ik heb een hele mooie sissi-jurk gezienquote:Op maandag 13 februari 2006 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Kan bij sommige vrouwen heel mooi staanMaar ik geloof dat dat sowieso een beetje uit is.
Ik ga hem zienquote:Op maandag 13 februari 2006 19:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Je hebt voor grotere maten ook echt hele mooie jurken..
Daar maakte ik me toen druk om, ik heb maat 48 (nu 50 zodat deze mooier vermaakt kan worden)..
Dus val ik net buiten de "normale" maten.. En als ik dan op internet zocht naar grote maten jurken kon ik alleen huilen omdat ik zulke lelijke dingen vond..
Daarom had ik ook geen zin om jurken te gaan passen..
Maar het valt allemaal reuze mee.. Ik heb een bloedmooie jurk (vind ik dan idd smaken verschillen)..
Ik heb vorig jaar met m'n moeder een bruidsshow gezien en ik was natuurlijk weer helemaal verliefd op de laatste jurk. Zeg maar het kostbare pronkstuk van de showquote:Op maandag 13 februari 2006 19:59 schreef freecell het volgende:
ik heb een hele mooie sissi-jurk gezien
Ze komen juist weer een beetje in hier en daar, maar ze zijn screeuwend duur
tuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar met m'n moeder een bruidsshow gezien en ik was natuurlijk weer helemaal verliefd op de laatste jurk. Zeg maar het kostbare pronkstuk van de showOftewel: de duurste jurk die ze hadden.
![]()
Zo lijkt het wel een beetje idd. Ze hebben op hun website dan dus ook alleen Oriflame producten, daar staat verder ook helemaal geen informatie over bruidskapsels en zo. Maar daarom dacht ik ik kijk even of er hier iemand persoonlijke ervaring heeft gemaakt met Oriflame, Xan and Rich, CPCreations of Quioz. Als je een bedrijf niet kent, kun je denk ik wel wat afleiden uit ervaringen, die andere mensen ermee hebben gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Oriflame is toch dat tupperware gebeuren alleen dan voor make-up?
Ja tuurlijk heeft ie een naam. Johanquote:Op maandag 13 februari 2006 16:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik zal ff een modje vragen je in de OP te zetten. Heeft je partner ook een naam?![]()
Wat leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:53 schreef Memmel het volgende:
Nee, ben je niet. Ik vind het ook grote bedragen voor kapsels en makeup. Daarom ga ik naar mijn eigen kapper en de make up is 50 euro ofzo. Dat heb ik er wel voor over.
De huwelijksreis wordt trouwens Las Vegas!
Ben alleen benieuwd hoe dat werkt. Bij je haar kammen ze het er steeds uit, maken ze je gezicht dan steeds helemaal schoon ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:03 schreef Memmel het volgende:
Ik ook zaterdag voor proef make-up! Spannend he?
Ik moet nu alleen de bruidstaart nog bestellen (vrijdag) en de gemeente betalen. Dat is ook wel handig.
Hoe krijg ik het voor elkaar om "bruidsjurk ver-stellen" te lezen? En dan denken, nee, dat klopt niet. vers-tellen? Ohhh wacht...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:33 schreef Silmarwen het volgende:
Donderdag trouwens bruidsjurk verstellen en ik krijg mijn shoes mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |