quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef JacMar het volgende:
[..]
Heeeerlijk he? Die heb ik ook
Ik wil wel weer wat bestellen....Is er iemand die zegt van Dat moet je eens proberen?![]()
Nee, hij valt onder huidverzorgingquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef vriendinnie het volgende:
Oh ja, misschien nog een stomme vraag maarreuh, die Aqua Maxina, is dat ook zeep? Kan em op de site namelijk niet terug vinden.
Hier heb je echt maar een heel klein beetje van nodig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:16 schreef vriendinnie het volgende:
Oh ja, misschien nog een stomme vraag maarreuh, die Aqua Maxina, is dat ook zeep? Kan em op de site namelijk niet terug vinden.
Ik weet niet wat je al hebt, maar: HIWTK, Auntie Pamela BBS, Olive Branch (ga ik ook voor de volgende keer, nu alleen nog maar een proefje van gehad), Cereologyquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef JacMar het volgende:
[..]
Heeeerlijk he? Die heb ik ook
Ik wil wel weer wat bestellen....Is er iemand die zegt van Dat moet je eens proberen?![]()
Goed dat je het zegt, ik had er anders waarschijnlijk mijn benen (noem maar even een willekeurig lichaamsdeel) mee ingesmeerd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Hier heb je echt maar een heel klein beetje van nodig.
Ik maak altijd eerst mijn gezicht nat met water. Dan pak ik een bolletje van dat Aqua Marina (ongeveer zo klein als een erwtje) dit smeer ik dan over mijn gezicht uit. Ik laat het meestal even een half minuutje zitten, en dan spoel ik het af met water.
Geweldig spul, dit is echt mijn favo.
ja ik ! en ben er erg blij meequote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef ymme het volgende:
Iemand al een lekker envelopje binnen gehad, met mij als afzender daarvan
Hee bedankt! En welk gratis product zal ik nemen? Ik heb de vorige keer snowfairy gehad..quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:20 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je al hebt, maar: HIWTK, Auntie Pamela BBS, Olive Branch (ga ik ook voor de volgende keer, nu alleen nog maar een proefje van gehad), Cereology
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja ik ! en ben er erg blij meega vanavond even wat dingen testen denk ik
Ik heb het, het geurtje is wel slaapverwekkend maar eigenlijk vind ik Sleepy Head fijner, die temple balm zou ik iig niet weer kopen, Sleepy Head ben ik aan mijn tweede nuquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:26 schreef Elefes het volgende:
Heeft er iemand trouwens ervaring met Dreamtime Temple Balm, en of het een beetje werkt? (Ik hoorde eerst iemand zeggen van wel, maar dat was een verkoopster dus die geloof ik niet meteen.)
Ik heb al 3 nachten niet fatsoenlijk geslapen dus misschien is het wat(en in ieder geval een mooi excuus om te Lushen).
Lekker hoor! Die Sweety Piequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het echt drie keer niks die jellies
Eens, maar nooit weer. Gelukkig heb ik Vava er mee kunnen verblijden!
hahaquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:48 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik weet nooit meer, wie ik wat nou had gestuurd.
Hmm oke, tnx.. Lijkt me op zich wel fijn, misschien dat ik dan de Sleepy Head eens ga proberen. Even in de winkel ruiken wat ik lekkerder vind.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb het, het geurtje is wel slaapverwekkend maar eigenlijk vind ik Sleepy Head fijner, die temple balm zou ik iig niet weer kopen, Sleepy Head ben ik aan mijn tweede nu
Dat idee heb ik dus ook. Gister had ik me helemaal ingesmeerd met Rockstar (dus rechtstreeks op m'n huid) en daarna met de puff ingemasseerd. Nou, het schuimde als een tiet en ik rook het later nog. Dus ik denk dat ik dat voortaan zo ga doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:19 schreef Elefes het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat als je douchedingen zonder spons gebruikt, de geur beter blijft hangen (en dat vind ik wel fijn).
"Guess who's sleeping on the couch tonight?"quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Speciaal om mijn vriendje een plezier te doen ga ik me vanavond of morgenochtend van top tot teen wassen met Snow Fairy![]()
Hoi lieverd
Je hoort mij toch ook niet over jouw OohLaLa-voorliefdequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Guess who's sleeping on the couch tonight?"
Dat stinkt een heel eind minder, en lijkt zelfs op die Kerstavond-zeep qua geur. Dat kun je van SF niet zeggen, dat is van een ongeėvenaarde ranzige zoetheid!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hoort mij toch ook niet over jouw OohLaLa-voorliefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |