abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33841160
Mijn Idee:

Een spiegel dat niet beslaat in de badkamer als je je wilt scheren ofzo ....... Dat is altijd zo irritant !

Wie volgt
pi_33841258
Je kunt scheerschuim eropdoen, en dan er af spoelen, zodat de spiegel niet beslaat. Heb ik me eens laten vertellen - ik scheer me blind onder de douche!

Mijn idee: een halsband voor hond of kat die over een periode van 8 uur (of iets dergelijks) verkleurt van blauw naar rood, zolang die niet door een druk op de knop of een andere menselijke handeling gereset wordt. Zo kun je meteen zien of een loslopende hond of kat weggelopen is, of gewoon los met iemand aan het wandelen is.
Bijgeloof brengt ongeluk.
pi_33841475
een halsband voor TBS-ers die niet van een bepaald terrein afmogen........Als ze de lijn wel overschreiden wordt de halsband geactiveerd en zal deze de ontploffen
pi_33841609
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef marckvandijk het volgende:
een halsband voor TBS-ers die niet van een bepaald terrein afmogen........Als ze de lijn wel overschreiden wordt de halsband geactiveerd en zal deze de ontploffen
Of een enkelband met een ijzerdraadje dat zich in de loop van de tijd strakker aanspant bij ontsnapping
pi_33841653
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Ro�a� het volgende:

[..]

Of een enkelband met een ijzerdraadje dat zich in de loop van de tijd strakker aanspant bij ontsnapping
das gemeen
pi_33841708
doe dan maar met stroom wat steeds erger wordt
ik type ook mar wat
pi_33841709
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef marckvandijk het volgende:
Batoru rowaiaru gekeken?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:00:45 #8
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_33841762
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef marckvandijk het volgende:
Mijn Idee:

Een spiegel dat niet beslaat in de badkamer als je je wilt scheren ofzo ....... Dat is altijd zo irritant !

Wie volgt
Bestaat al. Een spiegel met een verwarmingselement erachter
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
  zondag 8 januari 2006 @ 20:02:28 #9
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_33841816
Een kap voor een cabriolet die niet inbraakgevoelig is.
pi_33841833
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef SONIC het volgende:
Een kap voor een cabriolet die niet inbraaggevoelig is.
hard top?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:03:10 #11
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_33841846
Ik zou je idee hier maar niet neerzetten, stel dat je het ooit nog wil uitwerken dan mag dat niet meer omdat het al openbaar is gemaakt...zag dat laatst bij "het beste idee van nederland". Als je het al aan iemand hebt verteld kan je er nix meer mee
To infinity…and beyond!
pi_33841860
Nog een idee........Een oprolbare monitor..... je kan hem zo opvouwen en meenemen....Ook handig bv als vervanging van de krant...bouw er een ontvanger in zodat hij automatisch elke dag een nieuwe krant download, ook kan je abbonementen van andere kranten, tijdschriften.

Het is wel mogelijk met polymeren ...

Best een goede idee al zeg ik het zelf
  zondag 8 januari 2006 @ 20:04:27 #13
64781 bonke
pipo koeie
pi_33841892
een rubbertje voor theelepeltjes zodat je dat irritante geklingel niet meer hoort
pies on joe toe
pi_33841895
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef marckvandijk het volgende:
Nog een idee........Een oprolbare monitor..... je kan hem zo opvouwen en meenemen....Ook handig bv als vervanging van de krant...bouw er een ontvanger in zodat hij automatisch elke dag een nieuwe krant download, ook kan je abbonementen van andere kranten, tijdschriften.

bestaat al.
pi_33841912
quote:
Nog een idee........Een oprolbare monitor..... je kan hem zo opvouwen en meenemen....Ook handig bv als vervanging van de krant...bouw er een ontvanger in zodat hij automatisch elke dag een nieuwe krant download, ook kan je abbonementen van andere kranten, tijdschriften. Je kan er ook gelijk bewegende beelden aan toevoegen zodat je onderwerpen kunt verduidelijken en het interressanter wordt om te lezen.

zondag 8 januari 2006 @ 20:05:35 #16
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_33841935
mp3 deurbel ,als een hele industrie op ringtones kan draaien waarom de deurbel dan niet
geheugenstickie in je computer downloaden en inpluggen .

Sieg Heil als je schoonmoeder komt enz.
Klaar?
Ik niet!
pi_33841996
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Foo_niks het volgende:
mp3 deurbel
was voor 25 euro te koop 1 jaar geleden bij de lidl, vond het net te duur om voor de gein te kopen. Je moest hem met de usb voorzien van mp3's en kon dan 1 mp3 laten afspelen als iemand belde.
pi_33842002
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Foo_niks het volgende:
mp3 deurbel ,als een hele industrie op ringtones kan draaien waarom de deurbel dan niet
geheugenstickie in je computer downloaden en inpluggen .

Sieg Heil als je schoonmoeder komt enz.
download de nieuwste jamba voor op je deurbel :S
pi_33842069
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef marckvandijk het volgende:

[..]

download de nieuwste jamba voor op je deurbel :S
De mp3-auto-claxon lijkt me wel weer gaaf dan. Op de kosten van je auto zal de meerprijs miniem zijn.
pi_33842167
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef Ro�a� het volgende:

[..]

De mp3-auto-claxon lijkt me wel weer gaaf dan. Op de kosten van je auto zal de meerprijs miniem zijn.
Dat mag denk ik niet volgens de regels.....het zou kunnen leiden dat iedereen een andere toeter heeft op zijn auto. Niet echt duidelijk meer dan als iemand toetert
  zondag 8 januari 2006 @ 20:26:18 #21
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_33842899
quote:

Uuuuuuh
  zondag 8 januari 2006 @ 20:28:50 #22
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_33843023
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef Ro�a� het volgende:

[..]

hard top?
Nee, gewoon een dunne opvouwbare softtop. Niet dikker dan een gewone softtop. Alleen deze is niet met een mes te penetreren.
pi_33843207
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef SONIC het volgende:

[..]

Nee, gewoon een dunne opvouwbare softtop. Niet dikker dan een gewone softtop. Alleen deze is niet met een mes te penetreren.
Als je 'm van kevlar of een vergelijkbaar materiaal maakt wat ook bij kogel- en steekvrije vesten gebruikt wordt, kom je al een aardig end in de goede richting.
pi_33843432
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef _Denker het volgende:

[..]

Als je 'm van kevlar of een vergelijkbaar materiaal maakt wat ook bij kogel- en steekvrije vesten gebruikt wordt, kom je al een aardig end in de goede richting.
Is dat niet te duur?
  zondag 8 januari 2006 @ 20:38:48 #25
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_33843499
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef _Denker het volgende:

[..]

Kevlar is een vrij duur materiaal. Mijn vinding zou een fractie duurder zijn dan een conventionele kap
pi_33843772
is het wel bestand tegen invloeden van de natuur? Regen, zon etc? Als dit zo is is het wel een goed idee
  maandag 9 januari 2006 @ 00:32:15 #27
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_33853583
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:44 schreef marckvandijk het volgende:
is het wel bestand tegen invloeden van de natuur? Regen, zon etc? Als dit zo is is het wel een goed idee
Regen wel. Zon weet ik nog niet
  maandag 9 januari 2006 @ 00:36:06 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33853678
mijn idee: net zoals we de tijger klein hebben gekregen een mini-olifant die niet hoger dan je knie reikt, genetisch gemanipuleerd. dit zou een kassucces worden aangezien iedereen een koddig huisdier wil.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Donald Duck held maandag 9 januari 2006 @ 00:40:10 #29
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_33853786
Aquarium met matglas
Voor mensen die bang zijn voor vissen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_33858720
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:32 schreef SONIC het volgende:

[..]

Regen wel. Zon weet ik nog niet
nog niet? Je zoekt het uit?
pi_33858780
quote:

Philips is daar serieus mee bezig, alleen noemen ze het geen monitor maar electronisch papier.
  maandag 9 januari 2006 @ 10:23:46 #32
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_33858924
Een Infinite Improbability Drive.

Of een Wereldvrede Generator (eigenlijk dus een mdma verstuiver / windmaker machine).
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_33870816
quote:
Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Ro�a� het volgende:

[..]

of gewoon vastmaken aan een kettinkje met de lengte van de afstand die ze weg mogen lopen. en dit kettinkje dan vastmaken op een centraal punt in het terrein
pi_33891323
quote:

ze hebben je idee gejat http://www.extra.research(...)splays_rolldisp.html
Jaja...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 02:09:05 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33892053
ach ze zijn al jaren bezig met een verf die dezelfde eigenschappen heeft.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 15 januari 2006 @ 18:50:36 #36
139115 Adjee
The hole in the maze of the ne
pi_34093146
[quote]Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef marckvandijk het volgende:
/quote]

Ga naar Halfords of elke andere zaak in auto accesiores en koop een achterruit verwarming. Normaal plak je die op de achterruit van je auto maar plak hem nu op de achterkant van je spiegel. Traffotje en schakelaartje voor de stroomvoorziening en jij kunt na het douchen voortaan scheren in een schone, onbeslagen spiegel
pi_34130468
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:50 schreef Adjee het volgende:
[quote]Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef marckvandijk het volgende:
/quote]

Ga naar Halfords of elke andere zaak in auto accesiores en koop een achterruit verwarming. Normaal plak je die op de achterruit van je auto maar plak hem nu op de achterkant van je spiegel. Traffotje en schakelaartje voor de stroomvoorziening en jij kunt na het douchen voortaan scheren in een schone, onbeslagen spiegel
ja het werkt wel maar zo creatief ben ik nou ook weer niet
  maandag 16 januari 2006 @ 21:27:05 #38
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_34137414
Een virus waar alleen mensen aan doodgaan die van voetbal houden.
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:50:38 #39
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_34138472
een condoom met zweetgaatjes!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:45:31 #40
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_34183032
Een verwarmde WC-bril. Is dat nou zo moeilijk
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_34186122
Wat een domme topic. Hoe achterlijk ben je om hier een eventueel grandioos idee te etaleren. En dan TS zeker met de octrooien er vandoor ?
pi_34187542
Meer een fantasie dan een idee.
Iemand Barbarella ooit gezien? Ik zou het ideaal vinden als ik zo'n capsule zou hebben als zij heeft. Je stapt in een hokje en komt er aangekleed en opgetut weer uit, ideaal! Bespaart een boel handelingen waar mijn kop op de vroege ochtend totaal niet naar staat.
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:28:23 #43
36311 Pinobot
pi_34205487
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 02:04 schreef Pauline het volgende:
Meer een fantasie dan een idee.
Iemand Barbarella ooit gezien? Ik zou het ideaal vinden als ik zo'n capsule zou hebben als zij heeft. Je stapt in een hokje en komt er aangekleed en opgetut weer uit, ideaal! Bespaart een boel handelingen waar mijn kop op de vroege ochtend totaal niet naar staat.
Ik zou liever een hokje hebben waar een vrouw als lelijke prop ingaat en als Barbarella weer uitkomt.
pi_34254708
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef Pinobot het volgende:

[..]

Ik zou liever een hokje hebben waar een vrouw als lelijke prop ingaat en als Barbarella weer uitkomt.
Ik moet zeggen dat ik daar ook geen problemen mee zou hebben.
pi_34255289
Scheerschuim die bepaald hoe lang de baard blijft staan.

Dan kun je in het kruidvat kiezen tussen.

1 dag baard.
2 dagen baard
3 dagen baard
etc etc etc.

Kies je 1 dag baard, dan groeit de baard dus voor geen miljoenste mili-meter. 1 keer scheren en je kunt 100 jaar zonder als je wilt.

En zo weet ik wel meer uitvindingen die nog niet bestaan.

En ik vraag me ook af waarom er zo weinig uitvindingen zijn. Liever gezegd, waarom er zo weinig uitvindingen worden gedaan.

Zelfde geldt voor kapsel.

Shampoo die zorgt dat het kapsel hetzelfde blijft. En daarnaast een shampoo die zorgt dat je weer kunt veranderen van kapsel.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34255575
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef Sight_key het volgende:
Scheerschuim die bepaald hoe lang de baard blijft staan.

Dan kun je in het kruidvat kiezen tussen.

1 dag baard.
2 dagen baard
3 dagen baard
etc etc etc.

Kies je 1 dag baard, dan groeit de baard dus voor geen miljoenste mili-meter. 1 keer scheren en je kunt 100 jaar zonder als je wilt.

En zo weet ik wel meer uitvindingen die nog niet bestaan.

En ik vraag me ook af waarom er zo weinig uitvindingen zijn. Liever gezegd, waarom er zo weinig uitvindingen worden gedaan.

Zelfde geldt voor kapsel.

Shampoo die zorgt dat het kapsel hetzelfde blijft. En daarnaast een shampoo die zorgt dat je weer kunt veranderen van kapsel.
Als ze nou gewoon dat Barbarella hokje uitvinden, is dat allemaal inbegrepen..
  donderdag 19 januari 2006 @ 21:26:11 #47
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_34255619
Een wegdek met magneten erin, zodat auto's net zoals een magneettrein worden afgestoten. Dit natuurlijk gedeeltelijk om backwards compability te behoeden. Zodra je remt/optrekt schakelt de auto automatisch de aantrekkingskracht uit, zodat je wel op volle kracht remt en optrekt, net op de plaatsen wanneer je grip nodig hebt . Dit alles verkleint natuurlijk de rolweerstand van auto's
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:05:15 #48
36311 Pinobot
pi_34265163
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef Sight_key het volgende:
Dat bestaat al, het is verkrijgbaar onder de naam lijm en oplosmiddel.
pi_34266588
Chindogu, een term die hier natuurlijk niet mag ontbreken
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 02:32:55 #50
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_34266981
Een pil dat je niet meer hoeft te poepen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 02:33:23 #51
77130 star_gazer
pi_34266991
En een echt werkende anti-kater pil

Nee, niet de pil van Drion
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 13:19:54 #52
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34307400
een pc waar een keertje niets mis mee is.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34308993
Reizen zonder te bewegen.

Dat vliegtuigen en auto's niet meer nodig zijn. Je bepaald gewoon waar je wilt uitkomen met een of ander iets en de transport gebeurt via de dingus Welke dingus weet ik niet. Maar ook dat moet mogelijk zijn allemaal. Zodra je het menselijk lichaam nauwkeurig kunt laten oplossen op de ene plek en laten overgaan om de andere plek. Maar dan mag er niets fout gaan. De kleinste molecuul moet in orde blijven na het transport.

En dat heb ik dan gedeeltelijk via star trek maar toch zit er wel wat achter, ben geen star trek fanaat heb het zelden gezien, maar toch zag ik die keren dingen die wel ergens op sloegen.

Heb wel een idee over hoe de transport zou moeten gebeuren maar het is zaterdag dus hou ik meer rust vandaag. Vandaag laat ik het denken op laag pitje staan In principe is het niet eens denken, het is een beetje gedachtes laten vloeien.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34309419
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:09 schreef Sight_key het volgende:
Reizen zonder te bewegen.

Dat vliegtuigen en auto's niet meer nodig zijn. Je bepaald gewoon waar je wilt uitkomen met een of ander iets en de transport gebeurt via de dingus Welke dingus weet ik niet. Maar ook dat moet mogelijk zijn allemaal. Zodra je het menselijk lichaam nauwkeurig kunt laten oplossen op de ene plek en laten overgaan om de andere plek. Maar dan mag er niets fout gaan. De kleinste molecuul moet in orde blijven na het transport.

En dat heb ik dan gedeeltelijk via star trek maar toch zit er wel wat achter, ben geen star trek fanaat heb het zelden gezien, maar toch zag ik die keren dingen die wel ergens op sloegen.

Heb wel een idee over hoe de transport zou moeten gebeuren maar het is zaterdag dus hou ik meer rust vandaag. Vandaag laat ik het denken op laag pitje staan In principe is het niet eens denken, het is een beetje gedachtes laten vloeien.
Jaaaa: het beam me up- Scotty effect, leuk! Ik denk dat het in de toekomst nog mogelijk moet zijn ook. Kom op proffessoren!
pi_34309505
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef Pauline het volgende:

[..]

Jaaaa: het beam me up- Scotty effect, leuk! Ik denk dat het in de toekomst nog mogelijk moet zijn ook. Kom op proffessoren!

Alleen duurt het allemaal zo lang voordat ze wat uitvinden Voor mij mag die inhaalslag van de techniek vandaag nog beginnen

Gisteren in de auto met mijn broer hadden we het over het effect van regen op de ruiten van auto's. Dat je regenspetters hebt aan de zijkanten van de auto. Dat ze daar niet iets op uitvinden, of doen ze dat al? Dat overal de regen wordt weggeblazen inplaats van met ruitenwissers.

Ruitenwissers vind ik persoonlijk ook ouderwets. Dat moet veel geavanceerder kunnen

En dan niet alleen de voorruit en achterruit maar ook de ruiten aan de zijkanten.

Kan zijn dat er auto's zijn die dat hebben, maar het merendeel van de auto's dus niet.

Ruitenwissers halen tevens de concentratie van de weg af, steeds die dingen die heen en weer gaan. En ze worden omgebogen door kinderen of zatte mensen als je de auto laat buiten staan en nog meer.

Het zijn ook die kleine dingen die beter kunnen. Alles kan beter
pi_34309804
Over dat beam me up scotty-effect.

Google-map heeft al alles in kaart gebracht, nog niet alles natuurlijk want je moet de oppervlakte tot de miljoenste mm in kaart brengen voordat je mensen kunt transporteren. Je moet tevens het hele 3d model van het mens nemen, dus niet alleen lengte maal breedte maar ook de hoogte en de diepte en nog meer. Je moet weten wat zich achter de moleculen bevindt, de hele structuur moet je kennen. Totdat er niets overblijft.

Ik denk dus dat je het aardoppervlakte moet kennen en de mens an sich. En tevens wat zich in de ruimte bevindt ook. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ben geen professor als zou ik dat graag willen zijn, dan zou ik mijn leven wijden aan de wetenschap

Dan zou ik leven voor de wetenschap. Om alles te maken zoals Satan dat wilt Of zoals God dat wilt. God en Satan zijn dezelfde persoon als het goed is, er is geen goed en slecht. Alles is goed, jij ook, ik ook, zelfs een huisdier is God. Ik zeg wel er is geen goed en slecht, maar er zijn slecht gevolgen inderdaad, karma ook. Goed leven betekend de juiste handelingen verrichten, dan wordt je vanzelf okey en sta je vanzelf goed in het leven, zoals het hoort.

Maar dan heb je gewoon een of andere gadget die je voor 10 euro kunt kopen bij een inventor's winkeltje en dan kun je reizen waar je heen wilt. Wil je een dagje op het strand van miami liggen dan ga je gewoon wanneer je het uitkomt. Ben je het binnen 2 uur helemaal beu, dan ga je gewoon weer naar Nederland terug.

En zo kun je overal heengaan waar je ook maar wilt.

Persoonlijk ben ik te lui om te lopen en te reizen. Ik heb een hekel om eerst 20 minuten bezig te zijn voordat ik de plek wil bereiken waar ik wil zijn. Zelfs al ga ik een film huren onder aan de berg hier. Dan nog is dat teveel werk. Ik wil gewoon op die knop drukken en de plek bereiken binnen een fractie van een seconde.

Zonder moeite. De toekomst moet makkelijker worden en beter en eenvoudiger en er moeten meer keuze-mogelijkheden komen en nog meer.

De toekomst moet allesomvattend worden

Over de prijs van spullen, je zult sowieso in het begin meer geld moeten vragen om nieuwe uitvindingen te doen, in een wereld van schaarste heb je geld nodig om uitvindingen te kunnen doen.

Dus je kunt niet meteen de laagste prijs vragen want dan zit je daarna zonder middelen om verder te gaan met uitvinden. Je zult toch enigszins moeten uitbuitten maar dan wel voor het maatschappelijke belang.

Geld gebruiken voor het goede hogere doel. En dat is de ideale perfecte toekomst waar alles kan en mag, zonder beperkingen voor niemand. Iedereen krijgt het ultieme ter beschikking

[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 21-01-2006 14:41:19 ]
pi_34309924
Ik wil een gameboy met een soort van beltegoedsysteem. Dat je spellen kunt kopen en dat je dan een bonnetje met een code krijgt, en dat je gameboy dat gewoon opslaat. Dan hoef je nooit meer al die spellen mee te nemen en je raakt ze ook niet kwijt .
pi_34310249
Inderdaad een mooie nieuwe uitvinding zou dat zijn En als je dan een keer een spel gekocht hebt, kun je ze altijd gratis blijven uploaden, dat je dus niet steeds opnieuw voor hetzelfde spel moet betalen. En het uploaden gaat dan via zendmasten, en is binnen 1 seconde gebeurt

Ik was ff aan het denken over mijn transportmiddel. Maar je moet wel weten dat de plek waar je komt niet overbezet is. Dus er moet enig overzicht zijn op het apparaat. Wil je naar miami dan moet je wel de plek hebben om daar te landen op een bepaalde plek. Dus er moeten misschien stations zijn. En tevens moet Miami niet overbevolkt worden.

Als je bezig bent met zulke ideeën dan kun je beter de kansen en bedreigingen zien. Ook de bedreigingen. Heb dat op de studie geleerd. Dat je het moet zien als een soort van schip was het. Je vaart een bepaalde koers en moet zorgen dat je de juiste koers moet varen.

Dus altijd ook gevaren voor ogen zien. Niet alleen maar naar de mogelijkheden kijken. Anders ga je "failliet". Niet dat ik ooit een eigen bedrijf krijg al zou ik het graag willen. Maar de sleutel tot succes is dat je alles onder ogenschouw gaat nemen. Zodat je niet te maken krijgt met tegenvallers.

Concurrentie heb je nog maar dat is bij uitvinden niet zo sterk aanwezig. Je werkt meer voor jezelf bij het uitvinden

Ik zal waarschijnlijk nooit een uitvinding doen, maar ik hoop gewoon op meer uitvindingen. Dus ook die gadget om mee te reizen. Maakt me niet uit of ik de uitvinding doe of anderen. Erover nadenken geeft al genoeg kick.

Een beeld vormen over de toekomst geeft ook een bepaalde kick Hoe het er eventueel uit gaat zien als het gemakkelijker wordt allemaal.

Er zullen veel bedrijven failliet gaan, zoals olie-bedrijven en tankstations, maar goed, die hebben nu bestaansrecht en hebben genoeg bestaansrecht gehad met hun vervuiling.

Ik zeg wel er zullen veel bedrijven failliet gaan, maar dat is wanneer mijn ideale toekomst naar voren zou komen. En ik geloof niet in reizen waarmee je uren op weg bent, dat je alleen al om Nederland te moeten doorkruizen 3 uur op pad bent in de auto. Dat is zinloos.

En ook totaal niet efficiënt. Ik geloof in de meest ultieme efficiënte wereld die maar zijn kan
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:58:36 #59
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34310640
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef martinuhhh het volgende:
Ik wil een gameboy met een soort van beltegoedsysteem. Dat je spellen kunt kopen en dat je dan een bonnetje met een code krijgt, en dat je gameboy dat gewoon opslaat. Dan hoef je nooit meer al die spellen mee te nemen en je raakt ze ook niet kwijt .
bestaat al... muziek kan je ook kopen in het formaat van een chip. alleen wil de klant iets zien voor zijn geld, vandaar dat ze het niet doen.
gelijk
pi_34310686
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

bestaat al... muziek kan je ook kopen in het formaat van een chip. alleen wil de klant iets zien voor zijn geld, vandaar dat ze het niet doen.
Het leek mij nou zo ontzettend handig .
pi_34310688
De tijdmachine niet te vergeten

En dan ga ik terug naar waar mensen nog leefden die overleden zijn door ziektes, en dan breng ik spullen mee om daar de techniek ook vooruit te helpen. Dus dan ga ik het verleden veranderen

Mijn opa is gestorven door ziekte, in de toekomst zullen er geen ziektes meer zijn als er meer wordt uitgevonden, dus dan neem ik gewoon de kennis en techniek mee naar het verleden en zo blijven de mensen van toen ook in leven.

Er zal enigszins plaatsgebrek optreden maar ook daar zullen vast en zeker uitvindingen voor zijn

The sky is the limit

Als je weet hoe tijd werkt, waarom zou tijdreizen dan niet mogelijk zijn? Als je het mij vraagt is de tijd helemaal niet zo ingewikkeld. De tijd is gewoon een technisch gegeven en als je helemaal weet hoe de tijd in elkaar steekt dan kun je alles met de tijd doen.

Dan is het wel wederom een kwestie om je lichaam te transporteren in de tijd. Het lichaam moet intact blijven. Maar ook dat is niet dat je zegt een van de grootste belemmeringen.

Er lopen 6,5 miljard mensen rond hier, allemaal met 7 miljard hersencellen, waarom zou dat zo'n opgave zijn? Stel we gaan straks slimmer worden en we gaan onze hersens in een veelvoud van 300 beter gebruiken. Dan komen er vanzelf betere dingen naar voren.

Stel we gebruiken ooit iedere cel van die 6,5 miljard en gaan zelfs wanneer we klaar zijn met alle cellen iedere cel verbeteren. Dan is er echt geen grens meer eraan.

En dan heb je altijd mensen die zeggen dat onze vooruitgang ons einde betekend. Dat lijkt me onzin. Kwaliteit, stabiliteit en vooruitgang. Dat kan nooit het einde van de mensheid betekenen.

Er komen gewoon meer alternatieven en betere manieren van tijdsbesteding naar voren en nog meer.

Als je het mij vraagt is deze wereld zo eenzijdig als maar zijn kan. Uit pure wanhoop gaan mensen bunjeejumpen, uit pure verveling. Alsof een bunjee-jump staat voor de ultieme kick
pi_34311228
Wat dacht je van een menselijke vervormer

Dat je als mens zijnde een adelaar kunt worden bijvoorbeeld, of van geslacht kunt wisselen willen bepaalde mensen dat. Je kunt alles worden wat je wilt.

Men neme de structuur van een adelaar en laat die over de structuur van de mens gaan. En dan ben je een adelaar. De geest en ziel en mind van de mens blijft hetzelfde, toch kun je vliegen als een adelaar.

Je kunt zelfs erbij voegen dat je de mind van de adelaar ervaart.

Wil je terug dan ga je gewoon weer terug naar het mens zijn.

Of daar behoefte aan is dat mag Jozef weten, en dan zul je weer ethisch verantwoorde vraagstellingen krijgen als het mogelijk mocht zijn dat zulke uitvindingen echt kunnen bestaan.

Opsodemieteren met die ethiek

De kerk zal wel bang worden in de toekomst, die denken dat de hel is los gebarsten

ff het gevaar van omvormen van mensen aankaarten.

Stel je buurvrouw heeft zich omgevormd tot konijn en jij bent adelaar, dan wreet je dat konijn op uit je instincten mocht je de instincten van de adelaar willen. ( wat ik zelf niet zou doen dus, ik zou alleen willen vliegen en het machtige gevoel willen ervaren)

Dan is het mogelijk dat die buurvrouw dus zelfs terug keert als mens, zelfs al is ze dood.

Misschien krijgen mensen die dood zijn in de toekomst gewoon een button ofzo om terug te keren. Dat er in het zwarte gat een knop wordt geprogrammeerd als het ware.

Dat de doden meer mogelijkheden krijgen als het ware. Ik vind het niet okey dat je wanneer je dood gaat geen keuze's hebt. Dus daar moeten uitvinders ook maar wat aan gaan doen.

Lekker een programma laten draaien in het universum of achter een andere dimensie of waar dan ook waar de doden kunnen beslissen om hun eigen lot te bepalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sight_key op 21-01-2006 15:51:18 ]
  zondag 22 januari 2006 @ 03:32:17 #63
77130 star_gazer
pi_34335251
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Sight_key het volgende:
De tijdmachine niet te vergeten

En dan ga ik terug naar waar mensen nog leefden die overleden zijn door ziektes, en dan breng ik spullen mee om daar de techniek ook vooruit te helpen. Dus dan ga ik het verleden veranderen

Mijn opa is gestorven door ziekte, in de toekomst zullen er geen ziektes meer zijn als er meer wordt uitgevonden, dus dan neem ik gewoon de kennis en techniek mee naar het verleden en zo blijven de mensen van toen ook in leven.

Er zal enigszins plaatsgebrek optreden maar ook daar zullen vast en zeker uitvindingen voor zijn

The sky is the limit

Als je weet hoe tijd werkt, waarom zou tijdreizen dan niet mogelijk zijn? Als je het mij vraagt is de tijd helemaal niet zo ingewikkeld. De tijd is gewoon een technisch gegeven en als je helemaal weet hoe de tijd in elkaar steekt dan kun je alles met de tijd doen.

Dan is het wel wederom een kwestie om je lichaam te transporteren in de tijd. Het lichaam moet intact blijven. Maar ook dat is niet dat je zegt een van de grootste belemmeringen.

Er lopen 6,5 miljard mensen rond hier, allemaal met 7 miljard hersencellen, waarom zou dat zo'n opgave zijn? Stel we gaan straks slimmer worden en we gaan onze hersens in een veelvoud van 300 beter gebruiken. Dan komen er vanzelf betere dingen naar voren.

Stel we gebruiken ooit iedere cel van die 6,5 miljard en gaan zelfs wanneer we klaar zijn met alle cellen iedere cel verbeteren. Dan is er echt geen grens meer eraan.

En dan heb je altijd mensen die zeggen dat onze vooruitgang ons einde betekend. Dat lijkt me onzin. Kwaliteit, stabiliteit en vooruitgang. Dat kan nooit het einde van de mensheid betekenen.

Er komen gewoon meer alternatieven en betere manieren van tijdsbesteding naar voren en nog meer.

Als je het mij vraagt is deze wereld zo eenzijdig als maar zijn kan. Uit pure wanhoop gaan mensen bunjeejumpen, uit pure verveling. Alsof een bunjee-jump staat voor de ultieme kick
Allemaal erg leuk die tijd-dinges, maar.... <insert paradox here>
-
pi_34339370
quote:
Op zondag 22 januari 2006 03:32 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Allemaal erg leuk die tijd-dinges, maar.... <insert paradox here>
Eerst zien dan geloven?

Of praatjes vullen geen gaatjes?

Heb je gelijk in, maar toch, ben net wakker en heb eerst koffie te drinken
  zondag 22 januari 2006 @ 14:50:42 #65
129299 Roltrapfee
feed me a stray cat
pi_34343886
Ik wil een kaasschaaf maken die 3 plakjes tegelijk schaaft! Met 3 messen eraan, zeg maar. Want dan ben je veel sneller klaar met het beleggen van je brood, dat zou echt handig zijn want ik verslaap me elke dag en als brood maken dan minder lang duurde was ik iets minder te laat!
When the weather gets rough and it's whiskey in the shade
It's best to wrap your saviour up in cellophane
Hee, een korhoen!
  zondag 22 januari 2006 @ 15:09:56 #66
64781 bonke
pipo koeie
pi_34344536
een voetbal op wieltjes
is dat wat
pies on joe toe
  zondag 22 januari 2006 @ 15:19:51 #67
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34344880
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:50 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik wil een kaasschaaf maken die 3 plakjes tegelijk schaaft! Met 3 messen eraan, zeg maar. Want dan ben je veel sneller klaar met het beleggen van je brood, dat zou echt handig zijn want ik verslaap me elke dag en als brood maken dan minder lang duurde was ik iets minder te laat!
Dat kost toch te veel kracht, om drie plakjes tegelijk te snijden.
Er van uitgaande dat je de traditionele kaasschaaf techniek gebruikt.
quote:
Op zondag 22 januari 2006 15:09 schreef bonke het volgende:
een voetbal op wieltjes
is dat wat
Wat voor nut heeft het?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_34344954

Een voetbal op wieltjes. Moet ik dan denken dat de voetbal bestaat uit 10000 wieltjes? Zodat de bal beter en sneller rolt?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:42:19 #69
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_34419223
Een ding waar je tegenaan kan schoppen zolang als je wilt
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:45:17 #70
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34419350
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:42 schreef faberic het volgende:
Een ding waar je tegenaan kan schoppen zolang als je wilt
Een bal?
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:33:07 #71
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34422255
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:50 schreef Roltrapfee het volgende:
goed idee!!! vrees alleen dat het teveel kracht kost.
gelijk
pi_34422499
Speciaal voor vrouwen: een auto met zowel voor als achter een stuurinrichting. Vrouwen kunnen niet achteruitrijden zonder brokken te maken. Als ze achteruit moeten rijden kunnen ze gewoon achterin gaan zitten, waardoor de achterkant dan voorkant wordt.
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_34425903
geen ruitewissels mooie uitvindeing wordt dat. als ik fout geparkeerd staat heb ik geen bon onder me ruitewisser als ik die niet heb.
ik type ook mar wat
pi_34472595
Ik heb nog wel een tip voor de heren printerfabrikanten. Laat je printer detecteren of er een afdruk op de printer wordt gegeven via een verkeerde printerdriver. Dat kost namelijk veel gebruikers een boel papier/toner. Als je soms ziet hoeveel papier met "garbled output" (lachebekjes, willekeurige tekens) er in de prullenbak verdwijnt door ondeskundig gebruik dan springen de tranen in je ogen. Lijkt me toch niet al te moeilijk om te fabriceren.
pi_37054099
Een open netwerk voor draadloos internet overal ter wereld.
  dinsdag 18 april 2006 @ 09:18:24 #76
124377 pmb_rug
salvation received
pi_37054186
a JUMP-2-CONCLUSIONS mat

Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_37054441
Een soort eiland. Waar je met een soort van drijvend huis aan kan leggen. Op het eiland heb je wat voorzieningen zoals een stroomstation zodat je je huis van stroom kan voorzien en een water aansluiting. Ook is er parkeergelenheid en een aansluiting op het wegennet.

Lijkt me best ideaal. Je kan gemakkelijk verhuizen. en je hebt altijd uitzicht op het water. Het zou tevens wat zijn voor een vakantiepark. Bijvoorbeeld een Centerparcs bij het ijselmeer oid. Zo onderscheid je je zeker van de andere parken. Een uniek USP.
  woensdag 19 april 2006 @ 12:30:33 #78
30934 nielspan
TravellingtheOneAfter909
pi_37092107
Een pil dat je je na 3 uur slaap voelt alsof het tien uur was. En geen overdosis caffeine, nee dat je lichaam ook echt denkt dat je zoveel geslapen hebt. Dat het gewoon wel gezond is. Denk aan de hoeveelheid tijd die ineens vrijkomt!
What is live without a little problem?
  woensdag 19 april 2006 @ 13:30:33 #79
63792 0d1n
Introvert iNtuitive raTional
pi_37093539
groen rechts
Mundus vult decipi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')