quote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hup... terug in je hok Frans... morgen pas
Game on....
Hij vroeg in de andere ruimte al wat je wilde drinkenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JOEEHOEEEEEE
![]()
![]()
![]()
Mag ik nog een bacootje![]()
Moet dit niet SC 19 Zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
Hup... terug in je hok Frans... morgen pas
Game on....
Dat kan ook... moet de playlist nog ff goed doornemen met de DJ.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef tanna het volgende:
Kun je niet beter een hoerenfeest hebben met foute jaren 70/ 80 muziek?
Of ben ik dan ouderwets?
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef tanna het volgende:
Of ben ik dan ouderwets?
oeps gemist...... stond er zeker weer iemand doorheen te kleppen aan de bar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hij vroeg in de andere ruimte al wat je wilde drinken![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
JOEEHOEEEEEE
![]()
![]()
![]()
Mag ik nog een bacootje![]()
Ik heb er net een topic report voor gestuurd naar de postafdeling van het hotel.quote:
Een bacootje graag, en sorry voor mijn late reactie en mijn voorafgaande boosheid beste barmedewerker. Ik werd waarschijnlijk even afgeleid en uw vraag was niet eerder tot mij gekomen.quote:
geen probleemquote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Een bacootje graag, en sorry voor mijn late reactie en mijn voorafgaande boosheid beste barmedewerker. Ik werd waarschijnlijk even afgeleid en uw vraag was niet eerder tot mij gekomen.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb er net een topic report voor gestuurd naar de postafdeling van het hotel.
Hahaha ik ben niet dronken hoor... gewoon ff scheel gekeken tijdens aanmakenquote:
Klassequote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Aangezien Regenworm een tekort aan whisky heeft heb ik besloten mijn dranktafel maar aan het hotel te schenken
Nouja de helft dan
[afbeelding]
Ni eens solidair met mij aan de spaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ik ben niet dronken hoor... gewoon ff scheel gekeken tijden aanmaken
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef odie22 het volgende:
Mag ik nog 10 bier ? [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nee sorry, ik heb al een bacootje hierquote:Op zondag 8 januari 2006 23:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ni eens solidair met mij aan de spa![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Aangezien Regenworm een tekort aan whisky heeft heb ik besloten mijn dranktafel maar aan het hotel te schenken
Nouja de helft dan
[afbeelding]
Zou er maar mee stoppen van dan krijgen we straks weer een HBB SC 18quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al een bacootje hier
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
zet gelijk alles achter het Bonnie slotje.
Ik neem mijn skeelers meequote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef cuall het volgende:
Hier ff een foto van de hal van het hotel
[afbeelding]
Geef niquote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al een bacootje hier
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nogmaals dank,ze smaken goed vanavodn (hips)
![]()
En open ik: [HBB SC 18] Zis is een heeeeel leuk topic (hik)quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou er maar mee stoppen van dan krijgen we straks weer een HBB SC 18
En kamer 3 heb m nog niet goed bekeken.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef regenworm het volgende:
Buitenkant Hotel
[afbeelding]
Kamer 13:
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En open ik: [HBB SC 18] Zis is een heeeeel leuk topic (hik)
Hahaha... jij bent gemeenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zat eerder te denken aan een stijl afstapje
Misschien is ze dan even stilquote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... jij bent gemeen
Bommerdebomm klenggggg rinkelllll... Bonnie binnen
Wat ik me zo afvraag he... stel dat Bonnie dit nu allemaal leest hier, of erop geattendeerd wordt... zal ze dan alsnog afzeggen om mee te doen aan HBB?quote:
Nee hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef tanna het volgende:
Of ben ik dan ouderwets?
Heb je geen waakhond meer nodig je hoort haar vanzelf binnen komen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... jij bent gemeen
Bommerdebomm klenggggg rinkelllll... Bonnie binnen
Whahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heb je geen waakhond meer nodig je hoort haar vanzelf binnen komen.
Zal mee hopenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik me zo afvraag he... stel dat Bonnie dit nu allemaal leest hier, of erop geattendeerd wordt... zal ze dan alsnog afzeggen om mee te doen aan HBB?
Wishfull thinking
Hoeft niet ze kan ons ook laten zien dat ze geen drankprobleem heeft.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik me zo afvraag he... stel dat Bonnie dit nu allemaal leest hier, of erop geattendeerd wordt... zal ze dan alsnog afzeggen om mee te doen aan HBB?
Wishfull thinking
Mag best, maar ik zat even na te denken aan wat ik aan moet trekken voor de borrel zometeenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ach wat zit je daar zielig in je eentje , zal ik er even bij komen zitten ?![]()
Of iemand moet haar ff de url van dit topic mailenquote:
WBquote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
Zo maag weer goed gevuld, kan er weer tegen. Benner dus weer
Jaaaaaa.... het was al zo stil zonder jequote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef Snaptnix het volgende:
Zo maag weer goed gevuld, kan er weer tegen. Benner dus weer
Ben jij nou helemaal betoeterd. Heb me net vol gegeten om een goeie bodem te hebben, gooit ie de bar dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |