André zit inderdaad vol grappen...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Van Duijn uit de jeugd schijnt best een leuke keeper te zijn ook.
Nog een Feyenoorder hier?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
André zit inderdaad vol grappen...
Zo ik zag je usericon in een flits en ik dacht even dat DK terug wasquote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
André zit inderdaad vol grappen...
Nee. Maar dat maakt dit jaar ook niks meer uit. Stomme KNVB.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Denken jullie dat Ajax nog 2e kan worden dit seizoen?
Same here.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef jna het volgende:
[..]
Zo ik zag je usericon in een flits en ik dacht even dat DK terug was![]()
Het klinkt raar, maar alles is mogelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Amen. Die play-offs zijn te triest voor woorden.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt dit jaar ook niks meer uit. Stomme KNVB.
He kut! Nu heb ik meteen weer de goesting om mijn avatar te veranderen.......quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef jna het volgende:
Zo ik zag je usericon in een flits en ik dacht even dat DK terug was![]()
goes·ting (de ~ (v.))quote:Op maandag 9 januari 2006 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
He kut! Nu heb ik meteen weer de goesting om mijn avatar te veranderen.......
Ik zie het nog wel gebeuren. Waarom? Ajax wint van Feyenoord en AZ en met name Feyenoord gaat nog wat puntjes laten liggen tegen de kleine jongens. PSV wint van AZ en Feyenoord en zal de meest constante ploeg blijken te zijn in de tweede seizoenshelft. AZ en Feyenoord richten zich op de play-offs, Ajax wordt tweede en zal vanwege de ervaring (niet in de ploeg, maar door de jaren heen) de play-offs wel winnen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt dit jaar ook niks meer uit. Stomme KNVB.
Bij MVV doet hij het goed, hij kan ook beter, maar Ajax is natuurlijk te hoog gegrepen. Zelfs als reserve.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef methodmich het volgende:
Anders Serge van den Ban terughalen.
Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax wordt tweede en zal vanwege de ervaring (niet in de ploeg, maar door de jaren heen) de play-offs wel winnen.
1e.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord en AZ winnen over 2 wedstrijden niet van Ajax, zo simpel ligt het.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebben? Of Ajax door de jaren heen nou veel gepresteerd heeft of niet, het gaat er om dat de jongens die er nu staan het waar moeten maken.
Ik bedoel meer dat Ajax meer ervaring heeft met veel wedstrijden in één seizoen dan Feyenoord de laatste jaren. AZ zou nog wel een struikelblok kunnen vormen, maar op de eén of andere manier verwacht ik niet dat AZ 2e gaat worden. PSV zal denk ik met een punt of 10 afstand op de nummer twee de schaal binnen halen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ervaring moet toch in de ploeg zitten, wil je er wat aan hebben? Of Ajax door de jaren heen nou veel gepresteerd heeft of niet, het gaat er om dat de jongens die er nu staan het waar moeten maken.
Nee, maar dat maakt toch niet uit.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Heel slecht voor Ajax, maar het ideale scenario zou natuurlijk zijn als Ajax Inter (en wellicht zelfs de tegenstander erna) weet uit te schakelen, 2e wordt en in de playoffs wordt uitgeschakeld door een van de andere ploegen, die daarna in de voorronde CL sneuvelt. Dan wil je niet weten hoe snel die playoffs geschrapt worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, maar dat maakt toch niet uit.
Als je weet dat je de playoffs haalt kan je je spelers lekker sparen..
Of je nou 2 of 5 wordt.....
Kutplayoffs.
Meer (top)wedstrijden...ze zouden natuurlijk ook de competitie kunnen vergroten tot 20 teams maarja dan komen er 2 "mindere" teams bij dus geen extra interessante wedstrijden, nu gebeurt dat wel, levert allemaal centjes op he....quote:Op maandag 9 januari 2006 21:05 schreef Nashje het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom die play-offs er zijn gekomen. Waar is het nuttig voor? Je moet heel het seizoen strijden voor de Champions League ticket, niet op het laatst.knvb
.
Zucht wat maakt het nu uit over er spelvauten enzo instaan...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef Roeni3 het volgende:
En ja hoor, ik zie het al. De site waarvan die quote komt, is bagger bezig. Slecht van het AD overgenomen. Hier is een (klein) stukje van het AD, waarin je kan zien dat Van Geel JUIST WEL mogelijke aankopen tijdens deze transferperiode UITSLUIT.
[..]
Bron: http://www.ad.nl/sport/article96355.ece
Het helpt als we de stukjes die we hier copy/pasten eerst zelf goed checken voor we ze hier posten, lieve mensen. Nu is zelfs de topictitel 'vervuild'.
Van Geel kan er toch ook niks aan doen dat ie dyslecties isquote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zucht wat maakt het nu uit over er spelvauten enzo instaan...gezeik altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |