Maar toch? Ik vind het een belachelijke naaistreek zeker als het in strijd is met hun mooie praatjes. Meer dan genoeg reden voor een boycot, van mij had het hele stadion leeg mogen zitten.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Sja 43 euro is veel, maar toch. Baal er alleen van dat ik in 430 zit.
Ah ok, ik kijk op de dag zelf wel of ik ga. Ben toch die dag in de stad enz.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Neuh, das me weer te ver weg dan als ik toch niet naar de wedstrijd ga.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb gewoon kaartjes. Stelletje paupers hier
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:
Ik heb gewoon kaartjes. Stelletje paupers hier
Gohquote:Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef JeroenV het volgende:
9/1/2006 - Zaakwaarnemer Stam over ´broodje-aap´ verhaal
Dat het gerucht over het bezoek van Jaap Stam aan Ajax een ´broodje-aap´ verhaal was, was eigenlijk direct duidelijk. Vele tientallen nieuwstips kregen we de afgelopen dagen over het gerucht omdat we er niets over plaatsten. De zaakwaarnemer weerlegde het nu openlijk tegenover persbureau Novum (zie Trouw.nl). Volgens de zaakwaarnemer blijft Stam gewoon in Milaan voetballen en zijn de geruchten ontstaan nadat de verdediger had aangegeven zijn carriere graag in Nederland te willen afsluiten
Niet, ik betaalde veel minder dan 102 euro voor mn passe partout. Andere landen, met name Engeland, hanteren ook achterlijke prijzen. En prijzen voor psv - Lyon weet ik niet maar gezien hun succes van de afgelopen jaren is dat tenminste nog een beetje te rechtvaardigen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef Silenus het volgende:
Er is niet gelogen over die prijzen hoor. In vergelijking met een LOS kaartje voor Ajax - Arsenal is de prijs voor Ajax - Inter gelijk. Natuurlijk niet als je een kaartje berekent volgens de passe-partout regeling (3 voor de prijs van 2).
Niet dat het nu goedkoop is, maargoed. Voor PSV - Lyon schijn je je ook scheel te betalen, om over andere landen nog maar te zwijgen.
Zou kunnen, maar dat er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn in de losse verkoop zegt genoeg. Maar zoals altijd gaat geld boven de supporters, what else is new.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef JaWi het volgende:
Het stadion zal in beide gevallen uitverkocht zijn hoor.
Precies. Gaat nergens meer over.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn in de losse verkoop zegt genoeg. Maar zoals altijd gaat geld boven de supporters, what else is new.
Helemaal mee eenschquote:Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Black-Death het volgende:
Stam is welkomMaar lieverd een of twee goede buitenspelers
Inderdaad maar toch. Ik ben dan wel die gek die het er voor neerlegd. Ik kan zelden tot nooit competitie wedstrijden zien, dus wil ik wel graag deze wedstrijden in het stadion zien. En ja, het bedrag is belachelijk.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Maar toch? Ik vind het een belachelijke naaistreek zeker als het in strijd is met hun mooie praatjes. Meer dan genoeg reden voor een boycot, van mij had het hele stadion leeg mogen zitten.
quote:Ook SC Heerenveen heeft interesse in Babel
Maandag 9 januari, door HW, Heerenveen, 15.49u GMT+01.00, Elf Voetbal
Na NEC heeft ook SC Heerenveen interesse getoond in Ajax-spits Ryan Babel. De Friese club, die nu zonder spits zit na de verkoop van Klaas Jan Huntelaar, ziet wel wat in de sterke aanvaller.
Eerder al had NEC interesse, maar dat was niet wederzijds. Babel gaf toen aan te willen slagen bij Ajax en wedstrijden te willen spelen in Amsterdam. Maar de international heeft nog niet veel wedstrijden gespeeld dit seizoen en heeft nu drie concurrenten, al vertrekt Charisteas mogelijk.
Babel speelde tot nu toe 36 competitieduels voor Ajax, waarin hij acht keer scoorde. Voor Oranje had hij vier interlands nodig om twee keer te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |