Jij FEBO right?quote:
quote:
quote:
He's all yours.quote:
Ne, de gave om begrijpend lezen is je ontgaan.quote:
Doe maar een ban, is lang geleden.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef Dagonet het volgende:
Zeg Y.? Het is maandag, plaats jij de med?
Ging niet over jouquote:
Ja, op een fatsoenlijk tijdstipquote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef Dagonet het volgende:
Zeg Y.? Het is maandag, plaats jij de med?
Niet om 2 uur snachts iigquote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En uuuh.... wat is een fatsoenlijke tijdstip voor je ?![]()
Verwacht je een ban te krijgen danquote:Op maandag 9 januari 2006 02:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En uuuh.... wat is een fatsoenlijke tijdstip voor je ?![]()
Nou, vooruit danquote:
euh devlopper, devlop jij maar ff zown lijstje danquote:Op maandag 9 januari 2006 02:15 schreef Ro�a� het volgende:
Kunnen jullie niet even een lijstje maken met userids van mensen waarvan het oevre niet searchwaardig is, dan hardcode ik dat er vast in. Paultjuh lijkt me wel een aardig for starters.
paultjuhhhquote:Op maandag 9 januari 2006 02:15 schreef Ro�a� het volgende:
Kunnen jullie niet even een lijstje maken met userids van mensen waarvan het oevre niet searchwaardig is, dan hardcode ik dat er vast in. Paultjuh lijkt me wel een aardig for starters.
als nerd zijnde ben ik niet zo sociaal dat ik bijhoudt wat er zich daadwerkelijk op het forum afspeeltquote:Op maandag 9 januari 2006 02:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
euh devlopper, devlop jij maar ff zown lijstje dan
ik dacht dat het juist merendeel nerds zijn wat 24/7 op fok zit te klotenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:18 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
als nerd zijnde ben ik niet zo sociaal dat ik bijhoudt wat er zich daadwerkelijk op het forum afspeelt
Nee man, pas als Xebro een ban krijgt, dan pas ga ik me zorgen maken en erop letten wat ik post.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verwacht je een ban te krijgen dan![]()
dat zijn andere nerdsquote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik dacht dat het juist merendeel nerds zijn wat 24/7 op fok zit te kloten
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee man, pas als Xebro een ban krijgt, dan pas ga ik me zorgen maken en erop letten wat ik post.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |