Ik ben daar nog zo zeker niet van ... zou zeker en vast die wedstrijd niet willen missen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:34 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Wanderlei zit in een lagere gewichtsklasse, wel heeft Wanderlei al eens tegen Cropoc gevochten, de uitslag van die partij weet ik niet... Maar ik denk niet dat Wanderlei een kans maakt tegen Fedor![]()
je mag hier gerust een paar filmpjes plaatsenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:36 schreef Dacide het volgende:
zo, nog honderd MB downloaden en dan heb ik 4,7GB (=1dvd) vol met ufc/pride en k1 filmpjes
http://www.binaries4all.nl/beginners/quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef St.Germain het volgende:
[..]
je mag hier gerust een paar filmpjes plaatsen![]()
Hij heeft wel van A. Overeem verloren!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef St.Germain het volgende:
ik weet van vovchanchyn dat hij in zijn jongere jaren enkele cage fights gevochten heeft tegen tegenstanders die stukken groter en zwaarder waren dan hijzelf ... als je die hebt mag je ze altijd eens posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |