quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Heeft iemand van jullie een tip voor een site waar je foto's en tekst kwijt kunt, dus een soort van homepage maken. Wel een goeie site en ....als het kan gratis,
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:36 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zit zelf al een jaar bij www.pcextreme.nl en heb nog nooit problemen gehad. Schijnt dat ze moeilijk doen als je wilt opzeggen, maar ik wil nog niet opzeggen dus wat dat betreft.
quote:
Ja....teveel....quote:Op zondag 8 januari 2006 19:35 schreef blackbully het volgende:
iemand nog leuke foto's gemaakt vandaag?
Wat zijn het toch prachtige dieren.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
En laat ik vooral mijn eigen fotografie-gerelateerde post niet vergeten
[..]
Ja....teveel....
[afbeelding]
Blijdorp heeft naar mijn idee een aantal bijzonder fotografeerbare dierenwaaronder de tijgers (60 foto's), de wolven (voor zover zichtbaar, 25 foto's), de prairiehondjes (lieten zich niet echt zien, maar toch nog een foto of 15 ) en de stokstaartjes (weer 50 foto's want die werden net gevoerd
). Al met al moet ik me binnenkort dus door 300 foto's heen gaan worstelen
Helaas was het licht vrij brak vandaag, dus ik zag in een eerste scan dat er al een hoop afgevoerd kan worden. Het wordt echter nog wel lastig om de mooiste eruit te halen
Strak planquote:Op zondag 8 januari 2006 20:41 schreef blackbully het volgende:
misschien weer eens een dierentuin meet opzetten?
gaat weer lekker weer worden binnenkort (meestal in eind februari begin maart wel wat zonnige dagen)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar wil ik dus ook nog eens heen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Strak planEr was nog iets in Olmen waar we heen schijnen te moeten
Pea heeft ervaring daar
P en Sub ...thnx ...ben het ff aan het bekijken en ...is inderdaad niet duur.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste reacties:
Mooie foto P. en inderdaad ...licht zal niet gunstig zijn geweest. Misschien dat ik ook weer eens naar Blijdorp ga ...als mijn vriendin mee wil.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
En laat ik vooral mijn eigen fotografie-gerelateerde post niet vergeten
[..]
Ja....teveel....
Daar heb ik dus ook aan zitten denken, alleen ... heeft mijn vriendin nu mijn pc, dussssssssss ...feest gaat niet meer door.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:46 schreef RonaldV het volgende:
Wat is precies het doel van de webruimte? Ik host mijn foto's die ik hier (en elders) plaats gewoon op mijn eigen servertje, een omgebouwde PC. Kost me niks, anders dan de stroom en de kosten voor de internet verbinding (die ik toch al moest betalen).
van veel providers mag het nietquote:Op zondag 8 januari 2006 20:46 schreef RonaldV het volgende:
Wat is precies het doel van de webruimte? Ik host mijn foto's die ik hier (en elders) plaats gewoon op mijn eigen servertje, een omgebouwde PC. Kost me niks, anders dan de stroom en de kosten voor de internet verbinding (die ik toch al moest betalen).
Je kunt altijd voor weinig aan een PCtje komen. Kijk bijvoorbeeld in V&A. Veel heb je niet nodig, een ouwe P-II of P-III met 128MB is al genoeg om een server onder WindowsXP te laten draaien. Die gaan niet snel genoeg meer om allerlei spellen of andere toepassingen op te laten draaien, maar foto's kun je er nog goed op hosten. En met remote desktop (standaard ingebouwd) kun je de machine vervolgens beheren. Het is voor FOT een beetje off topic, dus ik ga geen volledige beschrijving hier neerzetten, maar als dat je doel is kan ik je best over MSN wegwijs makenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook aan zitten denken, alleen ... heeft mijn vriendin nu mijn pc, dussssssssss ...feest gaat niet meer door.![]()
Kun je mij dan eens wegwijs maken in de bureaublad op afstand?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor weinig aan een PCtje komen. Kijk bijvoorbeeld in V&A. Veel heb je niet nodig, een ouwe P-II of P-III met 128MB is al genoeg om een server onder WindowsXP te laten draaien. Die gaan niet snel genoeg meer om allerlei spellen of andere toepassingen op te laten draaien, maar foto's kun je er nog goed op hosten. En met remote desktop (standaard ingebouwd) kun je de machine vervolgens beheren. Het is voor FOT een beetje off topic, dus ik ga geen volledige beschrijving hier neerzetten, maar als dat je doel is kan ik je best over MSN wegwijs maken
Pentium 2 - 400 MHZ is al makkelijk voldoende iddquote:Op zondag 8 januari 2006 20:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je kunt altijd voor weinig aan een PCtje komen. Kijk bijvoorbeeld in V&A. Veel heb je niet nodig, een ouwe P-II of P-III met 128MB is al genoeg om een server onder WindowsXP te laten draaien. Die gaan niet snel genoeg meer om allerlei spellen of andere toepassingen op te laten draaien, maar foto's kun je er nog goed op hosten. En met remote desktop (standaard ingebouwd) kun je de machine vervolgens beheren. Het is voor FOT een beetje off topic, dus ik ga geen volledige beschrijving hier neerzetten, maar als dat je doel is kan ik je best over MSN wegwijs maken
Deze heeft mijn man opgeknaptquote:Op zondag 8 januari 2006 13:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Een brommer
Wat voor 1?
Ikzelf heb een Kawa Z750 uit 1980
een monitor heb ik er wel aan hangen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pentium 2 - 400 MHZ is al makkelijk voldoende iddwat ik echter meer aan besteed is het geheugen, daar zou ik zo maar even 512 of 1024 mb in gooien
voor de rest niet al te veel poetspats, 1 cd-rom, een videokaart thats it. Geen monitor, mocht er iets in de soep lopen dan gebruik jeje eigen monitor even
ach ik zit daar ook aan te denken, maar dan echter alleen voor de webcam en weergegevens.
Is dat dat ding wat in de huiskamer stondquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
Uit het vorige topic
[..]
Deze heeft mijn man opgeknapt
[afbeelding]
Da's een tweepitter en die ziet er echtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef pea4fun het volgende:
Uit het vorige topic
[..]
Deze heeft mijn man opgeknapt
[afbeelding]
Ja oke dan is dat wel makkelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
een monitor heb ik er wel aan hangen.
kan soms wel makkelijk wezen.
zeker omdat we vaker met meerdere mensen achter de pc kruipen en het af en toe handig is om een vlotte pc te kunnen gebruiken als je ook met je server bezig bent.
heb daar gewoon een simpele tft voor. als je die scheef draaid kost dat niet veel ruimte
Het zijn hele fraaie dierenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zijn het toch prachtige dieren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |