Wennie is echt helemaal geen probleem!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef Wennie het volgende:
Ik ben nog in geen bruidszaak geweest en ik heb nu al geen zin meer om een jurk te gaan zoekenBlijkbaar mag het voor vrouwen met een grotere maat en grotere borsten niet makkelijk zijn een jurk te vinden
![]()
Nou troost je want toen ik mijn jurk ging kopen was het ook echt een kriem ik ben heel smal en iedereen ach jou moet alles staan dan zal jij wel geen moeite mee hebben met zoeken naar een jurk, maar dan hadden ze het toch verkeerd! Er zijn eerder meer jurken voor de vol slanke mensen dan voor smalle mensen! Ik weet zeker dat je de jurk van je dromen vondt!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef Wennie het volgende:
Ik ben nog in geen bruidszaak geweest en ik heb nu al geen zin meer om een jurk te gaan zoekenBlijkbaar mag het voor vrouwen met een grotere maat en grotere borsten niet makkelijk zijn een jurk te vinden
![]()
Leuk!! Ik zag vandaag pas je berichtje dat die beurs dit weekend was, ik had er ook wel heen gewild!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef iamredleader het volgende:
MevrouwKoRn, leuk, gefeliciteerd!
Iedereen zijn of haar eigen wensen voor de bruiloft, kijk maar naar "Runaway Bride" met Richard Gere en Julia Roberts.
De huwelijksbeurs was leuk, veel ideetjes opgedaan, maar helaas was het erg druk en de enige tent met echt eten was te druk. Anyway, het was geestig, we hebben wat ideetjes en contacten samengeraapt, vervolgwerk komt deze week wel.
Ach, hij komt nog een paar keertjes, ff kijken waar ook alweer.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Leuk!! Ik zag vandaag pas je berichtje dat die beurs dit weekend was, ik had er ook wel heen gewild!
Jammer dat het zo druk was...
Er is echt genoeg te vinden hoor :quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef Wennie het volgende:
![]()
Leuk! Als je zin hebt, vertel eens wat meer! Houden jullie er een feest bij? Muziek? zaaltje? Misschien foto's van waar het gehouden wordt?quote:
Dank u kan bijna niet wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |