Ze waren met zijn 3en druk bezig hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 14:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hé jasses marc.. af en toe ....dan.. dan...![]()
Het arme schaap! ik hoop dat de ouders en het verplegend personeel meer gevoel hebben..
Tja als het om kinderleed of dierenleed gaat.. dan gaat m'n belletje af...(eigenlijk om alle leed..)
Tijdelijk gestopt met lessen omdat ik niet in de gelegenheid ben tijd te maken voor mijn theorie met deze klus ernaast. Als het goed is, is dit de laatste week en dan kunnen we weer verder.quote:
*even terug lezen gaatquote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze waren met zijn 3en druk bezig hoor
En dat was voor mij het moment om te vertrekken. Ga vanmiddag nog wel een keer kijken, dan zouden ze weer stil moeten zijn
Das lang geleden hoor. Of telt een studie ook als lessenquote:
jij moet aan je werk denkenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels vol spanning uit naar het bezoekje van mijn favoriete lesser!
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kijk inmiddels vol spanning uit naar het bezoekje van mijn favoriete lesser!
Waar ben jij nog niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:20 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben er nog niet...![]()
* Cara is weer hard aan het werk
doorgaan danquote:Op maandag 9 januari 2006 14:20 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben er nog niet...![]()
* Cara is weer hard aan het werk
Heb jij mijn foto's al wel gezien dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef MissMSX het volgende:
Damn, ik zit hier met een vaag, vermoeid, zweverig hoofd. Terwijl ik eigenlijk niet moe ben
Nope.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij mijn foto's al wel gezien dan?
Ow ja...quote:
Oh jaquote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Mokster het volgende:
@Litpho: jij bent tijdelijk gestopt zeg je net!
Still nopequote:
En daar laten we 't bij?quote:
Ik wil die voor de vrachtauto nog wel eens gaan doenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:31 schreef melismay het volgende:
Ik ben echt blij dat ik geen rijlessen meer heb
Motor wil ik op zich nog best wel een keer, maar als ik er aan denk dat ik dan weer examen moet doenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil die voor de vrachtauto nog wel eens gaan doen
heb je motor al?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil die voor de vrachtauto nog wel eens gaan doen
Je kan ook kijken als je wil hoor staat ergens rechtboven bij mijn hoe heet het daarquote:
omfgquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
Ik werd versierd door het kassameisjeM'n haar zat zo leuk en blabla
![]()
Dus singles: allemaal een coupe soleil![]()
kassameisjes...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
![]()
ik heb niets met kassameisjesquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
![]()
Motorexamen is eitjequote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Motor wil ik op zich nog best wel een keer, maar als ik er aan denk dat ik dan weer examen moet doen![]()
Ja dusquote:
Ah dank je. Zal binnenkort even kijkenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan ook kijken als je wil hoor staat ergens rechtboven bij mijn hoe heet het daar
En weer een fantasie ruw verstoordquote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb niets met kassameisjes![]()
ach, schatje, ik wist niet dat je al zat was van het doktertje spelenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
En weer een fantasie ruw verstoord.
Goh, een kassameisje met humor. Dat zie je niet vaak. Zeker niet op maandag.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
![]()
Ten eerste, waar moeten ze dat in doen bij mijquote:Op maandag 9 januari 2006 14:45 schreef GF het volgende:
![]()
Kan je samen blieppen gaanquote:Op maandag 9 januari 2006 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ten eerste, waar moeten ze dat in doen bij mij
En dan word ik straks nog versierd door een kassameisje ook, wat heb ik daar nou weer aan
Daar zat ik net over te denken. Een streepjescode op de rug en de kassa gebruiken als metronoom. Krijg je aan het eind nog een rekening als resultaat gepresenteerd ookquote:
Een rekening met alle spullen die je voor d'r gekocht hebt of betaald hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zat ik net over te denken. Een streepjescode op de rug en de kassa gebruiken als metronoom. Krijg je aan het eind nog een rekening als resultaat gepresenteerd ook.
Verandering van spijs doet etenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ach, schatje, ik wist niet dat je al zat was van het doktertje spelen![]()
Dan moet je niet die kassakoeien nemen die ze hier hebben. Dat gaat die kassa nooit houden.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar zat ik net over te denken. Een streepjescode op de rug en de kassa gebruiken als metronoom. Krijg je aan het eind nog een rekening als resultaat gepresenteerd ook.
Een net van zijn werk teruggekeerde nog in uniform geklede Plato zwaait terug.quote:
net weer wakkerquote:
Zie vorige topic.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
net weer wakker
heb t warm
@plato, uniform???
ah rood/bruin naar oranjequote:
Warm is goed tochquote:Op maandag 9 januari 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
net weer wakker
heb t warm
@plato, uniform???
warm wel, dit niet echt ben ik bangquote:
Sommige mensen zijn nu eenmaal vatbaarder voor griep dan anderen. Ik ken mensen die twee drie keer per jaar zwaar de griep te pakken hebben, terwijl ik zelf eigenlijk nooit ziek ben. Ja, wel eens een verkoudheid, maar daar houdt het ook wel mee op.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef PhaE het volgende:
Damn Ynske, je moet toch es wat beter op jezelf letten, je bent erg veel ziek de laatste tijd!
Moet ik hem maar maken dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal vatbaarder voor griep dan anderen. Ik ken mensen die twee drie keer per jaar zwaar de griep te pakken hebben, terwijl ik zelf eigenlijk nooit ziek ben. Ja, wel eens een verkoudheid, maar daar houdt het ook wel mee op.
quote:
ik weet t ik weet tquote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef PhaE het volgende:
Damn Ynske, je moet toch es wat beter op jezelf letten, je bent erg veel ziek de laatste tijd!
Niet zoveel zoenen in een tochtig steegje
electronica winkel zal wel aardig wat soorten weerstandjes hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef Ynske het volgende:
weerstand, waar koop je die?
Overleggen is zo 1990quote:
Nieuwe mensen in dit kliekje ookquote:
`speldje?quote:
bronzen bloedgeefspeldje, voor 5 keerquote:Op maandag 9 januari 2006 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
`speldje?
ik heb gister een zilveren-bedankspeldje gekregen voor 10 jaar vrijwilligerswerk
Dat komt wel overeen met het salarisniveau dat ze hier hanteren...quote:
Terreros85 maakt vrienden deel 1quote:
niet zo hard tegen die jongen hij zette er zelfs eenquote:
wat ben jij liefdevol vandaagquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet zo hard tegen die jongen hij zette er zelfs eenbij
Kom hier werken en je hebt pas wat te klagen over je salarisquote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt wel overeen met het salarisniveau dat ze hier hanteren...![]()
Dan heb ik tenminste wel leuke vrouwelijke collega's...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom hier werken en je hebt pas wat te klagen over je salaris
Zuurstoftekort in de hersenen door het bloedgeven waarschijnlijk!quote:
Ik ben nogal explosief vandaagquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet zo hard tegen die jongen hij zette er zelfs eenbij
In de hoop dat ze je huur gaan betalen?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik tenminste wel leuke vrouwelijke collega's...![]()
kusje erop, als een pleister op de wondequote:
Ja, dat soort collega's wil iedereen welquote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de hoop dat ze je huur gaan betalen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de hoop dat ze je huur gaan betalen?
Dankjewelquote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
kusje erop, als een pleister op de wonde
Alleen leuke collega's hequote:Op maandag 9 januari 2006 16:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat soort collega's wil iedereen wel.
owww... mijn favoriete chemicalien! welke ben je? TATP, RDX, HMX, HNIW, TNT, NG?quote:
Nee, geen ideequote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Als ze echt leuk is, ga ik gewoon daar wonen... Dus als je nog een leuke, vrijgezelle weet...![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zuurstoftekort in de hersenen door het bloedgeven waarschijnlijk!![]()
Ben jij nog beschikbaar misschien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |