Denk dat een plastic-oplossend middeltje voor meer gerief zal zorgenquote:Op maandag 9 januari 2006 11:37 schreef Alicey het volgende:
Bij het lezen van de TT dacht ik het advies te geven om laxeermiddelen te gebruiken. Hoe kon ik weten dat de TS in hetzelfde flauwe genre zat?
dan krijg je dus zeg maar een pinplasquote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Denk dat een plastic-oplossend middeltje voor meer gerief zal zorgen![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Kun je de situatie even in een tekening schetsen?
Nee en Nee, ik mag niet posten en geen zin om te tekenen, en die pas komt later wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Je maakt wat mee Dribbel!Maar heb je je pas inmiddels weer terug?
![]()
Moest jij niet leren voor je tentamens?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:12 schreef Dribbozius het volgende:
Nee en Nee, ik mag niet posten en geen zin om te tekenen, en die pas komt later wel.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:12 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
[..]
Nee en Nee, ik mag niet posten en geen zin om te tekenen, en die pas komt later wel.
Je moet em wel eerst dubbelvouwenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:20 schreef master_X het volgende:
hoe past dat kaartje uber haut in je mond na geprobeert lukt niet echt ....
je verpest het...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Noax het volgende:
Ik kan me er toch niets bij voorstellen hoe je een pas doorslikt......
Je zou er in stikken, die pas zou blijven steken.
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Noax het volgende:
Ik kan me er toch niets bij voorstellen hoe je een pas doorslikt......
Je zou er in stikken, die pas zou blijven steken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:30 schreef ShadowFax het volgende:
hoeveel had je gedronken toen je dit verhaal bedacht ?
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Dribbel_ het volgende:
whoei dat viel mee dat wordt dus goed veel drinken vanavond.
Ja die typfout zag ik en toen wou ik em verbeteren maar toen hadden ze me opeens gebanned en toen kon het dus niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |