Zegt wie?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mevrouw, u is gewaarschuwd. Identifimiliecatie alstublieft.![]()
Hai cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Is een herhaling hoor![]()
Hallo ben ik weer![]()
Coos staat in de 2e set al weer met 0-2 legs achterquote:Op zondag 8 januari 2006 20:18 schreef Manu82 het volgende:
en maar weer verder
Hoi hoiquote:Op zondag 8 januari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo ben ik weer![]()
Hey Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo ben ik weer![]()
Hoi hoi.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo ben ik weer![]()
Meegenomen, staat op m'n nachtkastje. Als je geluk hebt kan je er nog wel een glas uithalenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:21 schreef cuall het volgende:
Snaptnix, waar heb je mijn privé fles port gelaten![]()
* gaat dranghekken bestellen om haar balkondeur te barricaderen
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef PH52 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/dikbil.jpg]afbeelding][/URL]
of meer zoals dit ; [[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/bl.jpg]afbeelding][/URL]
Gaat altijd zo met COOSIE en toch doet de goedzak iedere keer weer meequote:Op zondag 8 januari 2006 20:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Coos staat in de 2e set al weer met 0-2 legs achter![]()
In verband met lopend politieonderzoek worden er hier geen dranghekken verplaatst danwel als zondag herplaatst.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:21 schreef cuall het volgende:
Snaptnix, waar heb je mijn privé fles port gelaten![]()
* gaat dranghekken bestellen om haar balkondeur te barricaderen
Het gaat haar vooral om de port!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meegenomen, staat op m'n nachtkastje. Als je geluk hebt kan je er nog wel een glas uithalen![]()
Zeg he is over de vrouwelijk kont pratenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
In verband met lopend politieonderzoek worden er hier geen dranghekken verplaatst danwel als zondagi herplaatst.![]()
Tekeningen gemaakt aan de hand van getuigenverklaring de heer D.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat een rare billen heeft die mevrouw zeg
![]()
zei Rob ?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:25 schreef Bartoli het volgende:
eindelijk weer eens een leg
is het de eerste???quote:Op zondag 8 januari 2006 20:25 schreef Bartoli het volgende:
Zoals ik al tegen Snaptnix zei, restjes, ben daar geen fan van. Ik flikker meestal alles weg wat over isquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Meegenomen, staat op m'n nachtkastje. Als je geluk hebt kan je er nog wel een glas uithalen![]()
nee de eerste set was 3-2 in legs voor Hanvidge. en nu in de 3e set staan ze ondertussen op 1-1quote:
Je wordt uit huis geplaatst ?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen Snaptnix zei, restjes, ben daar geen fan van. Ik flikker meestal alles weg wat over is![]()
Ik wil liever elke dag iets anders eten, maar aangezien ik zelden in de keuken te vinden ben (behalve voor de afwas), mag ik niet zeuren.
Straks moet ik het zelf gaan doen![]()
Legs, where!!??quote:Op zondag 8 januari 2006 20:25 schreef Bartoli het volgende:
Dat mooi, waren ze van de leg dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:25 schreef Bartoli het volgende:
soms kunnen restjes ook nog wel te doen zijn. Maar ik ben het met je eens dat afwisseling in eten de voorkeur heeftquote:Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al tegen Snaptnix zei, restjes, ben daar geen fan van. Ik flikker meestal alles weg wat over is![]()
Ik wil liever elke dag iets anders eten, maar aangezien ik zelden in de keuken te vinden ben (behalve voor de afwas), mag ik niet zeuren.
restjes kun je ook wel een dag bewarenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:27 schreef cuall het volgende:
[..]
anders waren het geen restjes eeejjjquote:Op zondag 8 januari 2006 20:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
restjes kun je ook wel een dag bewaren
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tekeningen gemaakt aan de hand van getuigenverklaring de heer D.![]()
Zie je wel hij doet zn werk ni goedquote:Op zondag 8 januari 2006 20:31 schreef cuall het volgende:
[..]
maar die had zijn bril niet op, omdat hij aan het zwemmen was.
Lekker betrouwbaar![]()
Ah, u weet er meer van begrijp ik ? Vertelt u eens mevrouwtje . .quote:Op zondag 8 januari 2006 20:31 schreef cuall het volgende:
[..]
maar die had zijn bril niet op, omdat hij aan het zwemmen was.
Lekker betrouwbaar![]()
Lijkt mij ook reuze gezellig Peterquote:Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben gezellig de complete afscheidsdienst in de Arena van Andre Hazes aan het downloaden
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
restjes kun je ook wel een dag bewaren
Dan moet ik nog een dag hetzelfde etenquote:
En z'n bijnaam wekt ook al niet mee. Ooit een lucifer een dart zien gooienquote:Op zondag 8 januari 2006 20:33 schreef M-en-A het volgende:
3e set stand in legs 2-2. De spanning stijgt tot het kookpunt bij Coos. Ik vermoedt dat het aan zijn naam ligt. Stompe staat er onder in beeld. Met stompe darts is het moeilijk scoren![]()
Ja, krijg altijd wel een saamhorigheidsgevoel bij collectieve rouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |