abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33864409
Sja 43 euro is veel, maar toch. Baal er alleen van dat ik in 430 zit.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33864444
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef JaWi het volgende:

[..]

Home .
Neuh, das me weer te ver weg dan als ik toch niet naar de wedstrijd ga.
pi_33864483
quote:
Op maandag 9 januari 2006 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Sja 43 euro is veel, maar toch. Baal er alleen van dat ik in 430 zit.
Maar toch? Ik vind het een belachelijke naaistreek zeker als het in strijd is met hun mooie praatjes. Meer dan genoeg reden voor een boycot, van mij had het hele stadion leeg mogen zitten.
pi_33864628
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:00 schreef devv05 het volgende:

[..]

Neuh, das me weer te ver weg dan als ik toch niet naar de wedstrijd ga.
Ah ok, ik kijk op de dag zelf wel of ik ga. Ben toch die dag in de stad enz.
slettebak [@] gmail.com
pi_33864652
Ik heb gewoon kaartjes. Stelletje paupers hier

pi_33864669
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:

slettebak [@] gmail.com
pi_33864712
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:07 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ouwe vlaggenzwaaier
pi_33864752
Ik heb geen vlag .
En aangezien ik geen kaartje heb, krijg ik ook niet zo'n mooie van plastic .
slettebak [@] gmail.com
pi_33864770
9/1/2006 - Zaakwaarnemer Stam over ´broodje-aap´ verhaal

Dat het gerucht over het bezoek van Jaap Stam aan Ajax een ´broodje-aap´ verhaal was, was eigenlijk direct duidelijk. Vele tientallen nieuwstips kregen we de afgelopen dagen over het gerucht omdat we er niets over plaatsten. De zaakwaarnemer weerlegde het nu openlijk tegenover persbureau Novum (zie Trouw.nl). Volgens de zaakwaarnemer blijft Stam gewoon in Milaan voetballen en zijn de geruchten ontstaan nadat de verdediger had aangegeven zijn carriere graag in Nederland te willen afsluiten
pi_33864844
Maar natuurlijk.
slettebak [@] gmail.com
pi_33864915
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:06 schreef Bananenman het volgende:

pi_33865201
en toch gaat ie komen
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33865239
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:10 schreef JeroenV het volgende:
9/1/2006 - Zaakwaarnemer Stam over ´broodje-aap´ verhaal

Dat het gerucht over het bezoek van Jaap Stam aan Ajax een ´broodje-aap´ verhaal was, was eigenlijk direct duidelijk. Vele tientallen nieuwstips kregen we de afgelopen dagen over het gerucht omdat we er niets over plaatsten. De zaakwaarnemer weerlegde het nu openlijk tegenover persbureau Novum (zie Trouw.nl). Volgens de zaakwaarnemer blijft Stam gewoon in Milaan voetballen en zijn de geruchten ontstaan nadat de verdediger had aangegeven zijn carriere graag in Nederland te willen afsluiten
Goh
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 9 januari 2006 @ 14:32:28 #65
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_33865542
Er is niet gelogen over die prijzen hoor. In vergelijking met een LOS kaartje voor Ajax - Arsenal is de prijs voor Ajax - Inter gelijk. Natuurlijk niet als je een kaartje berekent volgens de passe-partout regeling (3 voor de prijs van 2).

Niet dat het nu goedkoop is, maargoed. Voor PSV - Lyon schijn je je ook scheel te betalen, om over andere landen nog maar te zwijgen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_33865730
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef Silenus het volgende:
Er is niet gelogen over die prijzen hoor. In vergelijking met een LOS kaartje voor Ajax - Arsenal is de prijs voor Ajax - Inter gelijk. Natuurlijk niet als je een kaartje berekent volgens de passe-partout regeling (3 voor de prijs van 2).

Niet dat het nu goedkoop is, maargoed. Voor PSV - Lyon schijn je je ook scheel te betalen, om over andere landen nog maar te zwijgen.
Niet, ik betaalde veel minder dan 102 euro voor mn passe partout. Andere landen, met name Engeland, hanteren ook achterlijke prijzen. En prijzen voor psv - Lyon weet ik niet maar gezien hun succes van de afgelopen jaren is dat tenminste nog een beetje te rechtvaardigen.

Het gaat me er vooral om dat ze gezien het seizoen wel wat goed te maken hebben. En wat willen ze nou liever? Een half leeg stadion met dagjesmensen die veel geld neerleggen, of een vol stadion voor iets minder geld, de vaste supporters en sfeer zodat er meer kans is dat we de volgende ronde bereiken? Met uiteindelijk dezelfde opbrengsten.
pi_33866024
Het stadion zal in beide gevallen uitverkocht zijn hoor .
slettebak [@] gmail.com
pi_33866080
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef JaWi het volgende:
Het stadion zal in beide gevallen uitverkocht zijn hoor .
Zou kunnen, maar dat er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn in de losse verkoop zegt genoeg. Maar zoals altijd gaat geld boven de supporters, what else is new.
pi_33866112
Stam is welkom Maar lieverd een of twee goede buitenspelers
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_33866172
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar dat er nog genoeg kaarten beschikbaar zijn in de losse verkoop zegt genoeg. Maar zoals altijd gaat geld boven de supporters, what else is new.
Precies. Gaat nergens meer over.
slettebak [@] gmail.com
pi_33866916
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:49 schreef Black-Death het volgende:
Stam is welkom Maar lieverd een of twee goede buitenspelers
Helemaal mee eensch !! Doe dan maar 2
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33868563
quote:
Op maandag 9 januari 2006 14:01 schreef devv05 het volgende:

[..]

Maar toch? Ik vind het een belachelijke naaistreek zeker als het in strijd is met hun mooie praatjes. Meer dan genoeg reden voor een boycot, van mij had het hele stadion leeg mogen zitten.
Inderdaad maar toch. Ik ben dan wel die gek die het er voor neerlegd. Ik kan zelden tot nooit competitie wedstrijden zien, dus wil ik wel graag deze wedstrijden in het stadion zien. En ja, het bedrag is belachelijk.
In Southern Sun
  maandag 9 januari 2006 @ 16:09:43 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33868873
Gelukkig heeft iedere Ajacied in de winterstop kunnen sparen voor de dure februarimaand, want met Feyenoord-uit, Ado-uit en Internazionale voor de CL is het een prijzig maandje!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33869158
quote:
Ook SC Heerenveen heeft interesse in Babel
Maandag 9 januari, door HW, Heerenveen, 15.49u GMT+01.00, Elf Voetbal

Na NEC heeft ook SC Heerenveen interesse getoond in Ajax-spits Ryan Babel. De Friese club, die nu zonder spits zit na de verkoop van Klaas Jan Huntelaar, ziet wel wat in de sterke aanvaller.

Eerder al had NEC interesse, maar dat was niet wederzijds. Babel gaf toen aan te willen slagen bij Ajax en wedstrijden te willen spelen in Amsterdam. Maar de international heeft nog niet veel wedstrijden gespeeld dit seizoen en heeft nu drie concurrenten, al vertrekt Charisteas mogelijk.

Babel speelde tot nu toe 36 competitieduels voor Ajax, waarin hij acht keer scoorde. Voor Oranje had hij vier interlands nodig om twee keer te scoren.
In Southern Sun
pi_33869371
Ajax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')