Zelfs als je op een dak bent moet je een ID bij je hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:06 schreef Fiduci het volgende:
Ik werd opgehaald bij een werkklusje en op het dak heb ik mijn id niet in mijn zak!!
Zodat je je kan identificerenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:07 schreef Fiduci het volgende:
Wat voorveiligheid leg me dat eens uit>?
vind ik anders niet zo raar boete is toch maar 20 euro en zo kanj e hem ook niet verliesenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:07 schreef greatgonzo het volgende:
je gaat rijden met je auto en je hebt je rijbewijs niet bij je...
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:08 schreef Klonk het volgende:
als ik naar de op kijk, kan ik me nauwlijks voorstellen dat de ts officieel een nederlandse id kaart heeft
Ook wel benieuwd is, waarom een verplicht ID veiliger is?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:06 schreef Infinity123 het volgende:
het heeft ook voordelen, persoonlijk denk ik dat het inbouwen van een stukje veiligheid is
Dat is wat anders, dan kies je ervoor. Tis maar net wat je wil, nieuwe ID kopen voor 40 euro, of boete van 50 euro.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:08 schreef 2609 het volgende:
[..]
vind ik anders niet zo raar boete is toch maar 20 euro en zo kanj e hem ook niet verliesen
wat je OP ?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:09 schreef Fiduci het volgende:
En toch is hij officieel nederlands...
Om mensen die het recht niet meer hebben om op straat te komen te weren??quote:Op maandag 9 januari 2006 12:07 schreef Fiduci het volgende:
Wat voorveiligheid leg me dat eens uit>?
dat slaat dan ook weer nergens opquote:Op maandag 9 januari 2006 12:10 schreef Fiduci het volgende:
Ik was zelf niet aan het rijden, een maat van me reed en die had inderdaad geen rijbewijs bij maar dat werd niet bekeurd omdat hij zijn Id wel op zak had..
Je schrijft in ieder geval beroerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:09 schreef Fiduci het volgende:
En toch is hij officieel nederlands...
Feit blijft dat je hem gewoon bij je moet hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:11 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja het is natuurlijk niet verplicht om hem bij te hebben. het is alleen verplicht om hem te laten zien als de politie daar om vraagt en ze een goede reden daarvoor hebben. Feit blijft dat het een kut-regel is.
sommige mensen verdienen het gewoonquote:Op maandag 9 januari 2006 12:13 schreef MouseOver het volgende:
Naaiactie.
dan had je je proces verbaal moeten laten zien...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:14 schreef Fiduci het volgende:
Ik had moeten zeggen dat ik onderweg was naar gemeentehuis voor een nieuwe omdat de oude is kwitj geraakt.... damn dat ik daar niet eerder aan dacht!!!
pff nog 2 jaar en ik programmeer dakdekkersquote:Op maandag 9 januari 2006 12:15 schreef Fiduci het volgende:
haha vak moeten leren zal met meer poen thuis komen dan jij...
ik snap het maar vind het nog steeds een kutregel, snap jij dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:12 schreef rihago het volgende:
[..]
Feit blijft dat je hem gewoon bij je moet hebben.
Iedereen weet het... en toch niet doen is een boete.
wat is daar nou moeilijk aan te snappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |