Kwijl kwijl.. ik zie het.. heb wat gezegd.. alleen zit zelf nu ook op oude msn..quote:Op maandag 9 januari 2006 16:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn 52 RI... MSN staat overigens aan bij mij, nu!
Ok, ik hap wel. Wat is er mis met Feedback?quote:
Niks hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, ik hap wel. Wat is er mis met Feedback?
Ik stem voor Purple Guitars, alleen op nieuwjaarsdag geslotenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:43 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Niks hoorAlleen zijn er meer winkels die heel cool zijn. 't is altijd maar feedback
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Dirk Witte
Ook zo'n lekkere, betaalbare winkel...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik stem voor Purple Guitars, alleen op nieuwjaarsdag gesloten![]()
Ik koop er niksquote:Op maandag 9 januari 2006 16:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ook zo'n lekkere, betaalbare winkel...![]()
In Hoorn hebben wij Mupo.. prachtige taylors, gibsons, martin & co, Fender.. maargoed..quote:Op maandag 9 januari 2006 16:53 schreef guitarist.nl het volgende:
in meppel hebben we guitarbox, eenmanszaakje niet zo gek groot maar wel een geweldige service!!!!
In Leiden hebben we een Centraal Station...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:54 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
In Hoorn hebben wij Mupo.. prachtige taylors, gibsons, martin & co, Fender.. maargoed..![]()
Ha! Daar hebben we er in Leiden meerdere van!quote:
Dat jij het niet kanquote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je graag fingerpickt, ga dan piano spelen![]()
ROBINquote:
[inkoppertje]quote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In Wierden heb je Guitar center, erg fijne winkel!
Kom ik erg vaak!
(voor de mensen die het niet weten, Wierden ligt dichtbij Almelo)
daar heb ik zoveel over gehoord! Moet ik nog steeds eens heen, schijnt helemaal geweldig te zijn.quote:
Almelo ligt in Rusland...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:03 schreef yootje het volgende:
[..]
[inkoppertje]
En waar ligt dat Almelo dan?
[/inkoppertje]
Ik ben er 1 keer heen geweest, en je kunt er geen goedkope dingen vinden (toen ik er was riep een verkoper ook uit dat mensen alleen maar op de prijs lettenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:18 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
daar heb ik zoveel over gehoord! Moet ik nog steeds eens heen, schijnt helemaal geweldig te zijn.
verkopen ze daar ook beetje betaalbare gitaren?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In Wierden heb je Guitar center, erg fijne winkel!
Kom ik erg vaak!
(voor de mensen die het niet weten, Wierden ligt dichtbij Almelo)
Ik vind ze zeker niet duur!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
verkopen ze daar ook beetje betaalbare gitaren?
Ja, je hebt wat gemist!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wtf 3 pagina's, stel spämmerts, tvp
Eensquote:Op maandag 9 januari 2006 19:16 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja, tijd voor een gitaristenslowchattopic
ach, drop dr morgen wel even langs, zover is dat niet vanuit Nijverdal.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind ze zeker niet duur!
Ga er anders zelf eens kijken als je 't precies wilt weten, of kijk op www.guitar.nl
Edit: ze hebben er veel meer gitaren dan wat er op de site staat hoor![]()
Nijverdal?..quote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ach, drop dr morgen wel even langs, zover is dat niet vanuit Nijverdal.
Meppel? wasda?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:14 schreef guitarist.nl het volgende:nog andere gitaristen uit meppel ?? behalve robin
Coolquote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef Jorikjet het volgende:
oja, ik ga misschien samen met een zangeres hier uit de buurt een klein bandje beginnen. muziek a la emiliana torrini proberen te maken. misschien dus toch maar een telecaster aanschaffen binnenkort, voor het zangerige geluid (Y)
Braaf!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef Jorikjet het volgende:
oja, ik ga misschien samen met een zangeres hier uit de buurt een klein bandje beginnen. muziek a la emiliana torrini proberen te maken. misschien dus toch maar een telecaster aanschaffen binnenkort, voor het zangerige geluid (Y)
KETTER!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:10 schreef Jorikjet het volgende:
als iemand trouwens een mooie telecaster ziet, moetie hier maar linkje posten. ik wil er geen in sunburst!
Terecht. Sunburst is overschat. Natural wordt het helemaalquote:
Klikkerdeklikquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef Jorikjet het volgende:
heb al een gitaar in sunburst, wil wel eens wat anders, olympic white of zo
Op zich aardig, maar ik zou liever de houtnerf zien dan deze blanke lak.quote:
Ik had ook liever een Natural gehad (daar ging ik in de eerste plaats ook voor), maar die sunburst van mij klonk gewoon veel mooier, speelde veel lekkerder en was beter afgewerkt. Het was een moeilijk dilemma moet ik zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terecht. Sunburst is overschat. Natural wordt het helemaal.
naam?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
mrkanarie, mag ik jou eens adden op msn?
Klinkt goed.. Lekker dat er ook distortion en overdrive in zitquote:The amazing BOSS PW-10 V-Wah is likely to be the last wah pedal you'll ever need or want. This first-of-its-kind programmable modeling wah gives you instant access to six classic and modern wah pedal sounds, as well as all-new "Double Resonance," "Uni-V" and "Voice" sounds never found in a wah pedal before! Plus the V-Wah features onboard overdrive/booster effects, three digital memories for storing your favorite sounds, noise-free infrared operation and more.World's first COSM® modeling wah pedal, with 6 classic and modern wah pedal models Noise-free operation with advanced infrared pedal detection 8 onboard Overdrive/Distortion effects to perfectly complement the wah sounds New "Voice" mode simulates "talking" vowel sounds New "Double Resonance" mode creates analog synth-type sounds "Uni-V" effect produces vintage swirling rotary sounds 3 digital memories for saving customized wah sounds for instant recall Wah Range knob allows users to customize the filtering range instantly BOSS 5-year warranty
Toch eens naar een losse wah kijken. Ik heb van de week maar weer eens met de wah bij mijn versterker zitten spelen, maar die is het toch niet helemaal qua geluidquote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
[..]
Klinkt goed.. Lekker dat er ook distortion en overdrive in zit![]()
Deze lijkt me wel lekker maar ik twijfel of die Ibanez nou beter is![]()
Ik heb ook een Ibanez WP7, en ben zeer tevreden over het geluid. Ik weet niet watvoor geluid je zoekt maar hij is redelijk breed inzetbaar. Als je echter op zoek bent naar een warm, vintage geluid kan je misschien beter kijken naar een Dunlopquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch eens naar een losse wah kijken. Ik heb van de week maar weer eens met de wah bij mijn versterker zitten spelen, maar die is het toch niet helemaal qua geluid.
Ik probeerde nog om het over Wah te laten gaan voor jequote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
jezus, 3,5 pagina vol gespamd. Ik heb me even bijgelezen, maar minstens 3-kwart was geouwehoer. Alsof het mij aan mn reet kan roesten dat -guitarist- om 8.00 naar school moet, dat teleluvr 22 mokken koffie nodig heeft, en dat guitarist.nl naar de mac gaat met iemand die wij toch niet kennen
![]()
Maar ok, dat zal wel aan mij liggen.
Hammett achtig (the ironyquote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef Hammet het volgende:
Ik heb ook een Ibanez WP7, en ben zeer tevreden over het geluid. Ik weet niet watvoor geluid je zoekt maar hij is redelijk breed inzetbaar. Als je echter op zoek bent naar een warm, vintage geluid kan je misschien beter kijken naar een Dunlop
ik begin morgen pas om 2 uur!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
jezus, 3,5 pagina vol gespamd. Ik heb me even bijgelezen, maar minstens 3-kwart was geouwehoer. Alsof het mij aan mn reet kan roesten dat -guitarist- om 8.00 naar school moet, dat teleluvr 22 mokken koffie nodig heeft, en dat guitarist.nl naar de mac gaat met iemand die wij toch niet kennen
![]()
Hail, +1quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
![]()
Ik krijg er wel een redelijke vintagewah uit, het is de aggressieve wah die niet lekker uit de verf komt. Binnenkort eens een Weeping Demon een testrun geven dus maarquote:Op maandag 9 januari 2006 22:22 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb ook een Ibanez WP7, en ben zeer tevreden over het geluid. Ik weet niet watvoor geluid je zoekt maar hij is redelijk breed inzetbaar. Als je echter op zoek bent naar een warm, vintage geluid kan je misschien beter kijken naar een Dunlop
morgen weer om 8 uur weg, tussenuur na 't 2equote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
![]()
Wil ik ook maar waarquote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Binnenkort eens een Weeping Demon een testrun geven dus maar.
meld jij mij even aan op msn? ik ben wel benieuwd wie jij bent enzo.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
morgen weer om 8 uur weg, tussenuur na 't 2e![]()
![]()
Je hebt opzich wel gelijk![]()
.... ik vind ook dat er eigenlijk een Gitaristen Slowchat moet komen![]()
Gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 22:50 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
meld jij mij even aan op msn? ik ben wel benieuwd wie jij bent enzo.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
![]()
Een beetje interesse kan geen kwaad!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Hammet het volgende:
![]()
vetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:25 schreef guitarist.nl het volgende:
(goede)morgen ik en ook weer weg, trein halen!! zal wel weer lekker koud zijn!!
nog 2 daagjes dan heb ik mijn strat
Gesjellig!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:38 schreef guitarist.nl het volgende:
het begint al aardig een slowchat te worden![]()
idd, dus maarja heb vandaag dus dagje vrij, niks op mun agenda (behalve ff gitaarspelen uiteraard) dus lekker fokken de hele dagquote:
Goede morgen!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:34 schreef Jorikjet het volgende:
mooi, deze komt vandaag ook nog wel vol.
ennnnn goede morgen iedereen! ben net wakker, nog niet eens gegeten! en als het goed is komen vandaag of anders morgen de onderdeeltjes aan voor de fuzz factory
Nice!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:44 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.speurders.nl/m(...)l?85.1.0.1.1235.4467
woei, ik ga hier denk ik eens achteraan.
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:51 schreef Hammet het volgende:
goede morgen![]()
ik heb gister avond mijn lage e-snaar gebroken![]()
iemand nog belang bij dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Goede morgen!!
cuwl..
iemand enig id wat een maverick f1 nog waard is ?
Door de tremolo te ver naar achteren te halen waardoor de spanning op de snaar te groot werd denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
Met Gibson snaren was dit natuurlijk nooit gebeurd...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:54 schreef Hammet het volgende:
[..]
Het waren dan ook wel pauper fender snaren
zo bedoelde ik het niet eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met Gibson snaren was dit natuurlijk nooit gebeurd...![]()
Geen idee, maar ik vind m wel coolquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.guitarist.nl/maverick.php
Dat zijn inderdaad beroerde snaren. Maar goed, ze zaten er op toen mijn vader de gitaar kocht, en hij heeft ze nog niet vervangenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:58 schreef Jorikjet het volgende:
dat zijn trouwens toch enorm beroerde snaren, die van fender? heb er zelf geen ervaring mee, maar wat ik zo lees enzo... zelf speel ik altijd op ernie ball en dan die gele
Was ook als geintje bedoeld. Die Fender snaren zijn inderdaad bagger. Voor mij alleen D'addario. Prima snaren en ze kosten geen drol. Ik wil binnenkort misschien wel een keer Elixers proberen, maar dat komt later!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:00 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad beroerde snaren. Maar goed, ze zaten er op toen mijn vader de gitaar kocht, en hij heeft ze nog niet vervangen
Ik ben van D'Addario overgestapt naar Ernie Ball, omdat ik het idee had dat die D'Addario's veel minder lang mee gingen. Voor mij dus nu enkel ErnieBall Power Slinky'squote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Was ook als geintje bedoeld. Die Fender snaren zijn inderdaad bagger. Voor mij alleen D'addario. Prima snaren en ze kosten geen drol. Ik wil binnenkort misschien wel een keer Elixers proberen, maar dat komt later!
nah ik heb hem in de winkel naast een jcm 900 gehad en hij klonk 10x beter!! zowel overdrive als clean, al hoewel je bijna geen clean uit een jcm 900 kan krijgenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:02 schreef Hammet het volgende:
hey guitarist.nl, ik zag op je website dat je een London City buizentop had? Hoe klinkt dat ding eigenlijk? Hij is namelijk erg goedkoop voor een buizentop dus ik vroeg me af of er een beetje een fatsoenlijk geluid uit kwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |