*proest*quote:Op maandag 9 januari 2006 01:06 schreef static het volgende:
Waarom ren je niet weer terug in de baarmoeder van die zeug van je?
Tering zeg, men zou bijna hopen op een aids-infectie welke je gehele familie treft.
Lazerstraal gewoon op, ga een kip (ja, dat is jouw proportie) neuken ofzo en houd er een dodelijke ziekte aan over. Please.
Neger.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
*proest*!
M'n Fernandes swa.
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:06 schreef static het volgende:
Waarom ren je niet weer terug in de baarmoeder van die zeug van je?
Tering zeg, men zou bijna hopen op een aids-infectie welke je gehele familie treft.
Lazerstraal gewoon op, ga een kip (ja, dat is jouw proportie) neuken ofzo en houd er een dodelijke ziekte aan over. Please.
Origineel antwoordquote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef TC03 het volgende:
Goed topic. En die reacties van Paulus de Josti laten maar weer zien waarom het zo'n irritant kind is. Ik wens hem niet dood, maar als er iemand is waarbij ik er niet wakker om lig...![]()
Idd, zo'n serieus topic als deze, en dan reageert 'ie met 'Je bent jaloers omdat ik niet in je topics post'quote:Op maandag 9 januari 2006 01:10 schreef TC03 het volgende:
Goed topic. En die reacties van Paulus de Josti laten maar weer zien waarom het zo'n irritant kind is. Ik wens hem niet dood, maar als er iemand is waarbij ik er niet wakker om lig...![]()
Ja, ga maar weg en doe maar alsof 't je niets schelen kanquote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga hier weg ik heb al genoeg gerelt met static , als hij vragen heeft kan hij me mailen en hoeft hij daar geen naamtopics voor te maken doeg liefies![]()
Maikuuul is geen baggerusers. Hij post leuke topics, heeft een eigen poststijl geïntroduceerd, fungeert als schandpaal voor Fok, en hij doet zelf leuk mee. Maikuuul is een kwaliteitsuser.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Idd, zo'n serieus topic als deze, en dan reageert 'ie met 'Je bent jaloers omdat ik niet in je topics post'.
Kijk, die Maikuuul heeft soms nog inhoud.
Leg mij eens uit waarom originaliteit van belang is, talpajosti.quote:
Ga nou maar uitloggen.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga hier weg ik heb al genoeg gerelt met static , als hij vragen heeft kan hij me mailen en hoeft hij daar geen naamtopics voor te maken doeg liefies![]()
Ja dat weet ik ook wel daar sta ik om bekend hierquote:Op maandag 9 januari 2006 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maikuuul is geen baggerusers. Hij post leuke topics, heeft een eigen poststijl geïntroduceerd, fungeert als schandpaal voor Fok, en hij doet zelf leuk mee. Maikuuul is een kwaliteitsuser.
Maar paultjuhhh heeft helemaal niks, behalve oneindige irritaties en domheid.
Tyft op met je jequote:Op maandag 9 januari 2006 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel daar sta ik om bekend hier![]()
![]()
quote:
Zie je het nou yvonne ze lokken het uit , gooi dit topic maar snel op slotquote:
Je verlepte kutquote:
Hoe dik is die plaat voor je harses?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:kan je het niet hebben dat ik niet meer in je topic reageer
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef static het volgende:
[..]
Hoe dik is die plaat voor je harses?
Ah, dus je geeft het toe.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit is een val, static wil dat ik nog meer ga baggeren zodat hij me kan laten bannen
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef static het volgende:
[..]
Hoe dik is die plaat voor je harses?
Ja. Een van de weinige van Stettik, wier persoontje naar Nigeria gaat en daar getroffen wordt door een zwaar virus.quote:
Rellenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:19 schreef Golf het volgende:
En zo blijkt static nog steeds in staat te zijn om met enkele toetsaanslagen een "rel" te ontketenen en zelf redelijk op de achtergrond te blijven.![]()
Ohw, did you? Ik kan het je zo moeilijk maken dat je uit jezelf in de hoek gaat staan.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga hier weg ik heb al genoeg gerelt met static ,
Compleet naar de tyfusquote:Op maandag 9 januari 2006 01:20 schreef Falco het volgende:
Wat een kuttopic
Je bent sneuquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, did you? Ik kan het je zo moeilijk maken dat je uit jezelf in de hoek gaat staan.
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, did you? Ik kan het je zo moeilijk maken dat je uit jezelf in de hoek gaat staan.
Je kunt te ver gaan hè.quote:
Ow, het hoekje zal na afloop ook weer even gewit moeten worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Nee ik wit hem welquote:Op maandag 9 januari 2006 01:22 schreef Golf het volgende:
[..]
Ow, het hoekje zal na afloop ook weer even gewit moeten worden.
Niks slot, etterende kutkneus. En ik hoop dat dat je einde zal zijn. Stikken in je eigen pus.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zie je het nou yvonne ze lokken het uit , gooi dit topic maar snel op slot
Static je maakt me bangquote:Op maandag 9 januari 2006 01:23 schreef static het volgende:
[..]
Niks slot, etterende kutkneus. En ik hoop dat dat je einde zal zijn. Stikken in je eigen pus.
Nee, ik ben conservatief wat dat betreft.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef Dagonet het volgende:
Static, wees eens lief en laat het woordje welke met rust, gebruik gewoon 'die' of 'dat' en hou op met haar te verkrachten, dat is helemaal niet nodig.
Ga slapen manquote:Op maandag 9 januari 2006 01:25 schreef static het volgende:
[..]
Nee, ik ben conservatief wat dat betreft.
Ik vind Talpajosti een mooi gevonden woord, klaar.quote:
Dan moet je juist 'welke' niet gebruiken, da's zo'n modewoordje bedacht door korfballende accountmanagers.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:25 schreef static het volgende:
[..]
Nee, ik ben conservatief wat dat betreft.
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind Talpajosti een mooi gevonden woord, klaar.
Pfffff, ik heb erg lang moeten denken over deze kloon, maar dankzij de smiley is het mij volkomen duidelijk.quote:
Het is zo... zo... zo dubbel.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
En deze vind ik ook al leuk!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maikuuul is geen baggerusers. Hij post leuke topics, heeft een eigen poststijl geïntroduceerd, fungeert als schandpaal voor Fok, en hij doet zelf leuk mee. Maikuuul is een kwaliteitsuser.
Maar paultjuhhh heeft helemaal niks, behalve oneindige irritaties en domheid.
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:30 schreef popolon het volgende:
Die injecties van static doen 'm geen kwaad.
Sorryquote:Op maandag 9 januari 2006 01:30 schreef popolon het volgende:
Die injecties van static doen 'm geen goed.
Ga jij even een treintje koppen.quote:
Mijn neef is op elke weekdag te zien als anchor op Talpa. Don't even go there.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet je juist 'welke' niet gebruiken, da's zo'n modewoordje bedacht door korfballende accountmanagers.
Ja, ga nu maar aan de trog en stik erin.quote:
Ja, moet je maar niet 2 leuke opmerkingen in één topic maken jah.quote:
Sorry.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, moet je maar niet 2 leuke opmerkingen in één topic maken jah.
Juist wel!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:30 schreef popolon het volgende:
Die injecties van static doen 'm geen goed.
Ach, oermens, ik ben een chemisch vat op pootjes.quote:
't Is hoe je het bekijkt.quote:
Ja, en je bent flauwgevallenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:43 schreef static het volgende:
[..]
Ach, oermens, ik ben een chemisch vat op pootjes.
Heb zelfs een medisch paspoort en een injectieboekje.
Een taalminnende.quote:
Wat gepast is dat jij nu een strop gaat zoeken.quote:
Trut.quote:
Ah, je staat in je vloekstand.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:45 schreef static het volgende:
[..]
Wat gepast is dat jij nu een strop gaat zoeken.
Hetgeen je uitkomt als een parasiet.quote:
Je mag blij zijn dat ik geen plaatjes aan het zoeken ben van grote naalden enzoquote:
Het zijn net van die chimpansees die met poep gooien omdat ze niet beter weten.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef Biogarde het volgende:
Bijzonder vriendelijk topic dit![]()
Je kan het je bijna niet voorstellen, maar op FOK! tieren mensen tegen elkaar, die elkaar niet eens kennen![]()
IDDquote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Het zijn net van die chimpansees die met poep gooien omdat ze niet beter weten.
Af en toe ??quote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Biogarde het volgende:
Af en toe, wordt je er gewoon schijt en schijt ziek van![]()
`quote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef Biogarde het volgende:
Je kan het je bijna niet voorstellen, maar op FOK! tieren mensen tegen elkaar, die elkaar niet eens kennen![]()
Ik ben eraan gewend, 8 vaccinaties, dus laat maar komen.*)quote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat ik geen plaatjes aan het zoeken ben van grote naalden enzo
LOI zeker?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Af en toe ??
tis een beetje net zoals al die hooligans die alleen maar naar voetbalwedstrijden gaan om te rellen!!
maarja omdat paultje en static 2 dikke mietjes zijn, doen ze het maar veilig achter hun computertje
Mijn heldquote:Op maandag 9 januari 2006 01:53 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben eraan gewend, 8 vaccinaties, dus laat maar komen.*)
Je wauwelt.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Hetgeen je uitkomt als een parasiet.
Jij FEBO right?quote:
quote:
quote:
He's all yours.quote:
Ne, de gave om begrijpend lezen is je ontgaan.quote:
Doe maar een ban, is lang geleden.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef Dagonet het volgende:
Zeg Y.? Het is maandag, plaats jij de med?
Ging niet over jouquote:
Ja, op een fatsoenlijk tijdstipquote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef Dagonet het volgende:
Zeg Y.? Het is maandag, plaats jij de med?
Niet om 2 uur snachts iigquote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En uuuh.... wat is een fatsoenlijke tijdstip voor je ?![]()
Verwacht je een ban te krijgen danquote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En uuuh.... wat is een fatsoenlijke tijdstip voor je ?![]()
Nou, vooruit danquote:
euh devlopper, devlop jij maar ff zown lijstje danquote:Op maandag 9 januari 2006 02:15 schreef Ro�a� het volgende:
Kunnen jullie niet even een lijstje maken met userids van mensen waarvan het oevre niet searchwaardig is, dan hardcode ik dat er vast in. Paultjuh lijkt me wel een aardig for starters.
paultjuhhhquote:Op maandag 9 januari 2006 02:15 schreef Ro�a� het volgende:
Kunnen jullie niet even een lijstje maken met userids van mensen waarvan het oevre niet searchwaardig is, dan hardcode ik dat er vast in. Paultjuh lijkt me wel een aardig for starters.
als nerd zijnde ben ik niet zo sociaal dat ik bijhoudt wat er zich daadwerkelijk op het forum afspeeltquote:Op maandag 9 januari 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
euh devlopper, devlop jij maar ff zown lijstje dan
ik dacht dat het juist merendeel nerds zijn wat 24/7 op fok zit te klotenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:18 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
als nerd zijnde ben ik niet zo sociaal dat ik bijhoudt wat er zich daadwerkelijk op het forum afspeelt
Nee man, pas als Xebro een ban krijgt, dan pas ga ik me zorgen maken en erop letten wat ik post.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verwacht je een ban te krijgen dan![]()
dat zijn andere nerdsquote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik dacht dat het juist merendeel nerds zijn wat 24/7 op fok zit te kloten
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee man, pas als Xebro een ban krijgt, dan pas ga ik me zorgen maken en erop letten wat ik post.![]()
Whehehequote:Op maandag 9 januari 2006 11:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik kon helemaal niet slapen van al die dissen van static!
dat moet haast wel met zoveel nominatiesquote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Zou ik nog een prijs winnnen vanavond bij de awardsuitreiking ?
en mothermother dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
IK WAS OP FOKRADIO MET MN LIEFDESBETUIGING @ MOEMOE
En jij denkt dat wij Fok!Radio luisterenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Haar computer of internet was kapot o.i.d.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Spreek jij haar nog wel eens? Wrm komt ze nie meer op FoK ?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ja ik was zelfs geinterviewd op fok radiowhehe
Dus je perceptievermogen rammelt ook al aan alle kanten.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Haar computer of internet was kapot o.i.d.
wat is perceptievermogenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Dus je perceptievermogen rammelt ook al aan alle kanten.
Ik was wel verrast.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:31 schreef paultjuhhh het volgende:
ooooooooooh okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opz(...)rd=perceptievermogen
Waarom rammelt mijn perceptievermogen dan wel ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Dus je perceptievermogen rammelt ook al aan alle kanten.
Al 1 maand lang stuk?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Haar computer of internet was kapot o.i.d.
Iets wat die twee hersencellen van je niet kunnen uitoefenen.quote:
Ooh okquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:38 schreef static het volgende:
[..]
Iets wat die twee hersencellen van je niet kunnen uitoefenen.
quote:
ja dat weer wel... Best een lekker wijf, jammer dat ze zo onschuldig kijkt, dat zijn meestal van die superkrengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |