Ja, dat zijn wel vreselijke dingen die je met de neus op de feiten drukken. Dat vind ik zelfs, en dan ben ik nog maar een beginnend alcoholist.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:46 schreef Lamon het volgende:
Alleen als ik de alcoholtest doe of per ongeluk in een medische encyclopedie kijk, komen er wel eens zorgen, maar dat soort zaken valt gemakkelijk te negeren, als je een beetje je best doet.
Nou zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:09 schreef broer het volgende:
Zeg jij overal weltrusten?
Ha.quote:
Groetjes terug.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:13 schreef tong80 het volgende:
Groetjes van shmoopy.
Waar ik slaapdronken net in probeerde te pissen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:36 schreef Maikuuul het volgende:
Welke pot ??
Trustequote:
Met elk venster ging ik meer terug/verder in de tijd.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:36 schreef broer het volgende:
Ik heb gewoon 1999/2006 hier.
Yep. Alle vensters. Gewoon bij 'all content & design' bedoel je toch?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:44 schreef svann het volgende:
Bij jou staat onder elk venster gewoon 1999/2006?
Jou avaquote:
Thanks!quote:
Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden om ooit eens een echt gedichtentopic in Onzin te hebben. Met zelfgemaakte gedichten van users.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Ha! Het gedichtentopic is weer open.
Geen zwakzinnige 'romantische' liefdesgedichten natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:53 schreef svann het volgende:
Een Candle-light topik? Meen je dat?
* strijkmuziekje en gedragen Jan van Veen-stem hoort*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |