Vosje, volgde jij BB of ga jij HBB volgen?quote:
Ik zat onlangs Battlestar Gallactica te kijkenquote:
mag antwoord c ook???quote:Op maandag 9 januari 2006 04:46 schreef Morwen het volgende:
Vosje, volgde jij BB of ga jij HBB volgen?![]()
de film of de serie?quote:Op maandag 9 januari 2006 04:48 schreef Morwen het volgende:
Ik zat onlangs Battlestar Gallactica te kijkenGaaf man, bijna cult inmiddels
![]()
Mag ookquote:
ik sta best open voor een huwelijksaanzoek hoor...quote:Op maandag 9 januari 2006 04:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Je wil zeker niet trouwen he?
![]()
Maarre... heel graag![]()
Ik stuur even een mailtje![]()
Das lastig, jaquote:Op maandag 9 januari 2006 04:51 schreef vosje505 het volgende:
de serie kan ik niet volgenmaar 1 tv in huis
![]()
die heb ik wel gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 04:53 schreef Morwen het volgende:
Maar ik volgde de serie 20 jaar geleden ofzo, de film was onlangs op tv![]()
de film vond ik erg tegenvallen hoor..quote:Op maandag 9 januari 2006 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Das lastig, ja![]()
Maar ik volgde de serie 20 jaar geleden ofzo, de film was onlangs op tv![]()
quote:
Heb je 2000 al gezien?quote:Op maandag 9 januari 2006 04:59 schreef vosje505 het volgende:
ik heb ze hier beide liggen
ja al een paar jaar geledenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 04:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik sta best open voor een huwelijksaanzoek hoor...![]()
Wat was de dresscode?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Huwelijksaanzoek vanaf het balkon? [afbeelding]
Ben druk bezig met account gmail makenIk kreeg nog een invite trouwens.... van wie?
Wat is er zo bijzonder aan g-mail eigenlijk? Vraag ik me al een tijdje afquote:Op maandag 9 januari 2006 05:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben druk bezig met account gmail makenIk kreeg nog een invite trouwens.... van wie?
de eerste invite was van een vriendin die gisteren op mijn pc haar mail ff wilde checkenquote:Op maandag 9 januari 2006 05:03 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
de enorme opslagruimte vooralquote:Op maandag 9 januari 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan g-mail eigenlijk? Vraag ik me al een tijdje af![]()
gmail schijn je meer ruimte te hebben en werkt op de im van google, verder geen id ik heb het ook nietquote:Op maandag 9 januari 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
laat me raden jij hebt er 2 acountsquote:Op maandag 9 januari 2006 05:08 schreef teamlead het volgende:
nog 99 invites te besteden voor de liefhebbers
ywquote:
nope.. opeens kreeg ik er 50 invites bijquote:Op maandag 9 januari 2006 05:09 schreef vosje505 het volgende:
[..]
laat me raden jij hebt er 2 acounts![]()
das nou weer es aardig van die gastenquote:Op maandag 9 januari 2006 05:10 schreef teamlead het volgende:
nope.. opeens kreeg ik er 50 invites bij
quote:Op maandag 9 januari 2006 05:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
de eerste invite was van een vriendin die gisteren op mijn pc haar mail ff wilde checken(foutje dus....)
maarre:Ja, ik wil
yep.. alleen geen idee wat ik er mee moetquote:Op maandag 9 januari 2006 05:11 schreef vosje505 het volgende:
[..]
das nou weer es aardig van die gasten![]()
wat voor kamer doel je op?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:11 schreef melke het volgende:
Vosje heb jij ook al een kamer?
Hier: Het HBB Incheck Topic voor Nieuwe Hotelgasten kan je je voorkeur opgevenquote:Op maandag 9 januari 2006 05:16 schreef vosje505 het volgende:
euhm nee..... er stond net niemand bij de receptie en kon het belletje niet vinden![]()
dan is de hele 5e verdieping nog vrij.. leef je uitquote:
Nog niet, nee, dus zit jij nog even alleen op de 5equote:
wouwie tot nu toe een hele verdieping alleenquote:Op maandag 9 januari 2006 05:23 schreef teamlead het volgende:
dan is de hele 5e verdieping nog vrij.. leef je uit
Kom je ook eens bij mij logeren?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:25 schreef vosje505 het volgende:
[..]
wouwie tot nu toe een hele verdieping alleen
![]()
PARTY!!!
![]()
![]()
Eh, ik zit zo een verdieping lager hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 05:25 schreef vosje505 het volgende:
[..]
wouwie tot nu toe een hele verdieping alleen
![]()
PARTY!!!
![]()
![]()
als dit de uitnodiging is....quote:Op maandag 9 januari 2006 05:26 schreef melke het volgende:
Kom je ook eens bij mij logeren?
gelukkig hoef ik toch niet alleen te feestenquote:
Geen g-mail, maar g-spotquote:
hmz.. iemand op zoek naar haar G-spotquote:Op maandag 9 januari 2006 05:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen g-mail, maar g-spot![]()
Terug in je mand, Morwen![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat melke niet vergeten is waar ie zitquote:Op maandag 9 januari 2006 05:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. iemand op zoek naar haar G-spot![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |