Dat heb je me laatst toch laten zien op de cam?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoop dat melke niet vergeten is waar ie zit![]()
![]()
aha.. jouw G-spot zit op de 5e dusquote:
Ik neem de dj wel mee!quote:Op maandag 9 januari 2006 05:33 schreef vosje505 het volgende:
kom jij dan wel bij mij feesten melke?
![]()
Morwen komt ook al feesten geloof ik
![]()
en jullie weten het hoe meer ziel hoe meer vreugd![]()
Dat zou jij wel willen weten hequote:Op maandag 9 januari 2006 05:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. jouw G-spot zit op de 5e dus
mooi hoef ik de muziek niet meer te regelenquote:
nee hoor.. ben een typische man.. mij maakt het niet uit wat een vrouw lekker vindt.. zolang ik het maar naar mijn zin hebquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 05:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
aha.. jouw G-spot zit op de 5e dus
quote:Op maandag 9 januari 2006 05:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor.. ben een typische man.. mij maakt het niet uit wat een vrouw lekker vindt.. zolang ik het maar naar mijn zin heb
Dat zouden we tussen ons houdenquote:Op maandag 9 januari 2006 05:33 schreef melke het volgende:
[..]
Dat heb je me laatst toch laten zien op de cam?![]()
vertel gerust verderquote:Op maandag 9 januari 2006 05:33 schreef melke het volgende:
Dat heb je me laatst toch laten zien op de cam?![]()
Ja, laten we dat vooral doenquote:
*haalt diep adem en stelt g-spot enigzins gerustquote:Op maandag 9 januari 2006 05:44 schreef vosje505 het volgende:
*verstopt melke in de badkamer en bied Morwen een drankje aan zodat die mss wat rustiger word![]()
*wat een eikel, zet hij me hier in de badkamer*quote:Op maandag 9 januari 2006 05:44 schreef vosje505 het volgende:
*verstopt melke in de badkamer en bied Morwen een drankje aan zodat die mss wat rustiger word![]()
staat tenminste wel een ligbad en ik heb ook badolie zien staanquote:Op maandag 9 januari 2006 05:48 schreef melke het volgende:
*wat een eikel, zet hij me hier in de badkamer*![]()
*neemt melke mee naar boven en verteld haar dat alle mannen eikels zijn/hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 05:48 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 05:48 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 05:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
*neemt melke mee naar boven en verteld haar dat alle mannen eikels zijn/hebben![]()
Morwen wat zeg je toch allemaal!quote:Op maandag 9 januari 2006 05:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
*neemt melke mee naar boven en verteld haar dat alle mannen eikels zijn/hebben![]()
mag het hopenquote:Op maandag 9 januari 2006 05:50 schreef Morwen het volgende:
verteld haar dat alle mannen eikels hebben![]()
Met of zonder haar?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snak nu inmiddels wel terug naar de oude melke hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 05:54 schreef melke het volgende:
Ik heb laatst trouwens iets vies gezien maar weet niet of ik dat hier wel mag zeggen ivm ban
mooi is dat... eerst nieuwsgierig maken en dan niks zeggenquote:Op maandag 9 januari 2006 05:54 schreef melke het volgende:
Ik heb laatst trouwens iets vies gezien maar weet niet of ik dat hier wel mag zeggen ivm ban
Wat nou weer? Is gewoon de waarheid heurquote:
Wat doe jij hier nou weer, jij was allang wegquote:Op maandag 9 januari 2006 05:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snak nu inmiddels wel terug naar de oude melke hoor![]()
Nou laten we het eens over ballen hebben, basketballen, voetballen, etc. Laats zag ik een man zonder ballen (hij was gestopt met sporten)quote:Op maandag 9 januari 2006 05:55 schreef vosje505 het volgende:
[..]
mooi is dat... eerst nieuwsgierig maken en dan niks zeggen![]()
mag vast wel hoor.. zolang je geen links of pics plaatst kan er weinig gebeuren lijkt mequote:Op maandag 9 januari 2006 05:54 schreef melke het volgende:
Tubgirlquote:Op maandag 9 januari 2006 05:54 schreef melke het volgende:
Ik verlang naar je, je lange donkere haren en je blauwe ogen.quote:Op maandag 9 januari 2006 05:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nou weer, jij was allang weg![]()
zomaar in het winkelcentrum?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:57 schreef melke het volgende:
Nou laten we het eens over ballen hebben, basketballen, voetballen, etc. Laats zag ik een man zonder ballen (hij was gestopt met sporten)
Das wel weer liefquote:Op maandag 9 januari 2006 05:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik verlang naar je, je lange donkere haren en je blauwe ogen.![]()
Staat je stretcher al uit of wordt dat nog wat geklungelquote:
Denk erom: met lange bruine haren en blauwe ogen kun je de hele wereld aan!quote:Op maandag 9 januari 2006 06:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das wel weer lief![]()
Jammer dat ik zo ga danIk schijn ook te moeten slapen ergens op de dag
![]()
Thanxquote:Op maandag 9 januari 2006 06:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk erom: met lange bruine haren en blauwe ogen kun je de hele wereld aan!![]()
Welterusten alvast
Stereo vertelt niets dan de waarheid!!quote:Op maandag 9 januari 2006 06:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk erom: met lange bruine haren en blauwe ogen kun je de hele wereld aan!![]()
Welterusten alvast
Hmmmm, lekker hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 07:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
klop klop
Roomservice
[afbeelding]
graag gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 08:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmmm, lekker hoor.
Tenminste een goed begin dan de maandag
Wat liefquote:Op maandag 9 januari 2006 07:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
klop klop
Roomservice uw ontbijtje
[afbeelding]
| Forum Opties | |