We zitten in SPTquote:Op maandag 9 januari 2006 06:53 schreef Tembaco3kwart het volgende:
Ik denk de band Highschool Fever..
zijn lekker on the run, alleen ligt hun website tijdelijk effe down.
voor muziek en filmpjes enzo:
http://www.highschoolfever.com
http://www.myspace.com/highschoolfever
quote:Op maandag 9 januari 2006 06:53 schreef Tembaco3kwart het volgende:
Ik denk de band Highschool Fever..
zijn lekker on the run, alleen ligt hun website tijdelijk effe down.
voor muziek en filmpjes enzo:
http://www.highschoolfever.com
http://www.myspace.com/highschoolfever
De nieuwe Nederlandse herentennissers gaan eraan komen. Geen toernooiwinsten enzo, maar richting de top100 moet kunnen.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:29 schreef rubbereend het volgende:
in navolging van: Welk talent gaat het in 2005 helemaal maken?
Michaele zal definitief gaan doorbreken dat lijkt wel duidelijk..... wie volgen?
Jeffrey Wammes?quote:Op maandag 9 januari 2006 07:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ga voor die hele jonge mannelijke turner van wie ik nu de naam kwijt ben...
Ja!quote:
OK, die ken ik helemaal niet, volgens mij.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat snellejelle Anthony van Assche bedoeld.
Ik ga voor Annette Gerritsen, Sven Kramer, Thomas Dekker en ik hoop ook Van Assche.
Ik denk juist dat hij door de mand zal vallen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef TimoBasso het volgende:
Nico Rosberg in de Formule 1
solo kunstschaatsen?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ga voor Pharrell Williams, hij zal het echt gaan maken met z'n solo cariére.
anthony idd!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat snellejelle Anthony van Assche bedoeld.
Ik ga voor Annette Gerritsen, Sven Kramer, Thomas Dekker en ik hoop ook Van Assche.
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:04 schreef hetsjhokleek het volgende:
Andrey Kashechkin gaat ook doorbreken. Ik verwacht een top 5 plaats in de tour.
Vino heeft geen knechten nodig die rijdt toch voor zich zelf. Als Vino goed rijdt (top 3) kan Kaschechkin in zijn schaduw meekomen. Dit jaar had Kaschechkin al veel hoger kunnen eindigen als hij niet voor Moreau had moeten werken.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
als knecht van Vinokourov forget it
haha, ik heb die post van jou inderdaad helemaal over het hoofd gezien. Anyway, een kneus die er op letquote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef nickybol het volgende:
Ik zeg in de post voor je dat het Michaella is en jij typt consequent Michaela...
Die gaat door de mand vallen.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef TimoBasso het volgende:
Ik zie hem juist Webber om de oren rijden,we zullen zienquote:Op maandag 9 januari 2006 14:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij door de mand zal vallen.
Alsjeblieft zeg. Ik word gek van de duizenden die die jongen verafgoden en het het grootste tennistalent vinden van al die spelers (Murray, Berdych, Gasquet etc etc.) maar heb die jongen nog nooit iets goeds zien doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:52 schreef mitt het volgende:
Novak Djokovic dus.
In welke klasse gaat Zwolsman rijden? Heeft ie een zitje in de ChampCar weten te bemachtigen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:07 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Die gaat door de mand vallen.
Voor de Nederlanders wordt het denk ik Charles Zwolsman.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef TimoBasso het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:04 schreef hetsjhokleek het volgende:
Andrey Kashechkin gaat ook doorbreken. Ik verwacht een top 5 plaats in de tour.
Kramer kon het net niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:05 schreef Remzz het volgende:
Sven Kramer word misschien de Uytdehaage van Turijn. Ireen Wüst is de enige Nederlandse die het tegen Klassen en Friesinger kan opnemen.
'quote:Op maandag 18 december 2006 19:05 schreef ivosnivo het volgende:
Sem Schilt in de K1
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:52 schreef mitt het volgende:
Novak Djokovic dus.
Hij kan heust nog wel beter worden hoor......quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:00 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
'
Joker, die was al wereldkampioen in 2005, hoezo heeft hij het dan helemaal gemaakt door z'n titel te prolongeren?
Behalve ik met m'n Ireen Wust. Gisteren verkozen tot sportvrouw van het jaar!quote:Op vrijdag 22 december 2006 06:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt veel goede voorspellingen zaten er niet echt bij
Dat was een zekerheidje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Foeske het volgende:
[..]
Behalve ik met m'n Ireen Wust. Gisteren verkozen tot sportvrouw van het jaar!![]()
Oke, en dat was ook niet zozeer omdat ik haar talent herkende (nou ja, ze was al erg goed bezig natuurlijk), maar meer omdat ik het hoopte. Niet dat ik d'r persoonlijk ken, maar ze heeft bij m'n zusje in de klas gezeten en dan volg je het toch wel een beetje. Erg leuk om te zien dat het zo goed met d'r gaat!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:54 schreef Sharapova het volgende:
grappig om te zien dat niemand Wust aan zag komen aan het begin van het jaar
ok ok behalve foeske
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |