Dat zou ik dan weer *wel* vervelend vinden.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:29 schreef -Guppie- het volgende:
pff mijn vriend doet niet anders
Ik durf dat niet. Bang dat ik in de fik vlieg.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:37 schreef Megumi het volgende:
Als je er een vuurtje bij houd brand het schoon op. En is de ontharing ook weer voor elkaar.
Vraag heiden of hij je er bij helpt.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik durf dat niet. Bang dat ik in de fik vlieg.
Dat is volgens mij geen wet van meden en perzen (quote:Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar stellen meer mensen de eerste scheet in een nieuwe relatie zo lang mogelijk uit (Copycat, GF). Indien men dit doet, hoe lang dan? Wat is de juiste tijd om wel een scheet te laten? Wat is het teken dat het eindelijk kan?
Waarom dan uitstellen? En schaam je je dan erg bij die eerste scheet, of moet je erom lachen?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:29 schreef Copycat het volgende:
Dat is volgens mij geen wet van meden en perzen () .
Die eerste gaat meestal per ongeluk, en dan is de druk er zowel letterlijk als figuurlijk vanaf.
Niet dat het daarna een groot knetterend schetenfestijn wordt, maar de gêne is wel een stuk minder.
Ik zou het zelf nogal onaantrekkelijk vinden als zij de hele tijd maar loopt te ruftenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Blijkbaar stellen meer mensen de eerste scheet in een nieuwe relatie zo lang mogelijk uit (Copycat, GF). Indien men dit doet, hoe lang dan? Wat is de juiste tijd om wel een scheet te laten? Wat is het teken dat het eindelijk kan?
'De hele tijd' is ook weer zoiets.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef GF het volgende:
Ik zou het zelf nogal onaantrekkelijk vinden als zij de hele tijd maar loopt te ruften![]()
Negen maanden en jullie hebben nog geen scheten gelaten?quote:Geldt ook voor boeren. Een paar keer is geen probleem hoor, maar als het te gek wordt verliest ze iets 'vrouwelijks'. Niet te zwaar opvatten, want ik weet dat vrouwen ook poepenWe zijn nu haast 9 maanden samen en ondertussen kunnen we het overal wel over hebben. Maar die eerste scheet is nog steeds niet 'gevallen'.
Best raar eigenlijk om er op deze manier over te denken
Ik denk omdat ik toch dat -onhaalbare- ideaalbeeld in het begin niet direct wil neerhalen of zo.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom dan uitstellen? En schaam je je dan erg bij die eerste scheet, of moet je erom lachen?
Straks wordt ze nog menselijk, dat mag natuurlijk niet gebeurenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:34 schreef GF het volgende:
[..]
Een paar keer is geen probleem hoor, maar als het te gek wordt verliest ze iets 'vrouwelijks'.
whaha zo gaat het inderdaad preciesquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef nozem het volgende:
Vrouwen vinden scheten laten, net als mannen, een zeer amusante bezigheid. Het duurt even, en meestal ben je als man de eerste die (per ongeluk) een flinke ruft laat, maar zodra ze zich meer op hun gemak voelen bij je en je zelf al een aantal scheten hebt gelaten breekt de pleuris uit en volgt het ene na het andere scheetwedstrijdje.
Rare jongens, die vrouwen.
Nou, ik heb wel scheten gelaten. Maar ben er nog niet echt openlijk voor uit gekomen zeg maarquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'De hele tijd' is ook weer zoiets.
[..]
Negen maanden en jullie hebben nog geen scheten gelaten?Bij mij duurt het hooguit een paar uur.
Toch weet ze al dat je ruft hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef GF het volgende:
Nou, ik heb wel scheten gelaten. Maar ben er nog niet echt openlijk voor uit gekomen zeg maar![]()
Meteen als je haar ziet?quote:Weet je watVolgende keer dat ik d'r zie zal ik een enorme scheet laten
![]()
Zoals ik al zei, niet te zwaar opvatten. Want reacties als deze verwachtte ik alquote:Op maandag 9 januari 2006 12:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Straks wordt ze nog menselijk, dat mag natuurlijk niet gebeuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |