quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:52 schreef nationx het volgende:
Wauw mooi, geeft je vader je ook weg!
Omdat wij veel mensen hebben van verschillende leeftijden hebben wij een aantal verschillende dingen gekozen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef Beaker het volgende:
Tally, wat voor bedankjes hebben jullie? Wij hebben ook iets meer gasten inmiddels, ook zo rond de 30 extra ....... maar ach wat geeft hetJe trouwt maar 1 keer
![]()
HarryP, welkom
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef -Bubseltje- het volgende:gisteren een erg leuke meevaller gehad van mijn vader en moeder
en dat op mijn verjaardag
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:20 schreef assie het volgende:
Ja hoor, wij willen ook in de OP. Assie en...... Daphne trouwen op 11 mei.
Zal de komende tijd wel wat vaker hier te vinden zijn....
quote:Op maandag 23 januari 2006 10:20 schreef realbase het volgende:
Ik weet ECHT niet hoe mijn vriendin eruit ziet..
Het is de koninklijke schouwburg in den haagquote:Op maandag 23 januari 2006 11:11 schreef Leegle het volgende:
Realbase: wow! Echt een súpermooie locatie! Waar is het? En is het echt een kasteel (want zo ziet het er wel ene beetje uit)
alleen de ceremonie.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef Leegle het volgende:
Mooi hoor!![]()
Hebben jullie in de schouwburg alleen de ceremonie of ook jullie feest?
je hebt " bedankt dat je er was kaartjes " en je hebt een aandenken wat je de mensen mee kan geven na het feest. Iets persoonlijks ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 12:15 schreef outcast_within het volgende:
Ik las net iets van bedankjes.
Is dat om te bedanken dat ze gekomen zijn? Net zoiets als een goodybag na een feestje o.i.d?
Zit er ook variatie in de groote ervan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:56 schreef cloarie het volgende:
Ik ga ook trouwen!![]()
Nog dit jaar.
We zijn elkaars eerste grote liefde (van de middelbare school), hebben allebei een andere relatie gehad en zijn daarna weer bij elkaar gekomen. Dat bleek zo ontzettend leuk en lief en goed te zijn dat we hebben besloten om te gaan trouwen!
Ik ben denk ik een slagje jonger dan de meeste mensen die hier posten (nu nog 21, als ik trouw 22), we hebben geen 10.000 euro te besteden, maar ik wil wel graag meekletsen over de voorbereiding.
![]()
Grappig, trouwen op independence day (juist wanneer jet niet meer zo "independent" bentquote:Op maandag 23 januari 2006 23:16 schreef cloarie het volgende:
Waarschijnlijk wordt het vier juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |