Wit rood wiite voetbal schoenenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef One_conundrum het volgende:
Stakker met zn witte handschoentjes... Echt zo'n gast die op rode schoentjes zou voetballen
Je snapt de verwijzing naar Boudewijn Büch dus duidelijk niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:54 schreef One_conundrum het volgende:
Stakker met zn witte handschoentjes... Echt zo'n gast die op rode schoentjes zou voetballen
Dat zou niet gaan werken.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
De ideale combinatie voor een voetbaldiscussie programma zou zijn Wilfred Genee, Johan Derksen, Van Hanegem, Borst
Dan was alleen derksen aan t woord, en laat ik die klaplong nou net hatenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:56 schreef Erwtensoep het volgende:
De ideale combinatie voor een voetbaldiscussie programma zou zijn Wilfred Genee, Johan Derksen, Van Hanegem, Borst
Ah, dat maakt het al weer iets verdragelijker...quote:Op zondag 15 januari 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Je snapt de verwijzing naar Boudewijn Büch dus duidelijk niet.
haha, ik ben gelijk Bright Eyes maar even aan het downloaden...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:07 schreef Ambrosius het volgende:
Waardeloze uitzending, eerst een paar minuten over muziek, Jans vroeg terecht of er nog over voetbal gepraat ging worden. Dan wel erg veel over Groningen alleen. Verder kwam het wekelijkse kansloze item Kalou weer terug. Tom maakte het er ook niet echt beter op.
klonk wel lekker jaquote:Op maandag 16 januari 2006 00:15 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik ben gelijk Bright Eyes maar even aan het downloaden...
yeah zoiets d8 ikquote:Op maandag 16 januari 2006 00:30 schreef One_conundrum het volgende:
I will lick any son of a bitch in this room ? dat idee
ga even open deuren intrappen anders...quote:Op maandag 16 januari 2006 00:32 schreef rubbereend het volgende:
dat filmpje met beelden van Euroborg en het Oosterpark was trouwens tenenkrommend slecht door het ontbreken van wedstrijdbeelden. Het leek nergens op met dat radiocommentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |