Een minderjarig sletje dus.quote:
TT aanpast.quote:
Hee! Hoe is het met de presentatie?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef Janetje het volgende:
*Spelen laat
Hai sletje van me.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
tsss slet zeg je maar tegen je eigen bitch
Don't believe the hype.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, dat is precies hetzelfde verschil als tussen mij en Misstique!
En gaat 't nog steeds goed?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee, dat is precies hetzelfde verschil als tussen mij en Misstique!
Ssssst...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hee! Hoe is het met de presentatie?
Eventjes dan. Maak je een screenshot?quote:
Ik voorzie een buikgriepje.quote:
Al gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eventjes dan. Maak je een screenshot?
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eventjes dan. Maak je een screenshot?
Nu moet je hem eigenlijk nog verdienen...quote:
join the clubquote:
Sluts unitedquote:
Natuurlijk.. je bent een laatstemomentuitstelkreng of je bent het niet...quote:
Oh, en tegen jezelf zeggen: 'ik leer hiervan, volgende keer begin ik op tijd' en dan toch erachter komen dat 't niet zo is en je alsnog weer je uit de naad zit te werken op de laatste avondquote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk.. je bent een laatstemomentuitstelkreng of je bent het niet...
Mwah.. ik weet altijd dat ik nog een complete nacht heb om er aan te werken, dus dat het dan toch altijd wel af komt.. Ik werk nl. altijd desnachts.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, en tegen jezelf zeggen: 'ik leer hiervan, volgende keer begin ik op tijd' en dan toch erachter komen dat 't niet zo is en je alsnog weer je uit de naad zit te werken op de laatste avond
goes with the territoryquote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
moeten we nu ammal slettig met dago doen?
Neuh.. ik krijg altijd alles wel af..quote:
Wat zijn die 1, 3, 7 ?quote:
oke voeg me ff toe dan bespreken we de tijd plaats en datum waar we elkander treffenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu moet je hem eigenlijk nog verdienen...
Last minute is ook erg goed voor de concentratie.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik krijg altijd alles wel af..
Mja erg hequote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef the900 het volgende:
Dago en zijn sletjesleger.
je wilt ook een tagje?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Eend_in_de_bijt het volgende:
Hoi
Ik voorzie dat dit een uitstekend bij mij passend iets is.
Notes, de dingen naast de avatars zijn, van links naar rechts:quote:
Heeeeee, de befboytoy!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef the900 het volgende:
Dago en zijn sletjesleger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |