Slaap lekker en tot zo hequote:Op maandag 9 januari 2006 03:59 schreef doka het volgende:
[..]
Melke, mijn liev, ik ga slapen. Mocht je me missen, ik lig in jou bedje
Uuuhhhhh..............Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
En als je van spruitjes houdt, vind je bloemkool ook automatisch lekker![]()
In het dagelijks leven ben ik ook meer van de zekerheid. Ik word panisch als mijn vriendin me niet belt om te zeggen dat ze veilig is thuisgekomen na een avond stappen, je weet tegenwoordig nooit wat er gebeurt....quote:Op maandag 9 januari 2006 04:03 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja zo kan het ook natuurlijk en daar is niets mis mee![]()
![]()
Maar er zit altijd een onzekere factor aan vast.
Waar kom je in terecht, en ik ben meer voor de zekerheden.
En maak best wel veel leuke dingen mee meestal overwacht![]()
![]()
Gaan we mensen in hokjes plaatsen?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:56 schreef Fok777 het volgende:
Zijn het hier allemaal grote Big Brother fans??? Jullie kijken waarschijnlijk ook allemaal naar IDOLS??
quote:Op maandag 9 januari 2006 04:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gaan we mensen in hokjes plaatsen?
Slaap lekker en tot morgenquote:Op maandag 9 januari 2006 04:06 schreef Yolande het volgende:
Trusten allemaal ik ga lekker slapen en tot morgennacht.
![]()
![]()
![]()
Liefquote:Op maandag 9 januari 2006 04:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In het dagelijks leven ben ik ook meer van de zekerheid. Ik word panisch als mijn vriendin me niet belt om te zeggen dat ze veilig is thuisgekomen na een avond stappen, je weet tegenwoordig nooit wat er gebeurt....
Dat is meer het Penthousequote:
Slaap lekker, Henkquote:Op maandag 9 januari 2006 04:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is meer het Penthouse![]()
Welterusten allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Het penthouse nummer 1001 gaat slapen![]()
![]()
Trusten Yolandequote:Op maandag 9 januari 2006 04:06 schreef Yolande het volgende:
Trusten allemaal ik ga lekker slapen en tot morgennacht.
![]()
![]()
![]()
Eh, nee, dacht ik? Hoezoquote:Op maandag 9 januari 2006 04:09 schreef melke het volgende:
Ga je slapen Morwen?
Ja kom joh, we bijten niet hoorquote:
Nou niet echt, jullie lijken me wel aardigquote:Op maandag 9 januari 2006 04:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gaan we mensen in hokjes plaatsen?
Jij lijkt me ook wel relaxquote:Op maandag 9 januari 2006 04:14 schreef Fok777 het volgende:
[..]
Nou niet echt, jullie lijken me wel aardig![]()
Jullie vermaken je vast prima zonder mijquote:
Waarom wil je niet?quote:Op maandag 9 januari 2006 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jullie vermaken je vast prima zonder mij![]()
Ik zie het verschil niet met een SC-topicquote:
* Stereotomy geeft Morwen wat aandachtquote:Op maandag 9 januari 2006 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet met een SC-topicHier kan iedereen meedoen, vind ik veel leuker
![]()
Ja maar wat je hier in 7 uren bereikt bereik je op msn in 2 urenquote:Op maandag 9 januari 2006 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet met een SC-topicHier kan iedereen meedoen, vind ik veel leuker
![]()
Jullie missen mij een beetje, hehquote:Op maandag 9 januari 2006 04:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, we hebben nu al geen gesprekstof meer
heb het wel aangemeld hoor. kijk nog eens nu? Kom je ook?quote:Op maandag 9 januari 2006 04:30 schreef Sjet het volgende:
Melke, ik zie in jouw profiel ook geen msn staan.....![]()
Ja, welja, ga jij ook maar. Heiden, ketterquote:Op maandag 9 januari 2006 04:30 schreef Sjet het volgende:
Melke, ik zie in jouw profiel ook geen msn staan.....![]()
welke dans ga je dan doen? volkloren of vogeltjedans of ....quote:
Ik ben ff een nieuwe account aan het maken....quote:Op maandag 9 januari 2006 04:31 schreef melke het volgende:
[..]
heb het wel aangemeld hoor. kijk nog eens nu? Kom je ook?
Ja maar lievurd, ik laat je niet in de steek hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, welja, ga jij ook maar. Heiden, ketter![]()
He, halloquote:Op maandag 9 januari 2006 04:33 schreef vosje505 het volgende:
[..]
welke dans ga je dan doen? volkloren of vogeltjedans of ....![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 04:36 schreef Sjet het volgende:
Ja maar lievurd, ik laat je niet in de steek hoor![]()
hey heyquote:Op maandag 9 januari 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, hallo![]()
Wat jij wil, zolang je maar niet op MSN gaat met die afvalligen![]()
Morwen het is leuk op msn hoor! Je bent nog steeds welkomquote:Op maandag 9 januari 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, hallo![]()
Wat jij wil, zolang je maar niet op MSN gaat met die afvalligen![]()
Ja ik wou ff een nieuwe msn account, en dan op mijn gmail adres.... maar ja helaas....quote:Op maandag 9 januari 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En hoe een nieuw acount te maken weet ik ook even niet. Via de homepage en dan nieuw account?
A, ik las het even verkeerd, je was al bezig![]()
een jaartje maarquote:Op maandag 9 januari 2006 04:40 schreef Sjet het volgende:
Die invite was nog maar een jaar oud......![]()
![]()
ik kan je wel ff een nieuwe sturen hoor.. mailadres/msn-adres staat in mijn profielquote:Op maandag 9 januari 2006 04:40 schreef Sjet het volgende:
Potverdikkie![]()
Probeer eindelijk mijn gmail-invite te activeren..... zeggen ze doodleuk dat ik te laat ben en dat die invite verlopen is![]()
Die invite was nog maar een jaar oud......![]()
![]()
Dan gooi ik er een ska-dansje tegenaanquote:Op maandag 9 januari 2006 04:39 schreef vosje505 het volgende:
[..]
hey hey
doe maar wat zolang het maar leuk is![]()
![]()
![]()
Weet ikquote:Op maandag 9 januari 2006 04:40 schreef melke het volgende:
[..]
Morwen het is leuk op msn hoor! Je bent nog steeds welkom![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 04:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan je wel ff een nieuwe sturen hoor.. mailadres/msn-adres staat in mijn profiel
ik kan nog een stuk of 50 invites versturen...
im looking and entertainedquote:Op maandag 9 januari 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
Dan gooi ik er een ska-dansje tegenaan![]()
![]()
*One Step Beyond![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa gaafquote:Op maandag 9 januari 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
*One Step Beyond![]()
![]()
![]()
Space, above and beyond?quote:Op maandag 9 januari 2006 04:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
*One Step Beyond![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |