de tweede.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:19 schreef Xrenity het volgende:
Zoals de TT zegt.
[[url=http://www.humorloos.nl/thumb/59.jpeg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.humorloos.nl/thumb/60.jpeg]afbeelding][/url]
Ik zat er op te wachtenquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:26 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
pissende ijsbeer in de sneeuw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver, ik moest lachen...quote:
niet grappig...quote:
Ik kan het niet lezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
Nouja ik heb het met paint gemaakt dus jeweet
[afbeelding]
wel snowboardenquote:
Perfecte plaats voor die tekstballon, prima leesbaar!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:18 schreef plopman het volgende:
[afbeelding]
en het is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:![]()
![]()
"Ey gek ik ben slapenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:24 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Sterk, maikuuul, sterk.quote:
Ik heb ook pas 10x gezegd op de forums dat me ouders mee aant luisteren warenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:53 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Sterk, maikuuul, sterk.
Je klonk trouwens erg onzeker op fok!radio... Ben je alleen stoer achter 't klavier? Zelfs nimeer aan de telefoon?
TUURLIJK wel maikuuul.... Waarom zou ik je niet geloven?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb ook pas 10x gezegd op de forums dat me ouders mee aant luisteren waren
En dit vind ik niet echt relaxt
Maar goed jullie zullen me toch wel weer niet geloven maar dat boeit me niet
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:06 schreef SilverBullet het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06010/eeeee.png]afbeelding][/url]
Dat was geen grap!quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:32 schreef Nolius het volgende:
Ken je die grap van die gare gast die je levend ging begraven?
[afbeelding]
hoe onleesbaar!quote:
en nu painten?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:24 schreef Forcefuzz het volgende:
Springt een Belg in de lucht, springt ie mis! !!111one on
e!!11 : D::D!! eleven1!
![]()
![]()
Die grap was al eens gemaakt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:41 schreef samdeman1984 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn connection bus? Als water of niet?![]()
echt wel.. maar wat is een connection bus? de bussen die hier rijden, staat toch echt "Connexxion" op.. onee, stond.. tegenwoordig zijn het van die rode krengen met Twents..quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:41 schreef samdeman1984 het volgende:
En het is Connexxion.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:41 schreef samdeman1984 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan overigens wel, als ie de baas van de winkel isquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:40 schreef _FopNeger_ het volgende:
[afbeelding]
Komt een turk bij de kassa...
WEheheheeWHWEeheheheheehe![]()
d:Df;
![]()
:d:d !!!!1!1111 eins!!111!1
Hij schaamt zich,quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:55 schreef B_BOY het volgende:
flauw flauw. was er trouwens met die turk gebuerd? in de schijt gevalle?
Ja, mijn paint-skills zijn niet goed, ik weet het.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef Bob. het volgende:
en wat zijn die bruine stokjes?
het zijn biljardstokken lijkt me? aangezien jij geen andwoord geeftquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:06 schreef Skazminko het volgende:
Ja, mijn paint-skills zijn niet goed, ik weet het.![]()
Een biljardstok noem je toch een keu?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
het zijn biljardstokken lijkt me? aangezien jij geen andwoord geeft
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:02 schreef Bob. het volgende:
en wat zijn die bruine stokjes?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:37 schreef onderjas het volgende:
Een biljardstok noem je toch een keu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:58 schreef ChicaneBT het volgende:
Hoeveel letters heeft het alfabet?
[afbeelding]En HIJ is weggelopen en de T is opgedronken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fout, wist het wel, even geen helder momentquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En het is Connexxion.
Sufferd.
En het ABC is opgezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En HIJ is weggelopen en de T is opgedronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is dit topic voor TE flauwe grappen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |