Egbers gaat al de hele uitzending op z'n bek. In 't begin wilde Ron Jans geen vragen waarbij hij een oordeel over zichzelf moest geven. Daarna 3 vragen op rij van Tom waarbij hij vroeg wat hij van zichzelf vondquote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef cultheld het volgende:
Egbers gaat op z'n bekRon Jans: "Die bedoelde ik ook"
Toen keek ik nog naar Talpa, maar dit ga ik terug kijken op internetquote:Op zondag 15 januari 2006 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Egbers gaat al de hele uitzending op z'n bek. In 't begin wilde Ron Jans geen vragen waarbij hij een oordeel over zichzelf moest geven. Daarna 3 vragen op rij van Tom waarbij hij vroeg wat hij van zichzelf won
Daarna nam Youri het gesprek geweldig over. Dat moet toch een tandenknars-moment zijn, dat "domme" Youri het gesprek veel beter kan leiden dan "afgestudeerde" Egbers
Youri vraagt gewoon precies wat de "gewone" kijker wil weten, en vraagt lekker door met normale woorden.quote:
Ik vind Tom Egbers ronduit slecht. Ben ook geen fan van Jack van Gelder, maar die kan er veel meer van maken dan dit.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:43 schreef Suijk het volgende:
Waardeloze uitzending vind ik het vandaag. Met zo'n gast moet er toch meer vuurwerk te maken zijn.
Idd, Tom Egbers doet dit heel slecht. Hij moet gewoon weer achter de autocue gaan zitten.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Tom Egbers ronduit slecht. Ben ook geen fan van Jack van Gelder, maar die kan er veel meer van maken dan dit.
Tom Egbers is schandalig slecht ja, helaas gaat Hugo er recalcitrant in mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:45 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik vind Tom Egbers ronduit slecht. Ben ook geen fan van Jack van Gelder, maar die kan er veel meer van maken dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |