Mag ik een kansloze foto van jou met je bio-stabiel omquote:
niet echtquote:Op maandag 9 januari 2006 03:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
is je moeder trots op je?
Waarom heb je dan weer iets te lachen? Geloof je soms niet dat ze werken?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:29 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mag ik een kansloze foto van jou met je bio-stabiel om![]()
Magneettherapie blijkt kwakzalverijquote:Op maandag 9 januari 2006 03:43 schreef PLAE@ het volgende:
bedankt. Je hebt me laten inzien dat het echt rommel is. Het kostte me wat moeite maar hij ligt inmiddels in de vuilnisbak.
nee, 1 biostabiel is meer dan voldoendequote:
en jij kijkt te veel tellsellquote:Op maandag 9 januari 2006 09:13 schreef timmeeeh het volgende:
Ik had reuma, polio én kanker. Dankzij Bruno Santanera en de Biostabil 2000 heb ik nergens meer last van! Bedankt Bruno!
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:13 schreef timmeeeh het volgende:
Ik had reuma, polio én kanker. Dankzij Bruno Santanera en de Biostabil 2000 heb ik nergens meer last van! Bedankt Bruno!
WTF doe je dan nog op fok ? ga naar haar toe om eens ff een flinke draai om die oren te geven.quote:
Ze is zich nu vast aan het ophangen aan dat dingquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
WTF doe je dan nog op fok ? ga naar haar toe om eens ff een flinke draai om die oren te geven.
Dat verklaart een boel....quote:
Placebo effect kun je ook zien als de ultieme samenwerking tussen lichaam en geest. Als je gelooft dat je niet meer ziek bent of gelooft dat iets als een biostabiel werkt dan werkt het ook!quote:Op maandag 9 januari 2006 05:32 schreef Tichelaar het volgende:
Als je geloofd dat het werkt, dan werkt het vaak ook, het zogenaamde placebo-effect
Mijn moeder heeft hem onder dr kussen liggen vanwegen slecht slapen en enorm veel (onrustig) dromen. Volgens haar werkt het, al zou die niet werken, ze slaapt iig weer redelijk normaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Placebo effect kun je ook zien als de ultieme samenwerking tussen lichaam en geest. Als je gelooft dat je niet meer ziek bent of gelooft dat iets als een biostabiel werkt dan werkt het ook!
Zelfs lichamelijke klachten zijn soms aantoonbaar verdwenen door een placebo effect.
Dus in die zin werkt zo'n ding best wel
Het werkt omdat ze erin gelooft, het is heus geen wondermiddel ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem onder dr kussen liggen vanwegen slecht slapen en enorm veel (onrustig) dromen. Volgens haar werkt het, al zou die niet werken, ze slaapt iig weer redelijk normaal.
Dus werkt ie voor haar welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem onder dr kussen liggen vanwegen slecht slapen en enorm veel (onrustig) dromen. Volgens haar werkt het, al zou die niet werken, ze slaapt iig weer redelijk normaal.
Kan die dan nog wel draaien?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:54 schreef devzero het volgende:
Het werkt echt! De vingers die ik ooit kwijt raakte door vuurwerk, zijn allemaal waar aangegroeid door de 25 bio-stabiels die ik draag.
En zeg nou zelf, hoe kan TIneke er nou naast zitten
Die had een armband met 2 van die bolletjes er aan. Het werkte perfect zij hij en een paar maanden later was hij dood.quote:
Placebo idd. Zij blij, Tineke blij, fabricant blij en dr knip leeg ze heeft nml meteen een gouden gekochtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus werkt ie voor haar wel![]()
Dat bedoel ik inderdaad .
Je moet 'm dragen voordat I werktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat was mijn docent E&Mquote:De reclame rept over een "wereldwijd patent" op de technologie en ideeën achter de Biostabil. Op de hanger is geen wereldwijd patent verleend. In de uitzending kwam dr. F. J. van Steenwijk aan het woord, docent elektromagnetisme aan de Rijksuniversiteit Groningen.
Oeh, mag ik je aanraken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef Haushofer het volgende:
Van TrosRadar:
[..]
Dat was mijn docent E&M
Marktplaatsquote:Te Koop:
Biostabiel 2000 Half goud half zilver.
Weinig gedragen omdat ik erachter kwam dat ik allergisch voor bepaalde metaalsoorten ben.
Nieuwprijs: ¤169,00
Zou de biostabiel hem niet van zijn allergie kunnen afhelpenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Quarks het volgende:
[..]
Oeh, mag ik je aanraken.
[..]
Marktplaats
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
eej man ik heb er geen maar omdat die dingen best prijzig zijn kan me geld wel aan wat betere dingen uitgeven dan zo'n bio-stabiel
maar als die wat goed koper was of binne het ziekenfonds viel dan had ik hem zeker genomen
volgens mensen die ik ken werkt dat ding egt super goed
en aangezien ik nog al last heb van oververmoeid heid en koppein ( teveel aan negatieve spanning) zou die bio-stabiel best kunne helpen
Euh, je bent er van op de hoogte dat ding niets speciaals doet?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
eej man ik heb er geen maar omdat die dingen best prijzig zijn kan me geld wel aan wat betere dingen uitgeven dan zo'n bio-stabiel
maar als die wat goed koper was of binne het ziekenfonds viel dan had ik hem zeker genomen
en aangezien ik nog al last heb van oververmoeid heid en koppein ( teveel aan negatieve spanning) zou die bio-stabiel best kunne helpen
Dat ding is nog geen 5 euro waard en voor je andere problemen zou ik gewoon eens naar de huisarts gaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
En dan ben je voor 10 cent klaar ipv 300Lollereuro'squote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef MaddoxX het volgende:
je kan natuurlijk ook een magneet aan een touwtje hangen en die om je nek doen
Werd dat kreng niet aangeprezen door Imca Marina? DIe heeft zich nog eens onsterfelijk gemaakt door een column te schrijven in de Story over de enge straling van windmolens. Die column werd door een enthousiaste collega bij de kapper gelezen en meegenomen, zodat wij gezamenlijk (en met name de EMC-deskundigen) hartelijk konden lachen om dit dwaallicht.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die had een armband met 2 van die bolletjes er aan. Het werkte perfect zij hij en een paar maanden later was hij dood.
[afbeelding]
Misschien helpt het ook tegen slecht Nederlands.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef cyril_D-H het volgende:
Nee, dat was Tineke de Nooyquote:Op zondag 22 januari 2006 23:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Werd dat kreng niet aangeprezen door Imca Marina?
Had je RadAr nodig om je hiervan te overtuigen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef Lief-visje het volgende:
ze hebben het onderzocht bij rader !! of dat ding nou echt het geld waard was en waar het nou precies uit bestond. De uitkomst is dat het nog geen 5 euro waard is en dat het een gewone magneet is met een stukje tin erom heen. En dat het NIET werkt !!Lang leven RADER !!!
Sowieso is dat echt een achterlijke proletenshow, met die irritante pretentieuze, tendentieuze hoer van een presentatrice.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Had je RadAr nodig om je hiervan te overtuigen?
Wordt je niet meer ziek van het bier, geen kater en zo..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:20 schreef outcast_within het volgende:
hehe ja maar wel voor veel geld zeg. Ik heb er op 2 geboden.
5 euro
leuk voor carnaval ofzo. Ga ik verkleed als tineke de nooier
Daar zeg je watquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wordt je niet meer ziek van het bier, geen kater en zo..![]()
Goed idee!![]()
Serieus ?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mn overbuurvrouw.. die zit ook in die reclame
Wie is dat die vrouw met die bril die nu geen last meer heeft van een hoge bloed druk ofzo en die zegt ik doe hem never nooit meer af of is dat die oma. whahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee hoor, maar je had die hoofden van de mensen in het publiek moeten zien die zo'n geval droegenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:30 schreef PeregrineFalcon het volgende:
[..]
Had je RadAr nodig om je hiervan te overtuigen?
Hahaquote:
Ik weet niet precies wat ze zegt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:55 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Wie is dat die vrouw met die bril die nu geen last meer heeft van een hoge bloed druk ofzo en die zegt ik doe hem never nooit meer af of is dat die oma. whaha![]()
Demmit nu wil ik er helemaal een! (nog steeds voor 5 euro, alleen met die houding van die stakkers die het aanbieden gaat het niet lukken. Koste nieuw meer dan XXX euroquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wordt je niet meer ziek van het bier, geen kater en zo..![]()
Goed idee!![]()
Half Godlinze zit in die reclamequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Men bod is verwijderdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Demmit nu wil ik er helemaal een! (nog steeds voor 5 euro, alleen met die houding van die stakkers die het aanbieden gaat het niet lukken. Koste nieuw meer dan XXX euro)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:43 schreef Lexie het volgende:
Ik ben het levende bewijs dat het werkt. Ik was eerst dood en begraven maar dankzij de biostabiel voel ik mij weer springlevend
.
Heeft Maikuuul niet zo'n ketting?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:48 schreef Molluck het volgende:
Kijk, ik heb de limited edition
[afbeelding]
Zie de reactie van Kiwitjuhh en lees daarna verderquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:48 schreef doctor.starbucks het volgende:
kent niemand hier iemand uit de tvspecial? mevrouw ' ik doe hem never nooit meer af ' en mijn huisarts/gynacoloog/longarts/sportarts en badjuf weten niet waar ik weg kom *
*= weg kom = waar kom je VANDAAN.. stelletje kut provenciaaltjes, no flame)
en kwam je daar toen pas achterquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef satecl het volgende:
dat is echt ultieme flauwekal, had ik een x op tv gezien, gingen ze testen, klopte geen ene hol van
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:31 schreef DemonRage het volgende:
Een kennis van mij had een slopende ziekte. Vorige week heeft hij een biostabiel gekregen en hij heeft nu nergens meer last van!!
Donderdag wordt hij gecremeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |