quote:Op maandag 9 januari 2006 03:14 schreef melke het volgende:
[..]
Haha aanbod staat. Hee meisje, hier heb je mn telefoonnummer. Ja maar jongen, wat moet ik daarmee. Nou baby, het aanbod staat![]()
quote:
Serieusquote:Op maandag 9 januari 2006 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Als alle mannen de sterren uit de hemel moeten plukken voor je, alle rozen oogsten, en 100x per dag moeten vertellen hoe leuk en aardig je wel niet bent, dan ben je gewoon....
Dido![]()
Even serieus, desondanks vond ik het leuk om de afgelopen vakantie tot 's ochtends vroeg met je te praten, en wil je op MSN toevoegen als je me je MSN even mailt - aangezien jij geen mailadres in je profiel hebt staan en dus andersom niet kan.
![]()
Jaquote:
Nee je kan beter gewoon meegaan en van bil gaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:28 schreef Stereotomy het volgende:
En ik snap trouwens ook nooit waarom mannen bij versierpogingen HUN telefoonnummer overhandigen aan de vrouwen, in plaats van gewoon het telefoonnummer te vragen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Als alle mannen de sterren uit de hemel moeten plukken voor je, alle rozen oogsten, en 100x per dag moeten vertellen hoe leuk en aardig je wel niet bent, dan ben je gewoon....
Dido![]()
Even serieus, desondanks vond ik het leuk om de afgelopen vakantie tot 's ochtends vroeg met je te praten, en wil je op MSN toevoegen als je me je MSN even mailt - aangezien jij geen mailadres in je profiel hebt staan en dus andersom niet kan.
![]()
Dat van Dido neem je terug! Dan praten we verderquote:Op maandag 9 januari 2006 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Dido![]()
![]()
Ik vind 'm mooiquote:Op maandag 9 januari 2006 03:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Eigenlijk een oude avatar..... deze had ik vóór BB begon
![]()
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:30 schreef melke het volgende:
[..]
Dat van Dido neem je terug! Dan praten we verder![]()
Edit, die zin klopte helemaal niet, was lief bedoelt maar kwam er niet uitquote:Op maandag 9 januari 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JaIk ben 180 graden van mening veranderd tov van melke. Ik mocht haar eerst ook niet zo, voornamelijk omdat ze zo negatief was over alles
, maar eigenlijk valt ze best mee.
Je bent toch niet nog steeds boos op haar, Henk?![]()
Je bent stiekem toch een goeierdquote:Op maandag 9 januari 2006 03:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welnee ik ben zo vergevend als de pest, en dat vergaat ook als haat![]()
Melke love you![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit mijn telefoonnummer aan iemand gegeven. Eerst mail dan telefoonnummer dan een hotelkamerquote:Op maandag 9 januari 2006 03:28 schreef Stereotomy het volgende:
En ik snap trouwens ook nooit waarom mannen bij versierpogingen HUN telefoonnummer overhandigen aan de vrouwen, in plaats van gewoon het telefoonnummer te vragen.
"Mag ik je mijn telefoonnummer geven"![]()
"Nee"![]()
Dat zie je toch een kilometertje eerder aankomen.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat ik bonje met Pearlie krijg maar het kan zijn dat zij zich bedacht heeft natuurlijk... tis even afwachtenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hallo, ja je weet nooit wat er voorvalt in de 2 maanden dat HBB duurt natuurlijk en dan is het wel lekker als je een eigen kamer hebt, maar met Pearlie is het natuurlijk gezelliger dan in je eentje op een hotelkamer.
Tuurlijk Henk, je hebt me net iets te veel gebashed die avond. Sorry hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 03:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Welnee ik ben zo vergevend als de pest, en dat vergaat ook als haat![]()
Melke love you![]()
![]()
![]()
Reserveer dan alsvast voor de zekerheid een kamer,je hoeft er natuurlijk geen gebruik van te maken, maar anders is dadelijk het hotel vol en moet je in de keuken slapen.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik bonje met Pearlie krijg maar het kan zijn dat zij zich bedacht heeft natuurlijk... tis even afwachten![]()
Zo zie je maar weer hoe slecht jij mij kent...quote:Op maandag 9 januari 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee.
Waarom iets terugnemen wat je niet bevalt maar wel klopt?![]()
Op MSN kunnen we praten.
Vroegah - toen ik nog vrijgezel was - sloeg ik mailadres altijd overquote:Op maandag 9 januari 2006 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn telefoonnummer aan iemand gegeven. Eerst mail dan telefoonnummer dan een hotelkamer![]()
Lees ajb ff terug en het kwam er verkeerd uit (even te snel op invoeren gedrukt)quote:Op maandag 9 januari 2006 03:34 schreef melke het volgende:
[..]
Tuurlijk Henk, je hebt me net iets te veel gebashed die avond. Sorry hoor![]()
melke is leukquote:Op maandag 9 januari 2006 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JaIk ben 180 graden van mening veranderd tov van melke. Ik mocht haar eerst ook niet zo, voornamelijk omdat ze zo negatief was over alles
, maar eigenlijk valt ze best mee.
Ja maar vertrouwen is niet mijn sterkste punt...quote:Op maandag 9 januari 2006 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroegah - toen ik nog vrijgezel was - sloeg ik mailadres altijd over
Vrouwen die echt interesse in je hebben, geven toch hun telefoonnummer wel, als blijk van interesse en vertrouwen.Mail vond ik een beetje half-half
MaarehDit is geen aanzoek, voor de duidelijkheid
![]()
Baggerquote:Op maandag 9 januari 2006 03:35 schreef melke het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe slecht jij mij kent...![]()
![]()
niet gehinderd door enige kennis: Melke heeft nogal lange teentjes af en toe.. don't blame yourself...quote:Op maandag 9 januari 2006 03:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Lees ajb ff terug en het kwam er verkeerd uit (even te snel op invoeren gedrukt)
was wel lief bedoelt![]()
In de keuken slapen hoeft niet erg te zijn...quote:Op maandag 9 januari 2006 03:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Reserveer dan alsvast voor de zekerheid een kamer,je hoeft er natuurlijk geen gebruik van te maken, maar anders is dadelijk het hotel vol en moet je in de keuken slapen.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bagger
Heb je eens een keer iemand voor je die niet om de 2 secondes je tenen kust en alles doet wat jij wil, dan is het weeeeer niet goed.Waar klaag je dan nog over
Goed, even goeie vrienden: *misschien* neem ik het terug wanneer ik je beter ken op MSN.
Dan mag ze mijn kamer, ik heb het bewijs op papier (quote:Op maandag 9 januari 2006 03:35 schreef Yolande het volgende:
[..]
Reserveer dan alsvast voor de zekerheid een kamer,je hoeft er natuurlijk geen gebruik van te maken, maar anders is dadelijk het hotel vol en moet je in de keuken slapen.![]()
Begrijp ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar vertrouwen is niet mijn sterkste punt...
Hmmm nee inderdaad, lekker warm, goed eten onder handbereik, drank in de ijskast.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
In de keuken slapen hoeft niet erg te zijn...![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik heb er een hekel aan om mensen voor een langere tijd te negeren.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet gehinderd door enige kennis: Melke heeft nogal lange teentjes af en toe.. don't blame yourself...
Moet je evenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:39 schreef melke het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik zei het alleen maar meneer stereo. Wat is je mailadres trouwens?
laat zien dat bewijs, ik ben gek op lekker eten.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan mag ze mijn kamer, ik heb het bewijs op papier () dat ik kan koken
Ga ik de keuken in en jullie lekker verwennen
![]()
Ik wou net haar daarop wijzenquote:Op maandag 9 januari 2006 03:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je even [afbeelding] hierop klikken bij mij.
Mevrouw melke.![]()
Ik snap! Al lang trouwensquote:Op maandag 9 januari 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Begrijp ik.
en ik begrijp ook dat je misschien wat minder leuke ervaringen op internet hebt gehad in het verleden
Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.![]()
Daarom zei ik ook: ik zou het leuk vinden als ik je kon toevoegen op MSN omdat ik dus echt niet weet of ik al die nachten blijf slowchatten, en ik het interessant vind om met je te praten.
----> praten <---- want anders wordt mijn vriendin boos en die heeft ook toegang tot mijn MSN![]()
Snap je het nu?![]()
Morwen, ik ben nu officieel dol op jequote:Op maandag 9 januari 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan mag ze mijn kamer, ik heb het bewijs op papier () dat ik kan koken
Ga ik de keuken in en jullie lekker verwennen
![]()
ik vindt het hoe goed bedoelt ook op internetquote:
Ik ook en ik hou ervan om het mensen naar de zin te maken dus mocht de kok in HBB ziek worden of als Sjet geen kamer kan vinden dan ben ik er voor julliequote:Op maandag 9 januari 2006 03:42 schreef Yolande het volgende:
[..]
laat zien dat bewijs, ik ben gek op lekker eten.![]()
![]()
Ik weet dat je het vaak niet meent, maar bij jou blijft het toch potdorie moeilijk om te scheiden wat je nou echt niet meent en wat je nep niet meent.quote:
Wat bedoel je, Henk?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ik vindt het hoe goed bedoelt ook op internet![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Stereo![]()
Morwen's MSN wil ik graag ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |