Tyft op met je jequote:Op maandag 9 januari 2006 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel daar sta ik om bekend hier![]()
![]()
quote:
Zie je het nou yvonne ze lokken het uit , gooi dit topic maar snel op slotquote:
Je verlepte kutquote:
Hoe dik is die plaat voor je harses?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:kan je het niet hebben dat ik niet meer in je topic reageer
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef static het volgende:
[..]
Hoe dik is die plaat voor je harses?
Ah, dus je geeft het toe.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit is een val, static wil dat ik nog meer ga baggeren zodat hij me kan laten bannen
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:18 schreef static het volgende:
[..]
Hoe dik is die plaat voor je harses?
Ja. Een van de weinige van Stettik, wier persoontje naar Nigeria gaat en daar getroffen wordt door een zwaar virus.quote:
Rellenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:19 schreef Golf het volgende:
En zo blijkt static nog steeds in staat te zijn om met enkele toetsaanslagen een "rel" te ontketenen en zelf redelijk op de achtergrond te blijven.![]()
Ohw, did you? Ik kan het je zo moeilijk maken dat je uit jezelf in de hoek gaat staan.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga hier weg ik heb al genoeg gerelt met static ,
Compleet naar de tyfusquote:Op maandag 9 januari 2006 01:20 schreef Falco het volgende:
Wat een kuttopic
Je bent sneuquote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, did you? Ik kan het je zo moeilijk maken dat je uit jezelf in de hoek gaat staan.
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, did you? Ik kan het je zo moeilijk maken dat je uit jezelf in de hoek gaat staan.
Je kunt te ver gaan hè.quote:
Ow, het hoekje zal na afloop ook weer even gewit moeten worden.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Nee ik wit hem welquote:Op maandag 9 januari 2006 01:22 schreef Golf het volgende:
[..]
Ow, het hoekje zal na afloop ook weer even gewit moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |