Trommelen ??quote:Op maandag 9 januari 2006 01:55 schreef tho_Omas het volgende:
Trommelen.
De ouderwetse stamneger zou geen slecht figuur staan bij de regionale fanfare. Deze zijn erg vaardig met hun trommels.quote:
Wassuuuup mattiequote:
nou nou nouquote:Op maandag 9 januari 2006 02:00 schreef Bog het volgende:
er zijn ook van die negers met afgesneden lippen en dan kunnen ze hun bek niet weren tegen vliegen muggen insekten en meer ongedierte![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAH HA HAHA HA H AH AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAH AHAHA LEKKER VOOR ZE DIE KANKERNEGERS HAHAHA IK HOOP DAT ZE FOCKING DOODGAAN HAHAH ALLEMAAL!!! KANKERNEGEEEEEEEEERS DOOOOD ALLEMAAAL KANKEEEER HAHAHA
en dan volblaffen met but
WHAHAHAquote:Op maandag 9 januari 2006 02:00 schreef Bog het volgende:
er zijn ook van die negers met afgesneden lippen en dan kunnen ze hun bek niet weren tegen vliegen muggen insekten en meer ongedierte![]()
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAH HA HAHA HA H AH AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAH AHAHA LEKKER VOOR ZE DIE KANKERNEGERS HAHAHA IK HOOP DAT ZE FOCKING DOODGAAN HAHAH ALLEMAAL!!! KANKERNEGEEEEEEEEERS DOOOOD ALLEMAAAL KANKEEEER HAHAHA
nee idd, niet alle, zitten goede tussen maar ik ken er ook een paar, zijn idd VIEZE KANKER NEGERS!!quote:
BENITOOOOOOquote:Op maandag 9 januari 2006 02:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nee idd, niet alle, zitten goede tussen maar ik ken er ook een paar, zijn idd VIEZE KANKER NEGERS!!
OJA: benito vieze kanker jostie als je meeleest (zal wel niet want je bent zo dislectisch als de pest en kan alleen maar achter je playstation zitten) GA TERUG NAAR SURINAME MAN KUT NEGER
rentanegro.comquote:Op maandag 9 januari 2006 02:09 schreef mcDavid het volgende:
ik bedenk me ineens dat ik geenéén neger persoonlijk ken!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:00 schreef Bog het volgende:
![]()
![]()
![]()
wil je echt weten waar ik jou voor aan zie ? (bwoahah)quote:Op maandag 9 januari 2006 02:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan? een katoenboer ofzo?
laat me raden. een negert!!11111!111eins!!111quote:Op maandag 9 januari 2006 02:16 schreef Bog het volgende:
[..]
wil je echt weten waar ik jou voor aan zie ? (bwoahah)
wat een voorzet!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:18 schreef SlimShady het volgende:
[..]
laat me raden. een negert!!11111!111eins!!111
Maar wel een NAC-neger. Alleen om deze opmerking gaat dit topic dicht, hoe dúrf je!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:51 schreef tho_Omas het volgende:
Vonlanthen is een neger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |