Ja, je hebt wat gemist!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wtf 3 pagina's, stel spämmerts, tvp
Eensquote:Op maandag 9 januari 2006 19:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja, tijd voor een gitaristenslowchattopic
ach, drop dr morgen wel even langs, zover is dat niet vanuit Nijverdal.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind ze zeker niet duur!
Ga er anders zelf eens kijken als je 't precies wilt weten, of kijk op www.guitar.nl
Edit: ze hebben er veel meer gitaren dan wat er op de site staat hoor![]()
Nijverdal?..quote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ach, drop dr morgen wel even langs, zover is dat niet vanuit Nijverdal.
Meppel? wasda?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef guitarist.nl het volgende:nog andere gitaristen uit meppel ?? behalve robin
Coolquote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef Jorikjet het volgende:
oja, ik ga misschien samen met een zangeres hier uit de buurt een klein bandje beginnen. muziek a la emiliana torrini proberen te maken. misschien dus toch maar een telecaster aanschaffen binnenkort, voor het zangerige geluid (Y)
Braaf!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef Jorikjet het volgende:
oja, ik ga misschien samen met een zangeres hier uit de buurt een klein bandje beginnen. muziek a la emiliana torrini proberen te maken. misschien dus toch maar een telecaster aanschaffen binnenkort, voor het zangerige geluid (Y)
KETTER!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
als iemand trouwens een mooie telecaster ziet, moetie hier maar linkje posten. ik wil er geen in sunburst!
Terecht. Sunburst is overschat. Natural wordt het helemaalquote:
Klikkerdeklikquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef Jorikjet het volgende:
heb al een gitaar in sunburst, wil wel eens wat anders, olympic white of zo
Op zich aardig, maar ik zou liever de houtnerf zien dan deze blanke lak.quote:
Ik had ook liever een Natural gehad (daar ging ik in de eerste plaats ook voor), maar die sunburst van mij klonk gewoon veel mooier, speelde veel lekkerder en was beter afgewerkt. Het was een moeilijk dilemma moet ik zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terecht. Sunburst is overschat. Natural wordt het helemaal.
naam?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
mrkanarie, mag ik jou eens adden op msn?
Klinkt goed.. Lekker dat er ook distortion en overdrive in zitquote:The amazing BOSS PW-10 V-Wah is likely to be the last wah pedal you'll ever need or want. This first-of-its-kind programmable modeling wah gives you instant access to six classic and modern wah pedal sounds, as well as all-new "Double Resonance," "Uni-V" and "Voice" sounds never found in a wah pedal before! Plus the V-Wah features onboard overdrive/booster effects, three digital memories for storing your favorite sounds, noise-free infrared operation and more.World's first COSM® modeling wah pedal, with 6 classic and modern wah pedal models Noise-free operation with advanced infrared pedal detection 8 onboard Overdrive/Distortion effects to perfectly complement the wah sounds New "Voice" mode simulates "talking" vowel sounds New "Double Resonance" mode creates analog synth-type sounds "Uni-V" effect produces vintage swirling rotary sounds 3 digital memories for saving customized wah sounds for instant recall Wah Range knob allows users to customize the filtering range instantly BOSS 5-year warranty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |