Een minderjarig sletje dus.quote:
TT aanpast.quote:
Hee! Hoe is het met de presentatie?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
*Spelen laat
Hai sletje van me.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
tsss slet zeg je maar tegen je eigen bitch
Don't believe the hype.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, dat is precies hetzelfde verschil als tussen mij en Misstique!
En gaat 't nog steeds goed?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, dat is precies hetzelfde verschil als tussen mij en Misstique!
Ssssst...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee! Hoe is het met de presentatie?
Eventjes dan. Maak je een screenshot?quote:
Ik voorzie een buikgriepje.quote:
Al gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eventjes dan. Maak je een screenshot?
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eventjes dan. Maak je een screenshot?
Nu moet je hem eigenlijk nog verdienen...quote:
join the clubquote:
Sluts unitedquote:
Natuurlijk.. je bent een laatstemomentuitstelkreng of je bent het niet...quote:
Oh, en tegen jezelf zeggen: 'ik leer hiervan, volgende keer begin ik op tijd' en dan toch erachter komen dat 't niet zo is en je alsnog weer je uit de naad zit te werken op de laatste avondquote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk.. je bent een laatstemomentuitstelkreng of je bent het niet...
Mwah.. ik weet altijd dat ik nog een complete nacht heb om er aan te werken, dus dat het dan toch altijd wel af komt.. Ik werk nl. altijd desnachts.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, en tegen jezelf zeggen: 'ik leer hiervan, volgende keer begin ik op tijd' en dan toch erachter komen dat 't niet zo is en je alsnog weer je uit de naad zit te werken op de laatste avond
goes with the territoryquote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
moeten we nu ammal slettig met dago doen?
Neuh.. ik krijg altijd alles wel af..quote:
Wat zijn die 1, 3, 7 ?quote:
oke voeg me ff toe dan bespreken we de tijd plaats en datum waar we elkander treffenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu moet je hem eigenlijk nog verdienen...
Last minute is ook erg goed voor de concentratie.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik krijg altijd alles wel af..
Mja erg hequote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef the900 het volgende:
Dago en zijn sletjesleger.
je wilt ook een tagje?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
Hoi
Ik voorzie dat dit een uitstekend bij mij passend iets is.
Notes, de dingen naast de avatars zijn, van links naar rechts:quote:
Heeeeee, de befboytoy!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef the900 het volgende:
Dago en zijn sletjesleger.
Kutnewbiequote:
Yup, maar binnen reeksen krijg je niet zo heel snel notes.quote:
Check de eigenschappen van die afbeeldingquote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel een béétje jammer dat je de persoon waar het om ging er maar half op zet
ik ben laatst wel erg aan het kloten geweest met Chowiquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yup, maar binnen reeksen krijg je niet zo heel snel notes.
Meer kreeg ik er niet op, daarbij, het draait natuurlijk om mij, ze zijn mijn sletjes.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel een béétje jammer dat je de persoon waar het om ging er maar half op zet
denk et niet... jij bent zo'n brave posterquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja muts, omdat je pas net een account hebt natuurlijk.
Ik zal wel tig notes hebben
Hee, onze reputatie als openstaande reeks gooi je nu volledig te grabbel!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Check de eigenschappen van die afbeelding![]()
Mwah.. Ik ben toch bloednerveus morgenochtend..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Last minute is ook erg goed voor de concentratie.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
denk et niet... jij bent zo'n brave poster
Langer dan jijquote:
Tequillaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. Ik ben toch bloednerveus morgenochtend..
Dan kan ik maar beter een beetje slaapdronken zijn..
*idee*
*tequilla opzoekt*
Ik ook... gezellig he dat clubje?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, onze reputatie als openstaande reeks gooi je nu volledig te grabbel!
hihiquote:
Hallo.quote:
Je bent erbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.... je benerbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.....quote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dat clubje voor mensen met een lelijk gezicht?
Don't be.quote:
*zucht van opluchtingquote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent erbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.... je benerbijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.....
Neen, daar hoor jij niet bij.. Das mijn clubje.
Zij werd vanaf dag 1 op handen gedragenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
[..]
Duh, ik begin vandaag. Alsof jij zo werd behandeld toen je hier voor het eerst kwam.
Ik zei al sorryquote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
[..]
Duh, ik begin vandaag. Alsof jij zo werd behandeld toen je hier voor het eerst kwam.
En terechtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zij werd vanaf dag 1 op handen gedragen
Heb jij tieten dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
[..]
of me dat wat interesseertquote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gelezen
Ik heb vanavond fritten op, met een beste pot bier ernaast.![]()
oke dat is een goed beginquote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
[..]
Komt dat door me sjoko-gezeik op msn?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Bizznitch het volgende:
WOEET HONGERRRR
ik ookquote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Bizznitch het volgende:
WOEET HONGERRRR
ja hoerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Komt dat door me sjoko-gezeik op msn?
Nachtbar, sweetgirly, kanslosers, badsloefen, enz enz enzquote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
Ik speelde al in de BeF toen onze BeF een BeF'je was... zó lief was ie toen nog...
[/reminiscent]
Want something to nibble? [ruksmilie]quote:
Dan pas binnen het referentiekader, op zich.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
[..]
Doei Sjowhan.quote:
Veel daarvan is dan weer voor mijn tijd...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nachtbar, sweetgirly, kanslosers, badsloefen, enz enz enz
KELquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Want something to nibble? [ruksmilie]
Je zit in ONZ lieverdquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
[..]
Ah, in ieder geval iemand die normaal doet
Ik ook nie.quote:
Die ja. *bed opmaakt.quote:
Zolang die lijn maar niet recht is.quote:
Half recht is ok?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zolang die lijn maar niet recht is..
hoe ouderwetsquote:
No shit sherlockquote:
Neuh, dat moest nog gebeuren, chowibroertjesstijl dan maar?quote:
Als een vlijmbot mesquote:
Komt met de tag.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, dat moest nog gebeuren, chowibroertjesstijl dan maar?
en dat isquote:Op maandag 9 januari 2006 00:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, dat moest nog gebeuren, chowibroertjesstijl dan maar?
ach so... misschien is het dan maar beter em daar te latenquote:
Dat moet je haar nog ff uitleggen idd Dagoquote:
Vraag maar aan chowi wat voor douchegel ze tegenwoordig vindt op zaterdagavoind in de douche.quote:
kom maar bij/door/op/met* mijquote:Op maandag 9 januari 2006 00:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
doh erg snugger ben je nietwaaaarom ik
ja lol witte plakkerige substantie op de rand van het badquote:Op maandag 9 januari 2006 00:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vraag maar aan chowi wat voor douchegel ze tegenwoordig vindt op zaterdagavoind in de douche..
Ga je zo om met een lbo student hequote:Op maandag 9 januari 2006 00:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
doh erg snugger ben je nietwaaaarom ik
Waar was jij met biologie jongedame.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja lol witte plakkerige substantie op de rand van het badmaar ik zie niet in wat dat temaken heeft met dat ene
!
Maikuuul? Waar?quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
kom maar bij/door/op/met* mij
*doorhalen wat niet van toepassing is.
wij hadden zo'n enge biologie lerares met sexuele voorlichtingquote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waar was jij met biologie jongedame.
quote:
Ik wil het wel overdoen? Maar ik doe slechts praktijklessen.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wij hadden zo'n enge biologie lerares met sexuele voorlichting
Dit is een banaanquote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wij hadden zo'n enge biologie lerares met sexuele voorlichting
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik wil het wel overdoen? Maar ik doe slechts praktijklessen.
giebelgiebelquote:
prutserdeprutsquote:
Je zei condoom...quote:
bloosbloosquote:
He bah, hoe ordinair weer.quote:
Zo lekker klinisch ook. Al is dat nog altijd beter dan de leraar die van zichzelf foto's had gemaakt voor dia'squote:Op maandag 9 januari 2006 00:44 schreef Bizznitch het volgende:
serieus ik werd misselijk van mn biologie lessen.... met dat zure wijf voor de klas
en dan gaat de penis in de vagina mits er voldoende vocht is ontstaan
Slaap lekker babequote:
ik dank de heerquote:Op maandag 9 januari 2006 00:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo lekker klinisch ook. Al is dat nog altijd beter dan de leraar die van zichzelf foto's had gemaakt voor dia's
je valt op mannen?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:48 schreef Sjowhan het volgende:
Als 't nou een lekker wijf/vent geweest was
ja zeg het dan ook zo pedoquote:Op maandag 9 januari 2006 00:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee
Voor vrouwen een vent, voor mannen een lekker wijf.
Simpel te begrijpen toch?
Zo'n sandalen geitewollensokken snor...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:48 schreef Sjowhan het volgende:
Als 't nou een lekker wijf/vent geweest was
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ga slapen overigens... vandaag weer vroeg an die arbeitkus voor Dago Sjo en RPP
en de rest
Getverdemme, liever nietquote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo'n sandalen geitewollensokken snor...
Truste Bizzquote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ga slapen overigens... vandaag weer vroeg an die arbeitkus voor Dago Sjo en RPP
en de rest
dude dat bén je toch ookquote:Op maandag 9 januari 2006 00:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, je gaat me voor pedo uitschelden?
Ik ben ook blij dat dat me bespaard is gebleven.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dude dat bén je toch ook
ik hou wel van je!
Spuit elfje terugquote:Op maandag 9 januari 2006 00:53 schreef Bizznitch het volgende:
en de rest
Neen.quote:
Dan al helemaal niet!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een multi met J, VM, Peet en Des
Vond je het niet gezellig?quote:
Bij vlagen.quote:
quote:
Garpig. Hebben jullie tenminste meer lol dan ik.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Same here...
Nu moet ik zeggen dat dit gesprek ook een aardig.. "hahaha"-gehalte heeft...
Nah.. doe ook mee...quote:Op maandag 9 januari 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Garpig. Hebben jullie tenminste meer lol dan ik.
Msn wol neit en skype kan terminale kanker krijgen.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nah.. doe ook mee...
Of kom eens op msn...
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Msn wol neit en skype kan terminale kanker krijgen.
Of een andere locatie, net waar je zin in hebt.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Terminale kanker aan den headset..
Klinkt lekker...quote:Op maandag 9 januari 2006 01:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Of een andere locatie, net waar je zin in hebt.
Trouwens, terminale kanker is niet zoiets als een magisch land met feetjes hoor.quote:
Nee.. terminale kanker is toch dat je op het vliegveld staat en het vliegtuig gemist hebt?quote:Op maandag 9 januari 2006 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Trouwens, terminale kanker is niet zoiets als een magisch land met feetjes hoor.
En dan roept: Kanker!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. terminale kanker is toch dat je op het vliegveld staat en het vliegtuig gemist hebt?
Dat bedoel ik..quote:Op maandag 9 januari 2006 01:56 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan roept: Kanker!
Jup, dat ook... maar ik ben niet echt van plan te gaan vliegen één dezer dagen, wat jij?
Öh ja, waar ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
Mwah.. volgende maand wel..
Check!quote:Op maandag 9 januari 2006 01:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik..
Mwah.. volgende maand wel..
Naar Ierland?quote:
Zometeen al, stoer.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naar Ierland?
Maar ik verwacht toch niet zo ver te komen.. Zometeen onder de trein..
Naja.. zometeen.. t hangt een beetje van jou af..quote:
In elkaar zetten? Wie zei dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. zometeen.. t hangt een beetje van jou af..
Maar ja.. dan kan ik ook weer in elkaar gezet worden...
Jigsaw....quote:
Toch een hobby voor homo's en infantiele dienstweigeraars!quote:
Kga weer verder slapen. Weltrusten voor straks allen.quote:
Mwah.. peet wil me vast wel in elkaar zetten...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Toch een hobby voor homo's en infantiele dienstweigeraars!
We hebben weer van je genotenquote:Op maandag 9 januari 2006 02:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kga weer verder slapen. Weltrusten voor straks allen.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. peet wil me vast wel in elkaar zetten...
Ja dat zei ie net.. Peet is liefquote:
Als een konijn of als een roze konijnenslof?quote:
Peet is lief al een roze konijntje met witte sokjes die zich heeft verstopt in een roze pantoffeltje...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Als een konijn of als een roze konijnenslof?
*hup*quote:Op maandag 9 januari 2006 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Peet is lief al een roze konijntje met witte sokjes die zich heeft verstopt in een roze pantoffeltje...
Gadverdamme, castreren die lieflijkheid.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Peet is lief al een roze konijntje met witte sokjes die zich heeft verstopt in een roze pantoffeltje...
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 9 januari 2006 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Gadverdamme, castreren die lieflijkheid.
Jij wil ook meteen onder het mes c'tje?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
SiegHeil.gifquote:Op maandag 9 januari 2006 02:22 schreef cerror het volgende:
Ik ben de nemesis van lieflijkheid.
Ik ben de Hitler van de lage landen en de Charles Manson van de Pay Bas.
quote:
Neuh.. das een .jpgquote:
Ga grutten voeren aan een monster gij nietig wezen!quote:
Je hebt honger, poepie?quote:Op maandag 9 januari 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Ga grutten voeren aan een monster gij nietig wezen!
Ja.quote:
*c. grutjes voert...quote:
Tief op met je grutjes, ik wil een boterham met pindakaas en appelstroop.quote:
Mjummm... dat lust ik ook wel...quote:Op maandag 9 januari 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Tief op met je grutjes, ik wil een boterham met pindakaas en appelstroop.
uhuh.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjummm... dat lust ik ook wel...
Ik heb de pindakaas.. jij de appelstroop en brood?
Samen bammetjes smeren?quote:
Mits huismerk pindakaas!quote:
Het is calvé... van die kankerverwekkende...quote:
Ja calvé , daar doe ik dus niet aan.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is calvé... van die kankerverwekkende...
quote:Op maandag 9 januari 2006 02:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja calvé , daar doe ik dus niet aan.
Neen, scheer je en ga weg enzo!quote:Op maandag 9 januari 2006 02:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik dan niet meedoen met een bammetjessmeersessie?
Dat moet je ook aan beren overlaten.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik dan niet meedoen met een bammetjessmeersessie?
Je vind me wel liefquote:
Hey, het zijn jouw woorden.quote:Op maandag 9 januari 2006 02:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je vind me wel lief
[sub]Behalve mijn pindakaas dan[/b]
Mjah.. iemand moet het toch zeggen hequote:
Dat is die ene hond toch?quote:
ok okquote:
Braaf... je bent online... mij nu nog unblocken..quote:
Ik heb een nog beter idee, roken en slapen.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Braaf... je bent online... mij nu nog unblocken..
Neen... !quote:Op maandag 9 januari 2006 03:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een nog beter idee, roken en slapen.
Unblock mij goddamnit...quote:Op maandag 9 januari 2006 03:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een nog beter idee, roken en slapen.
quote:
quote:
Waarom niet?quote:
Krijg de tering c.quote:Op maandag 9 januari 2006 03:40 schreef cerror het volgende:
Trusten.
quote:
Liefde bestaat niet.. das lust..quote:
Gelukkig dat je niets gedaan hebt, anders had je nu nog een uurtje kunnen slapen!quote:Op maandag 9 januari 2006 08:10 schreef the900 het volgende:
Gister was ik een uur vroeger hier. Toen kwam ik net van mijn werk.
In de tussentijd heb ik twee keer geslapen en de rest van de tijd aan mijn huiswerk besteed. En hier zit ik dan. Alweer aan mijn huiswerk.
Gelukkig dat ik de rest van de vakantie geen fuck heb uitgevoerd, anders zou ik nog gaan denken dat ik mijn best deed
Ik zeg je; deze ook!!!!11!!!!!1!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, deze niet though
Ziehier wederom bewijs DL: MAANDAGEN ZUIGEN!!!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 10:55 schreef Dagonet het volgende:
Wakker. Over drie uur afdelingsoverleg, daarna nieuwjaarsborrel, dan weer naar huis en vannacht werken..
!
not for me though, ik ben weer naar die chick van vrijdag. Later.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zeg je; deze ook!!!!11!!!!!1!!!
Stomme fliefde bakvisquote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
not for me though, ik ben weer naar die chick van vrijdag. Later.
Als een non met een nieuw speeltje.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ziehier wederom bewijs DL: MAANDAGEN ZUIGEN!!!!!
Halloquote:ow en hallo natuurlijk![]()
Ik ben niet meer exclusiefquote:
Stuukquote:Op maandag 9 januari 2006 11:00 schreef Dagonet het volgende:
was je sig altijd niet bold M.?
Je bent immer exclusief.quote:
http://forum.fok.nl/user/profilequote:
*nagaatquote:
quote:
Ja, je staat op zwart.quote:
Tofheid!quote:Op maandag 9 januari 2006 11:03 schreef Dagonet het volgende:
Zag je hoe soepel ik in helpende FA-modus sprong?
Dat had ik nog meegekregen jaquote:
Ja nee, ik denk, ik zeg het er maar even bij, je weet niet.quote:
Die klootzak bedacht dat er best gewerkt kon worden in de vakantie waarschijnlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 11:33 schreef the900 het volgende:
Welke klootzak bedenkt ook dat een project op de maandag na de vakantie af moet zijn
[jufmodus]quote:Op maandag 9 januari 2006 11:33 schreef the900 het volgende:
Welke klootzak bedenkt ook dat een project op de maandag na de vakantie af moet zijn
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
[jufmodus]
Hoe lang geleden is de opdracht voor dat project gegeven?
[/jufmodus]
quote:Op maandag 9 januari 2006 11:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
[jufmodus]
Hoe lang geleden is de opdracht voor dat project gegeven?
[/jufmodus]
Best wel een kutstreek iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |