geen probleemquote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Een bacootje graag, en sorry voor mijn late reactie en mijn voorafgaande boosheid beste barmedewerker. Ik werd waarschijnlijk even afgeleid en uw vraag was niet eerder tot mij gekomen.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb er net een topic report voor gestuurd naar de postafdeling van het hotel.
Hahaha ik ben niet dronken hoor... gewoon ff scheel gekeken tijdens aanmakenquote:
Klassequote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Aangezien Regenworm een tekort aan whisky heeft heb ik besloten mijn dranktafel maar aan het hotel te schenken
Nouja de helft dan
[afbeelding]
Ni eens solidair met mij aan de spaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ik ben niet dronken hoor... gewoon ff scheel gekeken tijden aanmaken
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef odie22 het volgende:
Mag ik nog 10 bier ? [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nee sorry, ik heb al een bacootje hierquote:Op zondag 8 januari 2006 23:20 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ni eens solidair met mij aan de spa![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
Aangezien Regenworm een tekort aan whisky heeft heb ik besloten mijn dranktafel maar aan het hotel te schenken
Nouja de helft dan
[afbeelding]
Zou er maar mee stoppen van dan krijgen we straks weer een HBB SC 18quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al een bacootje hier
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
zet gelijk alles achter het Bonnie slotje.
Ik neem mijn skeelers meequote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef cuall het volgende:
Hier ff een foto van de hal van het hotel
[afbeelding]
Geef niquote:Op zondag 8 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb al een bacootje hier
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nogmaals dank,ze smaken goed vanavodn (hips)
![]()
En open ik: [HBB SC 18] Zis is een heeeeel leuk topic (hik)quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zou er maar mee stoppen van dan krijgen we straks weer een HBB SC 18
En kamer 3 heb m nog niet goed bekeken.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef regenworm het volgende:
Buitenkant Hotel
[afbeelding]
Kamer 13:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |