1 uur, dan hoop ik klaar te zijn hier en naar huis te kunnen
hoop jequote:Op maandag 9 januari 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Nog 1 uur, dan hoop ik klaar te zijn hier en naar huis te kunnen
Ziek, waarschijnlijk een (zeer besmettelijk) virusquote:
Even rustig aan doen hoor, gewoon snel beter wordenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoop je
hier maar weer lekker mijn bed in gekropen
ernstig?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziek, waarschijnlijk een (zeer besmettelijk) virus
Zo te horen valt dat opzich wel mee, ligt er ook een beetje aan wat voor en welk virus.quote:
en met de ouders?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziek, waarschijnlijk een (zeer besmettelijk) virus
gelukkigquote:Op maandag 9 januari 2006 18:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo te horen valt dat opzich wel mee, ligt er ook een beetje aan wat voor en welk virus.
ben bezig, ben alleen niet zo goed in niets doenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even rustig aan doen hoor, gewoon snel beter worden
Ja, moet ik wel gaan doorwerken, maar ben het een beetje zat.
Die zijn niet al te moeilijk, dus valt wel mee.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:00 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
en met de ouders?
sterkte trouwens nog met doorwerken
Slapen dan, is de perfecte manier van niets doenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben bezig, ben alleen niet zo goed in niets doen
jah slapen is een van mijn kwaliteiten, maar de rest niets doen is zo moeilijk
nah nog ff n uurtje ertegenaan en dan lekker naar huis
Ja, is maar goed ook. Dit is zo erg zat voor zequote:
had 2 boeken meegenomen, maar die heb ik al uitquote:Op maandag 9 januari 2006 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slapen dan, is de perfecte manier van niets doenOf een goed boek anders?
Als het af is in dat uurtje. Wil hier uiterlijk half 9 weg zijn![]()
Niet ergens nog meer boeken? Of anders een goed verhaal online?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
had 2 boeken meegenomen, maar die heb ik al uit
en al gepuzzeld maar ook dat gaat vervelen
maar lang leven een laptop
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet ergens nog meer boeken? Of anders een goed verhaal online?
dvdtje kijken? is niet zo goed als een boek lezen natuurlijk, maar je moet watquote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Ynske het volgende:
[..]heb hier niets meer liggen verder
online lezen is toch weer minder vind ik
misschien morgen als ik naar de dokter ga voor mijn oren maar ff bij de bruna binnenlopen
Das wel jammer dan. T is dat je hier niet in de buurt zit, anders had ik nog wel een stapel boeken voor je.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef Ynske het volgende:
[..]heb hier niets meer liggen verder
online lezen is toch weer minder vind ik
misschien morgen als ik naar de dokter ga voor mijn oren maar ff bij de bruna binnenlopen
kan ik me niet op concentrerenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:10 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
dvdtje kijken? is niet zo goed als een boek lezen natuurlijk, maar je moet wat
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel jammer dan. T is dat je hier niet in de buurt zit, anders had ik nog wel een stapel boeken voor je.
Bruna is altijd goed. Boeken kopen is ook veels te leuk
hehehehe daar kan jje nog eens medefokkers tegen het lijf lopenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
binnenkort is de boekenbeurs weer in Maastricht
lekker veel boeken inslaan
Wanneer is dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
data boekenfestijn:quote:
kom jij uit de buurt van Maastricht?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
hehehehe daar kan jje nog eens medefokkers tegen het lijf lopen
Thx,quote:Op maandag 9 januari 2006 19:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
data boekenfestijn:
2 • 3 • 4 • 5 FEBRUARI AHOY' ROTTERDAM 2006
-
(30 • 31 MAART • 1 • 2 APRIL MECC MAASTRICHT 2006)
-
8 • 9 • 10 • 11 JUNI EXPO ANTWERPEN 2006
-
2 • 3 • 4 • 5 NOVEMBER BEURSGEBOUW EINDHOVEN 2006
-
nee, maar ik ken wel iemand die daar denk ik wel naartoe zal gaan: _Cara_quote:
2 • 3 • 4 • 5 FEBRUARI AHOY' ROTTERDAM 2006quote:Op maandag 9 januari 2006 19:21 schreef _Kimmie_ het volgende:
ja heel fijn.. nou wil ik ook naar de boekenbeurs![]()
dat bedoel ik dus... nu maar hopen dat ik dan moet werkenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 • 3 • 4 • 5 FEBRUARI AHOY' ROTTERDAM 2006
Dat is ook voor jou goed te doen he![]()
Hoe verhoudt die zich tot de boekenmarkt in Deventer?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ken ik nietquote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe verhoudt die zich tot de boekenmarkt in Deventer?
Die kun je volgens mij wel op allerlei beurzen treffenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef nixxx het volgende:
hehehehe daar kan jje nog eens medefokkers tegen het lijf lopen
Platenbeurzen werken voor mij prima wat dat betreftquote:Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die kun je volgens mij wel op allerlei beurzen treffen
Die zeker jaquote:Op maandag 9 januari 2006 19:43 schreef Litpho het volgende:
Platenbeurzen werken voor mij prima wat dat betreft.
Bij mij in de achtertuin?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die zeker ja
Volgende platenbeurs in Utrecht ben ik zeker weer aanwezig.
Je overdekte achtertuin, ja.quote:
Van die dingen waar Oude Grieken spontaan van gaan gooien, die ja.quote:
wow... antiekquote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Van die dingen waar Oude Grieken spontaan van gaan gooien, die ja.
Ja, van die grote zwarte plastic muziekdragers die op resp 16, 33, 45 of 78 toeren moeten worden afgespeeld.quote:
oh, 16 bestond ook nog?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ja, van die grote zwarte plastic muziekdragers die op resp 16, 33, 45 of 78 toeren moeten worden afgespeeld.
Ja, maar dat komt gelukkig heel weinig voor. De kwaliteit van die platen is niet echt om over naar huis te schrijven.quote:
Ik ook niet, omdat ik toch de enige zal zijn die het uiteindelijk zal lezen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef QyRoZ het volgende:
Ik schrijf sowieso niet naar huis.
Waarschijnlijk verkocht in de eerste jaar/jaren van 't vinyl?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt gelukkig heel weinig voor. De kwaliteit van die platen is niet echt om over naar huis te schrijven.
Eind jaren 50 werd het voornamelijk gebruikt voor opnamen waarvoor de geluidskwaliteit niet het belangrijkste was. Denk aan gesproken tekst.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
Waarschijnlijk verkocht in de eerste jaar/jaren van 't vinyl?
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef _Cara_ het volgende:
Boekenbeurs.... jaja![]()
Hebben-hebben-meer is beter---. (bijna net zo als cd's...je kunt er niet genoeg hebben.
)
We zitten overigens nog geduldig te wachten op de foto's van je uitgebreide laarzencollectie. Er gaan zelfs al geluiden op voor een meeting annex modeshow bij jouw thuis...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef _Cara_ het volgende:
Hebben-hebben-meer is beter---. (bijna net zo als laarzen...je kunt er niet genoeg hebben.
)
Tot nu toe is het altijd gelukt om onder het door mezelf vastgestelde maximum bedrag te blijven. Het is inderdaad echt moeilijk. Je voelt je echt weer als een klein kind in een snoepwinkel.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef _Cara_ het volgende:
Hebben-hebben-meer is beter---. (bijna net zo als laarzen...je kunt er niet genoeg hebben.
)
De laatste paar keer wandelen door Deventer is het me vooral gelukt om binnen het door mezelf vastgestelde maximum gewicht te blijven. Boeken zijn zwaarquote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Tot nu toe is het altijd gelukt om onder het door mezelf vastgestelde maximum bedrag te blijven. Het is inderdaad echt moeilijk. Je voelt je echt weer als een klein kind in een snoepwinkel.
De meeste speciaalzaken worden weggeconcurreerd door de grote ketens die in verhouding juist minder muziek hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef nixxx het volgende:
er is trouwens een cd/platenzaak in delft die gaat sluiten geloof ik, hangt een groot papier met "alle cd's voor 5 euro" weet niet of de platenzaak dat ook heeft.. die zit twee panden verderop.. Tegenover het legermuseum in delft
hier is t idd ook dat ik een bepaald bedrag aan de kant leg, en waar ik niet overheen magquote:Op maandag 9 januari 2006 20:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
De laatste paar keer wandelen door Deventer is het me vooral gelukt om binnen het door mezelf vastgestelde maximum gewicht te blijven. Boeken zijn zwaar.
LOL.. geduld is een schone zaak mn vriendquote:Op maandag 9 januari 2006 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We zitten overigens nog geduldig te wachten op de foto's van je uitgebreide laarzencollectie. Er gaan zelfs al geluiden op voor een meeting annex modeshow bij jouw thuis...
Als je een tas met leuke hardcovers hebt, weegt dat er inderdaad wel inquote:Op maandag 9 januari 2006 20:16 schreef Litpho het volgende:
De laatste paar keer wandelen door Deventer is het me vooral gelukt om binnen het door mezelf vastgestelde maximum gewicht te blijven. Boeken zijn zwaar.
ja.. das zonde.. ben wel een paar keer in die cd zaak geweest, maar kan niet op de naam komen.. platen ben ik niet zo in geinteresseerd, maar ik zal als ik er langs kom eens kijken of de platen ook goedkoop zijn..quote:Op maandag 9 januari 2006 20:17 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De meeste speciaalzaken worden weggeconcurreerd door de grote ketens die in verhouding juist minder muziek hebben.
Ik leg de lat gewoon hoog, zodat het maken van die foto's in enen heel acceptabel wordt...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
LOL.. geduld is een schone zaak mn vriend![]()
Maar die foto zal ik maken zo gauw als ik tijd heb.want dat is niet binnen een minuutje gebeurd
... de rest tja ..
![]()
die zit in leidenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ik koop al mijn cd's altijd bij Plato hier in Utrecht.
Nee joh, in Den Haag...quote:
Als je obscure muziek zoekt, kom je altijd bij dat soort zaken uit. En de platenmaatschappijen maar zeiken over het downloaden...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef nixxx het volgende:
ja.. das zonde.. ben wel een paar keer in die cd zaak geweest, maar kan niet op de naam komen.. platen ben ik niet zo in geinteresseerd, maar ik zal als ik er langs kom eens kijken of de platen ook goedkoop zijn..
en in Groningen natuurlijk.quote:
Ah, zoals hoorspelen?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Eind jaren 50 werd het voornamelijk gebruikt voor opnamen waarvoor de geluidskwaliteit niet het belangrijkste was. Denk aan gesproken tekst.
In Leiden is ook een plato geloof ik..quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ik koop al mijn cd's altijd bij Plato hier in Utrecht.
Je kan wel zien wie van ons twee de wereldbewoner is...quote:
plato1980 is dat geloof ikquote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In Leiden is ook een plato geloof ik..
Onder andere, maar ook zaken als taalcursussen en dergelijke. Om het nog gekker te maken: er zijn zelfs (in een zeer kleine oplage) vinylpersingen op 8 toeren. Ook hierop alleen spraak (met de kwaliteit van een gemiddelde telefoonverbinding). Deze platen werden ingezet als gesproken boeken voor blinden.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef Sjowhan het volgende:
Ah, zoals hoorspelen?
nee? ik zou het ook zo geschreven hebben.. denk ik..quote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef Ynske het volgende:
Op t nieuws bij opsporing van de politie stond
pyamaatje
dat klopt toch niet
Ik heb al in aardig wat uithoeken gewoond.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie van ons twee de wereldbewoner is...![]()
helaas welquote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef QyRoZ het volgende:
Gelukkig zit ie niet in Rotterdam.
En nu uiteindelijk in de bewoonde wereldquote:Op maandag 9 januari 2006 20:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb al in aardig wat uithoeken gewoond.![]()
dit las ik toen ik die zin scande.. me and my sick mindquote:Op maandag 9 januari 2006 20:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb al aardig wat hoeken uitgewoond.![]()
t isquote:Op maandag 9 januari 2006 20:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee? ik zou het ook zo geschreven hebben.. denk ik..
Hoe is het Yns?
Laatste nieuwe aankoop , Pain of Salvation --"Be" zaterdag dus...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Frezer het volgende:
Goede avond dames, heren, kloons en bots.
, muziek kopen is financieel niet haalbaar.
jep.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is
py·ja·ma (de ~ (m.), ~'s)
dus dan wordt t ook pyjamaatje
Yns is weer wakker, braaf gegeten maar zo doof als een kwartel en veel koppijn
ben gaan werken...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef Frezer het volgende:
Heb je nu eigenlijk gewerkt vandaag of niet Yns![]()
Rijke stinkerd!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Laatste nieuwe aankoop , Pain of Salvation --"Be" zaterdag dus...![]()
'werk' Pheno-stylequote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben gaan werken...
euhm aanwezig geweest tot half 10
Dan mag je van mij morgen in je mand blijven liggen,quote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben gaan werken...
euhm aanwezig geweest tot half 10
normaal nooit last van gehadquote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jep.. bij twijfel ga ik het toch ff opzoeken..
Arme..benieuwd wat de dokter morgen zegt...Heb je vaker last van je oren?
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan mag je van mij morgen in je mand blijven liggen,.
Yup, en de tapdanslessen zijn in het Wateringseveldquote:Op maandag 9 januari 2006 17:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan zit je al in Delft vrouw! (je woonde toch in den haag?)
ik heb het ooit 1x gehad.. vreselijke pijn..quote:Op maandag 9 januari 2006 20:37 schreef Ynske het volgende:
normaal nooit last van gehad
alleen de laatste week ineens
dan moet je geen mensen spanken, dat is veel te inspannendquote:
En? Wanneer is je eerste uitvoering?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Yup, en de tapdanslessen zijn in het Wateringseveld
Spanken alleen na 22.30 's avonds toch?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan moet je geen mensen spanken, dat is veel te inspannend
het weekend van 8/9 septemberquote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En? Wanneer is je eerste uitvoering?
dat duurt nog zo langquote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef Christine het volgende:
[..]
het weekend van 8/9 september
Kom je kijken?
Dat is al heel snel juistquote:
Als ik niks heb en als jij het zo lang volhoudt, dan wil ik het wel overwegen...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef Christine het volgende:
[..]
het weekend van 8/9 september
Kom je kijken?
Gezelligquote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik niks heb en als jij het zo lang volhoudt, dan wil ik het wel overwegen...
Je gaat gewoonquote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
Als ik niks heb en als jij het zo lang volhoudt, dan wil ik het wel overwegen...
Weet ik, aan de Meent.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
Plato zit ook in Rotterdam trouwens QyRoZ
Alleen als Chris er nog opzit tegen die tijd...quote:
Er zit ook een leuk meisje in mijn groepquote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als Chris er nog opzit tegen die tijd...![]()
Foto!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zit ook een leuk meisje in mijn groep
We wachten dan wel op de fotoreportage.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef AirwiN het volgende:
Alleen als Chris er nog opzit tegen die tijd...![]()
... christine zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Er zit ook een leuk meisje in mijn groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |