Laten we een collectieve vuist maken!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:39 schreef Capa het volgende:
Het is een schande dat die bomen er al zo lang staan.
Bomen zijn zó vorige eeuw.![]()
Het is een hedendaagse provo.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Je doet je naam geen eer aan.
kijk op www.groenfront.nl vervolgens bij 5 voor 12 nieuwsquote:Op maandag 9 januari 2006 01:55 schreef Fester het volgende:
Heb je ook een bron?
En persoonlijk vind ik de afstand een beetje te groot om erheen te gaan (zit in Groningen)
Het is dus niet zo dat ik echt voor of tegen de kap ben, maar meer dat ik het echt schandalig vind hoe dit erdoorheen gedrukt wordt.
Ik kan t niet meer noemen dan ONNEDERLANDS, het wordt tijd dat er in dit land een war on terror (tegen onze eigen regering) wordt gestart.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:55 schreef Fester het volgende:
Heb je ook een bron?
En persoonlijk vind ik de afstand een beetje te groot om erheen te gaan (zit in Groningen)
Het is dus niet zo dat ik echt voor of tegen de kap ben, maar meer dat ik het echt schandalig vind hoe dit erdoorheen gedrukt wordt.
Ik vind dat je in ieder geval staat voor wat je zegt, als je daar 5 weken in die bossen gaat wonen met dat continue vriesweer, sneeuw etc.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Groenfront.![]()
Moeten die gasten niet werken ofzo morgen? Iets doen voor de maatschappij i.p.v stoned als een aap staan schreeuwen daar. Fuckin' idioterie!!! Dat is het!!!
Het zijn beroepsdemonstrantenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Groenfront.![]()
Moeten die gasten niet werken ofzo morgen? Iets doen voor de maatschappij i.p.v stoned als een aap staan schreeuwen daar. Fuckin' idioterie!!! Dat is het!!!
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:59 schreef Vampier het volgende:
kunnen ze die boom huggers niet even in de versnipperaar duwen.
Wanneer? Als er een boom uit mijn tuin wordt omgehakt en ik dat niet leuk vind?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:24 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[quote]Op maandag 9 januari 2006 02:21 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Het zijn beroepsdemonstranten![]()
[/quote
Hoop voor jou dat ze je ook komen helpen als jij in je eigen omgeving in de shit zit!![]()
oeiquote:Op maandag 9 januari 2006 03:11 schreef Slarioux het volgende:
De vriend van een vriendin van mij zit er. Al kan het me weinig schelen wat er met het bos gebeurt, ik hoop dat ie het lang volhoudt.
* Wegduikt *quote:Op maandag 9 januari 2006 03:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oei
datte, dat van die napalm, dat was niet persoonlijk bedoelt he
Och, maakt me weinig uit. Maar wel respect, hij doet er tenminste iets aan als ie ergens tegen of voor is, ik zie mezelf niet zo snel aan een bus geketend omdat ze altijd te laat zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oei
datte, dat van die napalm, dat was niet persoonlijk bedoelt he
Hopelijk is dat niet het enige waar hij moeite voor doetquote:Op maandag 9 januari 2006 03:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Och, maakt me weinig uit. Maar wel respect, hij doet er tenminste iets aan als ie ergens tegen of voor is, ik zie mezelf niet zo snel aan een bus geketend omdat ze altijd te laat zijn.
Ach, dat geeft je weer zin om lekker hard te werken. Zwartwerken dan.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:45 schreef miss_sly het volgende:
Zo stoer zijn ze nu ook weer niet. Geheel op z'n Nederlands is er een afspraak met de politie om de actievoerders koffie en thee te blijven geven, om onderkoeling te voorkomen
Ohh linkse rakker en jij gaat ons nu een heldere definitie geven van het woord boomknuffelaar neem ik aan.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:00 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Hier het woord boomknuffelaar gebruiken, laat zien dat je echt niet weet waarover je het hebt.
Ook nu weer geldt:" Holle vaten klinken het hardst".
Je hebt "klapvee" in de studio's en "fok!vee" op internet.aan de actievoerders.
Van zwart werken kun je ook moe worden en dat is niet de bedoelingquote:Op maandag 9 januari 2006 08:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, dat geeft je weer zin om lekker hard te werken. Zwartwerken dan.
Je gaat toch iets niet van te voren vernietigen omdat het anders misschien uiteindelijk toch wel vernietigd wordt?quote:Op maandag 9 januari 2006 08:58 schreef sr_firewire het volgende:
Ik hoop dat TS platgewalst wordt.....
Wat hebben ze er aan om het bos te laten staan ? Als een AWACS zou crashen doordat de piloot de lichten niet zag op de landingsbaan fikt het bos ook afdus wat willen die linkse stakkers er nou mee bereiken ?
Trouwens hoeven die niet te werken ? Lekker een uitkering trekken en wij maar werken voor hun geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |