Oja, het omkeerprincipe, is leuk en werd veelzijdig op de basisschool gebruikt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:50 schreef soulsurvivor het volgende:
tis wel grappig om de steeds helder wordende persoonschets van OldJeller te zien ontwikkelen in zijn projectie post.
---
hahahah dorkydorkydorkydorky..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik doe iets met diergeneeskunde?Ben je nou serieus ?
En dat je veel in KB en ONZ zit, dat noem ik niet veelzijdig, dat noem ik tijdsverspilling.
Natuurlijk doe ik dat, ben tenslotte een wetenschapperquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
hahahah dorkydorkydorkydorky..
Als je research doet, moet je dat ook goed doen!
Jij wetenschapper?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat, ben tenslotte een wetenschapper![]()
Maar inhoudelijk ben je nog steeds niet echt ingegaan op mijn vraag: waarom erger je je zo aan het niveau hier op WFL, terwijl je zelf 0,0 bijdraagt aan dat niveau?
waarom verwijs je constant naar je lagereschool periode wanneer je iemand poogt te beledigen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oja, het omkeerprincipe, is leuk en werd veelzijdig op de basisschool gebruikt.
een v.b.
Albertje: "Petertje is volgens mij op Claudia verliefd!![]()
![]()
"
Het gepeste lelijke kindje uit de klas: "Volgens mij ben JIJ op Claudia verliefd"
Grappig, heb ook wel es van je gehoord dat ik juist goede bijdragen leverde aan het wetenschappelijke deel van WFL.quote:
Makkelijk ouwehoeren. Ik heb geen politiek correcte instelling. En dat van die oogkleppen valt ook wel weer mee. En je beantwoord mijn vraag weer niet.quote:Hm, misschien als je de vele discussies die uit oude FB's eens doorleest en je politiek correcte instelling qua dit subforum aan de kant zet, en je oogkleppen afzet, je dan begrijpt wat ik bedoel.
Ik niet in herhaling vallen en wordt een beetje moe van de:
"Oh, wat is er aan de hand dan, ik zie wel brandweer overal!"
Terwijl er een hele stad b.v. recht voor je neus in de fik staat, maar jij dit WILT zien.
Is dit een poging tot analysequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jij wetenschapper?
Hm, misschien als je de vele discussies die uit oude FB's eens doorleest en je politiek correcte instelling qua dit subforum aan de kant zet, en je oogkleppen afzet, je dan begrijpt wat ik bedoel.
Ik niet in herhaling vallen en wordt een beetje moe van de:
"Oh, wat is er aan de hand dan, ik zie wel brandweer overal!"
Terwijl er een hele stad b.v. recht voor je neus in de fik staat, maar jij dit WILT zien.
constant? Hooguit een à twee keer gedaan, wat kwam door jouw spel- en grammaticafouten, ik snap niet hoe je die kan maken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:10 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
waarom verwijs je constant naar je lagereschool periode wanneer je iemand poogt te beledigen?
moeilijke jeugd gehad jochie?![]()
Nee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Grappig, heb ook wel es van je gehoord dat ik juist goede bijdragen leverde aan het wetenschappelijke deel van WFL.
[..]
Makkelijk ouwehoeren. Ik heb geen politiek correcte instelling. En dat van die oogkleppen valt ook wel weer mee. En je beantwoord mijn vraag weer niet.
Nee?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Is dit een poging tot analyse![]()
Wie ben jij dat je zo melancholisch in de spiegel jezelf bewondert?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
constant? Hooguit een à twee keer gedaan, wat kwam door jouw spel- en grammaticafouten, ik snap niet hoe je die kan maken.
Begrijp je nu hoe ik eraan kom?
Nou nee, in tegendeel.. maar het is lief dat je het vraagt.![]()
Hoezo, dacht je een lotgenoot gevonden te hebben of iets dergelijks en nu elkaars ervaringen delen?Ik kom nooit in R&P.
Nee, je verminkte moeder.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:24 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wie ben jij dat je zo melancholisch in de spiegel jezelf bewondert?
Graaf een diepe kuil en ga er in zitten.
Er zullen vast wel mensen zijn die deze put willen dempen, want geslachtsloze kalverliefde heeft geen waarde op het offerfeest.
Ik ben van het soort waarbij mannetjes verminkt worden, vrouwen worden slechts gebruikt om mannen kaal te knippen, te doden, verkrachten, te verleiden, en lange pubers te kortwieken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, je verminkte moeder.
Onder welke steen kom jij zo opeens vandaan gekropen? Ga eens snel terug.
Ik doe niet aan offerfeest, pauper.
![]()
Maar was een aardige poging tot flamen, stumper.
Heb je hoge koorts? Je loopt in ieder geval enorm te ijlen.quote:
Oh STORMSEEKER, als ik jou toch niet had.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef STORMSEEKER het volgende:
Er is in ieder geval iemand die dit topic met verve gaande houdt![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vibe? Bedoel je, in hippe termen?
Die had ik.
Nu kom ik hier nog maar af en toe, is niet echt de moeite waard nog. Het is WFL geworden. De goede discussies over F, waar zijn die? De meesten (en users die hier hun waardevolle bedragen aan leverden) zijn gestorven o.i.d., hetzelfde geldt voor W.
Dus nu kijk ik nog heeeeeeeel af en toe in een topic hier.
Verder streef ik naar verbetering en minder users als de SC-fanaten in dit subforum.
Nu heb je alleen nog van die nerds als Reya, ze hebben een bepaald stereotype uiterlijk, dit geval een figuur uit Duckstad die LSD heeft geslikt, maar niet de inhoud. Frivole kutkinders.
Verder; waarom vraagt iemand die culturele antropologische diergeneeskunde dat aan mij?
Hoe durf je?!
Wat een grap.![]()
Als je er toch maar nauwlijks komt tief dan gelijk helemaal opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
De dag is pas voorbij als ik het zeg, en niet als jij het zegtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:42 schreef OldJeller het volgende:
Zo, klaar(, voor vandaag), stuk vuilnis.![]()
Ik verwacht de reachtie: Waarom denk je dat ik jou bedoel????quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Oh STORMSEEKER, als ik jou toch niet had.
Wat zou mijn wereld er toch grauw en grijs uitzien.
Die ouwe jellertjes zijn op hun 20e ook al niet meer capabel om enig gespartel te demonstreren.![]()
Ik ben blij iets voor je te kunnen betekenenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:43 schreef Yosomite het volgende:
Oh STORMSEEKER, als ik jou toch niet had.
Wat zou mijn wereld er toch grauw en grijs uitzien.
Dat was ook mijn eerste reactie, het was natuurlijk voor Ouwe Schreeuwer. Maar ik vond je reactie zo grappig dat ik er maar niets van zeiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:48 schreef Yosomite het volgende:
Ik verwacht de reachtie: Waarom denk je dat ik jou bedoel????
I LOVE YOU!quote:
Nee, Je kent hem welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:49 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Ik ben blij iets voor je te kunnen betekenen![]()
Ik vraag me trouwens steeds af of hij in een rolstoel zit, vanwege zijn avatar.
Op zijn begrafenis?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef Yosomite het volgende:
Zijn er bepaalde bloemen die je graag in een vaas wilt hebben als ik je hartstochtelijk kom opzoeken?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef Yosomite het volgende:
Nee, Je kent hem wel
nee dat ga ik volgende week pas doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:54 schreef Yosomite het volgende:
DionysuZ heeft duidelijk een post-menstruele kerst en oud-nieuwervaring achter de rug
Of hij heeft een tentamen verknald![]()
nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |