Of een enkelband met een ijzerdraadje dat zich in de loop van de tijd strakker aanspant bij ontsnappingquote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef marckvandijk het volgende:
een halsband voor TBS-ers die niet van een bepaald terrein afmogen........Als ze de lijn wel overschreiden wordt de halsband geactiveerd en zal deze de ontploffen
das gemeenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Of een enkelband met een ijzerdraadje dat zich in de loop van de tijd strakker aanspant bij ontsnapping
Batoru rowaiaru gekeken?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef marckvandijk het volgende:
een halsband voor TBS-ers die niet van een bepaald terrein afmogen........Als ze de lijn wel overschreiden wordt de halsband geactiveerd en zal deze de ontploffen
Bestaat al. Een spiegel met een verwarmingselement erachterquote:Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef marckvandijk het volgende:
Mijn Idee:
Een spiegel dat niet beslaat in de badkamer als je je wilt scheren ofzo....... Dat is altijd zo irritant !
Wie volgt
hard top?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:02 schreef SONIC het volgende:
Een kap voor een cabriolet die niet inbraaggevoelig is.
bestaat al.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef marckvandijk het volgende:
Nog een idee........Een oprolbare monitor..... je kan hem zo opvouwen en meenemen....Ook handig bv als vervanging van de krant...bouw er een ontvanger in zodat hij automatisch elke dag een nieuwe krant download, ook kan je abbonementen van andere kranten, tijdschriften.
Het is wel mogelijk met polymeren...
Best een goede idee al zeg ik het zelf
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef marckvandijk het volgende:
Nog een idee........Een oprolbare monitor..... je kan hem zo opvouwen en meenemen....Ook handig bv als vervanging van de krant...bouw er een ontvanger in zodat hij automatisch elke dag een nieuwe krant download, ook kan je abbonementen van andere kranten, tijdschriften. Je kan er ook gelijk bewegende beelden aan toevoegen zodat je onderwerpen kunt verduidelijken en het interressanter wordt om te lezen.
was voor 25 euro te koop 1 jaar geleden bij de lidl, vond het net te duur om voor de gein te kopen. Je moest hem met de usb voorzien van mp3's en kon dan 1 mp3 laten afspelen als iemand belde.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Foo_niks het volgende:
mp3 deurbel
download de nieuwste jamba voor op je deurbel :Squote:Op zondag 8 januari 2006 20:05 schreef Foo_niks het volgende:
mp3 deurbel ,als een hele industrie op ringtones kan draaien waarom de deurbel dan niet
geheugenstickie in je computer downloaden en inpluggen .
Sieg Heil als je schoonmoeder komt enz.
De mp3-auto-claxon lijkt me wel weer gaaf dan. Op de kosten van je auto zal de meerprijs miniem zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
download de nieuwste jamba voor op je deurbel :S
Dat mag denk ik niet volgens de regels.....het zou kunnen leiden dat iedereen een andere toeter heeft op zijn auto. Niet echt duidelijk meer dan als iemand toetertquote:Op zondag 8 januari 2006 20:09 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
De mp3-auto-claxon lijkt me wel weer gaaf dan. Op de kosten van je auto zal de meerprijs miniem zijn.
Uuuuuuhquote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef marckvandijk het volgende:
Nog een idee........Een oprolbare monitor..... je kan hem zo opvouwen en meenemen....Ook handig bv als vervanging van de krant...bouw er een ontvanger in zodat hij automatisch elke dag een nieuwe krant download, ook kan je abbonementen van andere kranten, tijdschriften.
Nee, gewoon een dunne opvouwbare softtop. Niet dikker dan een gewone softtop. Alleen deze is niet met een mes te penetreren.quote:
Als je 'm van kevlar of een vergelijkbaar materiaal maakt wat ook bij kogel- en steekvrije vesten gebruikt wordt, kom je al een aardig end in de goede richting.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:28 schreef SONIC het volgende:
[..]
Nee, gewoon een dunne opvouwbare softtop. Niet dikker dan een gewone softtop. Alleen deze is niet met een mes te penetreren.
Is dat niet te duur?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef _Denker het volgende:
[..]
Als je 'm van kevlar of een vergelijkbaar materiaal maakt wat ook bij kogel- en steekvrije vesten gebruikt wordt, kom je al een aardig end in de goede richting.
Kevlar is een vrij duur materiaal. Mijn vinding zou een fractie duurder zijn dan een conventionele kapquote:Op zondag 8 januari 2006 20:32 schreef _Denker het volgende:
[..]
Als je 'm van kevlar of een vergelijkbaar materiaal maakt wat ook bij kogel- en steekvrije vesten gebruikt wordt, kom je al een aardig end in de goede richting.
Regen wel. Zon weet ik nog nietquote:Op zondag 8 januari 2006 20:44 schreef marckvandijk het volgende:
is het wel bestand tegen invloeden van de natuur? Regen, zon etc? Als dit zo is is het wel een goed idee
Philips is daar serieus mee bezig, alleen noemen ze het geen monitor maar electronisch papier.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef marckvandijk het volgende:
of gewoon vastmaken aan een kettinkje met de lengte van de afstand die ze weg mogen lopen. en dit kettinkje dan vastmaken op een centraal punt in het terreinquote:Op zondag 8 januari 2006 19:57 schreef Ro�a� het volgende:
[..]
Of een enkelband met een ijzerdraadje dat zich in de loop van de tijd strakker aanspant bij ontsnapping
ze hebben je idee gejatquote:Op zondag 8 januari 2006 20:03 schreef marckvandijk het volgende:
ja het werkt wel maar zo creatief ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 15 januari 2006 18:50 schreef Adjee het volgende:
[quote]Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef marckvandijk het volgende:
Een spiegel dat niet beslaat in de badkamer als je je wilt scheren ofzo....... Dat is altijd zo irritant !
/quote]
Ga naar Halfords of elke andere zaak in auto accesiores en koop een achterruit verwarming. Normaal plak je die op de achterruit van je auto maar plak hem nu op de achterkant van je spiegel. Traffotje en schakelaartje voor de stroomvoorziening en jij kunt na het douchen voortaan scheren in een schone, onbeslagen spiegel![]()
Ik zou liever een hokje hebben waar een vrouw als lelijke prop ingaat en als Barbarella weer uitkomt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:04 schreef Pauline het volgende:
Meer een fantasie dan een idee.
Iemand Barbarella ooit gezien? Ik zou het ideaal vinden als ik zo'n capsule zou hebben als zij heeft. Je stapt in een hokje en komt er aangekleed en opgetut weer uit, ideaal! Bespaart een boel handelingen waar mijn kop op de vroege ochtend totaal niet naar staat.
Ik moet zeggen dat ik daar ook geen problemen mee zou hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Ik zou liever een hokje hebben waar een vrouw als lelijke prop ingaat en als Barbarella weer uitkomt.![]()
Als ze nou gewoon dat Barbarella hokje uitvinden, is dat allemaal inbegrepen..quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef Sight_key het volgende:
Scheerschuim die bepaald hoe lang de baard blijft staan.
Dan kun je in het kruidvat kiezen tussen.
1 dag baard.
2 dagen baard
3 dagen baard
etc etc etc.
Kies je 1 dag baard, dan groeit de baard dus voor geen miljoenste mili-meter. 1 keer scheren en je kunt 100 jaar zonder als je wilt.
En zo weet ik wel meer uitvindingen die nog niet bestaan.
En ik vraag me ook af waarom er zo weinig uitvindingen zijn. Liever gezegd, waarom er zo weinig uitvindingen worden gedaan.
Zelfde geldt voor kapsel.
Shampoo die zorgt dat het kapsel hetzelfde blijft. En daarnaast een shampoo die zorgt dat je weer kunt veranderen van kapsel.
Dat bestaat al, het is verkrijgbaar onder de naam lijm en oplosmiddel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef Sight_key het volgende:
Shampoo die zorgt dat het kapsel hetzelfde blijft. En daarnaast een shampoo die zorgt dat je weer kunt veranderen van kapsel.
Jaaaa: het beam me up- Scotty effect, leuk! Ik denk dat het in de toekomst nog mogelijk moet zijn ook. Kom op proffessoren!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:09 schreef Sight_key het volgende:
Reizen zonder te bewegen.
Dat vliegtuigen en auto's niet meer nodig zijn. Je bepaald gewoon waar je wilt uitkomen met een of ander iets en de transport gebeurt via de dingusWelke dingus weet ik niet. Maar ook dat moet mogelijk zijn allemaal. Zodra je het menselijk lichaam nauwkeurig kunt laten oplossen op de ene plek en laten overgaan om de andere plek. Maar dan mag er niets fout gaan. De kleinste molecuul moet in orde blijven na het transport.
En dat heb ik dan gedeeltelijk via star trek maar toch zit er wel wat achter, ben geen star trek fanaat heb het zelden gezien, maar toch zag ik die keren dingen die wel ergens op sloegen.
Heb wel een idee over hoe de transport zou moeten gebeuren maar het is zaterdag dus hou ik meer rust vandaag. Vandaag laat ik het denken op laag pitje staanIn principe is het niet eens denken, het is een beetje gedachtes laten vloeien.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef Pauline het volgende:
[..]
Jaaaa: het beam me up- Scotty effect, leuk! Ik denk dat het in de toekomst nog mogelijk moet zijn ook. Kom op proffessoren!
bestaat al... muziek kan je ook kopen in het formaat van een chip. alleen wil de klant iets zien voor zijn geld, vandaar dat ze het niet doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef martinuhhh het volgende:
Ik wil een gameboy met een soort van beltegoedsysteem. Dat je spellen kunt kopen en dat je dan een bonnetje met een code krijgt, en dat je gameboy dat gewoon opslaat. Dan hoef je nooit meer al die spellen mee te nemen en je raakt ze ook niet kwijt.
Het leek mij nou zo ontzettend handigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
bestaat al... muziek kan je ook kopen in het formaat van een chip. alleen wil de klant iets zien voor zijn geld, vandaar dat ze het niet doen.
Allemaal erg leuk die tijd-dinges, maar.... <insert paradox here>quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Sight_key het volgende:
De tijdmachine niet te vergeten
En dan ga ik terug naar waar mensen nog leefden die overleden zijn door ziektes, en dan breng ik spullen mee om daar de techniek ook vooruit te helpen. Dus dan ga ik het verleden veranderen![]()
Mijn opa is gestorven door ziekte, in de toekomst zullen er geen ziektes meer zijn als er meer wordt uitgevonden, dus dan neem ik gewoon de kennis en techniek mee naar het verleden en zo blijven de mensen van toen ook in leven.
Er zal enigszins plaatsgebrek optreden maar ook daar zullen vast en zeker uitvindingen voor zijn
The sky is the limit![]()
Als je weet hoe tijd werkt, waarom zou tijdreizen dan niet mogelijk zijn? Als je het mij vraagt is de tijd helemaal niet zo ingewikkeld. De tijd is gewoon een technisch gegeven en als je helemaal weet hoe de tijd in elkaar steekt dan kun je alles met de tijd doen.
Dan is het wel wederom een kwestie om je lichaam te transporteren in de tijd. Het lichaam moet intact blijven. Maar ook dat is niet dat je zegt een van de grootste belemmeringen.
Er lopen 6,5 miljard mensen rond hier, allemaal met 7 miljard hersencellen, waarom zou dat zo'n opgave zijn? Stel we gaan straks slimmer worden en we gaan onze hersens in een veelvoud van 300 beter gebruiken. Dan komen er vanzelf betere dingen naar voren.
Stel we gebruiken ooit iedere cel van die 6,5 miljard en gaan zelfs wanneer we klaar zijn met alle cellen iedere cel verbeteren. Dan is er echt geen grens meer eraan.
En dan heb je altijd mensen die zeggen dat onze vooruitgang ons einde betekend. Dat lijkt me onzin. Kwaliteit, stabiliteit en vooruitgang. Dat kan nooit het einde van de mensheid betekenen.
Er komen gewoon meer alternatieven en betere manieren van tijdsbesteding naar voren en nog meer.
Als je het mij vraagt is deze wereld zo eenzijdig als maar zijn kan. Uit pure wanhoop gaan mensen bunjeejumpen, uit pure verveling.Alsof een bunjee-jump staat voor de ultieme kick
Eerst zien dan geloven?quote:Op zondag 22 januari 2006 03:32 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Allemaal erg leuk die tijd-dinges, maar.... <insert paradox here>
Dat kost toch te veel kracht, om drie plakjes tegelijk te snijden.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:50 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik wil een kaasschaaf maken die 3 plakjes tegelijk schaaft!Met 3 messen eraan, zeg maar. Want dan ben je veel sneller klaar met het beleggen van je brood, dat zou echt handig zijn want ik verslaap me elke dag en als brood maken dan minder lang duurde was ik iets minder te laat!
Wat voor nut heeft het?quote:
Een bal?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:42 schreef faberic het volgende:
Een ding waar je tegenaan kan schoppen zolang als je wilt
goed idee!!! vrees alleen dat het teveel kracht kost.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:50 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik wil een kaasschaaf maken die 3 plakjes tegelijk schaaft!Met 3 messen eraan, zeg maar. Want dan ben je veel sneller klaar met het beleggen van je brood, dat zou echt handig zijn want ik verslaap me elke dag en als brood maken dan minder lang duurde was ik iets minder te laat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |