Maar maarquote:Op maandag 9 januari 2006 08:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
graag gedaan wacht maar tot je de rekening krijgt.![]()
Misschien struikelt ze nog over het opstapje bij de receptie, dat doen er namelijk meer.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:09 schreef regenworm het volgende:
Shit snel naar de Bar heb het kastje met de Whisky open laten staan.
En ik zag op de gang Bonnie zwabberen daar gaat mijn voorraad
Zoefffff
Bonnie is zo dronken die struikelt en staat gewoon weer op.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien struikelt ze nog over het opstapje bij de receptie, dat doen er namelijk meer.
Ik heb niks besteld, je hebt me het zo gegeven dus je kan fluiten naar het geldquote:Op maandag 9 januari 2006 08:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
prijzen zijn nog niet bekend zal het vandaag met Flugeltje over hebben.
Hallo je had roomservice gebeld waar het ontbijt bleef.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb niks besteld, je hebt me het zo gegeven dus je kan fluiten naar het geld
Bewijs het maarquote:Op maandag 9 januari 2006 08:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hallo je had roomservice gebeld waar het ontbijt bleef.
quote:Op maandag 9 januari 2006 08:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hallo je had roomservice gebeld (te. 234) waar het ontbijt bleef.
Zie niks?quote:
Dat is van een auto zo te zienquote:
bekeuring van je auto je stond verkeerd gepakeerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is van een auto zo te ziensorry trap ik niet in
Ik heb geen auto, sorry meneertje maar mij krijg je niet zo snelquote:Op maandag 9 januari 2006 08:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
bekeuring van je auto je stond verkeerd gepakeerd.
[lolmodus]quote:Op maandag 9 januari 2006 08:33 schreef Bruce117 het volgende:
* * * BREAKING NEWS * * *
Bewoner SpeedyGJ loopt in de eerste week al problemen te maken in het hotel.
Later op de dag al de directie ongetwijfeld een uitspraak doen over de ontstane situatie.
quote:Op maandag 9 januari 2006 08:33 schreef Bruce117 het volgende:
* * * BREAKING NEWS * * *
Bewoner SpeedyGJ loopt in de eerste week al problemen te maken in het hotel.
Later op de dag al de directie ongetwijfeld een uitspraak doen over de ontstane situatie.
Helaas jonge, ik laat me niet in de zeik nemen door jouquote:Op maandag 9 januari 2006 08:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
[lolmodus]
Zal het inderdaad vanmiddag in het werkoverleg behandelen.
Ik laat me niet in de zeik nemen door een weermannetje![]()
![]()
[/lolmodus]
Weet ik moppiequote:Op maandag 9 januari 2006 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet oppassen voor regenworm, die gebruikt zo iemand anders creditcard.![]()
Ik heb dat gisteren ook op de harde manier geleerd.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik moppiemaar helaas voor hun
geen bewijs
heb niet eens een kamer
kortom
Heb is al in bestellingquote:Op maandag 9 januari 2006 08:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb dat gisteren ook op de harde manier geleerd.![]()
Je neemt toch wel een kamer? Voel ik me al een stuk veiliger.
quote:Op maandag 9 januari 2006 08:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moet oppassen voor regenworm, die gebruikt zo iemand anders creditcard.![]()
Speciaal voor jou:quote:
Weet ik nietquote:Op maandag 9 januari 2006 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver van mij af.![]()
Mooi uitzicht?
het kost je niks je hebt 1/2 pensioen geboekt.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jaja zet het maar op mijn rekening.![]()
Heulemoal nie.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
het kost je niks je hebt 1/2 pensioen geboekt.
Even voor de zekerheid.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt helemaalquote:Op maandag 9 januari 2006 09:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid.
Ik heb wel All in met een extra kamermeisje geboekt en betaald, neem aan dat de service dan ook geleverd wordt.
Als dat zo is dan zou ik even langs de servicebalie gaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heulemoal nie.![]()
Direct naar de servicebalie gaat.ik heb all-in geboekt
Wat moet Chantal met het kamermeisje van Bruce ?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt helemaal
Kamermeisje heeft Chantal
worden door de directie van het hotel NIET onderschreven. Aan de polissen kunnen GEEN rechten worden ontleend.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Goedemorgen, maar bedankt. Net het nieuwjaarsontbijt ( koffie met gebak ) achter de kiezen, ff wachten met de volgende ronde.quote:
Hmmm dat klinkt prima.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Goedemorgen, maar bedankt. Net het nieuwjaarsontbijt ( koffie met gebak ) achter de kiezen, ff wachten met de ovlgende ronde.![]()
Vers aangeleverd door de banketbakkerquote:Op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt prima.![]()
* schuift even aan om het laatste gebakje op tafel op te peuzelen samen met een heerlijk kopje koffie
Was er nog wat over in de keuken van het afgelopen weekend danMoet ik even aan de directie doorgeven dat ze beter op de inkoop moeten letten
![]()
Morgen Manu. En je weet het , I'm watching you.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:17 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
* Manu82 heeft nog 45 minuten vrije tijd vandaag
Goede morgen Manuquote:Op maandag 9 januari 2006 10:17 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
* Manu82 heeft nog 45 minuten vrije tijd vandaag
Smaakt inderdaad goedquote:
Sorry ? Hij moet vanaf 11 uur gewoon gaan studeren !!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goede morgen Manu![]()
![]()
Druk programmaatje heb je voor vandaag hè. Vanochtend op werk uit en vanmiddag studeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |