abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34235160
Wauw mooi, geeft je vader je ook weg!
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:55:14 #127
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_34235229
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:52 schreef nationx het volgende:
Wauw mooi, geeft je vader je ook weg!
pi_34247967
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef Beaker het volgende:
Tally, wat voor bedankjes hebben jullie? Wij hebben ook iets meer gasten inmiddels, ook zo rond de 30 extra ....... maar ach wat geeft het Je trouwt maar 1 keer

HarryP, welkom
Omdat wij veel mensen hebben van verschillende leeftijden hebben wij een aantal verschillende dingen gekozen..
Wij hebben op geluk.com een aantal bedankjes gekozen die wij bij bepaalde leeftijden vond passen
Wij hebben voor de kleintjes lollies, voor de tieners de trouwgom en voor de wat ouderen een blikje met suikerhartjes
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_34248741
Bedankt voor het aanpassen

Leuk Tally, wij hadden ook het trouwgom gekozen, maar uiteindelijk zijn we bezweken voor vers geschepte ijsjes

5 april proefkapsel en make-up en s'middags mijn jurk passen, kan ik gelijk zien hoe ik eruit zie
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_34311469
Yes het kerk boekje is af!!!! en nu moet het nog goedgekeurd worden door de pastoor!!!
pi_34327384
De dagindeling is nu duidelijk maar de exacte tijden zijn nog niet helemaal duidelijk.
- Ophalen
- Foto's
- Trouwen
- Felicitaties met taart
- Receptie
- Dinner

De gastenlijst in combinatie met de planning staat in Excel. Net als de kosten.. En dat valt best wel tegen.. 10.000 euro zijn we wel vanuit gegaan maar je hoopt eigenlijk altijd een beetje dat het minder zal worden. Maar helaas zit op het moment net iets onder de 12.000 euro.. (dure locatie)
Gelukkig zijn de nog onbekende kostenposten redelijk ruim geschat dus hoogstwaarschijnlijk dat het bedrag nog wat gaat dalen.....
  zondag 22 januari 2006 @ 11:47:56 #132
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_34338047
gisteren een erg leuke meevaller gehad van mijn vader en moeder en dat op mijn verjaardag
pi_34338099
quote:
Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
gisteren een erg leuke meevaller gehad van mijn vader en moeder en dat op mijn verjaardag
bij deze dan nog gefeliciteerd, leuk dat je nog 'n verrassing heb gekregen.

Later vandaag gaan we naar de Bijenkorf in Amsterdam, beetje nadenken over de geschenkenlijst
pi_34341569
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:55 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

mijn vader geeft me ook weg toch wel een engelse traditie
  zondag 22 januari 2006 @ 17:20:52 #135
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_34348693
Ja hoor, wij willen ook in de OP. Assie en...... Daphne trouwen op 11 mei.
Zal de komende tijd wel wat vaker hier te vinden zijn....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_34348905
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef assie het volgende:
Ja hoor, wij willen ook in de OP. Assie en...... Daphne trouwen op 11 mei.
Zal de komende tijd wel wat vaker hier te vinden zijn....
11 mei, da's lekker snel!

Hoera, nieuwe mensen

Topicreport is geplaatst, jullie komen er zo snel mogelijk in.
  zondag 22 januari 2006 @ 17:30:36 #137
2738 Knut
Loyal Dog
pi_34349008

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_34350505
Leuk hoor trouwen!
Ik wil ook wel, maar zal nog wel een tijdje moeten wachten tot vriendlief ook zover is en we weten hoe we alles willen doen
pi_34370483
Nog 3 weekjes

Alles is geregeld
Heb zaterdag mn pak opgehaald en zat perfect !
Trouwlocatie , cafe , restaurant, fotograaf , auto , boeket (+ eventuele binnenlokaties voor het fotograferen als het regent)

Ik weet ECHT niet hoe mijn vriendin eruit ziet ( qua kleding .. geen staaltje .. ik weet de kleur niet eens
Heb mn pak moeten kopen met mn schoonmoeder erbij die de kleur heeft uitgezocht

hehe ! ut wordt spannend nu !

Trouwlokatie ( 0.5 MB foto )

http://home.tiscali.nl/~avatars_realm/KS.jpg

Trouwzaal

[ Bericht 11% gewijzigd door realbase op 23-01-2006 10:27:40 ]
pi_34370535
quote:
Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef realbase het volgende:
Ik weet ECHT niet hoe mijn vriendin eruit ziet..
ik neem aan dat je heus wel weet hoe ze eruit ziet, alleen niet hoe haar trouwjurk eruit ziet?

Leuk, spannend allemaal!

Vandaag nog een afspraak bij een fotograaf en ik denk dat we dan een keuze gaan maken.
pi_34371692
Realbase: wow! Echt een súpermooie locatie! Waar is het? En is het echt een kasteel (want zo ziet het er wel ene beetje uit )
pi_34371953
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef Leegle het volgende:
Realbase: wow! Echt een súpermooie locatie! Waar is het? En is het echt een kasteel (want zo ziet het er wel ene beetje uit )
Het is de koninklijke schouwburg in den haag
Geen kasteel dus ! Maar gewoon een oud monumentaal pand ( schouwburg )
Met nog echte " paleiskamers "

Hier gaan we natuurlijk ook wat fotos schieten ! ( en in de zaal zelf ook waar ook de koninklijke loge is )
pi_34372499
Mooi hoor!
Hebben jullie in de schouwburg alleen de ceremonie of ook jullie feest?
pi_34372689
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef Leegle het volgende:
Mooi hoor!
Hebben jullie in de schouwburg alleen de ceremonie of ook jullie feest?
alleen de ceremonie.
Je kon ook wel in de schouwburg het feest ( borrel ed. ) houden maar daar kwam gelijk zaal huur bij. Ik heb nu een mooi cafe op het kortevoorhout geregeld waar we gratis onze " receptie" mogen houden.

1. Ceremonie in schouwburg
2. Receptie in cafe
3. Eten in een restaurant
pi_34373550
Ik las net iets van bedankjes.
Is dat om te bedanken dat ze gekomen zijn? Net zoiets als een goodybag na een feestje o.i.d?
Zit er ook variatie in de groote ervan?
pi_34393436
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:15 schreef outcast_within het volgende:
Ik las net iets van bedankjes.
Is dat om te bedanken dat ze gekomen zijn? Net zoiets als een goodybag na een feestje o.i.d?
Zit er ook variatie in de groote ervan?
je hebt " bedankt dat je er was kaartjes " en je hebt een aandenken wat je de mensen mee kan geven na het feest. Iets persoonlijks ofzo

Ik doe het laatste.. aangezien mn meisje dit maybe leest zet ik het er niet neer
het is voor haar ook een verrassing !
pi_34397568
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef cloarie het volgende:
Ik ga ook trouwen!
Nog dit jaar.
We zijn elkaars eerste grote liefde (van de middelbare school ), hebben allebei een andere relatie gehad en zijn daarna weer bij elkaar gekomen. Dat bleek zo ontzettend leuk en lief en goed te zijn dat we hebben besloten om te gaan trouwen!

Ik ben denk ik een slagje jonger dan de meeste mensen die hier posten (nu nog 21, als ik trouw 22), we hebben geen 10.000 euro te besteden, maar ik wil wel graag meekletsen over de voorbereiding.

Waarschijnlijk wordt het vier juli.
pi_34492311
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef cloarie het volgende:
Waarschijnlijk wordt het vier juli.
Grappig, trouwen op independence day (juist wanneer jet niet meer zo "independent" bent )

Gisteren met een band gesproken, helaas wat duur, maar we houden de optie wel open. De fotograaf is al geboekt en de zaal ook, dus de band is een van de laatste "grote" zaken. O ja, en vanmiddag nog naar een drukker geweest om een offerte voor al het drukwerk (uitnodigingen voor receptie, feest, tafelkaartjes, bensjboekjes en bedank-kaarten + enveloppen en postzegels voor het geheel)

Bensjboekjes zijn boekjes met joodse text voor de dankzegging na een maaltijd
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:44:22 #149
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34519601
Ik ben nog in geen bruidszaak geweest en ik heb nu al geen zin meer om een jurk te gaan zoeken Blijkbaar mag het voor vrouwen met een grotere maat en grotere borsten niet makkelijk zijn een jurk te vinden
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34520504
Weet iemand nog een leuke fotograaf in (de buurt van) leiden? Ik ga 26 mei trouwen met mijn, nu nog vriendin, uiteraard En wij zijn nog op zoek naar een fotograaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')