Nou vooruit: Moest je daarvoor nou heel de OP quoten...quote:Op maandag 9 januari 2006 11:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wil je maverick ff bij de gitaarmerken zetten ? ik heb er 1 namelijk![]()
EDIT: tevens te koop maverick F1 darkblue, http://maverickguitars.co.uk
Ikquote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie doet er hier ook aan fingerpicken?
Daar begon ik mee, maar dat vond ik zo suf na een tijdje. IMO leer je er ook niet echt mee gitaar spelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:15 schreef King_of_Kool het volgende:
Wie doet er hier ook aan fingerpicken?
kan suf worden. Luister eens naar John Prine of Townes van Zandt, dat is mooi fingerpickingstylequote:Op maandag 9 januari 2006 13:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Daar begon ik mee, maar dat vond ik zo suf na een tijdje. IMO leer je er ook niet echt mee gitaar spelen.
* guitarist.nlquote:Op maandag 9 januari 2006 13:19 schreef Even het volgende:
Topic gaat als een malle tegenwoordig
Maar wat ik eigelijk wou vragen is: wat is er zo bijzonder aan het plaatje in de op met dat gele rondje of hoort dat op Clapton's gitaar?![]()
Hier heb je tabs:quote:Op maandag 9 januari 2006 13:19 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik ben op zoek naar de fingerpickin' tabs van Ralph Mctell's streets of londen. Weet iemand zo de tabs en/of waar ik die kan vinden?
Met alle respect, maar wat een klinkklare onzinquote:Op maandag 9 januari 2006 13:18 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Daar begon ik mee, maar dat vond ik zo suf na een tijdje. IMO leer je er ook niet echt mee gitaar spelen.
Nee hoor. Als je graag fingerpickt, ga dan piano spelenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met alle respect, maar wat een klinkklare onzin.
Morello. Slash herhaalt werk van anderen (verder niet slecht of zo) en Morello is een innovator.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef Tobbes het volgende:
Even een balletje dat ik wil opgooien:
Slash of Tom Morello? En waarom?
mjah dat wel, maar ik vind Slash op een of andere manier wel muzikaler. Zeker in zijn GeR tijd vulde hij de band echt aan op een waanzinnige manier. Bij Tom Morello heb ik altijd het idee dat hij het nummer het zijne wil maken; te pas en vooral te onpas knalt hij er een solo in...Dat vind ik niksquote:Op maandag 9 januari 2006 13:24 schreef Prep2Fight het volgende:
Tom Morello..Slash is mij een beetje een showmannetje
Ik herhaal: wat een klinkklare onzin.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je graag fingerpickt, ga dan piano spelen![]()
Morello, heb ze beide gezien op Fields of Rock maar Morello met z'n audioslave rockte veruit het bestquote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef Tobbes het volgende:
Even een balletje dat ik wil opgooien:
Slash of Tom Morello? En waarom?
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
nah vind ik niet, fingerpicking is ook wel leuk, alleen wat klassieker! ik kan het niet echt, googoodoll welquote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |