Ik heb weinig gegeten vandaag, dan hakt het er sneller in.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:24 schreef broer het volgende:
Zo vroeg op de avond al?
Ben je gek, Grolsch Kanon is gewoon een gangbaar biertje geworden inmiddels, hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:28 schreef broer het volgende:
Het Kanon gaat wel snel, ja. Verkopen ze die dingen nog? Ik dacht dat die eenmalig waren met oudjaar 1999...
Dat vind ik wel een prestatie, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:31 schreef Lamon het volgende:
Ik ben die ene volledig functionerende alcoholist, waar ze het soms over hebben.
Ik geloof niet dat ik er zelf veel invloed op heb.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een prestatie, moet ik zeggen.
Wat is je geheim?
Ja, dat zijn wel vreselijke dingen die je met de neus op de feiten drukken. Dat vind ik zelfs, en dan ben ik nog maar een beginnend alcoholist.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
Alleen als ik de alcoholtest doe of per ongeluk in een medische encyclopedie kijk, komen er wel eens zorgen, maar dat soort zaken valt gemakkelijk te negeren, als je een beetje je best doet.
Nou zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:09 schreef broer het volgende:
Zeg jij overal weltrusten?
Ha.quote:
Groetjes terug.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Groetjes van shmoopy.
Waar ik slaapdronken net in probeerde te pissen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:36 schreef Maikuuul het volgende:
Welke pot ??
Trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |