Over dat beam me up scotty-effect.
Google-map heeft al alles in kaart gebracht, nog niet alles natuurlijk want je moet de oppervlakte tot de miljoenste mm in kaart brengen voordat je mensen kunt transporteren. Je moet tevens het hele 3d model van het mens nemen, dus niet alleen lengte maal breedte maar ook de hoogte en de diepte en nog meer. Je moet weten wat zich achter de moleculen bevindt, de hele structuur moet je kennen. Totdat er niets overblijft.
Ik denk dus dat je het aardoppervlakte moet kennen en de mens an sich. En tevens wat zich in de ruimte bevindt ook. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ben geen professor als zou ik dat graag willen zijn, dan zou ik mijn leven wijden aan de wetenschap
Dan zou ik leven voor de wetenschap. Om alles te maken zoals Satan dat wilt
![]()
Of zoals God dat wilt. God en Satan zijn dezelfde persoon als het goed is, er is geen goed en slecht. Alles is goed, jij ook, ik ook, zelfs een huisdier is God. Ik zeg wel er is geen goed en slecht, maar er zijn slecht gevolgen inderdaad, karma ook. Goed leven betekend de juiste handelingen verrichten, dan wordt je vanzelf okey en sta je vanzelf goed in het leven, zoals het hoort.
Maar dan heb je gewoon een of andere gadget die je voor 10 euro kunt kopen bij een inventor's winkeltje en dan kun je reizen waar je heen wilt. Wil je een dagje op het strand van miami liggen dan ga je gewoon wanneer je het uitkomt. Ben je het binnen 2 uur helemaal beu, dan ga je gewoon weer naar Nederland terug.
En zo kun je overal heengaan waar je ook maar wilt.
Persoonlijk ben ik te lui om te lopen en te reizen. Ik heb een hekel om eerst 20 minuten bezig te zijn voordat ik de plek wil bereiken waar ik wil zijn. Zelfs al ga ik een film huren onder aan de berg hier. Dan nog is dat teveel werk. Ik wil gewoon op die knop drukken en de plek bereiken binnen een fractie van een seconde.
Zonder moeite. De toekomst moet makkelijker worden en beter en eenvoudiger en er moeten meer keuze-mogelijkheden komen en nog meer.
De toekomst moet allesomvattend worden
![]()
Over de prijs van spullen, je zult sowieso in het begin meer geld moeten vragen om nieuwe uitvindingen te doen, in een wereld van schaarste heb je geld nodig om uitvindingen te kunnen doen.
Dus je kunt niet meteen de laagste prijs vragen want dan zit je daarna zonder middelen om verder te gaan met uitvinden. Je zult toch enigszins moeten uitbuitten maar dan wel voor het maatschappelijke belang.
Geld gebruiken voor het goede hogere doel. En dat is de ideale perfecte toekomst waar alles kan en mag, zonder beperkingen voor niemand. Iedereen krijgt het ultieme ter beschikking
[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 21-01-2006 14:41:19 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.