Dat zegt me nog niksquote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
terug vind post, zodat je hem bij je 'my active topics' ziet staan
Veel plezierquote:Op maandag 9 januari 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:
heey luitjes, ik ga ook!!
ff de stad in en over veel te dure gitaren heen kwijlen
beginnen met gitaar spelen?...of...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:04 schreef mrkanarie het volgende:
Is het handig om te beginnen met een electro-akoestische gitaar? Of kan ik beter met een akoestische beginnen?
ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
beginnen met gitaar spelen?...of...
Mij werd aangeraden te beginnen met wat je uiteindelijk wilt, akoestisch of elektrisch... ik ben toen meteen "volledig" elektrisch begonnen.quote:
Ik ben gewoon electrisch begonnen, dat leek me het leukst. Langzaamaan ben ik ook steeds meer akoestisch gaan spelen...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mij werd aangeraden te beginnen met wat je uiteindelijk wilt, akoestisch of elektrisch... ik ben toen meteen "volledig" elektrisch begonnen.
Weet niet hoe het bij de anderen zit
Het voordeel van acoustisch is natuurlijk dat het wat goedkoper is en je minder vergeeft dan een elektrische gitaar. Als je daarentegen graag een electrische sound wil hebben, dan is eerst een half jaar op een acoustische spelen niet echt motiverend. Bovenstaande opmerking is dus zinnig genoeg.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mij werd aangeraden te beginnen met wat je uiteindelijk wilt, akoestisch of elektrisch... ik ben toen meteen "volledig" elektrisch begonnen.
Mijn eerste gitaartje was ook niet duurder dan 200 euro..quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef Tobbes het volgende:
Ik ebn begonnen met electrisch omdat mij verteld wat dat, wanneer je een gitaar goedkoper dan 200 euro wilt, je eerder iets beters en leukers hebt wanneer je naar een electrische zoekt.
Qua layout neit verkeerd, weet alleen niet of het wat is.. handmade in USA?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:15 schreef mrkanarie het volgende:
mja ik wil dus akoestisch gaan, maar is het dan verstandig om een electro-akoestische gitaar te kopen, of zou deze gitaar ook wel iets zijn waar ik een goede koop aan heb?
Ik geloof er geen klap van. Dat merk Nashville is gewoon Chinees/Indonesisch...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:18 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Qua layout neit verkeerd, weet alleen niet of het wat is.. handmade in USA?
Dat bedoel ik, als het handmade in USA is is die gitaar wel wat meer waardquote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik geloof er geen klap van. Dat merk Nashville is gewoon Chinees/Indonesisch...
He Prep!
MSN gebruik ik al een tijdje niet meer, Google Talk is het geworden...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:25 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als het handmade in USA is is die gitaar wel wat meer waard
Hé Tele! Alles goed? Tijd niet gesproken zegHeb je me verwijdert op msn ?
![]()
heb dat vaag gehoord, stuur me eens een mail over datquote:Op maandag 9 januari 2006 16:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
MSN gebruik ik al een tijdje niet meer, Google Talk is het geworden...![]()
Mooie telecaster USA, goede keuze (Je wist al dat ik mijn 52 RI gevonden heb?)quote:Op maandag 9 januari 2006 16:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
heb dat vaag gehoord, stuur me eens een mail over dattim(at)dienamiek.com is tevens ook mijn msn.. ik kan je wel even gebruiken aangezien niemand mij hier wilt helpen met het zoeken voor een mooie telecaster usa
En dan nog het type dat jij in je avatar hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 16:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooie telecaster USA, goede keuze (Je wist al dat ik mijn 52 RI gevonden heb?)
Ja, dat is mijn 52 RI... MSN staat overigens aan bij mij, nu!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:37 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
En dan nog het type dat jij in je avatar hebt![]()
Nee, dat wist ik niet![]()
weer feedback zekerquote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef yootje het volgende:
Overigens willen mensen van gitaarnet.nl met zo ongeveer 100 mensen een gitaarwinkel plunderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |