Mag ik een kansloze foto van jou met je bio-stabiel omquote:
niet echtquote:Op maandag 9 januari 2006 03:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
is je moeder trots op je?
Waarom heb je dan weer iets te lachen? Geloof je soms niet dat ze werken?quote:Op maandag 9 januari 2006 03:29 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Mag ik een kansloze foto van jou met je bio-stabiel om![]()
Magneettherapie blijkt kwakzalverijquote:Op maandag 9 januari 2006 03:43 schreef PLAE@ het volgende:
bedankt. Je hebt me laten inzien dat het echt rommel is. Het kostte me wat moeite maar hij ligt inmiddels in de vuilnisbak.
nee, 1 biostabiel is meer dan voldoendequote:
en jij kijkt te veel tellsellquote:Op maandag 9 januari 2006 09:13 schreef timmeeeh het volgende:
Ik had reuma, polio én kanker. Dankzij Bruno Santanera en de Biostabil 2000 heb ik nergens meer last van! Bedankt Bruno!
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:13 schreef timmeeeh het volgende:
Ik had reuma, polio én kanker. Dankzij Bruno Santanera en de Biostabil 2000 heb ik nergens meer last van! Bedankt Bruno!
WTF doe je dan nog op fok ? ga naar haar toe om eens ff een flinke draai om die oren te geven.quote:
Ze is zich nu vast aan het ophangen aan dat dingquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
WTF doe je dan nog op fok ? ga naar haar toe om eens ff een flinke draai om die oren te geven.
Dat verklaart een boel....quote:
Placebo effect kun je ook zien als de ultieme samenwerking tussen lichaam en geest. Als je gelooft dat je niet meer ziek bent of gelooft dat iets als een biostabiel werkt dan werkt het ook!quote:Op maandag 9 januari 2006 05:32 schreef Tichelaar het volgende:
Als je geloofd dat het werkt, dan werkt het vaak ook, het zogenaamde placebo-effect
Mijn moeder heeft hem onder dr kussen liggen vanwegen slecht slapen en enorm veel (onrustig) dromen. Volgens haar werkt het, al zou die niet werken, ze slaapt iig weer redelijk normaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Placebo effect kun je ook zien als de ultieme samenwerking tussen lichaam en geest. Als je gelooft dat je niet meer ziek bent of gelooft dat iets als een biostabiel werkt dan werkt het ook!
Zelfs lichamelijke klachten zijn soms aantoonbaar verdwenen door een placebo effect.
Dus in die zin werkt zo'n ding best wel
Het werkt omdat ze erin gelooft, het is heus geen wondermiddel ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem onder dr kussen liggen vanwegen slecht slapen en enorm veel (onrustig) dromen. Volgens haar werkt het, al zou die niet werken, ze slaapt iig weer redelijk normaal.
Dus werkt ie voor haar welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem onder dr kussen liggen vanwegen slecht slapen en enorm veel (onrustig) dromen. Volgens haar werkt het, al zou die niet werken, ze slaapt iig weer redelijk normaal.
Kan die dan nog wel draaien?quote:Op maandag 9 januari 2006 05:54 schreef devzero het volgende:
Het werkt echt! De vingers die ik ooit kwijt raakte door vuurwerk, zijn allemaal waar aangegroeid door de 25 bio-stabiels die ik draag.
En zeg nou zelf, hoe kan TIneke er nou naast zitten
Die had een armband met 2 van die bolletjes er aan. Het werkte perfect zij hij en een paar maanden later was hij dood.quote:
Placebo idd. Zij blij, Tineke blij, fabricant blij en dr knip leeg ze heeft nml meteen een gouden gekochtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus werkt ie voor haar wel![]()
Dat bedoel ik inderdaad .
Je moet 'm dragen voordat I werktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat was mijn docent E&Mquote:De reclame rept over een "wereldwijd patent" op de technologie en ideeën achter de Biostabil. Op de hanger is geen wereldwijd patent verleend. In de uitzending kwam dr. F. J. van Steenwijk aan het woord, docent elektromagnetisme aan de Rijksuniversiteit Groningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |