http://www.discoverychannel.nl/_home/quote:Op maandag 9 januari 2006 09:45 schreef Chocobo het volgende:
Je mag altijd komen kijken hoor BrownIk wil het ook best voor je opnemen
Wanneer sluit je woonplaats zich aan bij Nederland zodat je ook normale zenders kan bekijken
?
die armen van de ventquote:Op maandag 9 januari 2006 09:48 schreef Quinny het volgende:
Nog een speciaal voor Brown
[afbeelding]
ik mis alleen de laatste aflevering van American Chopper nog die in de US is uitgezonden de rest heb ik allemaal hier kan je vinden welke dat allemaal zijn Brownquote:Op maandag 9 januari 2006 09:48 schreef Quinny het volgende:
Nog een speciaal voor Brown
[afbeelding]
Monsterquote:Op maandag 9 januari 2006 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK YOOOUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:52 schreef mr_Brown het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKK YOOOUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!
Nee wij hebben ook geen Discoeryquote:Op maandag 9 januari 2006 09:53 schreef silver-surfer het volgende:.... geen discoery en geen eurosport
![]()
Mogu... vanuit thuis
Mythbusters idd.... die Franse dude met die snorquote:Op maandag 9 januari 2006 09:55 schreef Magneet het volgende:
ohja ook Mythbusters is een geweldige show op discovery Brown
Bollequote:
quote:
uhuh alleen is hij volgens mij gewoon Amerikaans hoor : http://www.imdb.com/name/nm1367178/bio hij heeft ook een hoop spinnen gemaakt zo te zienquote:Op maandag 9 januari 2006 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mythbusters idd.... die Franse dude met die snorzooo cool
Ja Gijs dat weet ikquote:Op maandag 9 januari 2006 10:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh alleen is hij volgens mij gewoon Amerikaans hoor : ht
Dan gaan we ergens 3 week van juniquote:
Was afgelopen zaterdag toen Brown kwam etenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan gaan we ergens 3 week van juni
Weet je al wanneer het zwarte zaterdag is?
Als we de 3e week gaan zit Nederland nog vol in het WK te spelen. Jij doet net alsof ze de finale halenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
sorry.... kreeg wat last van mijn maag en je toilet kon het niet echt aanquote:Op maandag 9 januari 2006 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was afgelopen zaterdag toen Brown kwam eten
Hallo jij zei gisteren dat we rekening moesten houden met een evt finale plaatsquote:Op maandag 9 januari 2006 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als we de 3e week gaan zit Nederland nog vol in het WK te spelen. Jij doet net alsof ze de finale halenMaar in juli gaan is weer verschrikkelijk duur
Gewoon poep aan het WK hebben kan ook natuurlijk
Er zijn geen toiletten die jou aan kunnen Gijsquote:Op maandag 9 januari 2006 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
sorry.... kreeg wat last van mijn maag en je toilet kon het niet echt aan
Nee ik schijt ook op voetbal maar ik vind EK's en WK's altijd leukquote:Op maandag 9 januari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hallo jij zei gisteren dat we rekening moesten houden met een evt finale plaatsEn jij hield toch nooit van voetbal. Tenminste dat zei je toen we elkaar leerde kennen
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hallo jij zei gisteren dat we rekening moesten houden met een evt finale plaatsEn jij hield toch nooit van voetbal. Tenminste dat zei je toen we elkaar leerde kennen
![]()
Nooit op 14 juli gaan.. dat is het enige wat ik weet over drukke dagen in Frankrijkquote:Op maandag 9 januari 2006 10:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]...
Cho is stiekum voetbal fan
Ok... voor 800 euro kan ik me voorstellen dat je er dan op kakt...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar of we gaan 10 dagen genieten voor 800 euro of 7 dagen genieten voor 1600 euro... in dat geval kak ik op WK's![]()
Ik doe met je meequote:Op maandag 9 januari 2006 10:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik kak gratis op Amsterdam trouwens!!
Wat zou hij denken op dat momentquote:
Ohw, fuck...quote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat zou hij denken op dat moment
Dat gaat duur klinkenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
iets van... dit gaat pjin doenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHHAHAHAHAHA heb dat verhaal gehoord van jouquote:
Ja mooi, stap ook eens in de autoquote:Op maandag 9 januari 2006 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WHAHHAHAHAHAHA heb dat verhaal gehoord van jouzooo droog
![]()
![]()
Alleen als we weer door de bocht gaanquote:
Wat ben je druk vandaag, doe es rustigquote:Op maandag 9 januari 2006 11:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alleen als we weer door de bocht gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |