hoe onleesbaar!quote:
en nu painten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:24 schreef Forcefuzz het volgende:
Springt een Belg in de lucht, springt ie mis! !!111one on
e!!11 : D::D!! eleven1!
![]()
![]()
Die grap was al eens gemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:41 schreef samdeman1984 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn connection bus? Als water of niet?![]()
echt wel.. maar wat is een connection bus? de bussen die hier rijden, staat toch echt "Connexxion" op.. onee, stond.. tegenwoordig zijn het van die rode krengen met Twents..quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:41 schreef samdeman1984 het volgende:
En het is Connexxion.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:41 schreef samdeman1984 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan overigens wel, als ie de baas van de winkel isquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:40 schreef _FopNeger_ het volgende:
[afbeelding]
Komt een turk bij de kassa...
WEheheheeWHWEeheheheheehe![]()
d:Df;
![]()
:d:d !!!!1!1111 eins!!111!1
Hij schaamt zich,quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:55 schreef B_BOY het volgende:
flauw flauw. was er trouwens met die turk gebuerd? in de schijt gevalle?
Ja, mijn paint-skills zijn niet goed, ik weet het.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef Bob. het volgende:
en wat zijn die bruine stokjes?
het zijn biljardstokken lijkt me? aangezien jij geen andwoord geeftquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:06 schreef Skazminko het volgende:
Ja, mijn paint-skills zijn niet goed, ik weet het.![]()
Een biljardstok noem je toch een keu?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
het zijn biljardstokken lijkt me? aangezien jij geen andwoord geeft
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef Bob. het volgende:
en wat zijn die bruine stokjes?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef onderjas het volgende:
Een biljardstok noem je toch een keu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoeveel letters heeft het alfabet?
[afbeelding]En HIJ is weggelopen en de T is opgedronken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fout, wist het wel, even geen helder momentquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En het is Connexxion.
Sufferd.
En het ABC is opgezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En HIJ is weggelopen en de T is opgedronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is dit topic voor TE flauwe grappen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |