abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34531232
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef Wennie het volgende:
Ik ben nog in geen bruidszaak geweest en ik heb nu al geen zin meer om een jurk te gaan zoeken Blijkbaar mag het voor vrouwen met een grotere maat en grotere borsten niet makkelijk zijn een jurk te vinden
Wennie is echt helemaal geen probleem!
Ik had precies hetzelfde en meer van de meiden die hier rond hangen..
Maar zelfs wij zijn geslaagd...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_34531279
In Rotterdam zitten ook zaken die grote maten verkopen..
Tot maat 60 zelfs...! Ik was even wezen kijken waar je vandaan kwam
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_34542643
schimmetje, www.madebygreet.nl is onze fotograaf en ze doet het heel erg leuk en niet zo duur

Wennie, volgens mij zit er in Rotterdam een zaak die wat grotere maten heeft Ik zou gewoon even wat bruidszaken bellen en eea voorleggen dan weet ik zeker dat ze een passende oplossing hebben!

Onze ringen zijn klaar, we gaan ze vanmiddag bekijken!
Inmiddels hebben we een fotograve, en de foto's gaan we maken in Diergaarde Blijdorp Toen we vier jaar geleden onze eerste afspraakje hadden gingen we naar de dierentuin in Rhenen, vandaar onze keuze om naar de dierentuin te gaan
Op onze tweede date gingen we naar de Loonse en Drunense duinen, daar verdwaalde we en hebben we foto's gemaakt van onze voeten, dat is uiteindelijk ons samenwoonkaartje geworden. Dit soort foto's zullen ook terugkomen in het album! Erg leuk, we willen geen standaard "trouwfoto's" en dus denk ik dat dat aardig gaat lukken op deze manier
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_34543052
Leuke foto's maakt die fotograaf

Ik zoek zelf een beetje zoiets als Sugar had: geen 'romantische' trouwfoto's, maar meer een pure reportage met hier en daar een knipoog. Klinkt mooi, maar 't is lastig om op internet een goede fotograaf te vinden. De meeste fotograven lijken toch te kiezen voor een standaardreportage met veel close-ups en dat past niet bij ons

Wat een geld gaat er trouwens om in de trouwbusiness! Ik wist dat het duur ging worden maar ik voel me af en toe echt een big spender. Hier 1000 euro, daar 300 euro, hotseflots, het geld vliegt uit m'n handen. Maar goed. Je trouwt maar één keer hoop ik
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:33:09 #155
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34545349
*jubel*onzefotograaf*jubel*
Die komt echt wel naar andere plaatsen ook, lijkt me!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34546786
Fastcruiser trouwt 9 juni 2006...
pi_34548206
Hoeveel fotoos/films/boeken houd je eigenlijk over van zo'n dag?
pi_34551279
quote:
Ik ben nog in geen bruidszaak geweest en ik heb nu al geen zin meer om een jurk te gaan zoeken Blijkbaar mag het voor vrouwen met een grotere maat en grotere borsten niet makkelijk zijn een jurk te vinden
Nou troost je want toen ik mijn jurk ging kopen was het ook echt een kriem ik ben heel smal en iedereen ach jou moet alles staan dan zal jij wel geen moeite mee hebben met zoeken naar een jurk, maar dan hadden ze het toch verkeerd! Er zijn eerder meer jurken voor de vol slanke mensen dan voor smalle mensen! Ik weet zeker dat je de jurk van je dromen vondt!!!!
pi_34551550
Sugar Jullie hadden toch ook zoiets als een "bandje"? Heb je daar ook een linkje van of een naam
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 28 januari 2006 @ 17:54:43 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34554878
Oh ja, een heel leuk zigeunerkwartetje, dat bij ons in triovorm optrad. Heel sfeervol, zomers en klein. Echt een aanrader!
Zingari
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34555593
We hadden een dixieband, maar die kunnen onverhoopt niet dus zijn we opzoek naar iets anders!
Wat zijn de kosten voor deze band? En waar komt de band vandaan?

Dank voor de link

[ Bericht 8% gewijzigd door Beaker op 28-01-2006 18:25:13 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:59:24 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34556644
Ze komen uit Apeldoorn (of omgeving, dat weet ik niet meer) en voor 3 uur spelen vroegen ze toen met z'n vieren ¤ 750,-. Het zou natuurlijk kunnen dat ze inmiddels (na al mijn reclame) wat duurder zijn geworden. Maar serieus de moeite echt, echt, echt waard.
pi_34557317
Gaat er iemand nog naar de huwelijksbeurs in de RAI morgen? M'n liefje en ik gaan samen met mijn moeder, kijken naar ideetjes en cadeautjes
  zondag 29 januari 2006 @ 13:54:15 #164
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_34578661
Nou ik moet toch posten hier, omdat ik het zo moeilijk vind om voor me te houden
Mijn vriend en ik zullen in augustus van dit jaar gaan trouwen in Las Vegas!
We zijn zaterdag naar het reisburo geweest en daar hebben we veel informatie gekregen over de reis, we gaan in totaal 2 weken op vakantie, waarvan het grootste deel in Los Angeles en de laatste 3 dagen in Las Vegas zullen zijn, en daar gaan we dan dus trouwen alleen met zn tweetjes, en vanuit Vegas terug naar Amsterdam.

Volgend weekend gaan we de vliegreis en hotels boeken, maar een weddingchapel gaan we niet huren, we stappen daar dus gewoon op de gok naar binnen.
Ik wil wel een hele mooie zomerjurk ergens gaan kopen en die dan aandoen.

Het blijft geheim voor familie, zij krijgen een kaartje met daarop de mededeling dat we getrouwd zijn! En dan komt er ws nog wel een feestje ooit een keer ofzo hier.

Inmiddels al alle informatie verzameld wat we allemaal op moeten halen aan documenten hier bij het gemeentehuis enzo, heerlijk die voorpret

Een precieze datum weet ik dus pas als ik eenmaal getrouwd ben, maar mag ik met vriend voor augustus in het lijstje?
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_34578755
MevrouwKoRn, leuk, gefeliciteerd!

Iedereen zijn of haar eigen wensen voor de bruiloft, kijk maar naar "Runaway Bride" met Richard Gere en Julia Roberts.

De huwelijksbeurs was leuk, veel ideetjes opgedaan, maar helaas was het erg druk en de enige tent met echt eten was te druk. Anyway, het was geestig, we hebben wat ideetjes en contacten samengeraapt, vervolgwerk komt deze week wel.
  zondag 29 januari 2006 @ 13:58:56 #166
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_34578837
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef iamredleader het volgende:
MevrouwKoRn, leuk, gefeliciteerd!

Iedereen zijn of haar eigen wensen voor de bruiloft, kijk maar naar "Runaway Bride" met Richard Gere en Julia Roberts.

De huwelijksbeurs was leuk, veel ideetjes opgedaan, maar helaas was het erg druk en de enige tent met echt eten was te druk. Anyway, het was geestig, we hebben wat ideetjes en contacten samengeraapt, vervolgwerk komt deze week wel.
Leuk!! Ik zag vandaag pas je berichtje dat die beurs dit weekend was, ik had er ook wel heen gewild!
Jammer dat het zo druk was...
Gependeld
pi_34579152
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Leuk!! Ik zag vandaag pas je berichtje dat die beurs dit weekend was, ik had er ook wel heen gewild!
Jammer dat het zo druk was...
Ach, hij komt nog een paar keertjes, ff kijken waar ook alweer.

4&5 februari in Rijswijk, in de Evenementenhal
11&12 februari (valentijnsdag ) in Arnhem in de Rijnhal
1&2 april (geen grap) in Utrecht in de jaarbeurs

Meer info op www.trouwplannen.nl

En de stapel brochures en kaartjes hier is behoorlijk!
  zondag 29 januari 2006 @ 14:20:53 #168
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_34579608
Bedankt voor de link!!
Kaartjes uitzoeken gaat nog een heel karwei worden denk ik. Ik vond die badeendjes(die eigenlijk bedoeld waren als huwelijksbedankjes) echt helemaal geweldig, om daar dan een kaartje aan te laten maken met daarop een korte tekst dat we getrouwd zijn, maarja dan moet je al die eendjes gaan versturen in doosjes enzo en dan wordt het nog heeeel duur.
Gependeld
pi_34580288
quote:
Er is echt genoeg te vinden hoor :

http://www.weddingshopxxl.nl/
http://grotematen-mode.pagina.nl/
http://grotematen.verzamelgids.nl/
http://trouwshop.nl/shops/bruidsmode/
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:34:16 #170
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_34645463
Raimen gaat trouwen op 16 juni 2006

{plaatje van de feestlocatie}

We hebben eigenlijk alles geregeld
Band,locatie,fotograaf,auto enz enz

Moeten alleen nog kijken voor de bruidstaart
oja en niet te vergeten moet nog een pak kopen
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_34645530
Gefeliciteerd en je staat in de OP
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:38:41 #172
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_34645594
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:34 schreef raimen het volgende:
Raimen gaat trouwen op 16-06-2006
Leuk! Als je zin hebt, vertel eens wat meer! Houden jullie er een feest bij? Muziek? zaaltje? Misschien foto's van waar het gehouden wordt?
Ik ben altijd nieuwsgierig

Hier gaan we toch maar zelf een mooi kaartje ontwerpen, mijn vriend kan best mooi tekenen en schrijven, en dan laten we die afdrukken. Ik vind bijna geen 1 bestaand kaartje leuk, allemaal zo gewoon of TE kitsch
waarschijnlijk nemen we de kaarten mee en doen ze dan bij terugkomst van de reis op Schiphol op de bus, dan staat er een stempel van Schiphol op de enveloppen!
Gependeld
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:39:30 #173
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_34645617
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 13:36 schreef DarkElf het volgende:
Gefeliciteerd en je staat in de OP
Dank u kan bijna niet wachten
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 13:39:49 #174
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_34645624
Ow ik reageerde te snel, maarre ziet er heeeeel erg mooi uit daar!! Kan je vast wel een feestje in bouwen!
Gependeld
pi_34645675
ziet er mooi uit raimen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')