abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 12:31:33 #1
128220 Peter6000
pi_33861965
Post hier berichten uit de media (websites, mediaoptredens, interviews), van de BB5 bewoners, behalve Tanja.
Voor Tan is er een apart topic aangemaakt: [BB5] Tanja - deel 6
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 12:36:09 #2
128220 Peter6000
pi_33862085
Op de site van Menno: www.bbmenno.nl , staat het volgde.

Nieuws

9 januari 2006

Het duurt even, maar daar zijn ze dan..
Zoals belooft heb ik de laatste vragen beantwoord die nog open stonden. Het heeft even mogen duren, maar dan hebben jullie ze eindelijk. Een voordeel voor jullie.. de 100.000ste bezoeker zal deze maand zich melden op de site.. tijd voor nog een vragenrondje! Houd dus de site goed in de gaten en dan kun je je vraag weer aan mij stellen!!

De foto's heb ik nog niet mogen ontvangen van de reünie. Wanneer ik deze ontvang, zullen ze zo snel mogelijk op de site worden gezet.

Morgen komen Lieske, Linda, Joost en Ingrid bij mij in Breda op bezoek. Ik zal ze alle vragen om een stukje te schrijven op de site. Zo zie je.. redenen genoeg om deze site te blijven bezoeken!

Menno


-- Er komen binnenkort dus stukjes van Lieske, Linda, Joost en Ingrid op de site van Menno. Alsmede foto`s van de reünie van afgelopen donderdag in Den Haag
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 12:50:51 #3
128220 Peter6000
pi_33862450
Bewoners laatste Big Brother missen elkaar nu al

Roel en Dido gaan samenwonen

door Patricia Cortie

AMSTERDAM - De voormalig bewoners van Big Brother 5 waren voor het eerst weer samen, ruim twee weken na de finale van het programma. Ingrid nam het initiatief voor de grootse reünie: "Want we hebben elkaar vreselijk gemist." De ex- BB 'ers feestten er dan ook flink op los, in het bijzijn van familie en vrienden. Middelpunt van de avond was het liefdeskoppel uit het huis: Roel en Dido. Na maanden onder een dak vlogen de vonken ervan af. En dat gaat binnenkort weer gebeuren... Het stel wil samenwonen!



Het stralende 'BB'-koppel Roel en Dido is onafscheidelijk. Dido: "We zijn helemaal verliefd. Hij is nog veel leuker dan ik had kunnen bedenken. Ik moet mijn huis deze week uit. Dus we hebben bedacht dat we misschien wel gaan samenwonen." Roel slaat een arm om Dido heen: " Van het geld dat ik heb gewonnen met een opdracht in het huis, 10.000 euro, kunnen we samen iets leuks gaan huren. Of een wereldreis gaan maken. Hoe dan ook, als het maar samen met Dido is." Ook heeft Dido al plannen voor de toekomst. 'Mijn opleiding voor verpleegster ga ik afmaken. En daarna naar de toneelschool, ik heb al eerder auditie gedaan. Toevallig ben ik net benaderd voor de hoofdrol in een toneelstuk."



'Big Brother'-winnaar Joost kan niet van zijn Brenda afblijven. " We gaan trouwen, maar ik heb haar nog niet gevraagd." Brenda: "Ik heb wel een weekend Parijs cadeau gekregen, Joost is een enorme romanticus." Joost: "Nee, ik ga haar daar niet ten huwelijk vragen. We zijn allebei nog jong, het komt echt nog wel. We gaan binnenkort eerst samenwonen. We kunnen niet zonder elkaar, dat is door BB in een stroomversnelling gekomen." Joost gaat van zijn gewonnen 262.500 niet rentenieren. "Ik ben in gesprek met een tv-productiemaatschappij. Dat ik iets op tv wil doen, daar ben ik bij BB achtergekomen. Mensen aan het lachen krijgen, dat kan ik goed. Volwassenen, kinderen, kan allebei. En ik wil zeker vader worden. Dat gaat ook gebeuren, met Brenda."



De voormalige bewoners van het 'Big Brother'-huis in Aalsmeer. Luidkeels zingen ze mee op het toepasselijke nummer 'Vrienden voor het leven'. Er zijn al twee nieuwe reünies gepland. Zo geeft Joost volgende maand een feest en heeft ook Chantal plannen voor een party.



Ingrid en Menno hadden een korte liefdesrelatie in het 'BB'-huis. "De spanning die er in het huis was tussen ons, is er nog steeds. Waartoe het leidt weet ik niet." Menno lacht: "Ik zal Ingrid wel missen als ze in het buitenland zou gaan werken. Maar tegenwoordig is gelukkig alles dichtbij. En ik heb het zelf ook druk. Deze week ga ik me opgeven voor 'Expeditie Robinson.' Misschien dat ik dat wél kan winnen met mijn fysieke gesteldheid en doorzettingsvermogen."

bron: http://www.telegraaf.nl/prive/article31469821.ece?rss
tnx Foreverblue
pi_33863660
Leuk Peter dat je dat nog zo hier neerzet...........
pi_33863770
'Deze week ga ik me opgeven voor 'Expeditie Robinson.' Misschien dat ik dat wél kan winnen met mijn fysieke gesteldheid en doorzettingsvermogen."


Voor iemand die nog met een knuffel nemo slaap best een stoere uitspraak
Lurf is the message and the message is Lurf
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2006 @ 13:33:41 #7
128220 Peter6000
pi_33863826
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:31 schreef lurf_doctor het volgende:
Voor iemand die nog met een knuffel nemo slaap best een stoere uitspraak
Op die foto lijkt ie ook groter dan Ingrid
  maandag 9 januari 2006 @ 13:52:51 #8
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33864269
Leuk artikel .... had ik niet verwacht dat de liefde door zou zetten, tussen Roel en Dido
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33865071
Wat leuk om nog wat van de bewoners te lezen zeg.
Ik mis ze nog steeds.
Groetjessssssss
pi_33866563
Echt leuk dat het zo goed gaat tussen dido en roel! En dat de ex-bewoners nog veel met elkaar omgaan
  maandag 9 januari 2006 @ 15:24:04 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33867312
Wat een leuk bericht!!

Ik gun het Roel & Dido van harte.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33867419
Ingrid heeft in ieder geval de sjonnebank weer weten te vinden

Leuk artikel

Brenda staat niet zo flatteus op de foto....
pi_33873877
Heerlijk topic, hoeven we niet helemaal zo cold-turkey af te kicken
pi_33874002
leuk om te lezen inderdaad
pi_33878873
quote:
Op maandag 9 januari 2006 12:50 schreef Peter6000 het volgende:

Menno lacht: "Ik zal Ingrid wel missen als ze in het buitenland zou gaan werken. Maar tegenwoordig is gelukkig alles dichtbij. En ik heb het zelf ook druk. Deze week ga ik me opgeven voor 'Expeditie Robinson.' Misschien dat ik dat wél kan winnen met mijn fysieke gesteldheid en doorzettingsvermogen."
Mijn dochter heeft zich ook opgegeven!!
pi_33882973
Leuk om te lezen, bedankt Peter!

  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:53:48 #17
56819 Kimske
Juf in wording
pi_33901447
Hee, wat een top-topic! Goed idee!!!

Ben zwaar aant afkicken, en toch veel vragen hoe t nu allemaal gaat enzo!
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
pi_33901872
interview met joost

"Ik voel me goed, het is fijn om vrij te zijn!", vertrouwt Joost ons toe. Ook vertelt hij over zijn winnaarsgevoel: "In het begin was ik erg verbaasd, ik dacht dat ik tweede was en Roel zou gaan winnen."
Met Brenda gaat alles ook hartstikke goed: "Het is fijn om weer samen te zijn en binnen een paar weken gaan we er samen tussenuit naar Parijs.

Tot slot laat hij weten dat we hem wellicht nog eens terugzien. Joost zou een carrière op het toneel of op tv namelijk helemaal te gek vinden.

http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:21:39 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33902526
Waarom werken al die Talpa filmpjes niet meerrrr bij miiijJJ#j &^%&^!!!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2006 @ 14:28:38 #20
128220 Peter6000
pi_33902845
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:06 schreef bloempje17 het volgende:
interview met joost
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Leuk ook, dat het interview volledig terug te zien is

  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:38:27 #21
56819 Kimske
Juf in wording
pi_33903201
op de menno-site staat dat hij en ingrid alleen vrienden zijn en blijven..
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2006 @ 14:44:22 #22
128220 Peter6000
pi_33903399
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef Kimske het volgende:
op de menno-site staat dat hij en ingrid alleen vrienden zijn en blijven..
Tnx voor de tip
Er wordt verwezen naar een Telegraafartikel, over de reünie op 5 januari.
Hier nog wat niet eerder geplaatste quotes, geplukt van www.bbmenno.nl


De roodharige Linda heeft het erg naar haar zin. "We gaan zorgen dat we elkaar allemaal blijven zien! Het is wel jammer dat Tanja er vanavond niet bij is. Het was voor haar niet mogelijk om te komen, omdat ze borstvoeding geeft, en ze laat Joscelyn niet graag alleen. We missen haar. We waren met zijn dertienen in het huis, en toen Jos geboren werd met veertien. Ze hoort er gewoon bij."

Rikkert schiet volop plaatjes. Lacht: "Ik heb iemand benoemd tot Hoofd Plakboek. Zelf zoek ik een baan als internetconsultant. En in de liefde gaat alles goed. Iris zwaaide me uit toen ik in het huis ging. Daarna kregen we iets. Deze reünie is te gek. Ik hoop dat we over een jaar nog zo met elkaar omgaan!"

Ingrid koos ervoor in de 'Big Brother'-finale het huis te verlaten met 37.500 euro. "Daarvan ga ik in februari met mijn vader en moeder naar Zambia. Misschien dat ik daar ga werken, in een wildlifepark van een kennis. Ik wil graag iets doen met dieren. En ik neem mijn moeder nog mee naar Tenerife. Ze hebben het heel moeilijk gehad toen ik in het huis zat."

Chantal: "We hadden het plan oud & nieuw met elkaar te vieren. Maar mijn oma overleed op 85-jarige leeftijd. We dachten dat ze aan het dementeren was. Maar ze had wel een briefje op haar televisie geplakt met daarop 'half acht, Chantal, Big Brother'. En ze vertelde aan de verzorgsters: 'Mijn kleindochter zit in het 'Big Brother'-huis.."

"Ik heb er maar vijf weken ingezeten, maar het contact met de rest is nog steeds goed." Ralph werd in het huis gezet als ex-vriend van Nathalie. "Het was een zwaar scenario. Ik wilde Nathalie ook helemaal niet terug. Ik zat daar voor mezelf. En ben een mooie ervaring rijker!"

Nathalie en Roel zijn sinds het tvprogramma familie van elkaar. "Mijn opa en Roels oma zijn helemaal dikke mik. Ze ontmoetten elkaar bij opnamen voor 'Big Brother'. Nu hebben ze een liefde voor het leven. Dus op familiefeesten gaan Roel en ik elkaar zeker zien", aldus een uitgelaten Nathalie. "Ook heb ik oud & nieuw gevierd met Roel en Dido. En mijn vriend Joost en Roel klikken ook onwijs goed. Helaas is Joost er niet bij vanavond. Zijn amandelen zijn geknipt en hij kwam niet zo lekker uit de narcose. Maar morgenochtend ga ik hem ophalen."

Bewoner Rob heeft zijn zoon Jerry (21) en dochter Michelle (17) meegenomen naar het feest. "We zijn allemaal leuke dingen aan het doen samen. Mijn kinderen heb ik het meest gemist! Verder ben ik druk met mijn eigen bedrijf. Maar ik zou graag een kinderprogramma willen maken. Op straat komen kids naar me toe, ze vinden me leuk. Ik heb het hier en daar laten vallen, dus wie weet.."

Lieske is met haar ouders naar de reünie gekomen. "We zijn lekker aan het relaxen. Ik houd heel veel van mijn ouders, en heb hun wijsheid erg gemist. Ik ben net twintig geworden dus hun advies heb ik nog hard nodig. Maar dat heb ik in het huis teruggevonden in Chantal. Zij was echt een enorme steun voor mij. Een soort mama." Vrolijk: "Volgend jaar pak ik mijn studie economie weer op. En daarna? Ik wil in ieder geval iets betekenen voor mensen. Een tv-programma of reisprogramma presenteren lijkt me ook wel wat. Maar dat zijn zulke droombanen.."
pi_33903699
Leuk voor Roel en Dido!
pi_33917791
Bron: http://www.joosthoebink.nl/

Nijmegen, 8 januari 2005


Lieve, lieve fans,

Wat was het druk de afgelopen twee weken! Sinds mijn terugkeer in de ‘vrije’ wereld heb ik bijna geen moment rust gehad. Dit is eigenlijk de eerste avond dat ik niets hoef te doen. Heerlijk!

Meedoen aan Big Brother was de mooiste ervaring uit mijn leven. Ik heb geprobeerd van elke dag een feest te maken. En dat is alle 121 dagen gelukt. Maar ik heb meer gedaan dan alleen maar lachen. Ik het ook vier maanden de tijd gehad om na te denken. Door Big Brother ben ik mijn leven thuis, het echte leven, veel meer gaan waarderen.

Ik heb ontzettend lieve ouders, fantastische vrienden en de mooiste vriendin van de wereld! Kennelijk moet je soms een tijdje weg zijn om je dat allemaal te realiseren.

Met kerst heb ik mijn ouders een wereldbol gegeven. Met een briefje erbij: “Lieve pap en mam, kies een plek op de wereld waar jullie graag naar toe willen. Ik stuur jullie op vakantie want het is tijd dat jullie lekker gaan genieten met z’n tweetjes.” Voor BB was de band met mijn ouders niet zo goed. Maar ze hebben me ontzettend gesteund en daar ben ik ze heel dankbaar voor. Ook Brenda is er altijd voor me geweest. Voor haar waren de afgelopen vier maanden niet makkelijk. Nu we weer samen zijn is het geweldig. We zijn verliefder dan ooit! Volgend weekend gaan we naar Parijs.

De komende tijd ga ik gebruiken om plannen te maken voor de toekomst. Het lijkt me ontzettend leuk om iets op tv de doen. Maar wat dat dan is, dat weet ik nog niet. En natuurlijk ga ik ook een heel groot feest geven voor alle familie en vrienden. De datum en locatie zijn bijna rond!

Helaas kan ik al jullie reacties niet persoonlijk beantwoorden. Het zijn er gewoon teveel! Ik heb bijvoorbeeld meer dan 600 mailtjes gehad. En ook op mijn fansite zijn honderden berichtjes achtergelaten. Wat fantastisch zeg!

Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor al die lieve reacties. En natuurlijk ook voor alle stemmen! Zonder jullie was het nooit gelukt. Heel, heel veel dank.

Veel warme groeten,

Joost Hoebink
Onderschriftloos
pi_33917942
Bron: www.big-andries.nl

Driessie, hier mijn stukje over BB5... Kussssssssssss Chan

Big Brother 5... ik zou het er uren over kunnen hebben! De meest waanzinnige en één van de meest indrukwekkendste ervaringen in mijn leven. Het was fantastisch, emotioneel soms slopend, maar met name fantastisch... Je kan je niet voorstellen hoe het is om erin te zitten, het te voelen, te ondergaan, mee te spelen in het grote psychologische en strategische spel van de Talpa fabriek. Je emoties gaan alle kanten op, al je knopjes worden de gehele dag vrolijk ingedrukt door de redactie. Je wordt gestuurd door de bedenkers... en ook al heb je dat door, tóch ga erin mee...

Vreemd hoor, om een opdracht te krijgen via een luidspeaker (Big Brother) en als robots deze onmiddellijk uit te voeren... zonder je óók maar één keer af te vragen waarom je in vredesnaam een jacuzzi als een bezetene aan het leeghalen bent in de stromende regen. Echt een vreemd gegeven, dat je dus blijkbaar in een groep toch een soort kuddedier wordt en als de één gaat staan jij gewoon volgt... Zo ken ik mezelf helemaal niet, maar zo leer je dus wel weer over jezelf. Dat heb ik vooraf best onderschat. Je staat onder een dusdanige druk dat je bij wijze van spreken ruzie kan krijgen over een banaan. Kortom het leven in het (overigens prachtige en super luxueuze) Big Brother huis is een bijzondere. Tuurlijk irriteer je je wel eens aan iemand, en vice versa, het zou juist vreemd zijn als je met 12 mensen 24 uur per dag, 4 maanden lang, hand in hand knuffelend door het huis zou rennen... da's pas onnatuurlijk. Maar geloof me die irritaties duren misschien 5 minuutjes per dag... je lucht ff je hart bij deze of gene... en gaat weer vrolijk verder.

Jammer dat vooral de negatieve geluiden van ons toch uitermate positief gestemde groepje bewoners met name de ether ingeslingerd zijn. Zoals dronkenschap en daaruit voortvloeiende acties, roddel en achterklap, woordenwisselingen en huilbuien. Want óns gevoel is er juist eentje van saamhorigheid, gezelligheid, vriendschappen, een hecht groepsgevoel, liefdes, humor.....kortom één van oneindig veel plezier. En daar zie je toch verdomd weinig van terug in de afleveringen, snap ik dus écht geen pepernoot van. Maar ja ben dan ook geen programmamaker;) Maar man o man jullie willen niet weten wat wij gelachen hebben en plezier hebben gehad. Niet te filmen, echt! Ik overdrijf echt met geen woord als ik zeg dat ALLE bewoners me dierbaar geworden zijn in die maanden, samen hebben we een unieke ervaring beleefd en daar zal ik ze eeuwig dankbaar voor zijn....ALLEMAAL! Laat daar nooit een misverstand over bestaan. BB 5... ik was erbij... kan het nog steeds niet geloven... maar het was wel zo! hahahaha En dat is een topgevoel... I loved every minute of it! Zou het zo weer overdoen.

Big Brother is Big Fun!

XXXX Chantal
Onderschriftloos
pi_33921010
quote:
9 januari 2006

Het duurt even, maar daar zijn ze dan..
Zoals beloofd heb ik de laatste vragen beantwoord die nog open stonden. Het heeft even mogen duren, maar dan hebben jullie ze eindelijk. Een voordeel voor jullie.. de 100.000ste bezoeker zal deze maand zich melden op de site.. tijd voor nog een vragenrondje! Houd dus de site goed in de gaten en dan kun je je vraag weer aan mij stellen!!

De foto's heb ik nog niet mogen ontvangen van de reünie! Wanneer ik deze ontvang, zullen ze zo snel mogelijk op de site worden gezet.

Morgen komen Lieske, Linda, Joost en Ingrid bij mij in Breda op bezoek. Ik zal ze alle vragen om een stukje te schrijven op de site. Zo zie je.. redenen genoeg om deze site te blijven bezoeken!
Menno
BBMenno.nl
pi_33939868
zie hier foto,s cafe.
http://www.walkaboutcafe.nl/
  † In Memoriam † woensdag 11 januari 2006 @ 15:57:32 #28
128220 Peter6000
pi_33940820
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef dragon0000 het volgende:
zie hier foto,s cafe.
http://www.walkaboutcafe.nl/
Kleine selectie











pi_33946541
Wat hebben ze toch een plezier....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_33946819
waren ze met z'n alle in walkabout? en ik was er net die avond niet
pi_33947032
Leuk

Lieske heeft een smal bekkie gekregen (weer)

En jammer, kinders, Roel en Dido vinden elkaar dus écht leuk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:14:24 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33947133
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33968292
Potverdrie, daar had ik ook wel bij willen zijn...beetje ouwehoeren met die mensen!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33971286
Leuk topic zeg

Het was heel leuk om allemaal terug te lezen hoe het nu met de ex-bewoners gaat.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33976160
De afgelopen dagen is er nogal commotie onstaan op de site van Menno (BBMenno.nl). Het schijnt nl. dat hij een vriendin heeft, terwijl hij in de pers toch nog steeds de indruk wekt een verdieping van de relatie met Ingrid niet uit te sluiten.
Het schijnt te gaan om het meisje op deze foto http://www.walkaboutcafe.(...)_01_10/IMG_5684.html

Hier een aantal reakties van Ingrid, ook op het bovenstaande, die ik heb gevonden op Ingrids site: http://bbingrid.web-log.nl/

ingrid :: 11 januari 2006 14:41
ja ik ben gister bij menno geweest en het was echt heel gezellig,iedereen dronken en ik ook natuurlijk. maar de ergste was toch wel lieske. ik heb haar vanochtend op de trein gezet,maar ze bleef kotsen!
we hebben met linda,joost,lies en menno achter de bar gestaan en het was super gaaf!
ingrid 11-01-06 14:53:14
hallo allemaal,hier is ingrid zelf. ik vind het zo tof dat ik een eigen site heb,ik dacht dat ik de enige was van de bewoners die er geen een had. wie is hier zo aardig geweest om dat voor elkaar te krijgen?
ik ben nog een beetje aan het bijkomen van gister avond. we hebben gister achter de bar gestaan in een cafe van menno,was echt heel erg leuk. lieske was wel verschrikkelijk dronken. ik had haar kots in de wasbak bij menno gegooid,maar dat ging natuurlijk verstoppen dus moest ik met mijn handen haar kots er weer uithalen. maar al met al heb ik echt onwijs gelachen,vooral met linda bij menno thuis.we waren dronken en gingen heel dat studentenhuis van menno wakker maken,zwaar irritant. en linda liep maar in haar stringetje rond te dwarrelen.ik ga nu de fotos bekijken van gisteravond
ingrid :: 11 januari 2006 14:58
hoi,vandaag staat er ook een foto in de prive,nog van mijn feestje. mijn feest was zo ontzettend leuk,ik heb nog nooit zo een gaaf feest meegemaakt. lief van mijn broer en vader dat ze dat geregeld hadden.
en ja ik weet dat menno leuk is,maar toen ik gister bij hem was kwam ik erachter dat hij ook net een vriendinnetje heeft en die keek mij al niet zo leuk aan,maar menno heeft nog wel met mijn zitten flirten dus wie weet..........
ingrid van big brother 5 :: 11 januari 2006 15:12
hoi yvonne,alles gaat goed met me.ik begin langzaam te wennen,maar heb het nog wel even moeilijk gehad. ik mistte iedereen van de bewoners heel erg en nog steeds. maar we hebben heel veel contact met elkaar. afgelopen donderdag had ik een heel gaaf feest gegeven in het cafe van mijn broer en ze waren er allemaal behalve tanja (borstvoeding).mijn broer had ook een zangertje geregeld, Quincy, van dat ene nummer 'morgen weer een dag'. en daarna bleven we met z'n allen in een hotel slapen,natuurlijk echt een zooitje geworden. de enige die heel erg afstandelijk waren op mijn feest waren dido en roel. Roel was stoned,maar dido deed echt niet gezellig en dat vond ik wel jammer. maar ja 4 februari geeft joost en feest en dan blijven we ook weer allemaal slapen dus wordt het weer een zooitje...........
dikke kus van mij,ingrid van big brother doei
ingrid :: 11 januari 2006 15:19
jammer dat ik je niet heb kunnen uitnodigen voor mijn feest,maar ik wist niet dat deze site bestond.ik belde gelijk menno net op en die wist het wel,teringdwerg! nee hoor hij is een schat maar eerlijk is eerlijk hij is en blijft klein....
pi_33976325
Laat hem lekker sjansen met dat meissie...:)
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:41:45 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33976349
quote:
ja ik ben gister bij menno geweest en het was echt heel gezellig,iedereen dronken en ik ook natuurlijk. maar de ergste was toch wel lieske. ik heb haar vanochtend op de trein gezet,maar ze bleef kotsen!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33977287
Dat gastenboek op Menno's site ...

Volgens mij hebben ze de reactie van "ingrid" op de ingrid-site weggehaald, ik zie hem iig niet meer staan.
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:10:01 #39
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33977442
Dido is ook lekker bezig voor FHM (nou ja..eigenlijk niet getuige de foto)

pi_33977491
Ah nee bah...dat meen je niet?
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_33978796
Photoshop
Hoop ik.
Mét haarstuk en ineens tieten
Ze wordt er niet mooier op zo hoor.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 17:12:28 #43
135486 Manu82
How you doin'?
pi_33979677
quote:
leuk voor Menno
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_33985018
Peter echt top
pi_34011359
Linda tijdens Carnaval in Breda

  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:59:55 #46
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34012482
quote:
Duidelijk! en inderdaad hartstikke leuk voor hem ... mocht het inderdaad dat ene meisje zijn op de foto's dan is het een mooie meid
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:05:37 #47
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_34012658
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:29 schreef Bartoli het volgende:
Linda tijdens Carnaval in Breda

[afbeelding]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_34012922
Dat soort foto's worden inmiddels wel een Linda handelsmerk
pi_34149541
D66 goes Big Brother

De malaise binnen karakterpartij D66, die nu al bijna veertig jaar duurt, is binnenkort verleden tijd. D66-kamerlid en ex-toneelscholier Boris van der Ham heeft namelijk dé expert op het gebied van stemmenwinst weten binnen te halen. Niemand minder dan Big Brother-winnaar Joost Hoebink gaat de D66-fractie advies geven over het winnen van stemmen, contact houden met de burger en het voorgoed beëindigen van de achterkamertjespolitiek. “Er is bij de burger behoefte aan duidelijkheid” orakelt de kersverse Big Brother-winnaar. Boris van der Ham heeft een immense slag geslagen met de aankoop van deze superconsultant want Joost bruist van de prachtigste ideeën. Zo wil hij van de Tweede Kamer “ één groot Big Brother-huis maken met overal camera’s. Als we er een leuke show van maken is de politiek voor iedereen in Nederland goed te begrijpen.” De 21-jarige Joost is overigens al lange tijd lid van D66. Naar alle waarschijnlijkheid mag Joost ook als het enige nog levende lid op de begrafenis van D66 komen.




BRON
pi_34152696
Op de site van Menno zijn foto's geplaatst van het feestje bij Ingrid op 5 januari jl.

http://www.bbmenno.nl/index.php?page=foto's
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2006 @ 11:23:46 #51
128220 Peter6000
pi_34153354
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef crazymamma het volgende:
Op de site van Menno zijn foto's geplaatst van het feestje bij Ingrid op 5 januari jl.

http://www.bbmenno.nl/index.php?page=foto's




  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:03:29 #52
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34154533
Tanja had het zo te zien te druk om te komen. Die moest op d'r ruggetje liggen om nog wat centjes binnen te slepen natuurlijk.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:16:47 #53
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34158883
Leuke foto's allemaal weer
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_34176710
Joost was vandaag bij NSE.

D66 heeft Joost aangetrokken om de partij te ondersteunen!
pi_34209502
Interview met Ingrid uit de Hitkrant.........................


He hallo, hier ben ik dan.

Ik kan nu wel zeggen dat ik weer gewend ben,maar dat heeft toch even geduurd.Ik heb vorige week mijn tweede gesprek gehad voor stewardess en ik hoorde later dat ik door ben naar de laatste ronde. Als dat allemaal doorgaat dan blijf ik in Nederland, maar zoniet dan ben ik gelijk vertrokken naar het buitenland. Als ik wordt aangenomen begin ik pas in maart dus ik ga zowiezo de hele maand februari dan op vakantie.

Ik ben blij dat ik nog veel contact heb met de medebewoners. Vorige week dinsdag hebben we in een kroeg in Breda gewerkt met Lieske,Joost,Menno,Linda en ik. Dat was echt heel gezellig en we konden gratis drinken dus dan weet je het wel... het resultaat was dat toen ik 's ochtends Lieske af wilde zetten bij de trein, zij op elke hoek nog stond te kotsen. Normaal is dat al niet zo leuk,maar als je dan ook nog eens ziet dat mensen je herkennen wordt het snel al iets minder. A.s. zondag ga ik lekker bij Chantal logeren en dan zal ik Rob ook wel zien. Volgende week ga ik met Rob en een keer met Menno lekker eten,maar niet met z'n drieen.

Ik was blij om te zien dat heel veel mensen van het huis zichzelf zijn gebleven,alleen Dido is volgens iedereen een heel ander persoon. Ook op mijn feestje was ze helemaal niet gezellig en ze zag er ongelukkig uit? Ik hoorde ook wel van Nathalie dat ze zich niet zo op de gemak voelt en dat komt dan vooral door de negatieve publiciteit die ze heeft gehad en dat is ook moeilijk. Iedereen kijkt heel erg uit naar het feest dat Joost gaat geven,want dat wordt weer lekker bijkletsen.

Ik heb een onvergetelijke ervaring gehad bij Big Brother en ik zou het iedereen aanraden,als je maar zo dicht mogelijk bij jezelf blijft staan. Ik heb nog niet alles terug gekeken,maar dat gaat snel gebeuren. Voor de nieuwsgierige; nee Menno en ik hebben nog steeds niks. Nu dat was het dan weer,ik ga ermee kappuh.

dikke kus van mij,

Ingrid


bron: http://www.big-andries.nl/
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:20:39 #56
6941 APK
Factual, I think.
pi_34209724
Leuk dat ze allemaal lekker Dido bashen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34210358
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef APK het volgende:
Leuk dat ze allemaal lekker Dido bashen.
..en terecht
pi_34248272
Menno heeft op de site van Ilva Stokkers een aantal vragen beantwoord:

http://www.ilvastokkers.tk/

Hierbij verklapt hij ondermeer dat de oud-bewoners een keer gaan lunchen in het HBB.................
pi_34272136
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef APK het volgende:
Leuk dat ze allemaal lekker Dido bashen.
Inderdaad! Dido heeft volgens mij ook een erg vertekend beeld over haar tijd in het huis.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:40:05 #60
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_34276678
Deze bewoners gaan buiten het huis gewoon door met roddelen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_34301977
Hier een berichtje van Dido speciaal voor jullie

lieve mensen, of kijkbuiskindertjes hahahaha

met mij gaat alles wel goed hoor, ik ben natuurlijk wel geschrokken van al het negatieve na bb brother maar daar was ik niet de enige in.. Dus maak je daar geen zorgen om... momenteel heb ik het erg druk met een huis zoeken!!! ja ja samen met roel!!! we zitten te denken om in de omgeving leiden te gaan wonen, zaterdag gaan wij dan ook een tour maken naar verschillende huizen in de omgeving...ingrid had idd een raar berichtje achter gelaten... maar ik heb haar gesproken!!! en verteld dat ik helemaal niet iemand anders ben! want ze hebben mij pas 1 keer gezien na het huis, en als je dan even niet lekker in je vel zit om dat je net je huis uit bent gezet dan ben je meteen iemand anders! wat een begrip van sommige mensen waar je dan 4 maanden mee hebt gewoond...hahahaha ik heb overigens wel een leuk feestje daar gehad en zo stil was ik ook weer niet hoor!!!! met nathalie heb ik veel contact, en ben pas vorige week met rob en roel naar een cabbarret geweest, waar ik nog even flink in de maling werd genomen !!!! hahaha was erg leuk!!!Lazerus heten dat. Ik heb nu even geen internet, maar ik hoop snel wel en dan scrijf ik elke week een stukje en kom ik natuurlijk ook chatten!!! kan jullie niet vertellen hoe vereerd ik mij voel als ik al die lieve mailtjes krijg van jullie!!!! thanks , daar ga ik altijd helemaal van stralen!!!!!zeker nu mijn leventje eventjes op zijn kop staat!!! en wat vinden jullie van mijn site???? ik vind hem super geworden !!! bedankt jongens!!!! top!!!
Roel en ik ..tja die beleven echt de tijd van ons leven samen en we zijn diep in love...........xxxx en tot gauw!!!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 10:00:15 #62
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34302956
Al die uitroeptekens . En nog steeds zoekend naar zelfbevestiging: kan jullie niet vertellen hoe vereerd ik mij voel als ik al die lieve mailtjes krijg van jullie!!!! thanks , daar ga ik altijd helemaal van stralen!!!!!zeker nu mijn leventje eventjes op zijn kop staat!!! en wat vinden jullie van mijn site???? ik vind hem super geworden !!!

Ze is echt niet anders dan in het BB-huis
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_34387581
Ingrid heeft vandaag diverse berichten achtergelaten op haar web-log:
http://bbingrid.web-log.nl/log/4726207

Hierbij ondermeer dat ze vanavond een interview heeft bij de Limburgse radiozender FOX (tussen 8 en 10).
Verder staat er deze week een interview met haar in de Vriendin.

Verder schrijft ze dat Menno bezig met het organiseren van een "fan"-dag in het casino en ook iets met de oud-bewoners in het BBHotel........

Linda moet 3 februari afrijden.
Het feest met alle oud-bewoners bij Joost is op 4 februari.
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 11:41:57 #64
128220 Peter6000
pi_34407911
24 januari 2006

Het is alweer een tijdje geleden..
Als zelfs Dido op mijn site een stukje gaat schrijven dan wordt het tijd dat ik ook eens weer wat laat horen van mij!! Het gaat heel goed met mij. Vorig weekend ben ik met Rikkert nog naar NAC geweest. Helaas weer niet gewonnen, maar afgelopen weekend was het alweer wat beter. Zelfs ik ben tegenwoordig al blij met een punt van NAC. Afgelopen weekend ben ik heerlijk een weekendje naar Antwerpen geweest met mijn vriendin. Erg gezellig en erg leuk.

Ook volg ik Hotel Big Brother een beetje. Erg raar om het huis zo anders te zien.. en zeker met andere bewoners. In dat huis heb ik toch hele goede herinneringen. Natuurlijk zijn wij (oud-bewoners) bezig met een datum aan het zoeken wanneer wij daar kunnen lunchen. Wanneer ik dit weet laat ik dat zeker tijdig weten! Ik kan jullie wel vertellen dat Joost een feest gaat geven op 4 februari. Dus in de week na het feest kunnen jullie zeker weer een verslag lezen met foto's. Volgende week ga ik weer naar Groningen. Ik ga daar golfen met een vriendin van mij, maar natuurlijk ga ik ook even langs bij Lieske, Tanja en Joscelyn!

Menno


bron: http://www.bbmenno.nl/index.php?page=nieuws
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:16:14 #65
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_34412798
Ey, Dido heeft een site? Drop die URL dan?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:22:38 #66
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_34413037
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:20 schreef APK het volgende:
Leuk dat ze allemaal lekker Dido bashen.
Ze houd gewoon van roddelen die Ingrid. Blijk ook nu weer....
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:24:50 #67
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_34413114
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 04:27 schreef farceman het volgende:

Hier een berichtje van Dido speciaal voor jullie

lieve mensen, of kijkbuiskindertjes hahahaha

met mij gaat alles wel goed hoor, ik ben natuurlijk wel geschrokken van al het negatieve na bb brother maar daar was ik niet de enige in.. Dus maak je daar geen zorgen om... momenteel heb ik het erg druk met een huis zoeken!!! ja ja samen met roel!!! we zitten te denken om in de omgeving leiden te gaan wonen, zaterdag gaan wij dan ook een tour maken naar verschillende huizen in de omgeving...ingrid had idd een raar berichtje achter gelaten... maar ik heb haar gesproken!!! en verteld dat ik helemaal niet iemand anders ben! want ze hebben mij pas 1 keer gezien na het huis, en als je dan even niet lekker in je vel zit om dat je net je huis uit bent gezet dan ben je meteen iemand anders! wat een begrip van sommige mensen waar je dan 4 maanden mee hebt gewoond...hahahaha ik heb overigens wel een leuk feestje daar gehad en zo stil was ik ook weer niet hoor!!!! met nathalie heb ik veel contact, en ben pas vorige week met rob en roel naar een cabbarret geweest, waar ik nog even flink in de maling werd genomen !!!! hahaha was erg leuk!!!Lazerus heten dat. Ik heb nu even geen internet, maar ik hoop snel wel en dan scrijf ik elke week een stukje en kom ik natuurlijk ook chatten!!! kan jullie niet vertellen hoe vereerd ik mij voel als ik al die lieve mailtjes krijg van jullie!!!! thanks , daar ga ik altijd helemaal van stralen!!!!!zeker nu mijn leventje eventjes op zijn kop staat!!! en wat vinden jullie van mijn site???? ik vind hem super geworden !!! bedankt jongens!!!! top!!!
Roel en ik ..tja die beleven echt de tijd van ons leven samen en we zijn diep in love...........xxxx en tot gauw!!!
ik geloof Dido toch echt meer dan Ingrid... Rara hoe zou dat toch komen?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:28:48 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_34413247
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:16 schreef soylent het volgende:
Ey, Dido heeft een site? Drop die URL dan?
http://www.didovankuijk.nl/
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34511116
Nieuws


25 januari 2006

Komende zaterdag gaan alle bewoners terug het huis in!!!
Komende zaterdag is het zover.. alle ex-bewoners van BB5 gaan terug het huis in!!! Helaas voor jullie.. het is maar voor een middagje. Wij gaan komende zaterdag (28 januari) rond 13.30 uur het huis in. Hoe laat weet ik nog niet precies, maar dat zal niet veel schelen met deze tijd. Dus zaterdag allemaal kijken, want alle bewoners gaan mooie herinneringen boven halen, dus dat wordt erg leuk en gezellig!

Groetjes Menno

Bron: www.bbmenno.nl
pi_34656379
Stukje van Linda (26 januari 2006:

Hallo bezoekers van de site van bb-andries!

Hier is ze dan, de vrouw met de zeerovers stem, zoals Andries mij noemt. Ik noem mezelf eigenlijk gewoon Linda... of Linda van BB5!!
In het kort een verhaaltje over mijn beleving in het huis van Big Brother.

In mei hoorde ik op de radio over BB5. Ik dacht: ik geef me op! Wie weet! Nou zo dachten nog 8000 andere mensen met mij, dus ik had de hoop al opgegeven. maar de ene screening naar de andere ging voorbij en ik zat nog steeds in de race! Medische test, psychlogische test en alles... ik was er nog steeds bij.

Toen werd ik gebeld of ik weer naar Aalsmeer kon komen voor een screening. Zat ik weer in de trein... uit verveling las ik de metro en daar stond ´t. Vandaag worden de 12 bewoners van BB aan john de mol voorgesteld. Dat kon geen waar zijn! En jawel, een paar uur later zat ik bij john aan z´n bureau! Leuk gesprek en weer naar huis. Ik wist nog steeds niks. Pas 9 dagen voor de kick off werd ik gebeld: linda jij wordt een bewoner van BB5. reden voor ´n feestje dus!

En daar ging ik, 24 augustus, door de deuren met het bekende oog erop... toen begon mijn geweldige ervaring! Allemaal mooie mensen waren daarbinnen! De grappige Joost, de lieve Nathalie, de zwangere Tanja, de zorgzame Chantal, de lekkere Roel! Alle 13 zijn het geweldige mensen! Al onze belevenissen zijn op tv geweest, dus dat hoef ik vast niet te vertellen. Helaas moest ik na 51 dagen het huis verlaten...pech. Maar nu het programma helemaal afgelopen is, heb ik er 12 vrienden aan over gehouden! En natuurlijk ons kleine vriendinnetje Joscelyn! Ik had deze ervaring voor geen goud willen missen!

Ik zou graag nog meer op de tv te zien zijn, ik kan best wennen aan mijn eigen hoofd op de nederlandse tv, maar ik zou tot nu toe niet weten met wat of hoe. Ondertussen blijf ik maar gewoon barvrouw in ons eigen roosendaal!! enne...heb je ECHT niks anders te doen, bezoek dan ook eens mijn site!
www.linneke.nl

Andries, je bent een kanjer!

kus linda

bron: http://www.big-andries.nl/
pi_34656466
Reaktie van Menno, n.a.v. lunch in het BBHotel:

30 januari 2006

Weer even thuis zijn..
Gisteren was het dan zover.. eindelijk mochten wij weer terug het huis in. Met negen oud-bewoners gingen wij kijken hoe het allemaal is in ONS huis. Het is een gekke gedachte dat wij door de deur moesten gaan waar wij, nu ruim vijf maanden geleden, ook naar binnen moesten. Vijf maanden geleden alweer! Nu stonden wij daar en het voelde weer vreemd. De deuren gingen open en het was inderdaad erg vreemd allemaal. Het huis was natuurlijk veranderd, maar je voelde je toch thuis.. alleen waren er nu mensen in het huis die naar ons gevoel daar niet hoorden. Het rare was ook, dat je niet meer op de camera's let. Iets wat ik zeker gedurende mijn periode in het huis wel heb gedaan.

De lunch was erg gezellig. Zoals jullie hebben kunnen zien en horen hebben wij het veel gehad over de gebeurtenissen in het huis. Helaas kon niet iedereen aanwezig zijn.. Rikkert is op wintersport, Dido had de dag er voor drie kiezen laten trekken, Lieske moest werken en Joost en Tanja konden niet door verschillende omstandigheden. Na het betalen voor de lunch, moesten wij het huis alweer verlaten. Ook al was het maar even dat wij terug mochten in het huis, het was zeker de moeite waard, zeker voor het goede doel Mappa Mondo.

Groetjes Menno
Ps: Vandaag of morgen zullen de screenshots van de streams online worden gezet!


bron: www.bbmenno.nl
pi_34656809
Reaktie van Chantal n.a.v. lunch in het BBHotel:

Olaaaaaaa lieverds........kom net thuis....ff verslagje van mijn bezoekje van t Hotel. Man o man...wat ongelofelijk gek om weer terug te zijn. Echt helemaal wausssss werd ik ervan. Je bent toch in je eigen huis....alleen anderen zwaaien de scepter....en je hebt echt zoiets van...rot es ff op met zijn allen, ik ben gewoon thuis!!! Stom hoorrrrr, je zag de hoteliers ook echt kijken van wat zijn dat voor onbeschofte gasten, die duiken meteen de slaapkamer in en snuffelen een beetje in de rondte. Maar ze vergeten dat wij er maanden gewoond hebben. Is echt gek hoorrrr...waanzinnig gewoon maar wel helemaal geweldig.
Viool had gewoon op slag mijn peukies ingepikt! Ik zweer het je....een heel pakje. Dus ik naar buiten toe waar ze vrolijk stond te paffen van mijn pakje. Zegt ze: wil je een sigaretje van me Chantal? Ik zeg: Lijkt me lekker.....t zijn tenslotte mijn eigen sigaretten hahahaha. Ze schrok zich dood, kreeg een boei en begon een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel verhaal dat ze t niet door had gehad....bla bla bla...jajajaja Viool tis goed met je;)))) De aansteker die ze gaf....was dus gewoon mijn EIGEN aansteker hihihi
Toen begonnen we over de tv uitzendingen wat ik ervan vond en zo....dus ik vrolijk vertellen dat ik vond dat ze erg hun best deden maar ja...dat internet ook veel leuke dingen prijsgaf (heb ik van jullie.....dat ze me een kutwijf vond;). Dus zij weer van wat ik nou precies bedoelde. Ik zeg: Nou dat je mij niet mag en zo!!!!! hahhaahha..... Nou je had der hoofdje moeten zien...... Begon ze een heel verhaal dat ik der deed denken aan een goede vriendin waar ze erge ruzie mee heeft bla bla bla.....en DAAROM vond ze mij niet zo aardig..... Ja hoor Viool! Dikke L..
hihihihihihi
Ik moet zeggen Frank Awick was een schatje!!! Echt een lieverd erg leuk mee gesproken. Al met al heb ik een topdaggie gehad. Helemaal super om mijn groepie weer bij elkaar te hebben, je wil niet weten hoe erg ik ze mis!!! Pffffffffffff
Erg gelachen, tussen ons is t gewoon helemaal goed. We hoeven elkaar niets meer uit te leggen, t is goed....klaar........mooi....... Kan niet meer stuk! Echt!

Moeilijk om t huis weer te verlaten, wetende dat je er nooit meer voet binnen zal zetten. Gek hoor.
Moet er niet te diep bij nadenken dan ga ik zo weer jankuhhhhhhhhh.

Hééééé moppies Channie gaat tukken. Ik heb een topdag gehad. Hoop dat jullie het ook leuk vonden om ons weer ff samen te zien. Wie weet tot snel ziens?????
XXXXXXXXXXXXXX kussies Chan

bron:http://bbchantal.web-log.nl
pi_34676358
Haha Crazy. Leuk dat je hier de berichtje ook plaatst van me logjes
pi_34679997
Beetje reclame blijven maken he......................
pi_34680154
Ingrid heeft zojuist medegedeeld dat ze is aangenomen als stewardes bij Transavia per 17 maart 2006:

Ing poste vanmiddag ons het volgende

ing :: 01 februari 2006 13:25

--------------------------------------------------------------------------------

ik kan niet kletsen meiden,maar ik wilde even zeggen dat ik ben aangenomen voor stewardess jeeeee. ik begin 17 maart dus eerst nog even op vakantie,ik kom snel weer dikke kus van mij


bron: http://bbingrid.web-log.nl/
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:37:39 #76
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_34682148
Viola

Leuk dat de ex-bewoners ons een beetje op de hoogte houden Volgend jaar moeten ze gewoon verplicht een weblog krijgen ofzo.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 1 februari 2006 @ 15:44:30 #77
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34682380
Dat berichtje van Chantal is ook heel erg Chantalesk en echt tof dat ze Viola te kakken zet
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 4 februari 2006 @ 13:35:30 #78
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_34727849
Overigens was Joost gisteravond te gast in het 3FM-radioprogramma Lantinga en Swijnenberg vanaf de Jaap Eden IJsbaan in Amsterdam. Hij vertelde daar onder meer dat alle mannen weleens onder de lakens of op het toilet 'iets' hebben zitten doen. Verder vertelde hij onder meer dat hij net terug was van de garage om een nieuwe Jaguar te kopen voor zichzelf.

De uitzending is tot a.s. vrijdag terug te luisteren op deze link: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ijnenstal/vrijdag.rm




Van Coens weblog:
quote:
Ik ga bijna van de winter houden dankzij alle pret die we op vrijdagavond hebben tijdens de Winter Editions van Lantinga & Swijnenberg. Gisteravond waren we op de Jaap Eden ijsbaan in Amsterdam. Te gast elfstedentocht winnaar Henk Angenent, Big Brother winnaar Joost en zangeres Stevie Ann. Ook leuk dat een club collega\'s langskwam tijdens de uitzending. Zo kon je horen hoe Eric Corton verslag deed van een schaatswedstrijd tussen Sander en mij (grandioos gewonnen door Sander overigens). Joost had nog nooit (!) op schaatsen gestaan en dat was te zien ook. Daarom kreeg hij de kinderwagen (zonder kind natuurlijk) van Astrid de Jong te leen maar ook dat hielp vrij weinig.


[ Bericht 8% gewijzigd door Sirolf op 04-02-2006 13:47:34 ]
pi_34834496
Het laatste nieuws van de site van Menno:


Nieuws


7 februari 2006

Wat een feest kan Joost geven!!!
Afgelopen zaterdag was het zover.. het grote overwinningsfeest van Joost! Er waren in totaal zo'n 100 vrienden en familieleden uitgenodigd om dit feest te vieren. Joost had een heel mooi hotel/restaurant afgehuurd midden in de bossen van Groesbeek.. en jawel hij is een man van woorden want wat stond er voor de deur van het hotel? Zijn nieuwe aanwinst.. een Jaguar S-type! Jaja, hij wil nu bij de grote jongens horen.. en ik moet zeggen met zo'n auto doe je dat ook.

Na een drankje en een hapje, gingen wij met zijn allen aan tafel. Een heerlijk buffet stond klaar, de wijn smaakte goed en na het eten kwam er nog eens een heel groot dessert-buffet. Rond een uur of tien gingen wij van tafel, en verplaatsten ons naar een andere zaal waar twee DJ's de hele avond hebben staan draaien. Om half twee was het feest afgelopen en de meeste van ons verlengde het feest tot in de kleine uurtjes. Joost had alle hotelkamers afgehuurd zodat wij met de meesten konden slapen. De volgende morgen stond er een groot ontbijt klaar voor ons.

Kortom, het feest was fantastisch, zeker omdat bijna alle ex-bewoners er waren! Er zijn ook foto's genomen, wanneer ik die heb, en ik kan jullie echt niet vertellen wanneer dat zal zijn, dan komen ze zeker op mijn site te staan!!!

Groetjes Menno


bron: www.bbmenno.nl
  woensdag 8 februari 2006 @ 00:02:09 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_34848899
Andries (BB3) gaat meedoen aan Temptation Island.

En nee, ik ga niet speciaal een '[BB3] Nieuws van de ex-bewoners' maken. >:O
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34852645
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:02 schreef APK het volgende:
Andries (BB3) gaat meedoen aan Temptation Island.

En nee, ik ga niet speciaal een '[BB3] Nieuws van de ex-bewoners' maken. >:O
Dennis wannabe
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34852654
Tanja zit op fok
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 8 februari 2006 @ 02:37:23 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_34852691
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
Tanja zit op fok
Die zou zich ook op moeten geven voor Temptation Island!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34852735
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:

[..]

Die zou zich ook op moeten geven voor Temptation Island!
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:09:13 #85
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_34914622
gevonden op de site van dido :

Hallo allemaal!!!

hier dan het verloren schaapje!!!

Ik ben nog steeds bezig met huizen jacht! Roel en ik zoeken ons rot voor een mooi paleisje voor ons samen! Zoals jullie weten ben ik natuurlijk een koningin(grapje natuurlijk) en ben ik niet zo snel tevreden! maar we komen er wel, intussen is de rust weer een beetje herkeerd en zit ik nog steeds in rotterdam, helaas zonder internet dus typ ik af en toe als het kan ergens een stukje naar jullie!!!
Ik heb vandaag de foto's gezien, vind zelf die ene niet zo mooi, beetje raar hoofd! maar over de andere ben ik wel trots!! Gelukkig vind roel het ook heel erg mooi! We hebben net het feest van joost achter de rug, dat was op een hele mooie locatie ergens in de bossen, want toen we aan kwamen rijden zagen we de lantaartjes buiten branden, heel romantisch. Helaas waren wij te laat voor het eten , Roel en ik bedoel ik dan.. maar wij kregen nog een carpaccio, en toen zijn wij aan de borrel gegaan!!!
Dat ging al aardig snel en al gauw stond de tent al op zijn kop!! het was om half twee afgelopen, en toen zijn de bb nog even door gegaan met feesten op de hotel kamers!!! En ging ik pas om tien uur slapen s'ochtends. Helaas ging de wekker om elf uur en had ik een hoofdpijn!!!!! hahaha eigen schuld dikke bult!! We zijn toen weer in de auto gestapt en kregen van joost nog een salmiak knots, de rest van de dag thuis met roel in bed door gebracht...slapend!!!!!!! hahahahha Om een lang verhaal kort te maken , leuk feest dus!!!!! Nu ga ik weer voor een paar dagen naar haarlem omdat ik moet werken, even lekker bij mijn mama, want die zie ik ook veel te weinig!!! Roel bedankte jullie nog voor het denken aan zijn verjaardag! van mij heeft hij schoenen gehad, want zijn leger gympen die had ik nu wel zo'n beetje gezien(hihihi)

Veel liefs
Dikke kus Dido
  donderdag 9 februari 2006 @ 23:31:55 #86
6941 APK
Factual, I think.
pi_34920965
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:09 schreef Briejtjuh het volgende:
gevonden op de site van dido :
Helaas waren wij te laat voor het eten , Roel en ik bedoel ik dan.. en toen zijn wij aan de borrel gegaan!!!

En ging ik pas om tien uur slapen s'ochtends.
Volgens mij heeft party-Roel een slechte invloed op brave Dido.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34921207
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 00:02 schreef APK het volgende:
Andries (BB3) gaat meedoen aan Temptation Island.
Serieus?

Andries .
  vrijdag 10 februari 2006 @ 00:11:17 #88
6941 APK
Factual, I think.
pi_34922579
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef schatje het volgende:
Serieus?

Andries .
Precies!

Dat wordt weer genieten!
Ik verwacht meer van hem dan van die slappe (pun intended) Dennis.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_34936619
Hoe kun je nou te laat komen op zo'n feest.... chaotische mensen die Dido en Roel...
pi_34936731
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 02:35 schreef PC eend het volgende:
Tanja zit op fok
duh..
pi_34943158
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 19:32 schreef crazymamma het volgende:
Reaktie van Chantal n.a.v. lunch in het BBHotel:

Olaaaaaaa ........ Man o man... waussssss.... .... ...rot es ff op!!! Stom hoorrrrr, hoorrr... Viool peukies !.... .... hahahaha dood heeeeeeeeeeeeeeeeeeel .... bla bla bla...jajajaja Viool tis ))) .... hihihi
.... ... ..... kutwijf . !!!!! hahhaahha..... ...... bla bla bla..... ..... Ja hoor Viool! Dikke L..
hihihihihihi
!!! groepie !!! Pffffffffffff
..... ....... ....... ! !

jankuhhhhhhhhh.

Hééééé moppies Channie ?????
XXXXXXXXXXXXXX kussies Chan

bron:http://bbchantal.web-log.nl
Mijn hemel, zelfs als ze schrijft krijg ik hoofdpijn van haar.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 20:31:44 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_34947904
Die exbber Dennis, die mee heeft gedaan aan TI, heeft iemand een pic van hem?
Kan me echt niet meer herinneren wie dat is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_34948508
Een uitgebreid verslag van Channie vandaag op haar web-log over het feest van Joost (met de eerste foto)!!!!!!!!!!!

http://bbchantal.web-log.nl/log/4923517
pi_34948873


Feest van Joost 4 februari 2006!!!!!!!
pi_34955322
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:00 schreef avonne het volgende:

[..]

Mijn hemel, zelfs als ze schrijft krijg ik hoofdpijn van haar.
Ze typt net zo chaotisch als ze kletst ja
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:33:07 #96
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_34967144
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:57 schreef crazymamma het volgende:
[[url=http://x7.putfile.com/2/4013513420.jpg]afbeelding][/url]

Feest van Joost 4 februari 2006!!!!!!!
waar zijn de anderen zijn ze die verloren onderweg
  zaterdag 11 februari 2006 @ 14:48:41 #97
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_34967512
Ja waar is Rikkert ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_34976268
Chan heeft haar verslag nog aangevuld (http://bbchantal.web-log.nl/log/4923517)
Dido en Roel waren te laat omdat Dido eerst nog moest werken. Naat zat nog bij de kapper.
Rikkert was kennlijk verhinderd en Tanja had buiten het feit dat zij en Joost geen vrienden zijn geen oppas...........
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:10:12 #99
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_34977305
bij mij doet die site het niet hoor.
  zondag 12 februari 2006 @ 02:01:23 #100
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_34988161
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Die exbber Dennis, die mee heeft gedaan aan TI, heeft iemand een pic van hem?
Kan me echt niet meer herinneren wie dat is.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_34998709
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef tann het volgende:

[..]

duh..
Met een brede intresse, qua posthistory
http://forum.fok.nl/user/history/140204
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_35072023
Nieuws van Menno, nog een laatste kans om vragen te stellen, op 1 maart sluit hij zijn site...........



14 februari 2006

Het laatste hoofdstuk is in zicht..
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven op mijn site.. Jullie merken dat ik het steeds weer drukker en drukker heb gekregen. Na een fantastisch half jaar wordt het weer eens tijd om de gewone dingen weer op te pakken en het hoofdstuk Big Brother af te sluiten. Een hoofdstuk wat zeker de moeite waard was om een keer mee te maken en wat fantastisch was omdat met jullie te delen. En als ze het volgend jaar nog een keer vragen zou ik zeker weer mee doen.. Diegene die er over nadenken om met BB6 mee te gaan doen.. ik raad het jullie echt aan. Niet twijfelen aan jezelf, want als je iets echt wilt, moet je er ook voor gaan! Een tip die ik jullie wel mee kan geven is, weet waar je aan begint.. Big Brother blijft een raar spelletje. Een spelletje dat gekke dingen met je doet, dus zorg er voor dat je sterk in je schoenen staat en blijf vooral jezelf.. speel het spelletje niet, maar laat het spel maar met jou spelen en geniet er dan maar van!

Maar voordat ik het laatste hoofdstuk helemaal ga afsluiten, heb ik jullie nog een ding beloofd. Onlangs is de 100.000ste bezoeker geweest.. sterker nog op dit moment zijn er al meer dan 115.000 bezoekers geweest! De hoogste tijd dus voor de laatste 100 vragen. Iedereen mag vanaf donderdag 16 februari 12.00 uur wederom één vraag stellen per persoon, totdat er precies 100 vragen zijn gesteld. Daarna sluit de mogelijkheid om vragen te stellen. Vervolgens zal ik dan zo snel mogelijk de vragen gaan beantwoorden. En helaas voor jullie.. tot 1 maart zal deze site nog online staan daarna gaat de stekker van deze site eruit en dan is voor mij het hoofdstuk Big Brother afgesloten. Dit is nog niet mijn laatste stukje, dus ik ga nog geen afscheid nemen. Ik wacht vol spanning op jullie vragen..

Groetjes Menno

bron: www.bbmenno.nl

[ Bericht 3% gewijzigd door crazymamma op 14-02-2006 12:53:11 ]
pi_35075962
dit is gewoon k.t met peren dit mag nie gebeuren
pi_35076189
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef katja31 het volgende:
dit is gewoon k.t met peren dit mag nie gebeuren
zeg, doe eens normaal..
pi_35089452
Iemand eigenlijk enig idee hoe ik aan oude BB 5afleveringen kan komen ?
Heeft iemand die op een dvd?
pi_35143702
Morgen is Tanja Jarig!!! Kom haar allemaal feliciteren in haar Topis. Nu nog nummer 27, Maar dat zal binnenkort wel 28 zijn.
pi_35145304
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:55 schreef katja31 het volgende:
dit is gewoon k.t met peren dit mag nie gebeuren
Dit zijn reacties om gewoon bang van te worden wat triest zeg
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35148079
Nieuws : gelezen in dagboek van Dido op www.didovankuijk.nl ; de 25 ste komen de ex- bewoners weer lunchen in het BB hotel
pi_35148378
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef farceman het volgende:
Nieuws : gelezen in dagboek van Dido op www.didovankuijk.nl ; de 25 ste komen de ex- bewoners weer lunchen in het BB hotel
Ik moet zeggen dat ik niet echt duidelijk lees dat die lunch in HBB zal zijn. Wel dat ze lunchen met elkaar maar of het daar is
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35153584
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef Mabelle het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik niet echt duidelijk lees dat die lunch in HBB zal zijn. Wel dat ze lunchen met elkaar maar of het daar is
Nee klopt je hebt gelijk...jammer
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:35:44 #111
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35160639
Chantal zei dat die lunch gewoon bij EndeMol is wel jammer dat die afleveringen niet meer op de site van talpa staan
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_35178814
Vandaag is Tanja Jarig
Kom haar allemaal feliciteren in haar Topic: [BB5] Tanja deel 29, Tanja ons jarig Jetje
pi_35188012
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:35 schreef Suikeroom het volgende:
Chantal zei dat die lunch gewoon bij EndeMol is wel jammer dat die afleveringen niet meer op de site van talpa staan
Hoezo? spreek jij Chantal ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 00:01:19 #114
128220 Peter6000
pi_35241593
Linda is op 3 februari geslaagd voor haar rijbewijs





bron: http://www.linneke.nl/
  zondag 19 februari 2006 @ 00:08:51 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_35241806
Benieuwd wanneer ze haar rijbewijs weer kwijt is wegens dronken rijden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 19 februari 2006 @ 00:15:30 #116
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35242034
Linda
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_35478283
Roel vertelt vandaag op Fok (http://forum.fok.nl/topic/820649/4/50) hoe de opmerking naar Tanja toe bedoeld was.... Tanja begreep het verkeerd en dat was mede de aanleiding dat zij een trekje nam van een sigaret binnen een weekopdracht....

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_35526157
Moet toch s wat vaker hier komen heb heel veel leuks gemist zie ik. Top Ik vind het wel jammer dat Tanja er eigenlijk nooit bij is als de groep van BB weer s ergens verschijnt. Zo vind ik zo'n groeps foto of video eigenlijk niet compleet
pi_35534892
Zijn jullie ook zo benieuwd wat er nu eigenlijk met Nemo is gebeurd............

Kijk hier: http://picserver.org/i/060JAM97FY3U/512/p.jpeg



[ Bericht 2% gewijzigd door crazymamma op 27-02-2006 10:32:52 ]
pi_35534990
Nog maar eens een update.
Het levende verslagje van Chantal van de lunch bij Endemol van 25 februari jl.:

Zaterdagochtend vroeg uit de veertjes.......want Talpa heeft een lunch verzorgd....
Om 10.35 de trein gepakt naar Schiphol, en 3x raden wie daar op de bushalte stonden te wachten????
Rikkert en Linda.....beide nog lichtelijk in carnavals-sferen!!!;)))
Ze hadden flink gefeest en hééééééél....weinig geslapen....want jullie weten:
Brabantse nachten zijn lang!!!!;)))



Afijn al babbelend de busreis naar Endemol studios afgelegd.
Daar aangekomen naar een mooie ruimte gebracht.......koffie, thee, jus dórange, cola, chocolaatjes, broodjes
noem het maar op.....alles was er!!!
Van BB waren er een aantal niet aanwezig namelijk:

Lieske, op wintersport
Ingrid, vakantie Sri Lanka
Menno, werken
Ralph, vakantie Brazilie
Roel, familieomstandigheden

Maar, Tanja en Josje waren van de partij!
En Joost, Linda, Rikkert, Rob, Dido, Nathalie en ik zei de gek prikte vrolijk ook een vorkje mee!
Wat is die kleine Josje gegroeid zeg!! Ongelofelijk! Wat een poepescheet.....om op te vretuhhhhhh!

Afijn, al snel werd duidelijk wat de bedoeling was van deze lunch.
Hummie en haar 2 bazen kwamen aan tafel en er was alle ruimte voor een vragenrondje.
Dus we mochten dingen vragen die ons dwars zaten, die anders zouden kunnen, tips voor BB6 etc.etc.
Op zich een goeie zaak van Talpa.......en geloof me.....het bleef niet stil hahahaha
We hadden genoeg te vragen en zeggen! Hopelijk wordt BB6 dus nóg beter, heter en leuker!!!! hihihi

Tussen de bedrijven door hebben alle aanwezige BB bewoners natuuuuuuurlijk hun handtekening gezet
op het prachtige shirt van Ramon! http://www.naastenliefde.com/index.htm Ze vonden het een super gaaf idee van jullie.
Shirt komt zo snel mogelijk je kant op Conny!!!

Rond 15.00 uur namen we allemaal weer afscheid. T was gezellig geweest en vooral nuttig denk ik.
Wel errug jammer dat niet iedereen aanwezig kon zijn........maar ja....nix an te doen.

Volgende week zaterdag viert Naat haar verjaardag, dus hebben we weer een feessie!!!
Hé bah....en ik hou helemaal niet van feessies;)))

Meiden, dit was mijn verslagje weer voor deze keer.....t was leuk de lunch....maar geen spektakel....
geen hysterische taferelen....gewoon ff gezellig om weer bij te babbelen met ons clubbie!

XXX Chan

bron: http://bbchantal.web-log.nl/

[ Bericht 2% gewijzigd door crazymamma op 27-02-2006 10:31:03 ]
pi_35625247
Menno heeft de aan hem gestelde vragen beantwoord op zijn site.................. http://www.bbmenno.nl/
Heeft ook zijn vriendin voorgesteld. Hiermee sluit hij zijn BB periode definitief af. Hij zal niet meer verschijnen op andere sites of forums.......................................
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:46:48 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_35625935
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:31 schreef crazymamma het volgende:
Menno heeft de aan hem gestelde vragen beantwoord op zijn site.................. http://www.bbmenno.nl/
Heeft ook zijn vriendin voorgesteld. Hiermee sluit hij zijn BB periode definitief af. Hij zal niet meer verschijnen op andere sites of forums.......................................
Wat een drama.
Ik zal zijn humor en charisma missen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:52:07 #123
2018 PC eend
relativist
pi_35626176
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:46 schreef APK het volgende:

[..]

Wat een drama.
Ik zal zijn humor en charisma missen.
Het is natuurlijk geen tan...
Maar eerlijk is eerlijk, hij was er tenminste wel ff en hij viel hier best mee
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:59:03 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_35626477
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:52 schreef PC eend het volgende:

Maar eerlijk is eerlijk, hij was er tenminste wel ff en hij viel hier best mee
Ik vond er geen reet aan. In het huis niet en hier niet.
Die vogel neemt zichzelf veel te serieus.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35626523
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:52 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het is natuurlijk geen tan...
Maar eerlijk is eerlijk, hij was er tenminste wel ff en hij viel hier best mee
Kan me zijn beslissing wel voorstellen, als je maar door blijft gaan met BB blijf je ( zoals hij zelf zegt ) erin hangen .
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_35626828
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vond er geen reet aan. In het huis niet en hier niet.
Die vogel neemt zichzelf veel te serieus.
Menno zag je niet in huis, daarom reageer ik ook altijd met Menno = Menno
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:59:08 #127
2018 PC eend
relativist
pi_35628690
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 22:59 schreef APK het volgende:

[..]

Ik vond er geen reet aan. In het huis niet en hier niet.
Die vogel neemt zichzelf veel te serieus.
Jij bent gewoon nog steeds pissig dat ie je fietsslot niet kwam openen
Ik zag wel een paar grappige opmerkingen, verder heb ik het niet zo gevolgd... kreeg steeds meer moeite om om die kwijlende wijven heen te lezen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:04:39 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_35628877
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 23:59 schreef PC eend het volgende:

Jij bent gewoon nog steeds pissig dat ie je fietsslot niet kwam openen
Jezus man, wat heb jij een geheugen.

En dan niet eens een plaatje kunnen plaatsten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:06:49 #129
2018 PC eend
relativist
pi_35628966
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:04 schreef APK het volgende:

[..]

Jezus man, wat heb jij een geheugen.

En dan niet eens een plaatje kunnen plaatsten.
Dat kan ik nooit vergeten zijn, heb ik gewoon nooit geweten
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:07:07 #130
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35628984
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:04 schreef APK het volgende:

[..]

Jezus man, wat heb jij een geheugen.

En dan niet eens een plaatje kunnen plaatsten.
Waar ging dit over ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:10:41 #131
6941 APK
Factual, I think.
pi_35629115
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:07 schreef Falco het volgende:

Waar ging dit over ?
Vraag maar aan die eend. Die weet alles nog.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:17:37 #132
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35629333
Nou eend, kom maar op met het antwoord!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:40:22 #133
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_35629949
mooi meisje zijn vriendin
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:42:40 #134
2018 PC eend
relativist
pi_35630016
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef Falco het volgende:
Nou eend, kom maar op met het antwoord!
De groeten aan je weblog
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:43:06 #135
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35630037
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef PC eend het volgende:

[..]

De groeten aan je weblog
mijn weblog
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:44:45 #136
2018 PC eend
relativist
pi_35630082
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:43 schreef Falco het volgende:

[..]

mijn weblog
HET dan
De verborgen boodschap was.......zoek het zelf maar uit
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:50:08 #137
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_35630227
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

HET dan
De verborgen boodschap was.......zoek het zelf maar uit
Spelbreker!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_35734963
En weer heeft Patrick iemand gestrikt voor zijn radioprogramma, vandaag Dido om 14.15, ff gejat van zijn site:

Na Lieske, Rob, Ingrid, Linda, Roel, Tanja en Rikkert is het deze week de beurt aan Dido. Om 14:15 uur gaan we met haar bellen en wederom kan jij je vragen insturen. Mail naar studio@patrickenzo.nl en wie weet stellen we jou vraag. Voeg ons ook toe op je msn via zondag@rtvpurmerend.nl en chat live mee tijdens de uitzending. Luister komende zondag dus weer tussen 12:00 en 16:00 uur naar Radio Purmerend. Dit kan ook via de http://www.rtvpurmerend.nl/audio.php live stream dus!!!

Ofwel: alle Didofans: mailen maar en luisteren!
  zondag 12 maart 2006 @ 10:16:33 #139
242 Pinball
Electric Monk
pi_35961126
Omhoog met de klootzak!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35963066
quote:
Op zondag 12 maart 2006 10:16 schreef Pinball het volgende:
Omhoog met de klootzak!
Gaat goed met de verveling he
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')