http://www.discoverychannel.nl/_home/quote:Op maandag 9 januari 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Je mag altijd komen kijken hoor BrownIk wil het ook best voor je opnemen
Wanneer sluit je woonplaats zich aan bij Nederland zodat je ook normale zenders kan bekijken
?
die armen van de ventquote:Op maandag 9 januari 2006 09:48 schreef Quinny het volgende:
Nog een speciaal voor Brown
[afbeelding]
ik mis alleen de laatste aflevering van American Chopper nog die in de US is uitgezonden de rest heb ik allemaal hier kan je vinden welke dat allemaal zijn Brownquote:Op maandag 9 januari 2006 09:48 schreef Quinny het volgende:
Nog een speciaal voor Brown
[afbeelding]
Monsterquote:Op maandag 9 januari 2006 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK YOOOUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK YOOOUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!
Nee wij hebben ook geen Discoeryquote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef silver-surfer het volgende:.... geen discoery en geen eurosport
![]()
Mogu... vanuit thuis
Mythbusters idd.... die Franse dude met die snorquote:Op maandag 9 januari 2006 09:55 schreef Magneet het volgende:
ohja ook Mythbusters is een geweldige show op discovery Brown
Bollequote:
quote:
uhuh alleen is hij volgens mij gewoon Amerikaans hoor : http://www.imdb.com/name/nm1367178/bio hij heeft ook een hoop spinnen gemaakt zo te zienquote:Op maandag 9 januari 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mythbusters idd.... die Franse dude met die snorzooo cool
Ja Gijs dat weet ikquote:Op maandag 9 januari 2006 10:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh alleen is hij volgens mij gewoon Amerikaans hoor : ht
Dan gaan we ergens 3 week van juniquote:
Was afgelopen zaterdag toen Brown kwam etenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan gaan we ergens 3 week van juni
Weet je al wanneer het zwarte zaterdag is?
Als we de 3e week gaan zit Nederland nog vol in het WK te spelen. Jij doet net alsof ze de finale halenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
sorry.... kreeg wat last van mijn maag en je toilet kon het niet echt aanquote:Op maandag 9 januari 2006 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was afgelopen zaterdag toen Brown kwam eten
Hallo jij zei gisteren dat we rekening moesten houden met een evt finale plaatsquote:Op maandag 9 januari 2006 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als we de 3e week gaan zit Nederland nog vol in het WK te spelen. Jij doet net alsof ze de finale halenMaar in juli gaan is weer verschrikkelijk duur
Gewoon poep aan het WK hebben kan ook natuurlijk
Er zijn geen toiletten die jou aan kunnen Gijsquote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sorry.... kreeg wat last van mijn maag en je toilet kon het niet echt aan
Nee ik schijt ook op voetbal maar ik vind EK's en WK's altijd leukquote:Op maandag 9 januari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hallo jij zei gisteren dat we rekening moesten houden met een evt finale plaatsEn jij hield toch nooit van voetbal. Tenminste dat zei je toen we elkaar leerde kennen
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hallo jij zei gisteren dat we rekening moesten houden met een evt finale plaatsEn jij hield toch nooit van voetbal. Tenminste dat zei je toen we elkaar leerde kennen
![]()
Nooit op 14 juli gaan.. dat is het enige wat ik weet over drukke dagen in Frankrijkquote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]...
Cho is stiekum voetbal fan
Ok... voor 800 euro kan ik me voorstellen dat je er dan op kakt...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar of we gaan 10 dagen genieten voor 800 euro of 7 dagen genieten voor 1600 euro... in dat geval kak ik op WK's![]()
Ik doe met je meequote:Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik kak gratis op Amsterdam trouwens!!
Wat zou hij denken op dat momentquote:
Ohw, fuck...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat zou hij denken op dat moment
Dat gaat duur klinkenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
iets van... dit gaat pjin doenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHHAHAHAHAHA heb dat verhaal gehoord van jouquote:
Ja mooi, stap ook eens in de autoquote:Op maandag 9 januari 2006 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHHAHAHAHAHA heb dat verhaal gehoord van jouzooo droog
![]()
![]()
Alleen als we weer door de bocht gaanquote:
Wat ben je druk vandaag, doe es rustigquote:Op maandag 9 januari 2006 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen als we weer door de bocht gaan
sex gehad waarschijnlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je druk vandaag, doe es rustig
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je druk vandaag, doe es rustig
Ja dusquote:
gehad?quote:
quote:
Ik denk dat jij eerder sliep dan ik gisterenquote:
Ja van de kerstpakketten maar daar is die nu uitgegroeidquote:
Oh das wel lekker dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja van de kerstpakketten maar daar is die nu uitgegroeidNee we lieten Jort altijd in de box slapen s'middags, omdat het gewoon makkelijker is met Daan erbij. Maar daar ben ik nu verandering in aan het aanbrengen. Maar het boeit Jort geen ene drol waar die slaapt als die maar mag slapen
Dat hebben wij ook geleerd sinds we ouders zijn... dat en het consultatie bureau niet zo serieus nemen !quote:Op maandag 9 januari 2006 12:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja je moet er toch zelf achter komen wat handig en goed werkt ook.
het concentratie uuuh consternatie uuuh consultatiebureauquote:Op maandag 9 januari 2006 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook geleerd sinds we ouders zijn... dat en het consultatie bureau niet zo serieus nemen !
Ieder kind heb toch ook weer zn eigen aanpak nodig, en opvoeding gebeurt bij iedereen weer anders.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook geleerd sinds we ouders zijn... dat en het consultatie bureau niet zo serieus nemen !
Daan zegt dag en duwt me wegquote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn lag vanmorgen goed te sjanssen met papa
Ligt ze in haar bedje sochtends en wil ze er eigenlijk uit, laat ze zich van haar mooiste kant zien.
Helemaal lachen en ondeugend kijken, met dr oogjes knipperen, echt schitterend om te zien
Zo van "Ah toe maar, pak me maar op papa, ik ben zo lief"
Heb jij daar al mee te maken gehad dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
het concentratie uuuh consternatie uuuh consultatiebureau
Altijd vechten en stoeien Gijs....... prachtig... gozer owned me soms echt met die stinkschoentjes,... trappen komen hard aan, klappen ook trouwensquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
We hebben zo'n babyfoon.. en natuurlijk, hoe kan het ook anders ontvang je daar ook de gesprekken uit andermans kinderkamer op..
Gisteren gelachen, pap komt boven voor de derde keer.
"Meisjes, ik had toch gevraagd of jullie gingen slapen? "
Kinders "Ja papa.. maar ik lig nog te zingen"
Pap " Ja maar dat doen we overdag.. en wat lig je nou met je hand te doen? "
"Haal ke hand er eens uit.
Dus ik :*Harder zet*
"Wat ben je nou aan het doen.. je hele dekbed is stuk! Haal je hand er nou eens uit."
Heeft dat kind haar dekbed gesloopt.. overal veren
nee nog niet maar genoeg verhalen gelezen/ gehoordquote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij daar al mee te maken gehad dan?
In ieder geval ben ik blij dat ze er zijn,.... beter het zekere voor het onzekere idd maar ze zijn wat te voorzichtig en kunnen verse ouders soms wat bang maken.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:17 schreef Bastard het volgende:
We hebben zo'n babyfoon.. en natuurlijk, hoe kan het ook anders ontvang je daar ook de gesprekken uit andermans kinderkamer op..
Gisteren gelachen, pap komt boven voor de derde keer.
"Meisjes, ik had toch gevraagd of jullie gingen slapen? "
Kinders "Ja papa.. maar ik lig nog te zingen"
Pap " Ja maar dat doen we overdag.. en wat lig je nou met je hand te doen? "
"Haal ke hand er eens uit.
Dus ik :*Harder zet*
"Wat ben je nou aan het doen.. je hele dekbed is stuk! Haal je hand er nou eens uit."
Heeft dat kind haar dekbed gesloopt.. overal veren
spoken ookquote:Op maandag 9 januari 2006 13:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wij hebben geen babyfoon. Ze gillen hard genoeg om het zonder te horen. En ohja Sjo vind het niets, omdat hij een keer een horror heeft gezien waarin spoken waren te horen via een babyfoon
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:42 schreef Quinny het volgende:
[..]
Moest afkicken van Sjo. Ben bezig met puzzelen nu. Zitten echt pittige tussen.
Spokenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:35 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wij hebben geen babyfoon. Ze gillen hard genoeg om het zonder te horen. En ohja Sjo vind het niets, omdat hij een keer een horror heeft gezien waarin spoken waren te horen via een babyfoon
Euh het kan ook gewoon tocht zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spoken
Wist je dat als je een koude rilling krijg er een geest naast je staat.... denk daar maar eens over na
Ja gaaf,... in de slaapkamer neerzetten?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:44 schreef Quinny het volgende:
Sjo deze is gaaf voor Daan
[afbeelding]
[afbeelding]
zolang het bij koude rillingen blijftquote:Op maandag 9 januari 2006 14:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spoken
Wist je dat als je een koude rilling krijg er een geest naast je staat.... denk daar maar eens over na
Ik heb het over koude rillingen die spontaan komen..... kan je beter niets over lezenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh het kan ook gewoon tocht zijn.
Maar iemand die bij je staat is toch fijn.
Leuk dingquote:Op maandag 9 januari 2006 13:44 schreef Quinny het volgende:
Sjo deze is gaaf voor Daan
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dat ook weleens inderdaadquote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb het over koude rillingen die spontaan komen..... kan je beter niets over lezen
Als het geen tocht is, is het vast iemand van de andere zijde die je gedag wil zeggen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb het over koude rillingen die spontaan komen..... kan je beter niets over lezen
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het geen tocht is, is het vast iemand van de andere zijde die je gedag wil zeggen.
Kunnen ze dat niet op een wat warmere manier doen dan. Brrrr...quote:Op maandag 9 januari 2006 14:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het geen tocht is, is het vast iemand van de andere zijde die je gedag wil zeggen.
Quint wilt sex met spokenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet op een wat warmere manier doen dan. Brrrr...
Nee op balkonquote:Op maandag 9 januari 2006 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja gaaf,... in de slaapkamer neerzetten?
Neuk jij met iedereen die je gedag zegtquote:
Ligt er aan waar ik ben ?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Neuk jij met iedereen die je gedag zegt![]()
Of nee, ik geloof daar niet inquote:Op maandag 9 januari 2006 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook weleens inderdaad![]()
Misschien zou het je dan niet opvallenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet op een wat warmere manier doen dan. Brrrr...
Hoeft ook niet, zij wil in jouw.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of nee, ik geloof daar niet in
Want?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef Bastard het volgende:
Ik heb er weer een not ebij als het goed is
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef Bastard het volgende:
Een of ander topic dat de marokkanen naar marokko moeten (aldus een minister uit Marokko).. en ik zei zoiets als "als we met zn allen nou een marokkaan beetpakken en over de grens tillen is het zo gebeurt, klein karweitje."quote:
als SA zijndequote:Op maandag 9 januari 2006 14:21 schreef Bastard het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een of ander topic dat de marokkanen naar marokko moeten (aldus een minister uit Marokko).. en ik zei zoiets als "als we met zn allen nou een marokkaan beetpakken en over de grens tillen is het zo gebeurt, klein karweitje."
Meteen bestempeld als "achterlijke opmerking" en verwijderd
heb je daar gepost?quote:
ohquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Bastard het volgende:
Meteen bestempeld als "achterlijke opmerking" en verwijderd
Foei enzquote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
TS lokt het toch zelf uit hoor.. tis Meki weer![]()
font aanpassen? Gewoon blog openen als html en dan ander font kiezen ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet niet hoe ik mijn totale font moet aanpassen binnen Blogger
ik heb er ooit F1 2000 op gespeeldquote:Op maandag 9 januari 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, jij had toch een DreamCast? Post eens je mening over een aantal games en de console in zn geheel?
Ik ga in feb er een bestellen, maar wil kijken welke games ik nou per se moet hebben (niet geinteresseerd in Grandia btw)
Grandia II (Enig idee hoe goed dat spel isquote:Op maandag 9 januari 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, jij had toch een DreamCast? Post eens je mening over een aantal games en de console in zn geheel?
Ik ga in feb er een bestellen, maar wil kijken welke games ik nou per se moet hebben (niet geinteresseerd in Grandia btw)
BOEquote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zocht een totale blog font aanpassing maar heb het al gevonden ergens in mijn template.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
font aanpassen? Gewoon blog openen als html en dan ander font kiezen ofzo
Ja die bedoel ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zocht een totale blog font aanpassing maar heb het al gevonden ergens in mijn template.
Ik wiol niet weten hoe goed Grandia is, ik laat niet voor niets III op de PS2 ook schietenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Grandia II (Enig idee hoe goed dat spel is![]()
), Legacy of Kain: Soul Reaver, Jet Grind Radio, Rayman 2, Skies of Arcadia, Chu Chu Rocket en Resident Evil Code Veronica,...
En nee ik ga je niet hypen, maar goede keuze... LAAT maar goed !
Cool, waar ongeveer?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zocht een totale blog font aanpassing maar heb het al gevonden ergens in mijn template.
Bij "template"quote:Op maandag 9 januari 2006 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool, waar ongeveer?Ik wil arial gaan gebruiken
Ik heb het al gevonden, bedankt voor je hulpquote:
die heb ik ook op mn palmquote:Op maandag 9 januari 2006 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Grandia II (Enig idee hoe goed dat spel is![]()
), Legacy of Kain: Soul Reaver, Jet Grind Radio, Rayman 2, Skies of Arcadia, Chu Chu Rocket en Resident Evil Code Veronica,...
En nee ik ga je niet hypen, maar goede keuze... LAAT maar goed !
De GBA versie neem ik aan?quote:
ik denk het wel, tis een cool spelletjequote:Op maandag 9 januari 2006 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De GBA versie neem ik aan?Die heb ik helemaal uitgespeeld, erg tof, vooral de laatste levels
Cool maar kan me voorstellen dat die nu wat saai is. Je moet echt opstaan,... met de bus naar werk, werken en terug etc etc.... erg cool wel hoor... coole battles enzo... zeker waard voor een kleine prijsquote:
Eensquote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
KUT KUT KUT KUT KUT KUT KUT UWV
Sterf toch allemaal!
Geen opslag gehad ?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
Een uitvoering die te eigenwijs is om zelf een simpele instructie te lezen, laat staan op te volgen. En management dat te stom is om zelf iets te bedenken en bij elke scheet om een reactie of impactanalyse vraagt!![]()
![]()
Sterf toch allemaal!
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
Een uitvoering die te eigenwijs is om zelf een simpele instructie te lezen, laat staan op te volgen. En management dat te stom is om zelf iets te bedenken en bij elke scheet om een reactie of impactanalyse vraagt!![]()
![]()
Sterf toch allemaal!
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb daarstraks het hartje gehoord, zoooooooooooooo gaaf
kabong kabong kabong ....
net een trein , supersnel
Ik ben nu al verliefd op die kleine
geweldig hé, wacht maar tot je die kleine in je handen hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Mooi he Gijsquote:Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Kinderkamer is al bijna klaarquote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi he Gijs
Dat is je eerste contact met je aanstaande kindje
Dus na project badkamer project kinderkamer
Little Williamquote:Op maandag 9 januari 2006 15:36 schreef -Struikrover- het volgende:
ook de muren e.d. al geverfd enzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kinderkamer is al bijna klaarVorige week eentje opgehaald in Oss. Gekocht op Marktplaats
We hebben ook al een echo gehad met 10 weken. Zoo gaaf ookquote:Op maandag 9 januari 2006 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi he Gijs
Dat is je eerste contact met je aanstaande kindje
Luie aarschquote:
20 weken echo is nog veel cooler dan zi je veel meerquote:Op maandag 9 januari 2006 15:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
We hebben ook al een echo gehad met 10 weken. Zoo gaaf ook
13u op het station? In Roosendaal natuurlijkquote:
jij gaat zeker vanuit Den Bosch? Zo niet dan kunnen we vanaf Delft/Rotterdam naar Roosendaal gaanquote:Op maandag 9 januari 2006 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
13u op het station? In Roosendaal natuurlijk
Kijk daaaaaaaaaaaar dan ------------------- >quote:Op maandag 9 januari 2006 16:06 schreef kepler het volgende:
[..]
jij gaat zeker vanuit Den Bosch? Zo niet dan kunnen we vanaf Delft/Rotterdam naar Roosendaal gaan
Ik ga vanuit DB ja, aangezien mn zusje net een laptop heeft gekocht en ik het draadloze internet mag instellenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:06 schreef kepler het volgende:
[..]
jij gaat zeker vanuit Den Bosch? Zo niet dan kunnen we vanaf Delft/Rotterdam naar Roosendaal gaan
hahahhaaquote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk daaaaaaaaaaaar dan ------------------- >
Ik zie MSN !!
dat hebben ze niet op de faculteitquote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk daaaaaaaaaaaar dan ------------------- >
Ik zie MSN !!
dat topicquote:Op maandag 9 januari 2006 16:20 schreef Bastard het volgende:
Masturberen op vriendinnen/vrienden zonder dat ze het weten
Nee Gijs, dat is geen doen meerquote:Op maandag 9 januari 2006 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat topic
gijs.... kijk jij dit hele forum rond??
15.000 GB aan porn en MP3's,............. maar MSNquote:
webmessenger ?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
15.000 GB aan porn en MP3's,............. maar MSN
ze hadden hem verstoptquote:Op maandag 9 januari 2006 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
15.000 GB aan porn en MP3's,............. maar MSN
Doe eens je avatar maken...quote:Op maandag 9 januari 2006 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ben terug aan het lezen.
Die kontneuk-grappen vanochtend.
Doet t'ie het niet dan? Bij mij wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:42 schreef ChOas het volgende:
Doe eens je avatar maken...
Hier niet, pagina blijft laden...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doet t'ie het niet dan? Bij mij wel.
Er zijn wat problemen bij xs4all...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef ChOas het volgende:
Hier niet, pagina blijft laden...
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef Nuongirl het volgende:
hoi
Host m dan gewoon op FOK!?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zijn wat problemen bij xs4all...
Ergere problematiek dan XS4all.nl + 10000quote:
Nooit problemen mee als ik icons wil uploaden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ergere problematiek dan XS4all.nl + 10000
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:30 schreef Bastard het volgende:
Ja ik ga maar es naar mn werk...
Geen zin hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:30 schreef Bastard het volgende:
Ja ik ga maar es naar mn werk...
Die was toch leuk? Geef me haar e-mail adres eens.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mijn vrouw ligt nu nog op bed
We hebben liggen tongen toe we nog werkte in Den Haag gijs..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Even de stilte doorbreken:
Heb jij wel eens met een man gezoend?
Ik welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
ikke wel ja, jij?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:55 schreef QueenR het volgende:
ok 3 x tegelijk posten... enneh
Jullie zijn echt een stelletje homo's he
Thanksquote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:55 schreef QueenR het volgende:
Jullie zijn echt een stelletje homo's he
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ook mannen geschoren.... en niet alleen baarden
Neequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
haha ik nog nooit. Fettish van je?
Dat zou je niet vertellen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:03 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb ook mannen geschoren.... en niet alleen baarden
Maar je was wel kaal..... en zonder bobbeltjesquote:
Liet hij je aan zijn haar zitten?????quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee
Deed zelfs het haar van een vriend van me... gingen we stappen en dan kamde ik zijn haar en deed het in model !
Volgens mij was dat Zeus
Dat proberen een vraag terug te kaatsten he.. onzekerheid Gijs?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
We hebben liggen tongen toe we nog werkte in Den Haag gijs..
Dus ja... een man kan je het niet noemen... maar je kwam in de buurt!!
tja, de meeste mannen zijn er niet zo heel erg goed in. zet er 2 bij elkaar en dan wordt het dus helemaal niets. Vrouwen kussen gewoon beterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, maar was niet noemenswaardig en zeker niet lekker
Voelt ook beterquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja, de meeste mannen zijn er niet zo heel erg goed in. zet er 2 bij elkaar en dan wordt het dus helemaal niets. Vrouwen kussen gewoon beter![]()
quote:
geen harde stoppelsquote:
Blindquote:
Rondjes rijden dan ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk maar wegen zijn niet alleen maar rechtdoor.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blind
Kan jou haar ook eens doen ?
Als er iemand geen verstand heeft van auto's en het niet boeit hoe die er uit ziet ben ik het welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
niet mijn smaak rare hoeken (maar vraag maar aan cho, mijn autosmaak is slecht
)
Ook leuk !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
mijn kleding mag je uitzoeken, maar van mijn haar blijf je af
![]()
Eehhh... ik stel je geen vraag toch gijsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat proberen een vraag terug te kaatsten he.. onzekerheid Gijs?
Nee ik jou.. nu doe je het weer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Eehhh... ik stel je geen vraag toch gijs
beloof je niet dat ik het aandoe haha, maar volgens mij heb je best een goede kledingsmaakquote:
Lekker is dat hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:31 schreef mr_Brown het volgende:
GOD@(&$#(@&@#(!&(&*(*(*![]()
![]()
ik zit hier al vanaf 6.45 en kan nu pas wat gaan doen!!!! typhus zoooii!!!!!!!!!!! unable to logon to the domain blablablaba FUCK OFFFFFFFFFFFFFFF![]()
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH wat een kut begin
t was best lekker jaquote:
z`n tong niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
t was best lekker jaalleen had hij zich niet geschoren
![]()
Ik doelde op het begin van deze dag voor jouquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Iew.. ik krijg het plaatje van iemand met een scheermes in zn mond voor mequote:
ohquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik doelde op het begin van deze dag voor jou
Pc's..zo frustrerend
En die flauwe opmerkingen dan ook meteen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh![]()
gijs.... hou op!!!!!!!!![]()
werd echt gek!! heb gewoon mensen uitgescholden toen ze met domme opmerkingen kwamen
![]()
Heb ook jou vol op je mond gepakt...... alleen zonder tong,.. en ik was ook niet geschorenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
Sorry Dr Phil... het zal niet weer gebeuren ...quote:
Lekker... 3 uur niks doen ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:31 schreef mr_Brown het volgende:
GOD@(&$#(@&@#(!&(&*(*(*![]()
![]()
ik zit hier al vanaf 6.45 en kan nu pas wat gaan doen!!!! typhus zoooii!!!!!!!!!!! unable to logon to the domain blablablaba FUCK OFFFFFFFFFFFFFFF![]()
AAAAAAAAAAAHHHHHHHHH wat een kut begin
en ja.... ik heb een x met een man gezoendmet de tong zelfs
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
Ik heb vanmorgen de hond bang gemaakt.. maar dat was lachen
We liepen zo buiten zoals altijd,.. stilletjes, koud.. wakker worden.. Dribbel snuffelt.. he lekker ff poepen.. Afijn, tis nog donker moet nog licht worden.
En we lopen langs het water.. en waarschijnlijk zat er een eend ofzo in de bosjes.. er ritselde wat. Dus ze loopt snel verder om haar behoefte ergens anders te doen. Maar het geritsel houdt aan.. en zij steeds achterom kijken.. van wat is dat dan? .. En verder lopen, en steeds maar omkijken of ze niet werd achtervolgd door iets.. en ik ineens vanuit alle stilte.. doe net alsof ik haar bij haar achterpoten ga pakken.. “ZE GAAN JE PAKKENN AAHHHH” Nou rennen hoor dat ze deed hahahahah
Ja.. dat had je moeten zien.. ik weet het.. hond schrok zich de tiefus
Nee natuurlijk niet Gijs.... een man zoenen is leuk !quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nog nooit met een man gezoend en dacht dat dat normaal was
Eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Gijs.... een man zoenen is leuk !
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JA mooi.. en tis toch al een schieterd van nature.. ze ging nog net niet liggen en jankenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
... briljant hoe honden kunnen schrikken
Echt angst hebben ze dan.. staart tussen die poten... en SPRINTEN!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
En die flauwe opmerkingen dan ook meteen.
"Doet ie het niet?"
"Je doet vast wat verkeerd"
"Jaweeel"
Nou, ik weet het nog niet hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
oh jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ook jou vol op je mond gepakt...... alleen zonder tong,.. en ik was ook niet geschoren
quote:
You tell 'm Quinny!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:07 schreef Quinny het volgende:
Doe eens even normaal met z'n allenik wel eens een man gezoend
![]()
Nou doe het dan ook eens een keer, kijken wie er dan een grote mond heeft (letterlijk en figuurlijk)
Quinnyquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:07 schreef Quinny het volgende:
![]()
Nou doe het dan ook eens een keer, kijken wie er dan een grote mond heeft (letterlijk en figuurlijk)
Ja waarom zou ik verder, 2x gebeurt.. feestje, drank op.. "BLUF, BLUF, BLUF" zo ongeveer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:07 schreef Quinny het volgende:
![]()
Ik zal je eens een watje gevenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:08 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Quinny
Volgens mij zijn het stiekem allemaal watjes![]()
komt u maarquote:
Nou ik denk. gaan we het zien.. kind klapt tussen die stil in ofzo, klem.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:11 schreef Chocobo het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaah,.... dat arme kind
http://www.dumpalink.com/(...)Falls_In_The_Kitchen
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:11 schreef Chocobo het volgende:
Ahhh arm dingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:11 schreef Chocobo het volgende:
Gewoon ook,... het zal jou kind zijn Gijsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ik denk. gaan we het zien.. kind klapt tussen die stil in ofzo, klem.
Nee.. valt gewoon achterover
proestquote:
Ik zie ze bij funniest home videos harder vallenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gewoon ook,... het zal jou kind zijn Gijs
Zeker zonder geluid gekekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie ze bij funniest home videos harder vallen
Worden ze hard vanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gewoon ook,... het zal jou kind zijn Gijs
daar is het idd vaak wel heel hard ( en niet grappig trouwens) maar deze valt toch ook wel erg hard hoor!!! recht naar achteren, stoel op je kop...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie ze bij funniest home videos harder vallen
Dat hebben we met Daan ook,... zooooo druk die mannetjes... altijd maar rennen en springen en klimmen. Echt vreselijk bezig,... jongen kan ook gruwelijk vallen... is ook een paar keer gebeurd. We zeggen altijd tegen elkaar dat die jongen nog eens flink gaat vallen....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
daar is het idd vaak wel heel hard ( en niet grappig trouwens) maar deze valt toch ook wel erg hard hoor!!! recht naar achteren, stoel op je kop...![]()
Keagan viel ook altijd veel, (gelukkig niet op deze manier) altijd maar zijn koppie kapot. en toen kwamen we erachter dat hij dus niet veel zagarm jong viel over de raarste dingen.
AUWWWWWWWWW, dat scheelt wel iets jaquote:
het vreemde bij ons was dat keagan dat dus ook hadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat hebben we met Daan ook,... zooooo druk die mannetjes... altijd maar rennen en springen en klimmen. Echt vreselijk bezig,... jongen kan ook gruwelijk vallen... is ook een paar keer gebeurd. We zeggen altijd tegen elkaar dat die jongen nog eens flink gaat vallen....
Maar ach... pikkies moeten het leren. Maar zijn ogen zijn wel goed... Pik ziet vliegtuigen op een hoogte,....dat gaat nergens over.
Ook nu met geluid gekekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
AUWWWWWWWWW, dat scheelt wel iets ja
Sjo's moeder is vaak erg overbezorgd. Ik heb zelf ook zo iets van... ik heb je gewaarschuwd dat je gaat vallen. Niet luisteren naar me ook, nouja je komt er wel achter. Uiteraard hou ik het altijd in de gaten. Maar ga er niet als een beschermengel achteraan lopen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
het vreemde bij ons was dat keagan dat dus ook hadhij zag alles sneller dan wij, en de kleinste dingetjes. (bijvoorbeeld vanuit zijn kinderwagen ernie beginnen te roepen, wij rondkijken, niets zien.. na lang zoeken ergens een kaart zien staan met een mini ernie erop) Ene oog hielp de andere. Maar diepte zag ie niet waardoor hij dus nogal de dingen mis inschatte en op zijn kop ging.
Eng he soms om te zien wat ze doen. Je houdt je hart vast maar ja tegenhouden (zoals mijn ouders, en waarschijnlijk die van jullie ook wel zouden doen) werkt niet. tot op zekere hoogte natuurlijk. maar laat ze het grotendeels maar zelf ondervinden.
Ja precies.. je kan ze moeilijk een hele dag een helm opzettenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo's moeder is vaak erg overbezorgd. Ik heb zelf ook zo iets van... ik heb je gewaarschuwd dat je gaat vallen. Niet luisteren naar me ook, nouja je komt er wel achter. Uiteraard hou ik het altijd in de gaten. Maar ga er niet als een beschermengel achteraan lopen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]Ik al helemaal wakker om 0430? Nee hoor
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:46 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]Ik al helemaal wakker om 0430? Nee hoor
Ja die controller ook inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Half 5 ook... ik moet er nog niet aan denken gijs... zo fucking vroeg..
Maar dat zal wel anders zijn als je eenmaal een kindje hebt... je moet wel.. en je doet het ook "graag"..
En die Xbox controler op de achtergrond![]()
Das gemeeeeeenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Quinny het volgende:
Hahaha Daan schrok zich net de blubber van me. Hij is op zolder aan het spelen en ik hoorde hem ergens aan zitten wat niet mag. Dus ik heel zachtjes naar boven. Hewat ben je daar aan het doen? Mijn kind kan vliegen ben ik nu achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |