abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33878486
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij is al geruime tijd geblesseerd.
Sinds wanneer dan precies?
  maandag 9 januari 2006 @ 20:26:50 #127
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33878513
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Van Duijn uit de jeugd schijnt best een leuke keeper te zijn ook.
André zit inderdaad vol grappen...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33878567
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Nog een Feyenoorder hier?
pi_33878754
Denken jullie dat Ajax nog 2e kan worden dit seizoen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:31:18 #130
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33878757
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Zo ik zag je usericon in een flits en ik dacht even dat DK terug was
Jawel, je keek.
pi_33878843
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Nee. Maar dat maakt dit jaar ook niks meer uit. Stomme KNVB.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33878888
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef jna het volgende:

[..]

Same here.
quote:
Het klinkt raar, maar alles is mogelijk . Hoewel ik PSV weer niet zie instorten dit jaar. De groep die daar rondloopt is te volwassen, ervaren en sterk.

PSV wordt weer kampioen. Wij strijden om de top 3.
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Amen. Die play-offs zijn te triest voor woorden.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:34:58 #133
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33878966
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef jna het volgende:
He kut! Nu heb ik meteen weer de goesting om mijn avatar te veranderen.......
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_33879082
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

He kut! Nu heb ik meteen weer de goesting om mijn avatar te veranderen.......
goes·ting (de ~ (v.))
1 [Belg., inf.] lust, zin [Belg., inf.]
pi_33879177
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik zie het nog wel gebeuren. Waarom? Ajax wint van Feyenoord en AZ en met name Feyenoord gaat nog wat puntjes laten liggen tegen de kleine jongens. PSV wint van AZ en Feyenoord en zal de meest constante ploeg blijken te zijn in de tweede seizoenshelft. AZ en Feyenoord richten zich op de play-offs, Ajax wordt tweede en zal vanwege de ervaring (niet in de ploeg, maar door de jaren heen) de play-offs wel winnen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:38:52 #136
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33879186
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:

Anders Serge van den Ban terughalen.
Bij MVV doet hij het goed, hij kan ook beter, maar Ajax is natuurlijk te hoog gegrepen. Zelfs als reserve.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 9 januari 2006 @ 20:41:41 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33879319
In de reguliere competitie vierde worden en dan in de voorlopig laatste versie van de play-offs CL-voetbal afdwingen, dan vanaf volgend seizoen (als we weer vleugelspitsen hebben) gaan we weer knallen en zetten we alles weer even recht.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33879407
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef cultheld het volgende:

[..]
Ajax wordt tweede en zal vanwege de ervaring (niet in de ploeg, maar door de jaren heen) de play-offs wel winnen.
Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebben ? Of Ajax door de jaren heen nou veel gepresteerd heeft of niet, het gaat er om dat de jongens die er nu staan het waar moeten maken.
pi_33879523
quote:
1e.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 9 januari 2006 @ 20:48:03 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33879664
Ik wil toch graag een ervaren man als 2e keeper. Weer iemand uit de jeugd halen lijkt me geen slim plan. Na het WK U20 werd Vermeer al bijna zo opgehemeld dat niemand meer dacht aan Stekelenburg, maar die begint gewoon nu pas goed te worden, dat zie je aan alles. Kut voor Vermeer, maar die moet gewoon 3e keeper worden en vaste keeper van het 2e, en de 2e keeper moet gewoon een ouwe knar zijn zoals Vonk of Gentenaar of weet ik wie op die bank plaats wil nemen. Dat hoeft dan verder ook geen wereldkeeper te zijn, gewoon een betrouwbare stand-in.

Ben in elk geval blij dat Stekelenburg de absolute nummer 1 is en dat daar ook voor ene Westerveld niks aan wordt veranderd. Hopelijk hebben we nog een jaar of 4-5 plezier van Maarten
  maandag 9 januari 2006 @ 20:48:53 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33879703
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebben ? Of Ajax door de jaren heen nou veel gepresteerd heeft of niet, het gaat er om dat de jongens die er nu staan het waar moeten maken.
Feyenoord en AZ winnen over 2 wedstrijden niet van Ajax, zo simpel ligt het.
pi_33879705
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat Ajax meer ervaring heeft met veel wedstrijden in één seizoen dan Feyenoord de laatste jaren. AZ zou nog wel een struikelblok kunnen vormen, maar op de eén of andere manier verwacht ik niet dat AZ 2e gaat worden. PSV zal denk ik met een punt of 10 afstand op de nummer twee de schaal binnen halen.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:51:51 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_33879864
quote:
Nee, maar dat maakt toch niet uit.
Als je weet dat je de playoffs haalt kan je je spelers lekker sparen..
Of je nou 2 of 5 wordt.....
Kutplayoffs .
-
  maandag 9 januari 2006 @ 20:55:06 #144
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33880061
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, maar dat maakt toch niet uit.
Als je weet dat je de playoffs haalt kan je je spelers lekker sparen..
Of je nou 2 of 5 wordt.....
Kutplayoffs .
Heel slecht voor Ajax, maar het ideale scenario zou natuurlijk zijn als Ajax Inter (en wellicht zelfs de tegenstander erna) weet uit te schakelen, 2e wordt en in de playoffs wordt uitgeschakeld door een van de andere ploegen, die daarna in de voorronde CL sneuvelt. Dan wil je niet weten hoe snel die playoffs geschrapt worden.

Als Ajax 5e wordt en de playoffs wint zal de KNVB van mening zijn dat het goed is uitgepakt. En dan zit je nog langer met die onzin-constructie.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:55:10 #145
100496 H.Flick
Turn-based
pi_33880064
Het zorgt inderdaad voor vreemde situaties. Het kampioenschap is te ver weg voor ajax, maar 5e worden ze sowieso wel. Dan heeft de hele tweede competitiehelft eigenlijk helemaal geen waarde meer.
pi_33880628
Ik snap nog steeds niet waarom die play-offs er zijn gekomen. Waar is het nuttig voor? Je moet heel het seizoen strijden voor de Champions League ticket, niet op het laatst. knvb .

Gewoon de CL winnen, heb je dat gezeik met die kut play-offs niet. .
pi_33880801
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom die play-offs er zijn gekomen. Waar is het nuttig voor? Je moet heel het seizoen strijden voor de Champions League ticket, niet op het laatst. knvb .
Meer (top)wedstrijden...ze zouden natuurlijk ook de competitie kunnen vergroten tot 20 teams maarja dan komen er 2 "mindere" teams bij dus geen extra interessante wedstrijden, nu gebeurt dat wel, levert allemaal centjes op he....

Even voor de duidelijkheid, ik ben er net zo tegen als jullie hoor...maar ik probeer de knvb te begrjipen..
AFC Ajax
  maandag 9 januari 2006 @ 21:10:24 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33880885
R.I.P.
Gerrie Kleton.

Ik kan hem mij nog goed herinneren en heb hem een aantal keren zien spelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_33881437
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef Roeni3 het volgende:
En ja hoor, ik zie het al. De site waarvan die quote komt, is bagger bezig. Slecht van het AD overgenomen. Hier is een (klein) stukje van het AD, waarin je kan zien dat Van Geel JUIST WEL mogelijke aankopen tijdens deze transferperiode UITSLUIT.
[..]

Bron: http://www.ad.nl/sport/article96355.ece

Het helpt als we de stukjes die we hier copy/pasten eerst zelf goed checken voor we ze hier posten, lieve mensen . Nu is zelfs de topictitel 'vervuild'.
Zucht wat maakt het nu uit over er spelvauten enzo instaan... gezeik altijd.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_33882063
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Zucht wat maakt het nu uit over er spelvauten enzo instaan... gezeik altijd.
Van Geel kan er toch ook niks aan doen dat ie dyslecties is .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')